تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

مدیر آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب شد

  • کد خبر : 54171
  • 14 مرداد 1393 - 22:47

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  طی حکمی ذبیح اله عصمتی را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب کرد . عصمتی که کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد .در طول ۲۶سال خدمت در آموزش و پرورش در مسئولیتهای مختلفی همچون تدریس در مراکز آموزشی ،کارشناس ارزیابی عملکرد […]

DSC03065

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  طی حکمی ذبیح اله عصمتی را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب کرد .

عصمتی که کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد .در طول ۲۶سال خدمت در آموزش و پرورش در مسئولیتهای مختلفی همچون تدریس در مراکز آموزشی ،کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه معمولان خدمت کرده است . وی همچنین در سه دوره متوالی نماینده مردم شهرپلدختر و معمولان در شورای شهر بوده است . وی که از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس است سابقه حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل را به عنوان سند افتخار زندگی خود حفظ کرده است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش معمولان گفت :  نگرشِ امانتی در پذیرش حکومت و مدیریت، اصلی بنیادی و قاعده‏ای فراگیر در بینش اسلامی و قرآنی است؛ زیرا در منطق دینی همه نعمت‏ها ودایع و امانت‏های الهی‏اند. فرید بهرامی افزود : البته این نعمت‏ها از نظر درجات و مراتب، در یک رتبه قرار ندارند؛ برخی از نعمت‏ها به دلیل شمول و فراگیری و کارآیی و اثرگذاری بیشتر، و نیز به لحاظ ارتباط وظایف و تکالیف برتر با آن‏ها، امانتی خاص تلقی می‏شوند. وی خاطر نشان کرد : مسئله تعلیم و تربیت آنچنان مهم و حیاتی است و در  زوایای مختلف اجتماع تاثیر می گذارد که می شود مسئولیت در آموزش و پرورش را جزء مهمترین و سرنوشت سازترین مسئولیتها برشمرد

بهرامی تاکید کرد : آموزش و پرورش به عنوان گسترده ترین نهاد اجتماعی این ظرفیت و پنانسیل را دارد که در مقاطع مختلف نیروهای کارآمد ،توانمند ،خلاق و صاحب فکر و ایده را به بدنه مدیریتی کشور تزریق کند ،لذا اگر از این منظر به تغییر و تحولات بنگریم .این تحولات فرصتی برای تحرک ،نشاط و پویایی در آموزش و پرورش است .

معاون تربیت بدنی و سلامت در ادامه سخنان خود گفت : باید بکوشیم تا سیاست های مقام عالی وزارت را با حساسیت و دقت اجرایی کنیم و در این مسیر از توان و استعداد منابع مادی و معنوی حداکثر بهره را ببریم . بهرامی اضافه کرد : آموزش و پرورش لرستان با رویکرد نخبه گرایی ، برنامه محوری و پژوهش مداری می رود تا قله های علمی و تربیتی را یکی پس از دیگری فتح نماید و به عنوان شاهد مثال از کسب رتبه های ۴ و ۶  رشته علوم تجربی در کنکور سراسری سال ۹۳ یاد کرد .

وی به سرپرست جدید توصیه کرد تا با تعامل با فرهنگیان ،نخبگان و چهره های تاثیر گذار  آرامش و اعتدال را به آموزش و پرورش منطقه هدیه کند . بهرامی با اشاره به روحیه علمی ،فرهنگی ،مردمی و اخلاقی سرپرست جدید  آموزش و پرورش منطقه معمولان گفت : قطعاً حضور ایشان به تقویت و توسعه تعامل با ائمه جمعه و جماعات و حوزه های علمیه و نخبگان علمی و فرهنگی  کمک خواهد کرد . عصمتی هم در سخنان کوتاهی از برنامه های خود برای ارتقاء جایگاه منطقه یاد کرد و گفت : برنامه محوری ، نخبه گرایی و پژوهش مداری مؤلفه های مهمی است که در منطقه مورد تاکید قرار می گیرند .وی نگاه علمی و کارشناسی به مسائل را اولویت دیگر  خود خواند و گفت : با تعامل با فرهنگیان و صاحبان خرد و اندیشه تلاش خواهیم کرد تا شاخص های مختلف را در منطقه ارتقاء دهیم و دایره تعامل با ائمه جمعه و جماعات و نهادهای انقلابی و اداری را گسترش دهیم .

لازم به ذکر است مراسم تجلیل از سیروس شاکرمی رئیس سابق  و معارفه عصمتی سرپرست جدید در حالی برگزار شد که علاوه بر فرهنگیان منطقه ،مدیران ادارات و ارگانهای انقلابی هم حضور داشتند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. به دوست عزیزوگرانقدرم جناب آقای عصمتی تبریک عرض می کنم وبرایشان آرزوی موفقیت دارم.

  2. موفق باشی

  3. سلام حاجی تبریک میگم مفق باشی

  4. باسلام وعرض تبریک به برادر فرهیخته وخوش اخلاق و مردمدارٰ جناب آقای ذبیح اله عصمتی
    امیدوارم باتوکل بخداوند منان ٰاحترام به بندگان خداواستفاده بهینه از ظرفیت وپتانسیل موجود در منطقه
    موفق باشید انشاالله .

  5. ولا برا کریمی جرئت گرتی تبریک.

  6. سلام

    عامل کلیدی تمام موفقیتها “عمل کردن” است …. پیش به سوی موفقیت و کامیابی با اراده فولادین

  7. تبریک
    ممنون از جناب آقای دکتر کریمی (بازوند) مدیر کل محترم

  8. با سلام خدمت همکار ودوست عزیزم جناب آقای عصمتی
    انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده واز خداوند منان توفیق روز افزون را خواستارم
    ارادتمند شما

    • انشاءا… در آینده سکان هدایت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رومشکان رو بر عهده ات خواهند نهاد.موفق باشی

  9. آقای کریمی شهامت یکی از فاکتورهای مدیریت می باشد.

  10. انتحاب ایشان موجب خرسندی است تبریک عرض می کنیم

  11. وفرهنگیان معمولان و آقای کریمی وعصمتی تبریک میگم موفق باشید

  12. ضمن تبریک به جنب آقای عصمتی ، امیدوارم موفق و سربلند باشید .

  13. ضمن تبریک به جناب آقای عصمتی ، امیدوارم موفق و سربلند باشید .

  14. فعلا”شهامتی برای نورآباد وجود ندارد

  15. انتصاب برادر عصمتی بسیار کارشناسانه و بر اساس شایسته سالاری در دولت تدبیر و امید است.موفق باشی

  16. از حسن نظر تمامی دوستان تشکر می شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.