تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

مهندس کرمی و شفاف سازی قضیه استیضاح شهردار

  • کد خبر : 54246
  • 16 مرداد 1393 - 15:44

  سخنان شهردار مهندس کرمی  در مسجد جامع شهرستان کوهدشت . چهارشنبه شب ۱۵/۵/۹۳بعد از نماز مغرب و عشاء . به گزارش میرملاس به نقل از حکمت ؛ در این جلسه عمومی که با حضور نمازگزاران  در مسجد جامع برگزار گردید ابتدا حجت الاسلام و المسلمین سبحانی امام جماعت مسجد سخنانی خود را اینچنین آغاز نموددند: […]

756868

 

سخنان شهردار مهندس کرمی  در مسجد جامع شهرستان کوهدشت . چهارشنبه شب ۱۵/۵/۹۳بعد از نماز مغرب و عشاء .

به گزارش میرملاس به نقل از حکمت ؛ در این جلسه عمومی که با حضور نمازگزاران  در مسجد جامع برگزار گردید ابتدا حجت الاسلام و المسلمین سبحانی امام جماعت مسجد سخنانی خود را اینچنین آغاز نموددند:

متن کامل سخنان حجت الاسلام و المسلمین سبحانی:

۱-    بسم الله الرحمن الرحیم. از طرف برخی ائمه جماعات شهرستان به شورای شهر نامه ای ابلاغ کردیم مبنی بر این که جلسه استیضاح شهردار با حضور حداقل یک نفر از طرف ائمه جماعات انجام پذیرد که مورد قبول برادران شورا واقع نشد و حتی به نامه ما پاسخ ندادند.

۲-     کسی نمی داند دلایل مطرح شده برای این استیضاح چه بوده است؟ مردم حق دارند بدانند. شهر مال ماست. سرنوشت شهر وابسته به مردم است. انتظار می رفت حد اقل یک نفر به عنوان محرم شرکت می کرد. به هر حال صلاح در غیر علنی شدن بود. لابد غیر علنی بودن از اختیارات آنهاست.

۳-    تشکر و قدرانی از مهندس کرمی. در طول ۸ ماه گذشته کارهای خوبی انجام شده. مردم راضی بودند . نتیجه این استیضاح خبر خوشایندی برای مردم نبود. به نوبه خودمان از زحمات ایشان تشکر می کنیم . من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق .

۴-    شهرداری در این مدت مشکلاتی داشت. و خدمات و زحمات زیادی انجام داده اند . چند دقیقه ای در خدمتشان باشیم برای توضیح . سلامتی مقام معظم رهبری صلوات.

 

متن کامل سخنان مهندس کرمی :

۱-    بسم الله الرحمن الرحیم. از مردم و روحانیت شهرستان عذرخواهی می کنم که امشت وقت آنها را می گیرم. مردم کوهدشت قدر شناس اندک خدمتی هستند که در مدت محدود در شهر بودیم و انجام دادیم . تشکر  می کنیم.

۲-    ۳ ماه در استان برای تغییرات وقت بود و مقاومت برای جابه جایی های شهر و عزل و نصب ما بود و ما مقاومت کردیم و به ناچار برای رضای خدا کوتاه آمدیم. ۳ ماه دیگر درگیر بودجه بودیم که کم بود و ما نمی توانستیم خلاف قانون انجام دهیم و این تا اواسط خرداد ادامه داشت.

۳-    بنده به عنوان فردی که در تمام سال در خدمت مردم و نظام جمهورس اسلامی کار کرده ام و خدمت نموده ام چه در جبهه و پشت جبهه و مسؤولیتهای اجرایی.

۴-    دستهایی در کار بود عنوان پیمان کار و … که پول های برگشت بخورد یا بلوکه شود که ما نگذاشتیم.

۵-    در طول هر ماه کارهای مهمی انجام دادیم و در همه جا تعامل و همکاری داشته ایم .برخی هم متوجه اتفاقات روی داده در شهر نبودند و برخی هم درخواب بودند. به اعضای شورای شهر نیز گلایه نمودیم که با افرادی جلسه مخفی برگزار نمودید.

۶-    بودجه ما اندک بود و بدهی داشتیم . ۵/۸ میلیارد تومان بودجه سال بود که ۳ و خورده ای وصول شده بود. بسیاری از اعتبارات دولت را توانستیم جذب کنیم. شهرداری ذیحساب نداشت.

۷-    بنده تخصص دارم و به نقصهامی نیز معترفم . فقط جمعه ها برای مراسمات خانوادگی به خرم آباد می رفتم و در کوهدشت نبودم .

۸-    بنده قانون مند هستم و به قانون احترام می گذارم.در چارچوب قانون عمل می کنم غیر این عمل نکردم. عیب ما این بوده است!

۹-    ۱۸ نفر مازاد نیرو داشتیم و نمی توانستیم جذب جدید داشته باشیم این عیب و نقص ما شد! ما با حزب و حزب بازی عمل نکردیم ولی ما را به همین خاطر زیر سؤال بردند. چارت سازمانی ما ۶۴ نفر بود که سالهای قبل تعداد بسیار زیادی استخدام شده اند.

۱۰- ۹۰ درصد از بچه های شهرداری با ما همکاری کرده اند و به ما و شهرمان کمک کرده اند. از ۶ تا ۹ ماه بچه های شهرداری حقوقو نداشتند و نگرفتند امام امروز این عقب ماندگی حقوق به یک ماه رسیده است. برخی بچه های شهرداری به تکدی گری افتاده بودند. در ۳ ماه زمستان به اندازه ۶۰ درصد بودجه شهرداری را جذب کردیم و حقوق کارکنان شهرداری را دادیم.

۱۱- از همه شما بخصوص امام جمعه محترم کمال تشکر را داریم. ایشان در بحث فرهنگی و ان جیوها به ما کمک کردند. رئیس کمیسیون فرهنگی فقط به دنبال تعویض نیرو و انتصابها بودند. با وجود تهمتها و افتراها از سوی برخی ولی عشق به مردم کار برای آنها باعث شد حتی یک لحظه به فکر استعفاء نبودیم . الآن سه میلیارد در حساب شهرداری  هست.

۱۲- کارهای زیبا در گرو همفکری و تعامل شورای شهر و شهردار، مشارکت مردم با شهرداری و شهردار با مردم است. کارهای زیادی ار در نظر داشتیم ، ساخت گردشگاه بزرگی در فضای گدرا پهن تا کشتارگاه درنظر بود. در این مدت ۲۸ مورد فقط تخریب خلاف سازی داشتیم . مورد خیلی جنجالی که همه هم درجریان هستید فامیل یکی از اعضای آقایا شورا بود. همان فرد قهر کرد و  متأسفانه در کمیسیون ها شرکت نمی کرد تا کار مردنم را راه بیاندازد. که الحمد لله آن ساختمان با تدبیر شورای تأمین تخریب کردیم. ناظر کمیسیون ۱۰۰ آنها در جریان تخریب شرکت نکرد. برادران و خواهران یک جا رفتم برای یک خلاف سازی تذکر بدهم مرا هول دادند و روی کیسه های گچ افتادم. کجا بودند نظارت کنند اصلا نمی دانند کجا کار شده است. سد معبر کجاست؟ با اقتدار گفتم این وضع را کنترل می کنم .

۱۳-در جریان استیضاح طبق قانون باید سؤال می شد و سؤال را اعلام می کردند. فقط کلی گویی بود و ربطی به ما نداشت . با آنها مدارا کردم. برای اینکه روال قانونی را به صورت کلیشه ای طی کرده باشند گفتند ما تذکر دادیم و شما جواب ندادید پس باید استیضاح شوید! آقایان کی جلسه تشکیل دادید و من نیامدم! اصلا جلسه ای تشکیل نشد!

۱۴-تمام جلسات شورای شهر علنی است تا عیبهای مرا مردم بدانند. مصلیحت نیست طبق قانون بر اساس چه تشخیصی غیر علنی شد. لابد برای این که حفظ آبروی ما!

۱۵-من قانونی عمل می کنم . فکر می کنند عمل به قانون مصداق خشک بودن فرد است. من بازنشسته ام شاغل نیستم. سمت مدیر کلی بازنشسته شده ام . شورا با خواهش ما را آوردند ولی برای خدمت به مردم کوهدشت عرق اجتماعیو وابستگی به این شهر آمدم. دنبال تحقق پروژه های قبلی بودم ، صنوف آلاینده جدید را جابجا کنم  و یک سری کارهای جدید اما فرصت ندادند.

۱۶-گفتند بیا استعفا بده . اگر استعفا می دادم شایعه می کردند که نمی تواند! من هم گفتم صلاح مردم و رأی مردم به شما داده شده بفرمایید بمانید می مانم منت مردم را هم برای خدمت می کشم اما استعفا نمی دهم . خدمت به مردم نعمتی است که نباید از آن دلتنگ شد . قبول این مسؤولیت از ابتدا برای بنده از نظر اقتصادی سودی نداشت. برای رضای خدا و مردم آمده ام.

۱۷-از جامعه روحانیت ، امام جمعه ، همه اقشار و بازاریان و همه که در این مدت کمک کردند سپاسگذارم. والله برای معرفی خودم و فعالیتهایم نمی خواستم در سطح شهر بنر نصب کنند اما شما که خیلی عصبانی شدید شما هم خدمت می کردید تا مردم بدانند.

۱۸-ما در سطح شهر کار را تقسیم کردیم . اگر چه اعتبارات کم بود اما در تمام نقاط شهر به اندازه وسع کار کردیم. توان ما این بود . مشکلات زیادی در شهرداری هست. پشتیبانی بسیاری کم است بزرگان کمک نکردند. اگر برنامه ریزی باشد و جلو حیف و میلها گرفته شودمی شود کارهای خوبی انجام پذیرد. بسیاری از کارها همراهی می خواهد تا بودجه! امید است روی قولشان بمانند.

۱۹- با قصور زیاد اعتراف می کنم والله گاهی ۲۰ ساعت در روز کار کرده ام. من سجد شکر به جای آوردم در منطقه در بندی خان میدن جنگ و دیشب که بار مسؤولیت را از دوش بنده برداشتند. در خواست جلسه علنی کردم نگذاشتند همه قانع شدند. یکی سرپا  ایستاد سیاه و سفید می شد و در نهایت شروع به حمایت از او کردند! والله آماده ام خودم را برای مردم فدا کنم اما گفتم اگر مردم بگویند مراد کرمی با یک میلیارد اختلاس فرار کرد برایم بهتر از این است که با شماها کار کنم.

۲۰-قلب و روح و فکرم در خدمت شما مردم است. در مقابل دین و انقلاب فرصتی اتفاق افتاد از قافله شهر جا ماندم به شهدا پشت نکنیم، از جانیازان و شیمیایی ها شرمنده ایم. جلسه خداحافظی همین جلسه است راضی به زحمت دیگه نیستم. فقط فردا از هکارانم در شهرداری حلالیت می طلبم. خواهش ما این است که تجمع و فضای دیگری نباشد. از همه شما خواهران و برادران عذر خواهی و تشکر می کنم.  عازم حج تمتع هستم یا حلال کنید یا بفرمایید تا جبران کنم . هر چند تلاش کردم ریالی مدیون احدی نشوم .

۲۱-از شما مردم کوهدشت و مسؤولین که همراهی کردند تشکر می کنم. شهر خوب با شهرداری چی های خوب محقق می شود.

مهنس کرمی در جواب سؤال یک گزارشگرکه پرسیدند آیا برکناری مهندس رویین تن با این اتفاقات ارتباطی دارد؟ گفتند: بی ارتباط نیست.

متن کامل سخنان محمد صادق امرایی:

بسم الله الرحمن الرحیم. اگر شورای شهر نتوانند بهتر از این شهردار بیاورند مدیون مردم هستند. البته  باید به شورا ی شهر حق و فرصت داد که آنها نیز مطالبی را عرضه کرده و از خودشان دفاع کنند. این اتفاقات از تبعات دموکراسی است! مثلا در مجلس در جریان استیضاح می پرسند: ۲ ضرب در ۲ چند می شود؟ طرف جواب می دهد: می شود ۴ ؛ اما آنها می گویند قانع نشدیم! مردم قدر شناس هستند. شما جانشین خوبی برای مرحوم دلیجانی بودید. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 47در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۷
  1. با سلام خدمت همشری های عزیز بیاید به جای موشکافی های بی سود به فکر ابادانی شهرمان باشیم و به این مسائل که جز از بین بردن فرصت سودی نخواهد داشت . همه با هم به شورای محترم شهر اعتماد کنیم و
    انهارا در انتخاب شهردار توانمندتری یاری کنیم. به امید شهری زیبا و اباد

  2. ای کاش جلسه استیضاح علنی می بود ولی هر چه بود گذشت از زحمات آقای مهندس کرمی در این مدت محدود خدمت تشکر می نماییم امید اینکه اعضای شورا بتوانند در مسیر ادامه خدمت خود با انتخاب شهردار بعدی نسبت به آبادانی این شهر تلاش بیشتری داشته باشند

  3. با اینکه شهردار گفتند که برکناری رویین تن ارتباط به برکناری وی دارد اما مهندس رویین تن هرگز راضی به عزل کرمی نبود وبا اعضای شورا هم رایزنی می کردند که ایشان همچنان باقی بمانند .
    شورا حق دارد هرکسی را انتخاب یا برکنار کند اما باید دلایل عزل را شفاف به مردم گزارش کنند .
    انصافاض بنده چندین روز برای اخذ پروانه ساخت وپایان کار به شهرداری رفتم زمانی که آقای رویین تن معاون بود همه کارمندان کار خود را به درستی انجام می دادند وکارها روال عادی داشت اما عیب اصلی شهردار با همه ارادتی که به وی دارم عزل مهندس رویین تن بود بعد از برکناری رویین تن شورا نسبت به شهردار بدبین شدند زیرا معاونی قدر بود وبا هیچ کس رو در بایسی نداشت .با آنکه از حق شهرداری ذره ای کوتاه نمی آمد وبسیار قانونی بود حتی برای چند متر اضافه ساخت بنده را جریمه نمود اما مهندس رویین تن در شهرداری بسیار موفق بود وراز موفقیت کرمی هم وجود معاونی چون رویین تن بود .
    به هر حال کرمی علی رغم اقبال عمومی رفت امید است شورا جانشین با کفایت وبا سابقه ی مدریت شهری وآشنا با مهندسی شهرسازی را برای شهرداری کوهدشت انتخاب نمایند .
    دست در دست هم دهیم به مهر /میهن خود را کنیم آباد شهر خوب شهردار خوب وقاطع وبا نفوذ محلی می خواهد

  4. سلام. ما همه امیدواریم و البته منتظر که اعضاء محترم شورا یک شهردار بهتر بجای آقای کرمی معرفی کنند. انشاءالله

  5. ضمن تشکر ازشهردار سابق یک توصیه به ایشان دارم که اگرانسان زیاد وابسته به پست ومقام نباشد دل کندن از]ن راحت تر است بایدبه نظراکثریت اعضای محترم شورا که نماینده مردم هستند احترام گذاشت

    • کوهدشتی جان !!!!!
      وقتی اکثریت شورای شهر در اشتباه باشند چی؟مثلا در این باره باهم سوگند خورده بودند تا شهردار را برکنار کنند.
      اما من می گویم اشکالی نداره و این را نیز از تبعات دمکراسی می دانم و تا زمانی ما خوب انتخاب نکنیم چوب بد انتخاب کردن خود را خواهیم خورد.

      • خیالت راحت در اشتباه نبودن .قسم بخاطر این بود که آقای کرمی از تمام ترفندها برا موندش استفاده می کرد از ریش سفیدان گرفته تا سران شهرستان برا موندش استفاده کردن . در مورد انتخابت مطمعا باش عالی انتخاب کردی.

  6. زیارت قبول حاجی

  7. اعضای محترم شورای شهر سلام علیکم

  8. طبق فرمایش امیرالمومنین (ع) هر که از مردم پند نگیرد؛ خداوند او را مایه پند مردم قرار می دهد. اگر من بجای اعضای محترم شورای شهر بودم سخنان مردم را می شنیدم و از تجربه شوراهای پیشین عبرت می گرفتم. حال هر چه بود گذشت. الآن هم سرپرست تعیین شده. معمولا زمانی که سرپرست تعیین می شود “خیلی کارها” می توان انجام داد. از استخدام غیرقانونی گرفته تا مطالبه مزایای دیگر؛ امیدوارم که از این کارها آنهایی را انجام دهید که خشنودی خلق و خالق در آن است.
    امیدوارم که شما به عبرتی برای آیندگان تبدیل نشوید.

  9. با سلام لازم به ذکر است که آقای کرمی ۲۸ آذر به سمت شهرداری منصوب شدند که مدت کمتر از هشت ماه تصدی این سمت رو برعهده داشتند، عملکرد ضعیف نامبرده باعث عزل ایشان کردید

  10. ماراازیک شهردارمتخصص ومخلص محروم کردند.به خاطرمنافع خودشان.بدابرماکه به اینان رای دادیم

  11. وای به حال ما مردم که این قدر بد انتخاب کردیم اما همه میدانند اعضای شورا انتصابی اند نه انتخابی … مهندس کرمی در پیشگاه خدا روسفید خواهند ماند

  12. تاریخ سیاسی شهرستان کوهدشت، ظلم تا به این حد واضح و مبرهن به خود ندیده است، آن هم در حق مردمی جفا دیده و شهرداری عالم و آگاه به امور. باشد که دلسوزان تدبیری بی اندیشند.

  13. مهندس کرمی نیزهمچون مرحوم دلیجانی دریادها مانگارخواهدبود.همچنین شورای انتصابی شهرکوهدشت

  14. درود خدا بر مهندس کرمی …..
    انصافا این شهر و مردمش لیاقتت را نداشتند!

  15. آقایونی که خیلی به فکر شهرومردش هستید چرانارحتید مگه همین مردم این شورا رو انتخاب نکردن پس تورو جدتون بگذرید/کوهدشت وکوهدشتی رو چه به رشد و پیشرفت

  16. مهندس کرمی عزیز! ما میدونیم جانانه به مردم شهرما خدمت کردید،خدا ازتون راضی باشه

  17. درود بر شهردار عزیز
    ما که همیشه به یادت هستیم و برایت احترام قائلیم به قول لکهای خودمان: چه مونه دسه؟
    فقط بد نبود اگر کمی به ادبیات این بیانات گهر بار توجه می شد و فعل و فاعل و جایگاه جملات منسجم تر ایراد می شد

  18. مهندس رویین تن بهترین گزینه برای شهرداری است. امیدوارم که عاقلانه تصمیم بگیرند.

  19. شهر دار محترم به حق یا موارد دیگر توانسته اند اقبال عمومی را نسب به خود جلب نمایند قطعا از شورای محترم شهر انتظار می رود با توجه به اقبال عمومی نسبت به شهر دار فردی قوی و توانمند را برای مدیریت شهر انتخاب نمایند که بتواند روند مثبت مدیریت شهر تداوم داشته باشد امید بتوانند موفق باشند مردم فهیم هستند و کسی را که برای شهر دل می سوزاند درک می کنند

  20. “آنکس که نداند و نداند که نداند…..” شایداین مصداق عزیزان شورای شهر باشد.خود ووجدانتان وخدای خودرا قاضی کنید میدانید که حقتان این جایگاه برای شهر مظلوم وبه حق خود نرسیده کوهدشت نیست!

  21. چرا این همه عملکرد شهرداری که ازان صحبت می کنید برای ما قابل مشاهده نیست .به نظرم شهردار ضعیف عمل کرد وشورادرست تصمیم گرفت

  22. تاریخ سیاسی شهرستان کوهدشت، ظلم تا به این حد واضح و مبرهن به خود ندیده است، آن هم در حق مردمی جفا دیده و شهرداری عالم و آگاه به امور. باشد که دلسوزان تدبیری بی اندیشند..

    • باسلام جناب آقای حسنی تبار با عرض ادب احترام خدمات شهری وخدمت عمومی برای مردم باتاریخ سیاسی فرق دارد یکی ازخدمات ارزنده شهری انجام شده درزمان مدیریت وی که نمایان بوده بفرمایید

      • علیکم سلام
        اصل شورا به عنوان شیوه ای قابل اجرا در “مدیریت سیاسی جامعه” پذیرفته شده و بر آن تاکید شده است که انتخاب شهردار یکی از وظایف این شورا است و بلاشک خدمات شهری و عمومی جدای از این مهم نیست.

        از خدمات ارزنده (یک شهردار را شما با ۸ ماه از انتصابش چه انتظاری دارید. مقصود شیوه عمل ایشان است):
        جذب اعتبارات دولتی
        جلوگیری از خلاف سازی
        برطرف نمودن سدمعابر
        ساماندهی بازار دستقروشان چه بهشت زهرا و چه داخل شهر و…
        اینها نمونه کوچکی بود. باتشکر از توجه شما

        • باسلام وتحیت تاانجا که صحبت شده اعلام میکنن جذب اعتباری صورت نگرفته حسب اعلا م شهرداری هم موجودی حساب شهرداری هم صفر است وکارعمرانی هم انجام نشده پس جذب کدام اعتبار کارعمرانی مثل کف سازی رودخانه شهری که نمود داشته سرسامان دادن به دستفروشان بهشت زهرا تا یادمان هست این شکلی بوده نمود شهر هم مشخصه با این همه سدمعبر ماشین های مبوه فروش وخیابانهای بدون چاله مان وکوچه های ویران شده امان وضمنا این انتظار ما باشه از ی شهردار سهرهای دبگه را ببینیم وبعد قضاوت کنیم کار کرده یانه شهرما شهردار نداشته اصلا

        • خوشبحالمون آخرشه .عزیز هشتاد ماه هم بود باز هم کم بود .در ضمن بودجه سال ۹۲بود که این موقه واریز شد به حساب شهرداری.

  23. اگر آقای اردشیر گراوند قبول کنند وبیایند بهترین گزینه برای شهرداری است

  24. انصافا‏ ‏مهندس‏ ‏رویین‏ ‏تن‏ ‏گزینه‏ ‏مناسب‏ ‏وشایسته‏ ‏برای‏ ‏شهرداری‏ ‏کوهدشت‏ ‏است‏ ‏.ایشان‏ ‏برای‏ ‏شهرداری‏ ‏شهر‏ ‏زیبای‏ ‏نورآباد‏ ‏از‏ ‏طرف‏ ‏شورا‏ ‏معرفی‏ ‏شده‏ ‏بود‏ ‏که‏ ‏متاسفانه‏ ‏خودش‏ ‏قبول‏ ‏نکرد‏ ‏.‏ ‏
    سابقه‏ ‏زیاد‏ ‏وسرشار‏ ‏از‏ ‏موفقیت‏ ‏در‏ ‏شهرداری‏‏ ‏ها‏ ‏و ‏بخشداری‏ ‏های‏ ‏مختلف‏ ‏و‏ ‏نیز‏ ‏نفوذ‏ ‏در‏ ‏بین‏ ‏مردم‏ ‏وتعامل‏ ‏با‏ ‏دولت‏ ‏و‏ ‏بویژه‏ ‏شخص‏ ‏استاندار‏ ‏از‏ ‏مشخصات‏ ‏بارز‏ ‏مهندس‏ ‏رویین‏ ‏تن‏ ‏است‏ ‏.امید‏ ‏واریم‏ ‏شورای‏ ‏شهر‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏انتخاب‏ ‏هوشیارانه‏ ‏همه‏ ‏حرف‏ ‏وحدیث‏ ‏ها‏ ‏را‏ ‏خاتمه‏ ‏دهد‏ ‏.

  25. جناب کرمی شماکه میگید من سیاسی کاری نکردهام ۰یعنی واقعاکلیه نیروهای اصولگرایک نفر نیروی خوب نداشتند که همه رو برکنار کردید

  26. بدرود شهردار محترم بدرود آنهایی که نزاشتن به این مردم خدمت کنی در مقابل مردم شرمنده خواهند شد کارهای شما ماندگار شد برای همیشه بدرود بدرود

    • کدوم کار عمرانی خدا وکیل فکر کردی کامنت گذاشتی.

      • آسفالت خیابانهای ۲۰متری ابتدای فاز یک فرهنگیان،خیابان جنب سپاه جدید انتهای خیابان دانشآموز و انتهای خیابان مالک اشتر،کوچه های حدفاصاصل خ۱۷شهریور . خیابان طالقانی،کوچه حدفاصل خیابان ۱۷شهریور و ۳۰متری آزادی،کوچه های شهرک شهید رجایی روبروی مجتمع ارشاد،خیابان جنب پارک شهید بهشتی،انتهای خیابان فردوسیوجاهای دیگر واما ادامه سد در اطراف میدان امام حسین(ع)،امتداد سد بطرف کشتارگاه،جدولگذاری در تمام نقاط شهرو…پرداخت ۲.۵میلیارد بدهی شهرداری ،پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری،پرداخت حدودا”۴۵۰میلیون بدهی بیمه شهرداران گذشتهو خیلی کارهای دیگر که به بنده شهروند نگفته اند و شما میتوانید رصد فرمایید.

      • چشم بینا میخواهد که شما ندارید.

  27. خیلی چیزها در آینده مشخص خواهد شد انشااله شوری شهر با سپردن شهر بدست نیروی توانمندتر از مهندس کرمی اقدام کنند

  28. من خودم کوهدشتی نیستم ولی خدایی گوهر گران بهایی از دست دادید

  29. اقای تیموری بروچشمت باز کن تاعملکرد شهردار راببینی در طول سی سالخدمت هیچ کس عملکردی بهاین خوبی نداشت

  30. ازشورای محترم خواهشمندیم برای اداره شهر از نیروهای بازنشته استفاده نکنند

  31. حناب مهندس کرمی عزیز! خسته نباشید سخنان شما را خواندم و دلایل شورای شهر را نیز مرور کردم متاسف شدم و براساس وظیفه مطلب زیر را به دوستانم تقدیم نمودم:

    «من آقای کرمی را به شورای شهر معرفی کردم . ایشان از جانبازان سرافراز و خانواده شهید است و اگر معمم بود حاضر بودم پشت سرش هم نماز بخوانم. اعتراف می کنم انصافاٌ انسانی است توانمند. فلسفه انتخاب ایشان توانمندی بود اما باید به ما پاسخگو می بود.»
    جناب آقای نورعلی!
    این سخنان شما چیزی دیگری برای گفتن در حق جناب کرمی برجای نگذاشته است !
    من خدمت شما نرسیده ام اما از همین چند کلام مختصرشما فهمیدم آدم با صداقتی هستید نماز خواندن پشت سر کسی یعنی اعتماد کامل به درست کرداری و درست پنداری آن شخص حتمن هم لزومی ندارد معمم باشد ! دوست ندیده ام ! روزی که شورای شهر کوهدشت این مرد متخصص و به قول جنابعالی «متعهد »را برای شهرداری کوهدشت برگزید ، برمرام شورا ی اسلامی شهر کوهدشت آفرین گفتم که چسان تیر را به نشانه زد و از آن جایی که به عنوان یک هموند هماره زخم بیکارترین شهرستان ایران را در نشریات و حتی دربرابر ریاست محترم جمهور فریاد کرده ام و از این بابت خیلی از دوستان به طعنه و تعریض ما را کوهدشتی خطاب نموده اند کمی تاقسمتی جانبدارانه و شوق مندانه به توسعه ی شهر کوهدشت امیدوار شدم!
    اکنون که دلایل سست و بی بنیاد شما را برای برکناری این عنصر امیدوار کننده در مدیریت شهری کوهدشت مرور کردم بر رویاهای خود خط بطلان کشیدم و می دانم این درد به این زودی درمان نخواهد شد! هرجند به رای نظر اکثریت شورای شهر کوهدشت به حرمت نظام مردم سالار احترام می کنم!
    لطفن ما را به جانبداری های قومیتی متهم نکنید و پیش از آن که در حق ما داوری کنید از دوستانتان پرس و جو فرمایید که ما فقط به وظیفه عمل می کنیم و بس!

  32. کوهدشت آباد نخواهد شد تا وقتی که عاشقآن کت و شلوار جایشان را به خادمان مردم بدهند.انتخابات دیگری در راه است .همشهریان عزیز وسیله نقلیه ای تهیه کنیم و به دنبال کارناوال نمایندگان دلخواه خود برویم شاید فرزندمان را استخدام کرد یا سهمیه کود بیشتری نصیبمان شود.مهم این است که خودم از گشنگی نمیرم……….بابای همسایه محتاجم!!!!!
    آری عزیزان خودخواهیم .نتیجه این عمل ناپسند انتخاب افراد نالایق اما خوش پوش است.
    خواهشا به هیچکدام از اعضای شورا بر نخورد!!!خودت بهتر میدانی این جایگاه که در آن قرار داری تخصص که هیچ با عرض پوش این آن هم نیستی!
    اگر ادعای خادمی میکنی همین امروز استعفا بده!برادران محترم شورا به خدای واحد این جایگاه تخصص میخواهد.مگر این پست داشتن چقدر لذت دارد که دو دستی به آن چسبیده اید.این صندلی را به اهل که البته نداریم بدهید.

    خلاصه”از ماست که بر ماست” همین

  33. شهر دار محترم به حق یا موارد دیگر توانسته اند اقبال عمومی را نسب به خود جلب نمایند قطعا از شورای محترم شهر انتظار می رود با توجه به اقبال عمومی نسبت به شهر دار فردی قوی و توانمند را برای مدیریت شهر انتخاب نمایند که بتواند روند مثبت مدیریت شهر تداوم داشته باشد امید بتوانند موفق باشند مردم فهیم هستند و کسی را که برای شهر دل می سوزاند درک می کنند

  34. ازآقای کرمی شهردار بسیار ارزشمند تشکر می شود .دراین ایام افراد زحمتکش بیشتر موردآزار قرار می گیرندانشاءاله سفر مکه هم به سلامتی مردم ازشما راضی هستند خدا هم ازشما راضی باشد.

  35. همین که ایام عید دستفروها به خوبی ساماندهی شده بودند ومردم برای خریدعید به راحتی می توانستند دربازارترددکنند از عملکردهای بسیارعالی مهندس کرمی بود .

  36. تقدیر وتشکر می کنیم از شهردار متعهد ومتخصص وپرکار خسته نباشید . عملکرد شما برای مردم مشهود ومقبول بود
    شورای شهر نیز بدانند دلسوزی شما دوستی خاله ….. است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.