- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

الحاق حوزه نمایندگی رومشکان با پلدختر یک طرح کاملا عادلانه، مفید و بحق

49269522639971525383

 

عارف رومیانی میرملاس نیوز :

توسعه شهرستانهای رومشکان و کوهدشت مستلزم پیگیری مداوم و مستمر مسئولین و نماینده محتر م می باشد اما یک نکته که نباید فراموش شود ایا توزیع نمایندگان و مسئولین به نسبت جمعیت در استان رعایت شده است  که  متاسفانه در مورد شهرستان کوهدشت و رومشکان این قضیه  صدق نمی کند. شهرستان کوهدشت و رومشکان با جمعیتی بالغ بر ۲۱۰ هزار  نفر تنها یک نماینده داراست و این در حالی است که شهرستان پلدختر با یک سوم جمعیت یک نماینده مجزا دارد.

 

 شهرستان کوهدشت بعد از بروجرد و خرم آباد که هرکدام دارای دو نماینده در مجلس هستند  بیشترین جمعیت در استان  داراست که فقط دارای یک نماینده می باشد.طرح الحاق حوزه نمایندگی رومشکان با پلدختری  بدون در نظر گرفتن تعصبات قومی و قبیله ای و پیش داروی های و قضاوت های عجولانه یک طرح کاملا عادلانه، مفید و بحق می باشد امروزه مطالبات شهرستان رومشکان بسیار نزدیک به مطالبات شهرستان پلدختر است و تا حدی که این مطالبات یکی می باشند. مطمئنن یک نماینده با حوزه نمایندگی با جمعیت متعادل و متناسب بهتر می تواند به خواسته ها و مطالبات مردم رسیدگی کند.

 

 به هرصورت طرح آقای ملکشاهی کاملا عادلانه و براساس عدالت اجتماعی و مردمی می باشد و مطمئنن به علت نزدیکی و همسایگی رومشکان با پلدختر و اشتراکات زیادی که این دو شهرستان با هم دارند این الحاق حوزه نمایندگی در آینده بسیار مفید  می تواند می باشد .

رومیانی / خبرنگار میرملاس نیوز در شهرستان رومشکان