تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

تصویری از نامه ی ذیحسابی شهرداری به سرپرست شهرداری کوهدشت

  • کد خبر : 54267
  • 17 مرداد 1393 - 11:35

           

Shahrdari-kohdasht

 

 

 

seapjqnxor0839

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 32در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۲
  1. با سلام،لطفا تمام شماره حسابهای شهرداری نزد بانکهای دیگه رو هم بزنید،نه فقط حسابی که صفر هست،اقای حیدری همه میدونن که شهرداری دارای شماره حسابهای زیادی هست از جمله حسابهای نزد بانک ملی،مردم ساده نیستن کلاه سرشون بذاری با یه نامه صوری،با تشکر

    • من طرفدارشهردارمعزول نیستم ولی اعلام مانده حساب تملک دارایی ها کافی نیست حساب های دیگه مانند حساب درآمدها ودیگرحسابهای جاری هم هست ضمنا پر یا خالی بودن حسابها به خودی خود نه خوب است نه بد بلکه عملکرد شهرداربایدملاک قرارگیرد.

  2. اتفاقا این که حساب تملک دارایی صفر باشد برای شهردار سابق افتخاری است چون این نشان میدهد که هیچ بودجه ای برگشت نخورده است….
    منظور آقای کرمی از حساب جاری بوده ، اگر راست میگوئید موجودی حساب جاری را نشان دهید

  3. مردم بدانند آقای سرپرست دارد جوسازی می کند حساب تملک دارایی مربوط به اعتبارات عمرانی می باشد که تاکنون هیچگونه مبادله موافقت نامه ای بین استانداری و تمام دستگاههای اجرایی انجام نگرفته این یعنی تاکنون از طرف دولت هیچگونه اعتباری به شهرداری اختصاص نیافته است اگر هم تاکنون طرحی اجرا شده است بصورت اعتباری می باشد

  4. باسلام،آقای رحیمی ذیحساب شهرداری و سرپرست شهرداری،این حساب مر بوط به حسابهای عمرانی شهرداری است ودر پایان تیرماه هرسال بایستی صفر شود اگر صفر نشود مانده حساب به خزانه برگشت داده می شود،،این از افتخارات مهندس کرمی است که هزینه را خرج کارهای عمرانی کرده است،لطفامانده حساب جاری بانک ملی شعبه پارک شهر رو اعلام کنید،مبلغ ۳۲۰۰۰۰۰۰۰میلیون تومان رو هم بگویید که مهندس کرمی برای شما جا گذاشته است، راستی شما که تفاوت حسابها رو نمی دانید چگونه ادعای مدیریت می کنید،

  5. از آقای آزادبخت مدیر منصف سایت خواهشمندم جهت جلوگیری از هر نوع شائبه و رعایت انصاف تیتر خبر را به این صورت تغییر دهید:

    تصویری از نامه ی ذیحسابی شهرداری به سرپرست شهرداری کوهدشت / موجودی حساب تملک دارائی شهرداری صفر است

    تا بر همگان آشکار شود!

    • جناب صالحی از تذکر بجا و کارشناسی شده شما سپاسگزارم تمامی کسانی که متن نامه را بخوانند متوجه میشوند که ذیحساب شهرداری دقیقا نوشته اند — مانده بانکی حساب تملک دارایی های سرمایه ای —- نه حساب شهرداری جناب آزابخت لطفا متن تیتر را عوض کنید تا مطمئن شویم منصف هستید و سرافرازی و آزادگی سایت خوبتان را خدشه دار یاد نکنیم !

  6. سایر حسابها را اعلام کنید.این یعنی توجیه بر کناری شهردار لایق و مردمی جناب کرمی

  7. باسلام .حساب تملک داراییهای سرمایه ای با عنایت به اینکه سال مالی برای این حساب آخر تیرماه میباشدلذا بایستی تاتاریخ فوق الذکر این حساب صفر و اعتبار آن هزینه شود وگرنه توسط دیوان محاسبات به حساب خزانه برگشت داده میشود.مدیر بابرنامه وموفق کسی است که تا آن تاریخ یک ریال را در این حساب باقی نگذارد. اما حساب جاری (عاملیت) تا آخرماه فروردین هزینه شده وسال مالی جاری از آن تاریخ ودراصل از اول سال محاسبه میشود با توجه به این توضیحات از ذیحساب محترم انتظار میرود اگرممکن است موجودی دیگرحسابها ازجمله حساب عاملیت و حساب سایرمنابع و حساب درآمدهای اختصاصی وعمومی را نیز به اطلاع عموم مردم برساندتا محاسبه دقیقتر انجام گردد. لازم به ذکر است لزومی ندارد همگان در جریان موجودی حسابها قرار گیرند ورسانه ای شدن این نامه اداری درون سازمانی مشکوک میباشد.باعرض پوزش از ذیحساب محترم. همکارشما قدرت اله گراوند عامل ذیحساب در آموزش و پرورش .

    • باسلام خدمت برادرعزیز م آقاى قدرت گراوند رییس محترم حسابدارى آموزش وپرورش منطقه ١١ تهران بخاطراطلاعاتى که براى مخاطبین ارایه فرمودین

  8. جناب آقای حیدری باسلام لطف فرمایید موجودی دیگرحسابهارانیز به رویت عموم برسانید.

  9. با تشکر از جناب آقای قدرت اله گراوند ذیحساب محترم آموزش و پرورش برای شفاف سازی و وارد شدن به بحث فوق و جلوگیری از عوام فریبی.
    خوانندگان محترم لازم است به حضور مبارک شما عرض نمایم حساب ذیحسابی متعلق به دولت است و محل وارد شدن اعتباراتی است که از طرف دولت برای عملیات عمرانی مشخص به حساب شهرداریها واریز میشود و سال مالی آن تاریخ روز سی و یکم برج ۴ هر سال میباشد و تمام دستگاههای اجرایی بایستی تمام سعی و تلاش خود را برای صفر نمودن موجودی آن حساب تا قبل از تاریخ قوق نمایند – آفرین به آقای کرمی مدیر دستگاه اجرایی شهرداری که وظیفه اداری و مدیریتی خود را به بهترین نحو ممکن به انجام رسانیده است و این افتخاری است برای تمامی کسانی که با این حساب و این موجودی ارتباط کاری داشته اند نه یک ضعف .!!!!!!!!
    اما دوست عزیز جناب آقای آزادبخت مدیر محترم سایت – ما ازشما بعنوان فردی آزاد اندیش و بدور از هر گونه عوام فریبی یاد کرده ایم و میکنیم خواهشمند است همانطوری که یکی از کامنت گذاران محترم نوشته اند انصاف را رعایت نمایید و تیتر خبر را عین متن نامه اداری که تصویر آن را نشان داده اید تغییر دهید به (( موجودی حساب تملک دارایی شهرداری صفر است )). لطفا کامنت را تایید نمایید تا مردم کوهدشت دچار عوام فریبی و . . . نشوند.

  10. جناب آزادبخت از رعایت اخلاق حرفه ای شما و توجه به کامنت هایی که گذاشته میشود سپاسگذارم

  11. فقط یک حساب بالای سه میلیارد موجودی دارد لطفا به شعور مردم توهین نکنید بهتر از اقای کرمی نمیارید مشکل ازگرسنگی اقایان است

  12. بخدا وقتی کامنت دوستان رو می خونم غصه می خورم که سنگ کدوم کار عمرانی آقای کرمی رو به سینه می زنیم .کوهدشت سال ۶۸ شهرستان شده .کوهدشت چند بخش زیر مجموعه دارد جمعیت حدود ۲۸۰هزار نفر .چون که چند خیابون رو آسفالتش لکه گیری کرده برامون کار کرده. دوست عزیز دوره چند ماهه مسولیت آقای کرمی خیابان آسفالت کردن بدونه زیر سازی بدونه جدول کشی کدوم قانون شهرسازی این رو گفته (کنار پارک شهید بهشتی).

  13. نامه ومهر وامضای بانک ملت کجاست./

  14. سلام آقا یا خانم حق ؛ کارهای قبل ا ز شهرداری آقای کرمی و از سال ۶۸ تاکنون راهم بیان کنیدچرا از موجودی حسابی که حتما بایستی در پایان تیرماه صفر شود اقای سرپرست استعلام گرفته از حسابهای دیگر نیز استعلام بگیرد و منظور از این کار چیست چه فکری به حسابهای دیگه کردند پاداش یا مسافرت به کیش و بندر انزلی و۰۰۰۰۰۰۰

  15. جواب خداراچی میخوایدبدید؟؟

  16. ضمن تشکر از تذکرات دوستان گرامی ؛ قبول دارم می بایستی در نامه فوق کلمه ی «جذب اعتبارات» را قبل از عدد «صفر» قید می نمودم؛ اگر چه شهرداری در تقاضای خود از اینجانب گزارش عملکرد نخواسته اند و صرفاً اعلام موجودی حساب را طلب نموده اند و در پاسخ ، فقط حقیقت مطلب را مکتوب عنوان کرده ام. لذا تأکید و تصدیق می نمایم که اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۳ جذب گردیده و این امر حاصل پیگیری ها و اهتمام جدی جناب آقای مهندس کرمی در راستای خدمت به شهروندان عزیز بوده است که ضمن عذرخواهی از عدم درج کلمه ی «جذب» که باعث ایجاد سوء تعبیر از مضمون نامه در اذهان عمومی گردیده ، تأکید می نمایم کلیه اعتبارات فوق جذب و هزینه گردیده و مانده ی صفر آن در این تاریخ امری طبیعی و بدیهی است.

  17. دوستان ، خدا را درنظر بگیرید و برای بدست آوردن پست ومقام که هیچ وقت وهیچگاه به هیچکس وفا نکرده اند دل نبندید و همدین وهمکار خود را تخریب نکنید.چه بسا روزی هم، شما از این پست ومقام عزل خواهید شد. وهمین کارهای که شما برای تخریب وآبروریزی سایرین انجام میدهید، مسئول بعدی پشت سر شما انجام دهد.
    خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنودباشی وما رستگار
    آمین یا رب العالمین.

  18. ظاهرا حضرات شهرداری بجز مچ گیری ودنبال ضعف هم گشتن کار دیگری ندارند وبه فکر مشکل مردم ومعضلات شهر ی نیستند

  19. با سلا م. جناب حق بنده حرف شما رو از این بابت که شهر کوهدشت در حد یه روستای بزرگ و … است قبول دارم .ولی اگر بخواهیم مقایسه عملکردی داشته باشیم جناب مهندس کرمی مشکل اساسی و بزرگ شهر کوهدشت که همان نهر مرکزی بود که بوی تعفنش هنوز هم فراموش نشدنی است رو در زمان مسئولیت قبلی ایشان بهسازی اون رو استارت زدن و مبلغ تقریبا یک میلیارد تومان جهت تکمیل طرح از استانداری جذب نمودند و انصافا آقای نصیری هم اونو اصولی هزینه کردند و طرح بهسازی نهر مرکزی رو تکمیل نمودند . که این مهم برای شهری مثل کوهدشت که به قول شما کار عمرانی خاصی نداشته جای قدردانی دارد .امیدوارم که همه مسئولین بدور از ظاهر سازی و ریا و …در خدمت رسانی به این مردم محروم موفق باشند .

  20. واقعا شهردار محترم آقای کرمی برای همیشه در دل مردم جای خواهند داشت برای شورای به اصطلاح شهر متاسفیم حق همیشه پیروز است

  21. واقعا آقای کرمی بالیاقت وباشخصیت ترین شهرداری دیدم.باید شورا ی شهر افرادی چون آقای سهراب دوستی.کامران کوشکی.خیرالله ویسی روبزارن براشهردار.

  22. بنده به خاطر شرایط کاری و آشنایی که از توان، تجربه و عملکرد کاری دور اول شهردار مهندس کرمی در شهر کوهدشت داشتم انتخاب ایشان از طرف اعضای محترم شورای شهر کوهدشت را یک عملکرد مطلوب و شروع خوب اعضای محترم این دور شورا در ذهن خود تلقی نمودم که البته این امر ( انتخاب شهرداری با تجربه و دارای سابقه کاری موفق ) از طرف شوارای محترم فعلی شهر هم دور از انتظار نبود .لذا به تایید گفته دوست خوبم آقا داریوش عزیز از اعضای شورای شهر که همگی از چهره های محترم و شناخته شده ی شهر می باشند انتظار می رود برای روشن شدن اذهان عموم مردم در این زمینه شفاف سازی بیشتری داشته باشند .

  23. با عرض سلام خدمت همشهریان عزیز
    باید نکته ای را به عرض برسانم که این نامه نه مچ گیریه و نه خدای ناکرده تخریب شخص خاصی این نامه فقط جهت روشن شدن افکار عمومی بود که اقای سرپرست خواستند برای همه روشن باشد ، زمانی میز به ایشان تحویل داده شد حساب تملک برای کارهای عمرانی صفر است همه میدانند حساب دیگر شهرداری حساب جاری است و بایستی جهت هزینه های داخلی و حقوق مزایای پرسنل خرج شود و اگر موجودی داشت نیروهای خدماتی با کمترین حقوق و مزایا چهار ماه حقوق عقب مانده نداشتند که به گدایی در سطح شهر بیفتند.

  24. دوستان گرامی واقعا وقتی نمیدونید وظایف شهرداری چیه نه از کسی طرفداری کنید نه کسی رو بکوبید

  25. شمادرست فرمودید جناب بیطرف,شهرداری یک حساب جاری دارد که درامد شهرداری است وصرف حقوق کارمندان و ماشین الات وفضای سبزوهزینه های جاری شهرداری میشود اگر پولی موجودبود کارگران چهار ماه حقوق عقب افتاده نداشتند.ویک حساب عمرانی دارد که از طرف دولت به حساب شهرداری ها ریخته میشود برای کارهای عمرانی که ان هم با توجه به مدارک موجودصفر اعلام شده.

  26. یعنی شهردار جدید با خودش پول میاره

  27. نه کوهدشتی با تجربه ای که داره پول در می اره.

  28. با عرض سلام .برایه رفع سوء تفاهم نظر دهندگان محترم خبر فوق چند نکته را لازم دانستم عرض نمایم: اول اینکه طبق قانون مانده کل اعتبارات واریزی استانی باید در ۳۱تیر ماه هر سال توسط ذی حساب هر شهرداری باید صفر گردد و هزینه گردد .و چنانچه یک ریال در حساب بانک ملت (طبق دستور العمل خزانه و دارایی تمام حسابهایه عمرانی در بانک ملت باید افتتاح گردد) باید به خزانه کشور بر گشت گردد.پس نامه ذیحساب شهر داری کوهدشت به سرپرست شهردار ناشی از هزینه کرد تمام واریزی از خزانه جهت امورات عمرانی میباشد .و لازم است در نظرات بی انسافی نگردد.

  29. با عرض سلام .برایه رفع سوء تفاهم نظر دهندگان محترم خبر فوق چند نکته را لازم دانستم عرض نمایم: اول اینکه طبق قانون مانده کل اعتبارات واریزی استانی باید در ۳۱تیر ماه هر سال توسط ذی حساب هر شهرداری باید صفر گردد و هزینه گردد .و چنانچه یک ریال در حساب بانک ملت (طبق دستور العمل خزانه و دارایی تمام حسابهایه عمرانی در بانک ملت باید افتتاح گردد) باید به خزانه کشور بر گشت گردد.پس نامه ذیحساب شهر داری کوهدشت به سرپرست شهردار ناشی از هزینه کرد تمام واریزی از خزانه جهت امورات عمرانی میباشد .و لازم است در نظرات بی انصافی نگردد. و باید یک تشویقی به ان ذیحساب محترم داده شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.