کد خبر : 54588
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,422 بازدید

گزارش تصویری / از گردهمایی هنرمندان کوهدشت در حمایت از ” کودکان بی گناه غزه “

   گزارش تصویری / از گردهمایی هنرمندان کوهدشت در حمایت از ” کودکان بی گناه غزه “ – –   –   –   –   – – –   – – – – –   –   –  

 

 گزارش تصویری / از گردهمایی هنرمندان کوهدشت در حمایت از ” کودکان بی گناه غزه “

DSC_2549

 DSC_2553

 DSC_2555

 DSC_2596

 DSC_2610

DSC_2561

DSC_2564

 DSC_2572

DSC_2580

DSC_2588

DSC_2604

DSC_2627

 DSC_2637

 DSC_2606

 

درج شده توسط : سجاد همتی / دبیر پاتوق هنری " میرملاس "

دیدگاه ها

امرابی در گفته :

درود خدا بر سردار قلم استاد پرویزپور!

[پاسخ]

فرماندار خداقوت پاسخ در تاريخ یکشنبه ۹ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۸:۵۲:

به این میگن فرماندار مردمی، پیگیر ، بدون وابستگی جناحی ،دلسوز،کاردان ، آینده نگر و مدیر

[پاسخ]

م فلاح در گفته :

به نظر می رسد وضعیت بیمارستان غزه به مراتب بهتر از اینجاست کاش یه مراسم یاد بودی هم برای مردم این دیار فراموش شده در تهران بر گذار شود

[پاسخ]

حميدرضا ن در گفته :

سلام ودرودخدابه روان پاک ومعصوم کودکان غزه
ننگ نفرين ابدى بررژيم پست فطرت وجعلى اسراييل به معنى کامل رژيم کودکان کش واون نخستوزير ديوانه اسراييل
وباسپاس از سايت ميررملاس وهمه ى کودکان بخصوص مبينا وترنم

[پاسخ]

همشهری در گفته :

درود بر مدیر محترم سایت میرملاس ومجموعه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کوهدشت به خاطر برگزاری چنین مراسمی که بابرگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی وهنری حمایت خودراازکودکان بی گناه غزه اعلام می نمایند

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

سلام چرا هروقت چنين مراسمي هست نميگين

[پاسخ]

پاتوق هنری پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۶ مرداد , ۱۳۹۳ ۱۹:۰۲:

دوست ناشناس گرامی
خبر همین گردهمایی دو روز قبل از برگزاری در همین سایت منتشر شد میتونید با آرشیو مراجعه کنید.
پیروز باشید.

[پاسخ]

یوسف درگاهیان در گفته :

کار کار قشنگ و خداپسندانه و فرهنگی بود.خسته نباشید

[پاسخ]

هوااار در گفته :

این عکس آخری چقدررررر زیاد از غزه حمایت کرد. مطمعنم این کامنت من و تایید نمیکنی.

[پاسخ]

پاتوق هنری پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۸ مرداد , ۱۳۹۳ ۱۸:۴۵:

ممنونم از بابت نکته سنجی شما، فکر می کردم کسی متوجه این نکته ریز نمیشه.
پیروز باشی.

[پاسخ]

پریسا آزاد پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۴:۵۱:

وسلاما هوادار
میدونی قسمت جالب این جشن چی بود؟؟؟؟؟؟؟
عکس کسای منتشر شده که از بچه های دیپلمات شهرمون(!!!)و…
بماند…هستن
ای کااااش حداقلش بخاطر غزه بود این جشنه!؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کامنتمو درج کنید متشکرمیشم !!!

[پاسخ]

خوش ناموند در گفته :

مثلاعکس اخری چه ایرادی داره …خب زحمت کشیدن عکسم زدن…در هر صورت کارشون خیلی جالب و بوده.اگه این کارو تو شهرای دیگه انجام میدادن کلی چه چه و به به میکردید و کلی گلایه که چرا تو شهر ما از این اتفاقات نمی افته….خسته نباشید.

[پاسخ]