تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
10

آقا محمدی : لزوم حمایت بیشتر از خبرنگاران توسط دولت

  • کد خبر : 54315
  • 17 مرداد 1393 - 22:03

  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر حمایت بیشتر از خبرنگاران توسط دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد. ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با ایسنا ، با تبریک روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار روز رسالت قلم، امانت‎داری، تلاش و کوشش جهت تعالی فرهنگ اجتماع در ابعاد مختلف و روز بزرگی […]

IMG_2523

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر حمایت بیشتر از خبرنگاران توسط دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با ایسنا ، با تبریک روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار روز رسالت قلم، امانت‎داری، تلاش و کوشش جهت تعالی فرهنگ اجتماع در ابعاد مختلف و روز بزرگی است.

 وی با یادآوری شهادت شهید صارمی و نام‎گذاری ۱۷ مرداد به‎نام روز خبرنگار، تصریح کرد: تلاش‎ها و مجاهدات اصحاب رسانه در نام‎گذاری این روز نمایان‎گر زحمات رسانه‎ای‎هاست که با کوشش و تلاش سعی می‎کنند واقعیت‎ها را استخراج و اطلاع‎رسانی کنند. شهید محمود صارمی نمونه تلاشگری و اخلاص بود که برای اطلاع‎رسانی وضعیت مظلومان شربت شهادت را در افغانستان نوشید.

 آقامحمدی که صاحب امتیاز هفته‎نامه افلاک لرستان نیز هست، اضافه کرد: خبرنگاران خیلی زحمت می‎کشند و نباید فقط در روز خبرنگار زحمات آنان به چشم بیاید. اگر این قشر نباشند خیلی از اتفاقات دیده نمی‎شود.

 نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کار خبرنگاران خیلی سخت است و الان در اقصی نقاط دنیا خبرنگارانی را می‎بینیم که در راه اطلاع‎رسانی جانشان را از دست می‎دهند. در غزه، عراق، جام‎جهانی فوتبال در برزیل و… خبرنگارانی جان سپردند که دردناک بود.

 وی مهمترین مشکل‎های خبرنگاران را این‎گونه بیان کرد: نبود امنیت شغلی و وضعیت معیشت خبرنگاران که بیشترشان با حداقل‎ها زندگی می‎کنند مهمترین مشکل این قشر بوده که نیاز است دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه حمایت بیشتری کنند.

 آقامحمدی ادامه داد: بحث بیمه، حقوق و مزایای خبرنگاران مهمترین دغدغه این قشر است و دولت باید حمایت بیشتری از کسانی که زندگی‎شان را وقف اطلاع‎رسانی کرده‎اند، انجام دهد.

 وی در پایان گفت: شاید در بین اصحاب رسانه افراد معدودی باشند که اهدافی غیر از رسالت‎شان دارند اما اکثریت خبرنگارها برای تعالی جامعه تلاش می‎کنند و ما قدردان این قشر زحمت‎کش هستیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. افرین بر نماینده غیور شهرمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.