کد خبر : 54182
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,620 بازدید

جلسه ی استیضاح شهردار کوهدشت + تصاویر

عصرسه شنبه شهردار کوهدشت از سوی اعضای شورای شهراین شهرستان دریک جلسه غیرعلنی استیضاح شد، این جلسه با تصمیم اعضای شورای شهر بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است. مراد درویشی ریاست شورا در سخنانی غیرعلنی برگزار کردن جلسه را حق قانونی شورا دانست و گفت : طبق قانون وقتی نظر دوسوم اعضای شورا بر برگزاری جلسه غیرعلنی […]

عصرسه شنبه شهردار کوهدشت از سوی اعضای شورای شهراین شهرستان دریک جلسه غیرعلنی استیضاح شد، این جلسه با تصمیم اعضای شورای شهر بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است.

مراد درویشی ریاست شورا در سخنانی غیرعلنی برگزار کردن جلسه را حق قانونی شورا دانست و گفت : طبق قانون وقتی نظر دوسوم اعضای شورا بر برگزاری جلسه غیرعلنی باشد این کار انجام خواهدشد.

محمد قاسمی عضو دیگر شورا در صحبت با یکی از خبرنگاران گفت که مخالف حضور خبرنگاران در جلسه نیست. 

علی جعفرگراوند دیگر عضو شورا که به سوالات خبرنگاران پاسخ داد  دلیل غیرعلنی بودن جلسه استیضاح مهندس کرمی را نظر هفت نفر از اعضا عنوان کرد و گفت: ممکن است در این جلسه حرف های  ردوبدل شود و آبروی کسی درخطر باشد بنابراین صلاح براین است که این نشست محرمانه باشد ونمی خواهیم مردم از این موضوع باخبرشوند.

برومند سوری دیگر عضو شورای شهر کوهدشت با اعتراض به رییس شورای شهر و عنوان اینکه قرار نبوده کسی مصاحبه کند از اعضا خواست تا سریعتر در جلسه حضور یابند.

گفتنی است این جلسه پشت درهای بسته بیش از 6 ساعت به طول انجامید.

 

0 (1)

 

 

0 (2)

 

 

0 (3)

 

 

0 (4)

 

 

0 (5)

 

 

0 (6)

 

 

0 (7)

 

 

0 (8)

 

 

0 (9)

 

 

0 (11)

 

 

0 (10)

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

به جرم خدمت رسانی

[پاسخ]

شهروند دردمند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ مرداد , ۱۳۹۳ ۰۹:۰۵:

شورای شهری که پول آب و برق و گاز خودش را پرداخت نمی کنه و در حد یک شهروند عادی حقوق شهروندی را رعایت نمی کنه و دنبال منافع خودش هست نمی تونه خدایی کاربکنه.

[پاسخ]

حدود 20 سال پیش تابحال کوهدشت چنین شهرداری نداشته

[پاسخ]

کوهدشتی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۳ ۰۱:۱۷:

چند تا از کاراشو بگو

[پاسخ]

همشهری پاسخ در تاريخ جمعه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۳ ۰۹:۵۴:

استارت اصلاح وضعیت مسیل داخل شهر از ایشان بود و نصیری آن را ادامه داد

[پاسخ]

ع پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ مرداد , ۱۳۹۳ ۱۲:۳۵:

جلوگیری از حیف ومیل بیت المال

[پاسخ]

فتحعلی شهبازی در گفته :

با سلام خدمت اعضای محترم شورای شهر بدون شک استیضاح و برکناری شهردار را قانون شورا به شما سپرده اما حق مردم است که از دلایل بر کناری شهردار مطلع باشند بنابراین اگر حق به جانب هستید در جلسه ای علنی و با حضور اصحاب رسانه به سوالات شهروندان پاسخ دهید که این حق را قانون به مردم داده است

[پاسخ]

ع نورمحمدى پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۳ ۱۶:۵۳:

سلام بر شهبازى عزيز
واقعا از کدوم عملکرد آقاى شهردار دفاع ميکنيد فتحعلى عزيز آقاى مهندس کرمى راحت ميتونست طى اين مدت براى تغيير چهره برافروخته شهر اقدامى ميکرد اما نکرد اين شهر نيست که ماداريم
اين منطقه ما بيشتر به يه منطقه جنگ زده شبيه هست تا يه شهر
خواهش ميکنم در فکرت دراين خصوص تجديد نظر بفرما
ارادتمند ومخلص شما هستم

[پاسخ]

دکتر جکول پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۳ ۱۸:۵۳:

ع نورمحمدی عزیز تو را به وجدان بیدارت با این شورا میشه شهر را عوض کرد کدام یک از اعضای محترم به فکر آبادانی شهرشان هستند من از عملکرد شهردار دفاع نمی کنم ولی فکر نمی کنم درد مردم و شهر شورای محترممان را به درد آورده باشد.

[پاسخ]

فتحعلی شهبازی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۳ ۰۸:۴۰:

نورمحمدی عزیز من نه تنها از این شهردار بلکه از هیچ شهرداری دفاع نمی کنم اما به عملکرد شورا معترضم که چرا در مصاحبه ای می فرمایند یک سوم کارکنان شهرداری اضافه اند و 60 نفر استخدام می کنند که اکثر مدارج عالیه دارند. کام فوق لیسانس از که خیابان جارو کند یا در فضای سبز خدمت کند. اینها برای شما شبهه ناک نیست.

[پاسخ]

کامران پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۳ ۲۰:۳۰:

اقای نورمحمدی عزیز به نظر شما عملکرد شورا قابل دفاع هست یا نه؟

[پاسخ]

کارشناس پاسخ در تاريخ جمعه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۳ ۰۰:۱۱:

نورمحمدی جان از چی خبر داری همش هشت ماه شهردار بود کارهایش راندیدی موزاییک فرش- آسفالت -لکه گیری و…

[پاسخ]

جوان پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۱ مرداد , ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸:

نور محمدی عزیز . شما ظاهراً شهر کوهدشت رو قبل از این بهتر می دونستید . ایشون در طی این مدت کوتاه کار هایی انجام داده اند که هیچ یک از شهردار های دیگه انجام نداده اند به جز نصیری . به خدا اصلا من شهر دار رو از نزدیک ندیده ام اما تغییرات رو خوب دیده ام . شما تجدید نظر کنید آقا….

[پاسخ]

بچووووو در گفته :

خدایی اعضا محترم که هر کدام ژست خاصی در مقابل دوربین گرفته اند در خلوت خود با خدا سبک سنگین کنند شهردار نصیری پر شهردار کرمی پر این پر پر تا کی ادامه داره بیایین از فدراسیون فوتبال یاد بگیرید که تداوم کاری ریس حداقل سر وسامانی به مجموعه داد . در آخر برا مهندس کرمی آرزوی موفقیت می کنیم. انشالا از ما مردم کوهدشت تقصیر نگیرند که به جان اعضا محترم شهر ما بی تقصیریم

[پاسخ]

دانستن حق مردم است در گفته :

چرا همیشه اصولگرایان از شفاف بودن و علنی بودن جلسات می ترسند جناب آقای برومندسوری شما به عنوان یک حقوقدان باید از حقوق مردم دفاع کنید از حقی که مردم برگردن شما گذاشتند خوب از حق مرد دفاع کردین دست مریزاد

[پاسخ]

ازادبخت در گفته :

اعتقاد من بر گفته دوستان مبنی بر تایید شهردار کرمی نیست میبایست در دوران صدارتشان بر شهرداری جرعه ای آب جهت لب خشک مردم در حوزه عمران کوهدشت نشان میدادند تا مشخص شود که مدیر است

[پاسخ]

سیدحسین نظریان در گفته :

داشتن همچین شهرداری لیاقت میخواد

[پاسخ]

محمدسوری در گفته :

باسلام خدمت اعضای شورا عزل ونصب شهردار حق شماست ولی شهرستان کوهدشت بااینکه ازنظرجمعیت سومین شهر استان است آیا مبلمان شهری
آن این طوری بایدباشداوراباشهرهای همجواربسنجید نسبت به آنها هچون روستای است اگه توان ندارید به خاطرخدا کاررا به افرادکاردان بسپارید

[پاسخ]

ع-گراوند در گفته :

اعضای به ظاهر محترم شورا باید بدانند! مردم عزیز خوب به یاد دارندحدود 10سال پیش مهندس کرمی بود که با درایت بی نظیرش طرح موفق لایروبی واصلاح رودخانه وسط شهر را شروع وبه اجرا درآورد ودو میلیارد بودجه را جذب کرد وآقای نصیری با همان بودجه آن طرح را ادامه داد وتا آن زمان همه اصلاح آن وضع اسفبار را که باعث انباشته شدن انبوه کثافات وزباله در وسط شهرشده بود را غیرممکن ومحال می دانستند .آری آقایان شورا فراموش کرده اند فاضــــــــــــــــــــــــــــــلاب دستشویی منازل همه داخل کانل وسط شهر رها شده بودومهندس کرمی همه را برداشت.

[پاسخ]

دادور
گفته اند كه ممكن است در صورت علني بودن جلسه حرف هايي رد و بدل شود كه آبروي كسي برود!!!
اگر حقوق شهروندي را جزء حق مردم يا همان حق الناس بدانيم به گفته حضرت علي (ع) بايد آبروي كسي كه حق الناس را ضايع كرده ريخته شود.

[پاسخ]

آریوبرزن در گفته :

دانستن حق مردم است برا چی مردم نباید بفهمن که چه اتفاقاتی افتاده ؟ مثل مرد با مردم حرف بزنید ! چون زیر بار حرف شما نمیرفت ،چون به حرفای غیر کارشناسی شما گوش نمیداد و … مجبورش کردین که برود. (خدا را فراموش نکنیم) . در یک جلسه علنی با حضور اصحاب رسانه جلسه برگذار میکردین که حق ما ضایع نشود .

[پاسخ]

نيك منش در گفته :

فقط به جرم توجه به مردم حاشيه نشين شهرمتاسفم براي خودم كه به اين شوراراي دادم

[پاسخ]

فاضل سوری در گفته :

انشاءالله همه ما عاقبت به خیر بشیم

[پاسخ]

علنی نشدن استیضاح جنبه منفی برای شورای شهر کوهدشت داشت . و دیگران باید بدانند برای به دست آوردن صندلی مدیریت دست به هر کاری نزنند فقط به حقوق واقعی خود می رسند .چرا که بیوگرافی آنها مورد بررسی قرار می گیرد .
و شکی نیست که باید در آینده نه چندان دور باید پاسخگو باشند

[پاسخ]

شهردار تهران نقش مهمتری برا کوهدشتی ها داره (ایجاد اماکن کارگری در تهران)تا شهردار خود کوهدشت

[پاسخ]

سیدحسین نظریان در گفته :

داشتن همچین شهرداری لیاقت میخواد

[پاسخ]

برومند سوری در گفته :

باسلام خدمت جناب آقای آزادبخت
برابرجلسه شورای شهر وبنا به مصلحت ویکسری امور مهم که اینجانب معزور از بیان آن می باشم جلسه غیر علنی مصوب وحق مصاحبه با اصحاب رسانه وسایتها نداشتیم وبا حضور م در محل ورودی شورا آقای درویشی در حال مصاحبه بودند که خطاب به آقای درویشی عرض نمودم که قرار نیست ونبوده مصاحبه ای داشته باشم وکل ورود وصحبت ها توسط دوربینها ضبط شده در دست همکارانتان می باشد لطفا نسبت به اصلاح مطلب اقدام فرمایید

[پاسخ]

ه.م پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۳ ۱۸:۳۷:

سلام بر جناب سوری
سعی کنید در مورد استیضاح شهردار جهت احترام به شعور مردم که ظاهرا”شما را انتخاب کردن شفاف سازی کنید .
باتشکر

[پاسخ]

گراوند در گفته :

این جور که شما نگران ابروی کسی شدید .مردم احساس می کنند که چه جنایتی رخ داده بدتر ابروی این بنده خدارا به حراج گذاشتید.

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۳ ۲۳:۵۱:

نه اقا منظور ابروی برخی از خود اعضای شورا بوده

[پاسخ]

بقاع نیوز در گفته :

این ضایعه برای شهر ما بیش از یک حادثه بود.

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی در گفته :

خیلی متاسف و متاثریم برای شفاف نبودن موضوع !
اعضای محترم شورا باید واقعیتو به مردم بگویند …

[پاسخ]

من نمیدانم چهره این شهر نسبت به چن سال پیش آن چه تغییری کرده است که چنيين ماندن و نماندن یک شهردار اینجور مهم می شود.همشهریان عزیز کارهایی که انجام گرفته در شهر های دیگر وظيفه شهرداری ؛اما در اینجا لطف از طرف شهردار و شورای شهر است.لطفا نسبت به این مسائل یکم حساس باشید بهتر است.
با تشکر

[پاسخ]

فغان پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۳ ۰۱:۲۶:

جناب نظری ما وظیفه را طی سی سال ندیدیم حال که کسی پیدا شد کاری انجام بده یا لطف یا وظیفه از این به بعد هم کوهدشت ادامه داره

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ جمعه ۲۴ مرداد , ۱۳۹۳ ۱۳:۲۱:

اقای نظری شهرداری کوهدشت قبل اومدن اقای کرمی6 ماه حقوق عقب افتاده پرسنلشو داشت برسه به این که بخواد کار کنه اقای کرمی خوب داشت پیش میرفت ولی حیف شدددد…

[پاسخ]

گراوند در گفته :

خدمت همشهریان عزیز سلام اینقدر سخت نبود رفتن این بنده خدا ( البته کار ی به خوب ویا بد بودن نه شورا ونه شهردار ندارم ) ولی ما مسولین رده اول شهرمان وخیلی ادارات دیگر مدیران بی کفایت و.و.و…… داریم چرا برادران میرملاس سراغ چنین مدیرانی نمیرن این قدر رفتن شهردار محترم را بزرگ نکنید چون شورای محترم هم حق دارن چون منتخب این مردم میباشن وسلام درضمن اقایون حکمت برن سراغ مدیرانی که فقط اسم مدیر یدک میکشن وسلام

[پاسخ]

میثم قبادی در گفته :

با سلام
چرا شفاف با مردم حرف نمیزنید؟
مگر شما نماینده مردم نیستید؟ این حق مردمه که از همه چی اطلاع داشته یاشند

[پاسخ]

شهروندی از بافت فرسوده ومرکزی شهر در گفته :

بنده به عنوان یککوهدشتی از جناب شهردار کرمی تقدیر وتشکر می کنم وامید وارم گناه شهردار را به پای مردم بی کس کوهدشت نگذارند .
کوهدشت سومین شهر لرستان است اما از نظر زیبایی وعمران در رده بیستم شهرهای استان است .متأسفانه تنها شهری است که هیچ قاعده وقانونی در شهرداری آن به درستی اجرا نمی شود در همه ی شهرهای استان وکشور برای عقب نشینی مزایایی ازجمله حق تراکم ،تخفیف در عوارض و دریافت پروانه ساختمان در نظر می گیرند این امر تنها در کوهدشت بی هیچ مزایا وتخیفی اعمال می شود .
این امر باعث عدم اشتیاق مردم در تعریض خیابانها می باشد .
اگر اعضای شورا پاسخی دارند بفرمایند .
بنده قصد تخریب ملک قدیمی خود داشتم وشهرداری به زور از بنده تعهد محضری گرفت که باید بی هیچ مشوقی عقب نشینی کنم وتا تعهد را ندادم پروانه صادر نشد در صورتی که در شهر الشتر ودلفان وخرم آباد وپلدختر برای این امر مشوق های زیادی در نظر گرفته می شود یا هزینه عقب نشینی را شهرداری می پردازد زیرا ملک بنده دارای سند رسمی است .
تا این امر با تشویق همراه نباشد شاهد تعریض خیابانها نخواهیم بود .

[پاسخ]

شهروندی از بافت فرسوده ومرکزی شهر در گفته :

بنده به عنوان یک کوهدشتی از جناب شهردار کرمی تقدیر وتشکر می کنم وامید وارم گناه شورا را به پای مردم بی کس کوهدشت نگذارند .
کوهدشت سومین شهر لرستان است اما از نظر زیبایی وعمران در رده بیستم شهرهای استان است .
متأسفانه تنها شهری است که هیچ قاعده وقانونی در شهرداری آن به درستی اجرا نمی شود در همه ی شهرهای استان وکشور برای عقب نشینی مزایایی ازجمله حق تراکم ،تخفیف در عوارض و دریافت پروانه ساختمان در نظر می گیرند این امر تنها در کوهدشت بی هیچ مزایا وتخیفی اعمال می شود .
این امر باعث عدم اشتیاق مردم در تعریض خیابانها می باشد .
اگر اعضای شورا پاسخی دارند بفرمایند .
بنده قصد تخریب ملک قدیمی خود را داشتم وشهرداری به زور از بنده تعهد محضری گرفت که باید بی هیچ مشوقی عقب نشینی کنم وتا تعهد را ندادم پروانه صادر نشد در صورتی که در شهر الشتر ودلفان وخرم آباد وپلدختر برای این امر مشوق های زیادی در نظر گرفته می شود یا هزینه عقب نشینی را شهرداری می پردازد یا تراکم می دهند یا پروانه ساخت مجانی می دهند زیرا ملک بنده دارای سند رسمی است .
تا این امر با تشویق همراه نباشد شاهد تعریض خیابانها نخواهیم بود .

[پاسخ]

وای خدا دارم دیوونه میشم.تورو قرآن عکسارو نگا کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انگار جلسه شورای امنیته
دلیل عزل شهردارو چرا رک نمیگید ؟
/آقایون به خاطر خدا به فکر مردم باشید/

[پاسخ]

غم خوار در گفته :

توروخدا شهر مارو ببینید همه چی در هم برهمه

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ مرداد , ۱۳۹۳ ۱۵:۰۳:

هدر دم ازاین باغ بری میرسد….

[پاسخ]

شهروند در گفته :

باسلام ؛با ارزوی سلامتی برای برادر جانباز مهندس کرمی به عرض برادران شورا میرسانم افکار عمومی با این عمل شما مخالف بود بروید تحقیق کنید

[پاسخ]

شهرونددلواپس در گفته :

علت برکناری شهردار
جرمش این بود که اسرارهویدا می کرد

[پاسخ]

بچوووو در گفته :

راستیییییییییییی اقای برومند سوری وبقیه اینو میدونید خدا در همین نزدیکیهاست البته خداترسی در این دور وزمان حکم کیمیاست که نیست.لطف کنید با آبروی مردم بازی نکنید وکاری نکنید که هر کی کلاهش تو کوهدشت افتاد نیاد برداره. افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

چه غریبانه رفت مردروزهای سخت

[پاسخ]

بلاسلام وادب شهروندان كوهدشت بعد از چندين سال داشتند به زندگي در اين شهر اميدوار مي شدند .حيف شد ،شورا هم بايد پاسخگو باشد .

[پاسخ]

يك همشهرى در گفته :

متاسفانه ما بيشتر غريبه پرستيم به همين سبب شورا را مى كوبيم وبدون هيچ مصداقى احساسى از آقاى كرمى حمايت مى كنيم لطفا بفرماييد چه دسته گلى به سرمان زده والا بنده باور ندارم كه ايشان دلسوز ما بوده وصرفا به خاطر كوهدشت خانواده را ترك كرده وروزى بيست ساعت كار مى كرده تاره پسرشان راهم به كمك آورده بود ايشان بيشتر از عمل حرف ميزدندواجازه پاسخ هم به كسى نميداد شورا كار درستى انجام داد اميدوارم فرد مناسب وشايسته اى ترجيحا ازخودمان هرچه زودتر انتخاب فرمايند

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۳ مرداد , ۱۳۹۳ ۰۲:۵۷:

جلو حیف و میل بیت المال را گرفت و نگذاشت اموال بیت المال غارت بشود و داشت زیر ساختها را درست میکرد

[پاسخ]

شهروند پشیمان در گفته :

برادر مهندس کرمی ،باتوجه به نظر سنجی های مختلف که درسایت های گوناگون موجود می باشد تقریباُ نزدیک به 80درصد مردم از کار شما راضی هستند .ولی برعکس همین درصد از عملکرد اعضای شورای شهر ناراضی می باشند.انشاءالله که خدا همین اندازه از شما راضی باشد.

[پاسخ]

جای تاسفه…
زحمات جناب آقای کرمی واقعا قابل تقدیره.
امیدوارم شورای شهر در پیشگاه خدا شرمنده نباشه .

[پاسخ]

آزادبخت همسایه در گفته :

شهردار ! تو برو سفر سلامت غم کوهدشت نخور که………..

[پاسخ]

سید احمد ابراهیمی در گفته :

أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَى ” آیا نمی دانید که خداوند می بیند”

[پاسخ]

منصف در گفته :

تا سیه روی شود هر کس که در او غش باشد.آقای شهردار از زحماتتون متشکریم

[پاسخ]

همشهری در گفته :

از زحمات شهردار کرمی بسیار ممنونم مطمئن باشید زحمات شما فراموش نمی شود ونام شما سالها بر زبان مردم کوهدشت می ماند.

[پاسخ]

امین در گفته :

با سلام خدمت آقای حقوقدان با وجدان برومند خان سوری ،،،اگه به یاد داشته باشید یه شب تو ی جلسه بیان کردین که این شهر مثل یک پیرهن میمونه که از هر طرف پاره پوره شده و کسی نیست بدوزتشو بیان کردین که اگر حضرت عالی تشریف بیارین درست حسابی میدوزینش ،خواهش بدتر از این پارش نکنین ،حالا هم که هر کاری کردین شهردارو برکنار کردین آخرشم میگی مصلحت نیست مردم راجبش چیزی بدونن،به خدا قسم ک باید به حال و روز این مردم گریست…..

[پاسخ]

سر در گم در گفته :

آیا روزی خواهد رسید که این شهر از این هردمبیل بودن درآد؟

[پاسخ]

کوروش شرفی در گفته :

نه هر که چهره برافروخت، دلبری داند
نه هر که آینه سازد، سکندری داند
نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست
کلاه‌داری و آیین سروری داند
تو بندگی، چو گدایان، به شرطِ مزد مکن
که خواجه خود روش بنده‌پروری داند
غلام همت آن رندِ عافیت‌سوزم
که در گداصفتی، کیمیاگری داند

می گویند صلاح خویش خسروان دانند . اما من نمی دونم صلاح عموم ……….

تنها خوبی شهر پر محتوی کوهدشت این است که هیچگاه خیابانها و فضایی را که در آن کو دکیمان را گذراندیم حتی اگر سالها دور از این دیار باشیم تغییر نمی کند . این مهم حاصل تلاش این دوستان است که انتخاب و استیضاع آنها از روی احساس و ….. است این بی تغییری چهره شهر برای ما خوب است که خاطرات کودکیمان را در این شهر جا گذاشته ایم

[پاسخ]

فرهنگي در گفته :

براي شورا بايد تاسف خورد اول با انتخاب آقاي كرمي نمره قبولي گرفتيد بعد با عزل ايشان از چشم مردم افتاديد شما خيال مي كرديد با اين خدمات فقط آقاي كرمي محبوب مي شود در صورتي كه چون شما در انتخاب ايشان نقش داشتيد اين محبوبيت به شما هم مي رسيد ولي با اين استيضاح خودتان را ضايعه كرديد حالا با انتصاب سرپرست براي خودتان هر طور دوست داريد جولان دهيد خداي مردم هم بزرگ است

[پاسخ]

مرتضی آزادبخت در گفته :

سید احمد ابراهیمی …..

أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَى ” آیا نمی دانید که خداوند می بیند”

[پاسخ]

نادال در گفته :

با سلام.
درود به اعضای محترم شورای شهر آقایون دست مریزاد شما همیشه اینجوری به داد مردم میرسید؟
این بند خدا که آروم آروم داشت کارشو میکرد چکارش داشتین؟
شمارو خدا این دور باطل عزل و نصب های بدون کارشناسی کی تموم میشه ؟مردم گرفتارن به خدا نمیتونید
باری از روی دوششون بردارید حداقل مشکل درست نکنید

[پاسخ]

دردمند در گفته :

دلیل استیضاح را بفرمایید تا مردم بدانند مگه شهرداری چقد نیرو میتونه جذب کنه،البته حقش بود بره چون هرچی شما میفرمودید (مثلا استخدام ………)عمل نمیکرد.

[پاسخ]

دردمند کوهدشت در گفته :

خدمت همه عزیزان باید گفت از ماست که بر ماست مسئولین هم همین به جان هم افتادنها را از مردم شهرمان می خواهند وبس عزیزان از اول انقلاب چه چپ چه راست همه اشتباه کردیم دنبا آقایان فرصت طلب افتادیم انتخاب درست نداشتیم من که یک فرهنگی اصلاح طلب هستم وهیچ وقت به جز انتخابات مجلس که مجبور بودم به اصولگرا ها رای ندام میگم ما به آیندگان هم ظلم کردیم چه انتخاب درستی داشتیم نتیجه اش هم قتل عزیزان در جادها ست بی کاری و آوارگی جوانانماندر شهرهای خارج از استان هستیم خشکیدن ذرختان واز بین رفتن کشاورزی این شهرستان است حال همه از شهردار یا شورا دفاع می کنیم به خدا همین آقایان سردمداران دروغ وبدبختی این شهرن سابقه آنها را مطالعه کنید ناحق جای خود را در این شهر گرفته هرکسی که با رای این مردم انتخاب شدند اقوام خود را استخدام کردند ومال واموالی جمع کردن با پشتیبانی این پا برهنه ها مقامی بدست آوردن وما را به امان خدا این رسم در شهرستان چپ وراست را نمی شناسد شادی روح عزیزانی که به علت ضعف این آقایان مسئول در جاده ها جان سپردند صلوات

[پاسخ]

یک شهروند کوهدشتی در گفته :

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای مهندس کرمی شهردار سابق کوهدشت بنده به نوبه خود از زحمات بسیار زیاد جنابعالی تشکر میکنم این جواب زحمت های شما نبود بنده به نوبه خود بابت برخوردی که با شما شد معذرت میخوام.می گویند:اگر روزی ترکت کردند بدان تو بودن لیاقت می خواهد.

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

باسلام.حالا که به هر دلیل شهردار محبوب رو عزل کردید امیدواریم با انتخاب صحیح شهردار جدید چهره عقب مانده شهرمون عوض بشه

[پاسخ]

سوری همسایه در گفته :

یاور همیشه مومن تو برووووووووو سفر سلامت
غم ما مخور که ویرووووونی برای ما شده عادت

[پاسخ]

چه جالب،چشم هاي اين اعضاي شوراي شهر را در حين مصاحبه كه مي بيني به ياد عزراييل مي افتي.خدايا به ما رحم كن..كه حتي حق نظارت بر سرنوشت خود را هم در كوهدشت نداريم.

[پاسخ]

اقای کرمی در حد شهردار شدن شهرهای بزرگ مثل تهران و… بود نه کوهدشت

[پاسخ]

سلام

جناب آقای کرمی هرجا هستی خدا یار نگهدارت باشه

[پاسخ]

رسول اسدی در گفته :

این شهردار عزیز حتما درخواستهای غیر قانونی آنها را قبول نکرده بر کنارش کردن و تبانی کردن که کسی را جایگزین کنند که از جنس خودشون باشه

[پاسخ]

لیسانسیه... در گفته :

و دوباره باید حسرت خورد و بس…
به یندت هستیم جناب اقای کرمی زحتمتکش…
و امیدوارم برای انتخابات بعدی این خاطره ی تلخ را هم به عنوان معیاری در انتخاب خود به یاد داشته باشیم….والسلام،یاعلی

[پاسخ]

لیسانسیه... در گفته :

و دوباره باید حسرت خورد و بس…
به یادت هستیم جناب اقای کرمی زحتمتکش…
و امیدوارم برای انتخابات بعدی این خاطره ی تلخ را هم به عنوان معیاری در انتخاب خود به یاد داشته باشیم….والسلام،یاعلی

[پاسخ]

جلسمون هم مثل جلسه نیست شش ساعت پشت درهای بسته

[پاسخ]

یه دلسوز در گفته :

این شورا های … و …کوهدشت فقط به فکر خودشونن تا یه آدم خیر خواه روی کار میاد عذلش میکنن بابا کوهدشت تازه رنگ و روی شهر به خودش گرفته شورا ولمون نمیکنن . ما اشتباه کردیم اینارو انتخاب کردیم.

[پاسخ]

یه دلسوز در گفته :

چرا سانسور میکنید حرفی مردم رو

[پاسخ]

میرمحمد آزادبخت در گفته :

همه ما وشما آقایان شورای شهر درمحضر خدواند جل شانه هستیم و برای بند و بست های سیاسی باید جواب پس بدهیم اگر جواب نداریم پس بدا به حالمان درضمن جناب سوری غلط املایی درشان عضو شورای شهر نیست !!!!!

[پاسخ]