تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

استخدام ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۳

  • کد خبر : 54496
  • 23 مرداد 1393 - 12:59

  “سرویس فناوری و دانلود” سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی انسانی مورد نیازخود و بر اساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهور نیروی پیمانی استخدام می کند. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در […]

 استخدام در بانک پاسارگاد+ شرایط ثبت نام

“سرویس فناوری و دانلود”

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی انسانی مورد نیازخود و بر اساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهور نیروی پیمانی استخدام می کند.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی، از محل مجوز استخدامی برنامه پنجم توسعه، مجوز شماره ۲۲۵/۹۳/۱۷۵۵ مورخ ۱۳۹۳/۲/۱۴ معاون سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، تعدادی از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی احراز توانمندی های عمومی، تخصصی، مصاحبه و طی مراحل گزینش، به صورت پیمانی استخدام می نماید.

متقاضیان استخدام از تاریخ ۱۳۹۳/۵/۲۲ با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی (www.sanjesh.org) و مطالعه دقیق مفاد آگهی استخدام، در صورت احراز شرایط لازم، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

برای مشاهده شرایط و جدول رشته ها با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط و جدول رشته ها با فرمت PDF اینجا کلیک نمایید

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.