تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
8

تصادف خونین جان ۵ کوهدشتی را گرفت !

  • کد خبر : 54331
  • 19 مرداد 1393 - 9:35

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ امروز ساعت ۷:۳۰ تصادف کامیون اسکانیا با یک دستگاه مینی بوس در محور کوهدشت – درب گنبد رخ داد. در این تصادف  که در نزدیکی منطقه ی بلوران رخ داده است ۵ نفر از مسافران مینی بوس که از مقصد ” کولین شیراوند” درب گنبد به سمت کوهدشت در […]

IMG22233857

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ امروز ساعت ۷:۳۰ تصادف کامیون اسکانیا با یک دستگاه مینی بوس در محور کوهدشت – درب گنبد رخ داد.

در این تصادف  که در نزدیکی منطقه ی بلوران رخ داده است ۵ نفر از مسافران مینی بوس که از مقصد ” کولین شیراوند” درب گنبد به سمت کوهدشت در حرکت بود کشته و ۱۷ نفر زخمی شدند.

مصدومین این حادثه از طریق ۵ اکیپ از ۱۱۵ و یک اکیپ از هلال احمر کوهدشت که پس از ۷ دقیقه به محل حادثه رسیده بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال یافتند.

 ۳ نفر از مصدومین به دلیل جراحت زیاد به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد اعزام شدند.

گفتنی است نفت کش عراقی با سد کردن راه کامیون اسکانیا یکی از مقصران این تصادف خونین بوده است  .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 70در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷۰
  1. جناب آقای مهندس کیانپور علیرغم اعلام اعتراضات مکرر شماتمام ظرفیت راه سازی را صرف مرکز وشرق استان نموده اید اما جاده سیمره تا بابا زید که محل تردد خودروها ونفتکشهای عراقی ومردم سه بخش درب گنبد،طرهان کوهنانی وشهرستان رومشکان به سمت خوزستان وکوهدشت می باشد باوجود اینکه بین المللی است هنوز هم یک جاده دوطرفه وباریک وبه اندازه یک جاده روستایی است که باعث قتل وکشتار مردم این منطقه وداغدار شدن خانواده هااست آیا کی باید از این خواب عمیقی که شمامسئولان فرو رفته اید بیدار شوید؟بعداز۳۵ ازسال از پیروزی انقلاب کی باید این جاده ۵۰کیلومتری تعریض گردد.از همه عزیزانی که از این حادثه دلخراش باخبرشده اند خواهش می کنم کانت های اعتراضی خودرابه اداره راه کوهدشت ومعاونت عمرانی استانداری اعلام نمایند.

  2. واقعا متاسفم چه باید گفت مسوولین عزیز ببینیدو چشم نبندید جاده های لرستان کم نظیرند

  3. زمان هشت سال دفاع مقدس خود برادران عراقی جان ما ایرانی هارا می گرفتند حالا هم نفتکشهای عراقی جان ما ایرانی ها را میگیرند با عرض تسلیت به خانواده های این در گذشته گان وهم استانی های عزیزم جاده های شهرستان کوهدشت اوضاع نابسامانی دارند مسئولین استان وشهرستان کوهدشت به خود بیایند ومشکلات این جاده هارو رفع کنند یه کم مسئولیت پذیرباشید؟ یا علی

    • علی جان .میدونی از هر تانکر که از مرز پرویز خان وارد کشور میشه مبلغ ۷۰۰۰۰۰ هفتصد هزار تومن ورودی گمرک می گیرن و روزانه ۱۵۰۰ تانکر وارد کشور میشن فقط از این مرز .حالا کشور عراق مقصره یا بی تدبیری بعضی ها .
      روزی یک ملیارد پول کمی نیست .

  4. تسلیت به خانواده های داغدیده
    متاسفانه وضع جاده های منطقه اسفناکه.
    ترافیک شدید جاده ای اسلام اباد -پلدختر که استاندارد جاده ی بین روستایی هم ندارد چه برسد به جاده ترانزیت بین المللی .باریکتر شدن لاین جاده از استاندارد ۳.۶۵تا نزدیک به ۲ متردر هر لاین در اکثر نقاط این جاده به دلیل زیاده خواهی پیمانکاران محترم و سهل انگاری مهندسین ناظر وزارت محترم راه .
    ارتقا یک شبه از رانندگی تراکتور به رانندگی وسایل نقلیه عمومی در بعضی موارد در منطقه .
    وسایل نقلیه عمومی مدل دهه ۵۰و۶۰ که باور کنید از رده خارجند .
    و…
    از اسیب های است که جان شهروندان را که در این جاده تردد دارند به خطر می اندازد

  5. درگذشت آقایان کرمشاه کاکاوند و علی مراد خان نجفی کاکاوند را به ایل بزرگ کاکاوند تسلیت می گوییم

  6. متاثر شدیم ودرد مند دستمان بجای نمیرسدکه کاری بکنیم
    کاشانهٔ ما رفت بتاراج غمان خیز
    از خواب گران خواب گران خواب گران خیز
    از خواب گران خیز
    خورشید که پیرایه بسیمای سحر بست
    آویزه بگوش سحر از خون جگر بست
    از دشت و جبل قافله ها رخت سفر بست
    از خواب گران خواب گران خواب گران خیز
    از خواب گران خیز

  7. آیا گوش شنوایی هست که ناله داغدیدگان رابشنود؟
    آیا دلی هست که بسوزد برای مردم این دیار مظلوم؟
    اری! حادثه خبر نمیکند! اما جاده های شهر ما و عبور و مرور نفتکش و…. در این جاده ها چرا!! خوب خبر میکند!
    این چندمین تصادف و چندمین کشته دسته جمعی شبیه بهم است؟؟
    مسوولین باوجدان! شما را به خدا پنبه از گوشتان درآورید و فکری بکنید!!

  8. از خدا برایشان طلب مغفرت دارم و برای بازماندگان صبر ارزومندم.

  9. استاندار محترم لرستان جناب آقای مهندس بازوند
    با سلام :
    مردم کوهدشت امروز نیز شاهد تصادفی دیگر و مرگ ۵ نفر از عزیزان خود بود آیا سزاوار است که هرهفته تعدادی از خانواده های کوهدشت عزادار شوند آیا شهرستانی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر لایق جاده چهار خطه نیستند دیروز شاهد راه اندازی امداد ونجات هوایی ۱۴ استان بودیم ولی با تأسف استان لرستان سهمی نداشت آیا عدالت است که ما حتی جاده ای در خور این مردم نداریم امیدواریم استاندار محترم نماینده ای را به منطقه اعزام و از جاده بازدید نماید که مشاهده شود این جاده است یا قتلگاه ، مردم انتظار اقدام دارند.ضمناً جاده مذکور محور مواصلاتی غرب به جنوب کشور است و محور تردد هزاران نفتکش عراقی نیز می باشد که فقط محدوده شهرستان کوهدشت مطلوب نیست .

  10. درگذشت خادم الحسین (ع) مرحوم کرمشاه کاکاوند را به خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم

  11. با عرض سلام و ادب خدمت استاندار محترم ، آقای استاندار می دانید جاده های مواصلاتی کوهدشت – درب گنبد ، کوهدشت خرم آباد ، و کوهدشت پلدختر روزانه جان مردم این دیار را می گیرد . نمی دانیم به که داد کنیم آیا شما ، معاونت محترم عمرانی و همشهری عزیزمان جناب آقای کونانی جوابی دارید .

  12. غروبهای کوهدشت همیشه چه دلگیرن…

  13. مدیریت و مسئولیت = هرکه از ضن خود شد یار من

  14. همشهریان عزیز باور کنید جان مردمان لر برای مسئولین اجرایی کشور از اهمیت چندانی برخوردار نیست . از لرستان که بیرون میرویم تمام جاده ها ۴ بانده و یا اتوبان است . به ما که میرسه مشکل اعتباری پیش میاد ولی واسه هر جای دیگر اولویت با جان مسافران است . این جاده از اول انقلاب دست نخورده باقی مونده و انگار نه انگار تردد در آن به صد برابر آن زمان رسیده است . نمیدونم چه فکر و چه اندیشه تابناکی در پشت این دیدگاههای این نخبگان نهفته که این جاده هم چنان باید دست نخورده باقی بماند . ما همچنان باید شاهد مرگ عزیزانمان باشیم و مسئولین ذیربط همچنان در حاشیه امن و بدور از بازخواست .

  15. با عرض تسلیت خدمت خانواده های داغدار . بیایید کمی صبر را از خداوند برای خانواده های داغدار
    در خواست کنیم . در مورد جاده ها هم که واقعا نمی دانم چه بگویم ؟

  16. تا کی مردم مظلوم ما باید قربانی نفتکشهای عراقی شوند کجایند نمایندگان به اصطلاح مردم لر ستان ایلام ]کرمانشاه ،کردستان و خوزستان ،چرا وزیر راه و ترابری رامجبور به توقیف این نفتکشها نمی کنند . این جاده ظرفیت این همه کامیون را نداردیا راه را چهار بانده کنند یاحق عبور را از آنان سلب کنند. مردم از شما انتظار دارند که از حقشان دفاع کنید .

    • سلطانپور عزیز کامیون اسکانیا با مینی بوس برخورد کرده نه نفتکش عراقی!

      همه می دونیم که نفتکشها آروم حرکت می کنن احتمالاً اسکانیا خواسته سبقت بگیره که از بخت بد مسافران بیچارۀ

      مینی بوس، سبقت نابجا و بدموقعی بوده، این وسط نفت کش عراقی زبان بسته چه گناهی داره؟؟!!

      نمی دونم چرا اینجور مواقع رگ نژادپرستی ما سریع می زنه بالا، بعض از دوستان قضیه رو ربطش دادن به جنگ ایران و

      عراق، واقعاً که

  17. با عرض تسلیت خدمت خانواده های داغدار و تسلیت خدمت مردم محروم کوهدشت و توابع .مسئولین محترم شهرستان استاندار محترم و نمایندگان ۳۶ سال کوهدشت مسئولید چطور راحت سر بر بالین میذارید.جاده خرم آباد بروجرد در عرض کمتر از ۶ ماه تکمیل و الان بروجرد اراک در دست اقدام است اما شهر سیاسی ما چطور چرا هر روز باید شاهد مرگ عزیزان خود در جاده ها باشیم سه روز پیش در جاده کوهدشت خرم آباد ۴ نفر امروز ۷ نفر کشته شدند چرا به چه جرمی به کدامین گناه .نمایندگان ادوار کوهدشت خجالت نمی کشید الان قشون کشی می کنید میایید فاتحه خوانی شماها مسئولید .چرا وضعیت جاده های کوهدشت باید چنین باشد
    الان جاده کوهدشت زانوگه را تبدیل کردند به مسیر مرگ دو طرف جاده را حفر کرده و به حال خود رها کرده اند روزی یک متر را زیر سازی می کنند ۱۰روز رها می کنند چه کسی باید جوابگو باشد.متاسفم متاسفم

  18. با سلام واحترام وعرض تسلیت خدمت بازماندگان سانحه ی امروز ازخداوندمنان صبر و شکیبایی را برایتان ارزومندم .
    سرزمین کوهدشت که سکونتگاه ۱۲هزارساله ی بشر است
    واز تمدن وفرهنگ تاریخی برخورداراست امروزه نیازمند بررسی های موشکافانه درتمام امور از جمله راه وشهرسازی میباشد،از جنوب ب کرمانشاه وپلدختر جاده هایی تاسف بار وازشمال به خرم آباد مرکز استان جاده ای که به کشتارگاه تبدیل شده است که دو دهه است که پیمانکاران زیادی را به خود دیده است!!! از مسولیت بلند مرتبه ی استانی تقاضا میشود اگرتوانایی تحولی در این عرصه ندارند جای خود را به افراد کاردان بسپارند چرا که مردمان داغدیده ی کوهدشت صبرشان لبریز شده،با سپاس.

  19. از ماست که بر ماست

  20. با سلام جناب مهندس کیانپور هوار …….ودس نفت کش عراقی

  21. جهت اطلاع نماینده محترم بابا بخدا هرروز صبح تا غروب رادیو فرهنگ که مشروح مذاکرات مجلس را پخش می کند گوش می دهم که شاید صدای نمایندگان را و نطقشان را با جان ودل بشنو م ولی انصافا داغش به دلم ماند که ماند

  22. جاده ظرفیت این همه خودرو را نداره آنهم خودروهای نفت کش عراقی که پایبند هیچ گونه قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی نیستند.تا کی بایستی شاهد قتل عام مردم باشیم و تا کی جان ما لرها برا مسوللین بی ارزشه.پول ترانزیت نفت به جیب چه کسی واریز میشه.نماینده محترم مجلس کجایی که پیگیر و جوابگو باشی.خدا ظلم و بی خیالی و بی توجهی را نخواهد

  23. مسءولان لطفا به فکر تعریض راه پل سیمره تا بازوند باشند. عمده مشکل عرض کم و دو خطه بودن جاده است که گنجایش این همه کامیون و تریلر را ندارد.

  24. درگذشت مداح اهل بیت مرد راستین مرحوم کربلایی کرمشاه کاکاوند را به خانواده محترمشان تسلیت میگوییم

  25. وقتی که موقع انتخابات میشه همه دنبال کاندیداها بدوبدو می کنیم حالا کو مطالباتمان؟آیا مطالبات شده جابجا کردن کارمندان بخصوص معلمان؟کدوم نماینده تاالان اقدام مثبتی درزمینه جاده سازی کوهدشت برداشتن؟مسئولین براتون متاسفم.از ایکس گرفته تا ایگرگ فقط بدنبال پست ومقام هستند….

  26. وقتی قصد زیارت امام زاده محمد یا عزیمت به کرمانشاه را می کنم اول شهادتین می خوانم .
    چندین بار گذر کردم واتفاقات زیادی برایم افتاد از جمله یک بار بهترین دوست خودم را در این جاده لعنتی از دست دادم به این خاطر بیشتر اوقاتی که می خواهم به کرمانشاه بروم از طریق خرم آباد نورآباد کرمانشاه می روم که سه ساعت طول می کشد اما لاقل خیالم راحته چون مناظر کشته شدن بسیاری از هم وطنان خود را نمی بینم .
    با کمال تأسف باید بگم که مسئولین استان لرستان وکرمانشاه وایلام هر کدام از این جاده سهمی دارند که هیچگاه در اصلاح آن اقدامی نکردند .
    کاش استاندار احساس مسئولیت کند
    کاش مدیر کل راه که الشتری است فقط یک بار از این جاده بگذرد .
    همه با هم برای شادی روح از دست رفتگان حادثه اخیر وبسیاری دیگر از سرمایه های ملی شهرستان کوهدشت صلوات بفرستید شاید ملکی مدیر کل از خواب غفلت بیدار شود وذره ای هم به فکر کوهدشت باشد
    نماینده که اصلا گویی اهل این ولات نیست.

  27. ضمن تسلیت به خانواده هایی که در این سانحه داغدار شده اند.
    مسئولین عزیز اگر صدای مردم را نمیشنوید تصاویر را خوب نگاه کنید.این جاده راهی ارتباطی بین جنوب و غرب کشور است که در سالهای اخیر با تردد این کامیون ها نفت کش زیر ترافیک سنگینی رفته است.امیدواریم مسئولین محترم برای تعریض کردن این خط و حذف کردن نقاط حادثه خیز در آن تلاش بیشتری بکنند.

  28. باسلام بازهم مصیبتی دیگر ضمن تسلیت به بازماندگان حقیر مدتی قبل مجبوربه گذشتن ازاین مسیرشدم خداراشاهد میگیرم دخترم از ترس رانندگی این نفت کش ها وحرکت قطاری و مارپیچ دچار ترس و تشنج شد که تاالان هم یادآوری آن صحنه خانواده را عذاب می دهد

  29. مصیبت وارده را به خانواده های داغدار این حادثه تسلیت عرض می نمایم.

  30. جاده ۲ بانده میخواهیم؛ استاندار جاده ۲ بانده؛ جان مردم عزیز است؛
    به درد مردم رسیدگی کنید…

  31. اقای مسول راهداری شهرستان کوهدشت شک نکن تو هم به نحوی مقصری
    برو نگاه کن از پل سیمره به بعد جادش لااقل اسفالت خوبی داره از این ور هم از پل کشکان به بعد نتیجه فقط حوزه شهرستان کوهدشت خرابه حالا خود دانی و وجدان نداشته ات ((خدا تو نیش چو منته بین بکه)) اگر کوتاهی کردی و یا میکنی
    یعنی کرت بمیره

    • لطف کنید مصاحبه ای با اداره راه وشهرسازی داشته باشین ببینید اعتبارات آن کجا صرف می شود ونماینده شهرستان چقدر جذب کرده است

  32. مشگل کوهدشت اینه وقتی کاندیداها ی مجلس ثبت نام می کنن همه منجی خودرا کسی می بینیم که سالهاست ازکوهدشت رخت بربسته ورفته معلومه که هیچ دلبستگی به این مردم نداره وفورا مردم رافراموش میکنه کی وکجا وکدام نماینده کوهدشت حتی ۱دقیقه برای دفاع ازمردم ورفع مشگل وجذب بودجه حرف زدندپس بدانیدتاالان اشتباه کرده ایم امیدواریم روشمان راعوض کنیم سایرکسانی که ازکوهدشت رفته اند فقط گرفتاریهایشان مال کوهدشت است وقتی می میرندقبری ارزانترازبهشت زهراکوهدشت ومراسمی پررنگتر ازحضورمردم کوهدشت درمحل سکونتشان پیدانمیکنن

  33. اگرجاده کشماهوربه درب گنبددرست وبه بهره برداری برسدبارترافیکی جاده بلوران به ۵۰%کاهش پیدامی کند.

  34. اعضاءمحترم شورای شهرکه نمایندگان مردمندبایدباآقای ملکشاهی جلسه بگزارندواین مسئله رابه جدیت پیگیری نمایند.چون ممکن است قربانی بعدی خانواده آنهاباشد.

  35. اگرجاده کشماهوربه درب گنبدوسرپل سیمره درست وبه بهره برداری برسد ۵۰%بارترافیکی این جاده پرترددکاهش پیدامی کند واین تنهاراه حل است.

  36. باعرض تسلیت به بازماندگان . باید نماینده محترم طی یک صورتجلسه موضوع را به وزیرمحترم راه و شهر سازی ودر صحن علنی مجلس قرائت کند.

  37. باز هم تصـــــــــــادف…
    با تمام وجود به خانواده های بازماندگان این حادثه تسلیت میگم.

  38. مردم عزیز و همشهریان محترم همه مردم کوهدشت وبخشهای تابعه اصلی ترین راهشون همین راهه و قطعا همه از این راه هراس دارن،عزیزان تنها راه حلی که برای ما کوهدشتیها مونده که توجه مسئولین رو به مشکلاتمون جلب کنیم که شاید فقط بشنوند، اعتراضات گروهی است .این همه پولی که روزانه از این نفتکشهای عراقی گرفته میشه یکهفتش رو هزینه جاده بکنن. جاده رو ببندن ببندن ببندن

  39. باعرض تسلیت به محضر خانواده های محترم داغدارورحمت ومغفرت برای آن عزیزان ازدست رفته.ازاستاندارمحترم ومردمی لرستان که واقعا”پیگیرکلیه امورات استان میباشدعاجزانه تقاضاداریم باتوجه به ترددبیش ازحدنفتکشهای عراقی درجاده غرب کوهدشت(پل سیمره سه راهی ایلام تاپلدختر)که کلی هم عوارض ومالیات جهت ترددپرداخت میکنندازاداره کل راه وشهرسازی استان بخواهید نسبت به چهارخطه واستانداردنمودن جاده مذکورواحداث پل ویازیرگذرسه راهی زانوگه که محل ترددبیش ازیکصدهزارنفرمردم کوهدشت وچندین هزارنفرازهموطنان عزیزدرطول سال میباشداقدام نمایند.

  40. با نهایت تاسف و تاثر در گذشت نا بهنگام همشهریان عزیز را به خانواده های دغدارشان تسلیت عرض مینمایم و برای بازماندگان صبر و مسئلت خواستارم.
    ما را در غم خود شریک بدانید

  41. باز دوباره احساساتمان جریحه دار شد و یادمان افتاد که در جاده ها چه مشکلاتی داریم. چند روز مسئولین را به باد انتقاد می گیریم و زود فراموش می کنیم. کاش چنین مسائلی را زود فراموش نکنیم. تصور کنید اگر یکی از عزیزان شما در این حادثه جانش را از دست داده بود. بیایید مطالبه گری را سرلوحه همیشگی زندیگیمیان قرار دهیم و برای رسیدن به حقوق و خواسته های به حقمان لحظه ای آرام ننشیم. مطمئن باشد فردا حادثه ای دیگر در راه است شاید فردا یکی از عزیزان من و شما قربانی ناشایستگی مسئولین امر باشند. اینقدر راحت فراموش نکنیم.

  42. کاش مسئولین حداقل درد مردم را در حاشیه کارهای خود قرار می دادن

  43. عرض تسلیت خدمت مردم عزیز و واقعا بزرگ ( کلین شیراوند) من واقعا از این خبر خیلی ناراحت شدم ..
    واز مسئولانی که تمام کارهایشان فقط یه شعار بیش نیست تشکر میکنم که هر چی میکشیم از شعار های حیله گرانه ی آنهاست . من که خود به شخصه دیروز در این مصیبت شرکت کرده ام و با تمام وجودم ناراحتی این عزیزان را حس کرده ام به نوبه آنها میگویم “””” مسئولین راستگوو مثلا کار بلد ما به خاطر خدا هم که شده فقط یک هفته زیاد نه فقط یک هفته منافع شخصی خود را کنار بگذارید و به حرف مردم ساده ما هم گوش کنید””””

  44. به همه بازماندگان تسلیت میگم

    بازم حرف پشت حرف کو گوش شنوا
    نان آور یا زن و بچه اقایون محترم که جونشونو از دست ندان به فکر باشن
    جاده باریک و پر پیچ و خم روزانه تردد خیلی زیادی داره با وجود تصادفات شدید که بعضا منجر به فوت میشه اما هنوز فکری به حالش نشده
    میشه نمایندگان محترم استان از همون درآمدی که نصییب کمرک کشور میشه سهم استان رو بگیرن تا جاده تعریض بشه!!!!!!!!!!!!!!!!

  45. به قول آقایان هر تانکر عراقی مبلغ۷۰۰۰۰۰تومان ورودی پرداخت میکند واین پول معلوم نیست به جیب چه کسی چه مسئولی ویا چه سازمانی یا ارگانی میرود وسهم شهرستان کوهدشت فقط تلفات جانی مباشد

  46. از کشته شدن مردم در جاده های غیر استاندارد کوهدشت متاثر شدم خدا به داد مردم برسد

  47. ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار ،این عزیزان سفرکرده
    ازآقای معاونت محترم عمران استانداری ومدیرکل راه استان این سوال داریم خداوکیلی آمارتصادفات یک ماه گذشته جاده سرپل سیمره ،سرپل بابازیدبامیانگین تعدادتلفات استان مقایسه کنید!؟ قضاوت باشماست؟؟

  48. خدایی همه دارید میگید و میگید خداوکیلی یه بارم به خودتون بگید وقتی میشه زمان انتخابات مطالبه تون از نماینده چیه قبول کنید همه ی ما مقصریم خیلی پیش اومده اعتراض داشتیم به نماینده ها ولی فرداش دوباره واسه همون نماینده جانفشانی کردیم .ما کوهدشتیا نیاز به تحول داریم تحول فرهنگی باید فرهنگ و رشد بدیم مخصوصا فرهنگ سیاسی

  49. معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: لرستان در حال پیشرفت چشمگیری است..اظهارات معاون عمرانی استاندار در ۷تیر ۱۳۹۳ در همین سایت وجواب شهروند را بخوانید .

  50. باعرض تسلیت به محضر خانواده های محترم داغدارورحمت ومغفرت برای آن عزیزان ازدست رفته.ازاستاندارمحترم ومردمی لرستان که واقعا”پیگیرکلیه امورات استان میباشدعاجزانه تقاضاداریم باتوجه به ترددبیش ازحدنفتکشهای عراقی درجاده غرب کوهدشت(پل سیمره سه راهی ایلام تاپلدختر)که کلی هم عوارض ومالیات جهت ترددپرداخت میکنندازاداره کل راه وشهرسازی استان بخواهید نسبت به چهارخطه واستانداردنمودن جاده مذکورواحداث پل ویازیرگذرسه راهی زانوگه که محل ترددبیش ازیکصدهزارنفرمردم کوهدشت وچندین هزارنفرازهموطنان عزیزدرطول سال میباشداقدام نمایند.

  51. باعرض تسلیت خدمت خانواده های داغدار.وضعیت جاده های منتهی به کوهدشت واقعا اسفناک است.بایدکاری کرد.

  52. جناب آقای هدایتی
    باسلام و تحیت
    خدا؛خوبان را برای بهشت خود دعوت می کند و برادر شما نیز از جرگه خوبان بود…
    این مصیبت جانگداز را به حضرتعالی و منسوبین محترم تسلیت عرض نموده ؛علو مراتب معنوی آن سفر کرده و شکیبایی بازماندگان را از خدای بزرگ مسئلت می نمایم.

  53. خداوند رحمتشان کند.وخداوند از مسوولان غیر متعهد نگذرد تا کی عزادار جاده باشیم

  54. با سلام و تسلیت به خانواده های محترم داغدار……….اگه امکان داره از ریس اداره راه کوهدشت مصاحبه شود که ببینم در طول این مدت چه کارای انجام دادن جهت توسعه و عمران راهای کوهدشت ………..و از اقای کیانپور نیز دعوت شود

  55. باز گشت همه به سوی اوست
    جناب آقای هدایتی
    باسلام و تحیت

    این مصیبت جانگداز را به حضرتعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده ؛علو درجات آن سفر کرده و شکیبایی بازماندگان را از خدای بزرگ مسئلت می نمایم.

  56. نمیدونم کی میخواد جوابگوی این همه مصیبت باشه مگه ما شهرستانیهای بدبخت چه گناهی کردیم که پول عوارض نفتکشها رو گردن کلفتهای پایتخت میبرند و ما هم جان نثار شان میکنیم ای مهدی عزیز زودتر بیا که دلمان از غم بی کسی ترکید

  57. تسلیت میگم خدمت مسولان شهرستان رو مشگان و حومه آن کوهدشت که با جان فشانی خود رابه آب وآتش میزنند که با جمعیت کثیر پشت سر خود در نزدیکی انتخابات در مراسم سوگواری شناخته ونشناخته مردم شرکت وباعث خوشنودی وبه خود بالیدگی بازماندگان میشوند. در آخر مردم بدانند اصالت این گونه جاده ها به بکری ودست نخوردن اانان است وگر نه برا مسولین کاری ندارد که ۵۰ کیلو متر ویا بیشتر را سه سوته عریض کنند بعدش این جاده برا برادران کرمانشاهی است چه ربطی به لرستان و آقایان وبرادران خدوم دارد

  58. با عرض تسلیت به خانواده های داغدار.این حادثه اولین خبر ناگوار نیست که در این جاده به گوش همه میرسد ما روزانه باید شاهد از دست دادن همشهریانمان در این جاده باشیم.نماینده محترم که در موقع انتخابات واسه رای جمع کردن هزاران وعده به مردم دادین پس و
    عده هات کو/پ؟

    • خانم محمدیان
      اون وعده ها و اون وعیدها در قبل از عید ها؛دوزار قدیمی ام ارزش ندارن…
      یا به فرموده شاعر محترم:
      “آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت”

  59. همین تانکرهای عراقی زمانی که یک مرد و زنش برای رفتن به کوهدشت راس ساعت ۸ غروب نزدیک دو سال پیش جلو تانکر را میگیرند که به مسیر زانوگه برسند متاسفانه در بین راه مرد را مورد ضرب و شتم قرار میدهند و او را میبندند و زنش را می دزدند که خوشبختانه قبل از هرگونه ازار و اذیت زن ،مرد توسط چوپانی در ان حوالی رها میشود و بعد از اطلاع رسانی به مردم تصمیم شوم انها خنثی میشود
    دولت نباید به هر قیمتی دست عربهای فاسد که هشت سال علیه ما مبارزه کردند را ازاد بگذارد که اینچنین به هویتمان دست درازی کنند

  60. جایی که حرف شجاعت و غیرت و … میشه مثل جانفشانی عزیزانمان در ۸ سال دفاع مقدس ، شجاعت و غیرت کوهدشتیها مثال زدنی است که البته الحق و الانصاف هم ستودنی است چون ما عزیزان شهیدی چون آزادبخت، گراوند و کوشکی و مقدسی و جانبازان عزیزی چون رحیمی پور و سایرین را داریم ،ولی زمانی حرف از بودجه و اعتبار و تخصیص آنهاست شانه های زخمی کوهدشت بواسطه جراحت شدید ناشی از بدوش کشیدن رنج و محرومیت و محنت سالیان، یارای حمل بودجه و اعتبار را ندارد و نتیجه آن از دست دادن عزیزانمان بواسطه کمبود امکانات و نواقصها و … می باشد ، لذا از مسئولین دلسوز بالاخص استاندار محترم که خود در زمینه عمرانی تخصص لازمه را دارند انتظار میرود به شهرستان محروم کوهدشت رسیدگی بیشتری فرموده تا شاید امید در دل مردمان این دیار در دولت تدبیر و امید شکوفا شود.

  61. سلام بخدا جاده کوهدشت د رب .گنبد عزیزانی راازما گرفته که درتاریخ تکرار نخواهد شد بزرگ مردی همچون کرمشاه کاکاوند سرداری رشید که هنگامیکه اییشان راغسل می دادیم .لبخند رضایت به سوی مبعود شتافتن برلبانش نقش بسته بود وچهره نورانیش انسان راشوکه میکرد ما تا کی با ید این چنین عزیزانی را قربانی بی تفاوتی مسولین کنیم به داد ما ب رسید هرچند که دیرشده ..با تشکر حکمت ستاری درب گنبد

  62. درگذشت سردار رشید کربلایی کرمشاه کاکاوند را تسلیت میگوییم

  63. خدایش بیامورزد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.