تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تعداد زیادی از دفاتر پیشخوان لرستان غیرفعال هستند

  • کد خبر : 54174
  • 15 مرداد 1393 - 1:27

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان گفت: تعداد زیادی از دفاتر پیشخوان لرستان غیرفعال هستند.

091737_PhotoA

به گزارش سرویس فناروی ودانلود/میرملاس نیوز:نبی‎الله شمسی‎فر شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت لرستان در خرم‎آباد اظهار داشت: شرکت مخابرات لرستان در حوزه‎های همراه اول، تلفن ثابت و… با دفاتر پیشخوان دولت همکاری دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۶۰ دفتر پیشخوان دولت در استان لرستان بسیاری تعطیل و غیرفعال هستند، یادآور شد: بخشی از خدمات مربوط به تلفن ثابت به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است، این در حالی است که در زمینه تلفن ثابت مسائل و مشکلات امنیتی حل شده است.

وی عنوان داشت: دفاتر پیشخوان در حوزه همراه اول ارتباط خوبی با مشترکان دارد و در زمینه خدمات صدور قبوض‎ المثنی، تغییر نام و تغییر مکان افراد در حوزه مخابرات در دفاتر پیشخوان انجام می‎شود.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان یادآور شد: تمام خدمات همراه اول به جز خدمات امنیتی توسط دفاتر پیشخوان ارائه می‎شود.

این مسئول ادامه داد:  برخی از دفاتر پیشخوان در گذشته در زمینه خدمات همراه اول در لرستان مشکلاتی ایجاد کرده‎اند بنابراین باید نظارت بیشتری بر روند کار این دفاتر انجام شود. در حوزه تلفن ثابت مشکلات امنیتی حل شده است و بیشتر اقدامات این حوزه توسط دفاتر پیشخوان دولت صورت می‎گیرد.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان متذکر شد: تمام تلاش ما این است که خدمات اینترنت پرسرعت را از این طریق به مردم ارائه دهیم. برخی از دفاتر پیشخوان پروانه خود را در اختیار افراد دیگر قرار می‎دهند که این خلاف قانون است و باید افراد جدید گزینش شوند.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای شرکت مخابرات در زمان خصوصی‎سازی جلب رضایتمندی برحسب امور مشترکین است.

شمسی‎فر خاطرنشان کرد: فروشگاه‎های متمرکز برند شاب یکی دیگر از رویکردهای مخابرات برای مشترکان بوده که یکی از ساختمان‎های این فروشگاه در جنب استانداری لرستان در حال خدمت‎دهی به مردم است.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان بیان داشت: ما به دنبال این هستیم که دومین فروشگاه برند شاب استان را به زودی در شهرستان بروجرد فعال کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت همراه اول تمام ۳۰ استان کشور را ارزیابی می‎کند و اگر استانی در زمینه خدمات‌دهی کوتاهی کند، نمره منفی می‎گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.