تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

اعتلای علمی و تربیتی فرزندان شاهد و ایثارگر مهمترین رویکرد مدارس شاهد است

  • کد خبر : 54577
  • 24 مرداد 1393 - 19:13

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ستاد شاهد گفت : شهیدان با نثار خون پاک خویش روح اسلام خواهی و آزاد اندیشی را در شریان های حیاتی جامعه جاری ساختند و سر ارادت بر آستان حضرت ربوبیت ساییدند و در بزم وصال، با شور و شوق و شعور […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ستاد شاهد گفت : شهیدان با نثار خون پاک خویش روح اسلام خواهی و آزاد اندیشی را در شریان های حیاتی جامعه جاری ساختند و سر ارادت بر آستان حضرت ربوبیت ساییدند و در بزم وصال، با شور و شوق و شعور شهد نوشین شهادت را چشیدند و با نفسی مطمئنه به مقام راضیه مرضیه حق تعالی رسیدند. 

دکتر گودرز کریمی فر افزود : شهدا و ایثارگران  درس شجاعت، ایثار، مقاومت و جهاد را جهت تبلور و تحقق عزت، اقتدار و هویت در عرصه ی حیات بشری ،عالمانه، عاقلانه، عاملانه و جاودانه به یادگار گذاشتند.
کریمی فر با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن گفت : در آستانه سالروز ورود پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن  ،هیچ چیز شایسته تر از آن نیست که یاد و نام شهیدان و فداکاران راه خدا، بخصوص آزادگان سرافرازرا گرامی  بداریم.

وی خاطر نشان کرد : شهیدان ، ایثارگران و آزادگان به عهد و پیمان خود با خدا و با امام عزیز وفا کردند و هستی خود را در طبق اخلاص نهادند و صادقانه از حریم اسلام و نظام اسلامی دفاع نمودند و با  بهای نثار جان خویش آفت دشمن را از انقلاب و ایران عزیز دور ساختند.

کریمی فر ادامه داد : ما به مصداق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند :« نام شهیدان سرافراز را زنده کنید، آن کسانی که عزیزترین و گرانقیمت ترین سرمایه خود را ایثار کردند»، جامه عمل بپوشانیم با ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و ایثارگران   ، صبر و استقامت خانواده معظم  آنان  را ارج می نهیم و بر تربت پاک شهیدانشان بوسه می زنیم که عزت و سرافرازی ایران عزیز در گرو پاسداری از خون این معلمان مدرسه ی عشق و آزادگی است .
وی در پایان با اشاره به اهتمام آموزش و پرورش در ارتقای آموزش و پرورش فرزندان شاهد و ایثارگر گفت :اگر چه هر چیزی با گذشت زمان و ورق خوردن برگ های تقویم، کمرنگ و بی اثر می شود، اما یاد و نام شهیدان، روز به روز و لحظه به لحظه در چشم اهل دل و در متن تاریخ ما، برجسته تر و درخشان تر می شود.

مراد روشنی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  لرستان هم  در ادامه این جلسه گفت : پاسداری از خون شهیدان و احترام به دستاوردهای ملت بزرگ ما در آن است که روز به روز با همدلی و اتحاد، با گام هایی مصمم، در مسیر دستورات قرآن، رهنمودهای اهل بیت علیهم السلام و توصیه های مقام معظم رهبری مد ظله العالی قدم برداریم و تلاش کنیم جامعه ما، مردم ما و همه دستگاه های ما در اعمال و رفتار، با مشی اعتدال و تدبیر به هم نزدیکتر شوند و رایحه امید و عزت و سربلندی را در کشورمان بگسترانند.

روشنی  افزود : هشت سال دفاع مقدس برکت بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بقایای این برکت عظیم خانواده بزرگ شاهد وایثارگر هستند که در مراکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند. و خدمتگزاری به این قشر افتخاری مهم برای آموزش و پرورش ،بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاههاست .

 مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان  خود را خادم فرزندان شهید وایثارگر دانسته وافزود: امنیت وآسایش جامعه مرهون جان فشانی ها وایثارگری های خون شهدا است.

محمد حسین قاسمی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش لرستان  نیز طی سخنانی افزود: باید خدمت به فرزندان شهید وجانباز را سرحوله کارهای خود قرار دهیم.

وی در ادامه این جلسه در خصوص مسائل ومشکلات دانش آموزان  شاهد وایثارگر ، برگزاری کارگاههای علمی وتربیتی   ، برگزاری کلاسهای تقویتی ، طرح پراکنده شاهد  ، برگزاری جلسه توجیهی و راه اندازی اتاق مشاوره و یادواره کنکره ۶۸دانش آموز شهید  دبستان شهید فیاض بخش بروجرد  مطالبی را بیان کرد .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. یقینا و قلبا فرمایشات استادان عزیز کریمی فر و قاسمی صحیح و گفته و خواسته تمام ما میباشد اما نباید توجه به فرزندان شهدا،آزاده و ایثارگر مانعی برای توجه به دیگر فرزندان اقشار جامعه داشت که آینده سازان جامعه که همین دانش آموزان هستند احساس فرق و تفاوت بین خودشان و فرزندان بزرگوار ایثارگر شوند

    • قربان نگران نباش .یه سری به جانبازان وایثارگران بزنید می بینید که اکثریت این مسایل و وعده ها اجرا نمی شود.ایثارگران تا حدودی نردبان ترقی بعضی از اقایان شده اند.نگران نباش سهم شما محفوظ است.

  2. امیدوارم به آنچه میگوید عمل کنید!!!!!!!!!

    که خدادر قران می فرمایید«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ؛ ای کسانی که ایمان آورده اید! به پیمان ها وفا کنید». (مائده: ۱) وهمچنین در آیه دیگر بروفای به عهد تکید میکند

    مَنْ کان یُؤمِنُ باللّه ِ والیومِ الآخِرِ فَلَیْفِ اِذا وَعَد.

    آن کس که به خدا و روز رستاخیز ایمان دارد، باید به وعده های خود وفادار باشد.

    پیامبر اکرم نیز می فرمایید:”لادین لمن لا عهد له ﴿رسول اکرم صل الله علیه و آله/ بحارالانوار/ج٧۵/ص٩۶﴾
    آنکس که وفای به عهد و پیمان نکند، دین ندارد”

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.