- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

طرح تشکیل «گروه مروجین کتاب کودک» در شهرستان کوهدشت

15837637787259624499

 

 

پیشوک با همکاری شورای کتاب کودک ایران، پژوهشسرای فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کوهدشت برگزار می‌کند؛

هدف

با توکل به خدای بسیار بزرگ و بسیار مهربان و جهت ترویج کتاب‌خوانی بین کودکان شهرستان کوهدشت، این گروه تشکیل می‌شود.

هدف از تشکیل «گروه مروجین کتاب کودک»، وارد کردن کتاب به متن زندگی کودکان کوهدشتی و آشتی آنان با کتاب و مطالعه است. چرا که پیشوک معتقد است، اگر کودکی اهل مطالعه شد، در مسیر پیشرفت و تعالی قرار خواهد گرفت و از بسیاری از مشکلات و انحرافات دنیای کنونی مصون خواهد ماند.

روش اجرا

ابتدا تعدادی از داوطلبین متعهد و علاقه‌مند به عضویت در «گروه مروجین کتاب کودک» ثبت نام می‌کنند، سپس توسط کارشناسان مدعو شورای کتاب کودک ایران، آموزش‌های لازم را در پژوهشسرای فارابی خواهند دید و بعد در شروع سال تحصیلی کار ترویج را در تعدادی از مدارس سطح شهرستان آغاز خواهند کرد. به این صورت که هر کلاس در طول هفته یک ساعت کتابخوانی خواهد داشت و مربی در این ساعت آموزشی بر اساس روش‌های نوین، به کتاب‌خوانی، معرفی کتاب، تجزیه و تحلیل کتاب، ترغیب و بحث در مورد کتاب خواهد پرداخت.

نحوه‌ی عضویت

ارجمندان داوطلبِ عضویت در «گروه مروجین کتاب کودک» و شرکت در کلاس آموزشی مرجین، می‌توانند با ارسال نام‌ و نام خانوادگی و میزان تحصیلات خود به شماره‌ی همراه پیشوک علاقه‌مندی خود را اعلام کنند. این به منزله‌ی ثبت نام اولیه خواهد بود.

زمان تشکیل کلاس‌

دوره‌ی آموزش مربی‌گری مروجین کتاب‌ به صورت فشرده در دو روز اجرا خواهد شد.

این دوره اواخر مرداد ۹۳ در پژوهشسرای فارابی تشکیل خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقباً به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

مدیریت پیشوک امیدوار است، با تشکیل این گروه در تربیت کودکانِ فرهیخته و آینده‌سازان کشور عزیز و اسلامی‌مان ایران گام‌های مفیدی برداشته شود.

**************************************

شماره‌ی پیشوک جهت ثبت نام اولیه: ۰۹۳۵۳۶۲۰۸۲۶