تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

تانکر حامل سوخت در کوهدشت واژگون شد

  • کد خبر : 54463
  • 22 مرداد 1393 - 13:54

  به گزارش  میرملاس نیوز ؛  یک تانکر حامل سوخت در منطقه  نزدیکی پارک بلوران کوهدشت بر اثر بی احتیاطی راننده آن واژگون شده است. این تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر مشتقات بنزین بوده است که پس از واژگونی بلافاصله تانکر از بدنه اصلی کامیون جدا شده و هیچ گونه تلفات جانی نداشته است. دل […]

IMG22233990

 

به گزارش  میرملاس نیوز ؛  یک تانکر حامل سوخت در منطقه  نزدیکی پارک بلوران کوهدشت بر اثر بی احتیاطی راننده آن واژگون شده است.

این تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر مشتقات بنزین بوده است که پس از واژگونی بلافاصله تانکر از بدنه اصلی کامیون جدا شده و هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

دل انگیز مدیرعامل آتش نشانی شهرستان کوهدشت در گفت و گو با  تسنیم  اظهار کرد: این کامیون حمل سوخت در ساعت ۹ شب گذشته در محدود پارک بلوران واژگون شده است که خوشبختانه خسارات جانی نداشته است.

وی افزود: مأموران آتش نشانی شهرستان کوهدشت پس از آگاهی از تصادف حدود ساعت ۹ و نیم در محل حادثه حاضر شده و عملیات آتش نشانی حدود ۱.۵ ساعت به طول انجامید که سر انجام موفق شدیم تا ساعت ۱۱ شب تانکر آتش گرفته را خاموش کنیم.

دل انگیز تصریح کرد: خوشبختانه تنها خسارت وارد شده به این تانکر آتش سوزی آن بوده و کامیون هیچ گونه خسارتی ندیده است که این تانکر بلافاصله خاموش شده و تنها مقداری از سوخت آن بر زمین ریخته شده است.

وی عنوان کرد: هیچ گونه انفجاری در این منطقه رخ نداده و راننده کامیون کاملا سالم است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. مرحبا به مدیریت محترم آتش نشانی جناب آقای دل انگیز که بلافاصله اکیپ امداد رسانی را به محل اعزام نمودند.

  2. با سلام خدمت میرملاسیهایی عزیز
    این درختان بلوط را دیدم حیفم اومد از خبر اتش سوزی در منطقه دلفان خبری به شما ندهم
    طبق اطلاع و گزارش بستگانم در نوراباد در منطقه سرکشتی که به نوعی با شهرستان کوهدشت همسایه است متاسفانه اتش سوزی بسیار شدیدی رخ میدهد که حدود یکی دو هزار هکتار مرتع و دختان بلوط دچار اتش سوزی میشود که متاسفانه به علت سهل انگاری اداره متبوع منطقه دچار خسارت شدید و جبران ناپذیر میشود
    اقایان منابع طبیعی نوراباد خسته نباشید.
    لطفا پیگیری نماییئ.

  3. سلام آقایان محیط زیست ، آلودگی های نفتی رو چه کسی پاک می کند ؟

  4. باسلام، جناب یاری پور عزیز وظیفه آتش نشانی همینه اگه نیان آتیشی خاموش کنن پس باید کی بره،ضمنا وظیفه این جماعت اینه،چرا عادت کردیم برای کاری که وظیفه ماست باید ازمون تشکر بشه ؟چرا همش کاری که انجام میدیم باید دادوبیداد کنیم؟چراباید هزاران پیام تشکر و تقدیر برامون بفرستن ،این کارها تاکی؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.