تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

تصاویری از حاج علی امامی راد کنار شهدا در جبهه های دفاع مقدس

  • کد خبر : 546
  • 14 بهمن 1390 - 19:08

تصاویری از حاج علی امامی راد در کنار سرداران شهید علیمردان آزادبخت و حمید رضا ابراهیمی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس

علی امامی راد – شهید علیمردان آزادبخت – شهید حمید رضا ابراهیمی

شهیدحمید رضا ابراهیمی – علی امامی راد

علی امامی راد – شهید حمید رضا ابراهیمی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 50در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴۹
  1. سلام و درود بیکران بر روح آلاله های سرخ شهادت و شجاعت و سلام بر همسنگران این شهدای گرانقدر…………
    روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

    • حالا دیگر کاری از دست کسی بر نمی‌آید.
      اینرا هم خوب می‌دانم، این حرف‌ها مثل سکه‌های عهد دقیانوس دیگر رایج نیستند.
      اما مگر می‌شود دید و دم نزد؟
      مردهای نسل قدیم دردها را به جان خریدند و رفتند.
      رفتند تا این شب‌‌ها بی‌ستاره نباشد.
      رفتند تا بر شانه بعضی ها ستاره بروید!
      رفتند اما حالا آفتاب روزمرگی مثل خون در رگ‌های بی رمق خیابان در رفت و آمد است.
      بعد از فصل مرام و معرف نوبت به فصل بی تفاوتی و بی‌غیرتی رسیده است.
      حالا دیگر حالم بهم می‌خورد از این عدالت:
      علی‌واری و نداری سهم ما؛ برجهای زهر مار و بازارهای دوبی‌ و سفر به حج با همه خانواده! سهم حاج‌آقا…
      امان از این آدم‌های مصنوعی؛
      ناخن‌های مصنوعی،خنده‌های مصنوعی، چشم‌ها و دماغ‌های مصنوعی؛
      راستی دماغ‌های جراحی شده می توانند عطر حضور شهیدان را استشمام کنند؟
      چقدر دلم برای پرچم‌های رنگ و رو رفته بهشت زهرا تنگ شده است!

      • کلسرخی
        چند بار برای این نوشته شما نظر نوشتم.ولی ظاهرا مدیر محترم میرملاس نیوز ملاحظاتی دوستانه دارند و انها را ثبت نمیکنند.با اینکه تا حدودی نا امید شدم ولی توقع دارم که ایشان همانطورکه مطالب نفرت انگیز و…..شما را ثبت میکند نظر دیگران را نیز در جواب شما منتشر نماید.امیدوارم……..
        من با ماهیت این عکسها و حواشی مربوط به اون کاری ندارم ولی با توجه به معیارهای اخلاقی و اسلامی و همچنین طبق آموزه های قرآنی و دینی ……………..شما به خاطر رفتار هتاکانه.توهین .اهانت و افترا به دیگران..به لجن کشیدن اخلاق. هجمه به همسنگران شهدا به خاطر تامین منافع یک کاندید خاص.خود را مسلمان دانستن و بقیه را کافر دیدن.خود را صادق دیدن و بقیه را ریاکار دانستن..خود را مدافع انقلاب و ولایت و شهدا فرض کردن و بقیه را معاند و ….در برابر همین شهدایی که داعیه دفاع از آنان را دارید…مسئولید و صد البته شرمنده..
        شما چطور به خودتان اجازه می دهید دیگران را چنین متهم کنید؟؟ شما در چه جایگاهی قرار دارید؟؟حاشا و کلا که که اولیا و اوصیا هم چون شما فکر نمی کردند‍‍‍!! آیا اگر شما طرفدار این کاندید محترم بودید با دیدن این عکسها همین رفتار را داشتید؟؟ همین جوری شعر میبافتید و ضجه می زدید؟؟؟ البته که نه!!!!شما خیال داشتید به خاطر همنفس بودن با شهدا و هم قسم بودن با آنان همه بدون هیچ تردیدی ایشان را انتخاب نمایند. و گرد این عکسها را توتیای چشم خود می کردید…سخن بسیار است اما …….
        بیایید کمی از این دعا نوشتنها دست یردارید و به حال خود و افراد همچون خود دعا کنید شاید از حجابی که خودآگاه یا ناخودآگاه بر چشم های خود زده اید رهایی یابید.
        به همان کاندید مورد نطر خود بچسبید و با دیگران کاری نداشته باشید.دیگران خود سره و ناسره را از هم تشخیص می دهند
        .همه مردم این شهر هم میدانند که برج های…بازار دوبی و سفر خانوادگی حج مال چه کسانی ست…..این امکانات مال شماست نه مال کسی کسی ک هیچ یک اعضای خانواده اش پاسپورت ندارد…کسی که با ۳ دور نمایندگی خانواده اش از کوچکترین امکانات رفاهی بی بهره است….کسی که فرزندش چون دیگران به مدرسه معمولی دولتی می رود..و با داشتن لیسانس و فوق لیسانس مثل خیلی ها بیکار است..کسی که هنوز باید به صاحبخانه اش سر ماه کرایه بدهد…
        .هر چند این گفته به گوش افرادی چون شما نمی رود و منطق امثال شما اینها را نمی پذیرد. چون خود اینگونه نمی توانید باشید و از کوچکترین فرصتی بیشترین بهره را برده اید. اینها را نوشتم شاید اندک بصیرتی پیدا شود و هوچی گری شما اندکی فروکش نماید . ولی امیدوار نیستم..نیستم..چرا که شما خواب نیستید.. خود را به خواب زده اید پس نمی شود شما را بیدار کرد.

        • جا دارد این سؤال را از خود بپرسند که آیا قرار بود جمهوری اسلامی به اینجا برسد، و آیا بنیانگذار این نظام هم چنین چشم‌اندازی را برای انقلاب اسلامی و حکومت برآمده از آن ترسیم می‌کرد؟ آیا بنا بود چنین استبدادی حاکم شود و سرنوشت ایران اسلامی به اینجا برسد؟

          پاسخ به این سؤال، سهل و ممتنع است؛ ساده است از این لحاظ که می‌توان به‌مانند تبلیغات یکسویه‌ی صداوسیمایی، امام را همسو و همراه با شیوه‌ی کنونی حاکمیت معرفی کرد و چهره‌ی او را نیز به عملکردهای زشت پس از او آلوده ساخت، و دشوار و بلکه غیر ممکن است، از آن جهت که نمی‌توان از مرزهای زمان و موقعیت به سادگی فراتر رفت و نیز شاید حتی نتوان امام را از آنچه پس از او آمده، به کلی جدا کرد.

          اما دست‌کم یک کار را می‌توان کرد، و آن اینکه سخنان صریح و بی‌پرده‌ی آن فقیه فقید را دوباره خواند؛ شاید از این رهگذر، نسبت او با عملکردهای امروزی ارباب قدرت مشخص شود، تا لااقل بدانیم چگونه است که امروز همه یا اکثر همراهان دیروز امام، با وضع موجود مخالف‌اند و از جور و جفای حاکمیت به فریاد آمده‌اند، و نیز بفهمیم که آیا حاکمان فعلی ایران، ادامه‌دهندگان واقعی راه خمینی‌اند یا غاصبان حکومت و به بیان امام، «نااهلان و نامحرمان» که قرار بود نگذاریم انقلاب به دست آنها بیفتد.

          این سخنان، همگی از امام خمینی است:

          – حکومت اسلامی هیچیک ار انواع حکومت های موجود نیست ؛ مثلا استبدادی نیست که رئیس دولت مستبد و خود رأی باشد ، مال و جان مردم را به بازی بگیرد و در آن به دلخواه دخل و تصرف کند ، هرکس را اراده اش گرفت بکشد و هرکس را خواست انعام کند . . . رسول اکرم (ص) و حضرت امیر المؤمنین(ع) و سایر خلفا هم، چنین اختیاراتی نداشتند. (ولایت فقیه ،ص۵۲)

          – حکومت اسلام حکومت قانون است . در این طرز حکومت ، حاکمیت منحصر به خدا است و قانون فرمان و حکم خدا است. قانون اسلام یا فرمان خدا بر همه افراد و بر دولت اسلامی حکومت تام دارد. (ولایت فقیه،ص۵۳)

          – اسلام مثل حکومت ها ی دیگر نیست . بین حکومت اسلام و حکومت های دیگر فرق های زیادی هست ؛ یکی از آنها این است که حکومت اسلام یک حکومت عادل است . (صحیفه نور،ج۷ص۲۸۴)

          – در این رژیم اسلامی ، الان ما خیلی مسوولیت داریم ؛ مسوولیت بزرگ داریم و آن حفظ آبروی اسلام است. (صحیفه نور،ج۷ص۲۸۵)

          – ما هم که حکومت اسلامی می گوییم ، می خواهیم یک حکومتی باشد که هم دلخواه ملت باشد و هم حکومتی باشد که خدای تبارک وتعالی نسبت به آن بگوید که اینهایی که با تو بیعت کردند با خدا بیعت کردند. (صحیفه نور،ج۳ص۱۱۱)

          – ما یک حکومتی می خواهیم که قانون باشد ، تابع قانون باشد ، نه یک حکومتی که تابع شیطان باشد. (صحیفه نور،ج۳ص۱۱۱)

          – مغرور نشوید که شما فرماندار هستید . این کلمه فرماندار مال وقتی است که فرمان باشد و فرمانبر باشد و برادری نباشد . . . (صحیفه نور،ج۸ص۱۴۵)

          – عهده دار شدن حکومت فی حد ذاته ، شأن و مقامی نیست بلکه وسیله اجرای احکام و برقراری نظام عادلانه اسلام است… و بدیهی است که تصدی حکومت ، بدست آوردن یک وسیله است نه این که یک مقام معنوی باشد ، زیرا اگر یک مقام معنوی بود کسی نمی توانست آن را غصب کند یا رها سازد.(ولایت فقیه ،ص۶۹)

          – موضوع ولایت فقیه مأموریت و انجام وظیفه است . (ولایت فقیه ،ص۶۹)

          – حضرت علی (ع) درباره این که چرا عهده دار کار حکومت شده می فرماید ، برای اینکه حق را برقرار کند و باطل را از میان بردارد . فرمایش امام این است که خدایا تو می دانی ما برای بدست آورد منصب و حکومت قیام نکرده ایم بلکه مقصود ما نجات مظلومین از دست ستمکاران بود ، برای این بود که : « خداوند از علماء تعهد گرفته و آنان را موظف کرده که بر پرخوری و بهره مندی ظالمانه ستمگران و گرسنگی جانکاه ستمدیدگان سکوت ننمایند.» ولایت فقیه ،ص۶۹)

          – اگر پیغمبر یک شخص دیکتاتور بود ، همه از او می ترسیدند ولی دیکتاتوری در کار نیست ، می خواهیم جلوی دیکتاتور را بگیریم. ولایت فقیه ، ولایت بر امور است که نگذارد این امور از مجاری خودش بیرون برود. نظارت کند بر مجلس ، بر رئیس جمهور . . . بر ارتش . . . می خواهیم ضد دیکتاتوری باشد ، ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است نه دیکتاتوری. (صحیفه نور،ج۱۰ص۲۹)

          – ما عدالت اسلامی را می خواهیم در این مملکت برقرار کنیم . اسلامی که راضی نمی شود حتی به یک زن یهودی که در پناه اسلام است تعدی بشود . اسلامی که حضرت امیر سلام الله علیه می فرماید: اینکه لشگر آمده است و خلخال را از پای فلان زن یهودی ای که ملحد بوده است درآورده ، چنانچه بمیریم برای ما ملامتی نیست.(صحیفه نور،ج۱۰ص۱۶۹)

          – اسلام بزرگ تمام تبعیض ها را محکوم نموده و برای هیچ گروهی ویژگی خاصی قرار نداده و تقوا و تعهد به اسلام تنها کرامت انسانهاست. (صحیفه نور،ج۱۰ص۱۹۷)

          – اگر دولتی را دیدید که خلاف می کند ، ملت باید به او تودهنی بزند. اگر دستگاه جابری را دید که می خواهد به آنها ظلم کند باید از او شکایت کنند و دادگاهها باید دادخواهی بکنند و اگر نکردند ، خود ملت باید دادخواهی بکند ، برود توی دهن آنها بزند . در جمهوری اسلامی ظلم نیست ، درجمهوری اسلامی زورگویی نیست. . .(صحیفه نور،ج۵ص۲۳۷)

          این جملات، چکیده‌ی دیدگاههای امام راحل درباره نسبت اسلام و ظلم، نسبت قانون مداری و عدالت، نسبت استبداد و ولایت فقیه و نسبت دیکتاتوری با مشکلی پیامبر و ائمه را نشان می‌دهد. آیا امامی که صداوسیمای جمهوری اسلامی امروز به جوانان معرفی می‌کند، با این امام یکی است؟ آیا رفتاری که حاکمیت فعلی با منتقدان خود انجام می‌دهد، بر این آموزه‌ها منطبق است؟ و آیا امروز به آنچه امام می‌خواست، رسیده‌ایم؟

          اگر یک زمانی خلخال از پای یک زن یهودی به ستم بردند، اکنون با ضربه‌ای جان از زنی مسلمان ستانده‌اند. اگر مردن بر ستمی که بر زن یهودی رفت، حق است، بر ستمی اینچنین که بر زنی مسلمان رفت چگونه باید فغان کرد؟ اگر عدالت جاری است، پس چه دلیلی برای آزادی آن حمله‌کننده‌ی جانی است؟ و اگر جنایتی در کار نبوده است، پس چه دلیلی برای دفن شبانه وجود داشته است؟ پس مدعیان پیروی از امام کجا هستند؟ مگر خداوند از علما تعهد نگرفته است که بر ظلمی که بر ستمدیدگان می‌رود، سکوت نکنند؟
          http://www.kalsorkh.blogfa.com

      • آقای گلسرخی به ظاهر باسواد اما بیسواد اگر گذاشتن عکس شهدا دراینجا تظاهر وفریبکاری است لطف کن اگه وراجی وحرافی امانت میدهند سری به سایت مبارکت بزن وگذاشتن عکس شهدا را در ان سایت رابرای ما توضیح بده .ببینم ناخن مصنوعی و همه چی مصنوعی هم آنجا صدق میکند یا نه. متشکرم

    • چون بیوگان ننگ سلامت ماند بر ما تاوان این خون تا قیامت ماند بر ما

      شما را به ذات مقدس خدا روح این عزیزانو آ زرده خاطر نکنید با عوامفریبی و تظاهر و ریا نام و عکس این عزیزانو مایه قدرت طلبی برای رسیدن به پست ومقام ناچیز خویش قرار ندهید
      شما را چه شده که این روزها به بهانه ” زیارت عاشورا ” مراسم عزا و ماتم میگیرید از اهدای “چفیه” رهبری سخن میگویید و اینک عکس و نام شهداء مظلوم را برای خود نمائی به رخ میکشید ؟!
      پیر جماران امام ره چه هوشیارانه و حکیمانه وصیت کرد مگذارید پشتیبان ولایت باشید و مگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد . ولی اکنون شاهد هجوم ناهلان ونامحرمان با مکر و حیله برای به یغما بردن میراث گرانبهای امام ره و شهداء والامقام به نظاره نشستیم .
      دگر نه حال گریستن دارم و نه توان نوشتن ولی.!. به امید لحظات آخر و صدای سوت پایان این بازی امیدواریم !

      • اقای کلسرخی این عکس نظر کسی رو نسبت به اقای امامی عوض نمیکند همه امامی رو میشناسیم که دل به دنیا نبسته مثل بقیه نیست که فقط به فکر مال ومنال دنیاباشه و همه میدانیم کسانی که دوره پیش به امامی تهمت زدنند همه ابرویشان به نحوی رفت تو هم مواظب رفتارت باش خیلی بد ظاهر شدی

      • عوام فریبی یعنی چه همه از امامی خبر دارن وخداوند مهرش را در دل مردم قرار داده

      • آقای کلسرخی در قسمتی از متن شما آمده است (مگذارید پشتیبان ولایت فقیه باشید ) که این جمله اشتباه است بلکه امام عزیز می فرماید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد

        • با سلام وتشکر از نقد ونظر همه دوستان بزرگوار
          هرچند واضح و روشنه ونیازی به توضیح نیست ولی تصیح میکنم که کلمه ” مگذارید” ماقبل پشتیبان ولایت اضافه و اشتباه در نگارش بوده

      • چه خبر نخود هر اش

      • اقای کلسرخی این چند قطعه عکس باعث نمیشه که مردم نظرشان به امامی برگردد تو از این عکسها نترس امامی مخلص بودنش به همه ثابت شده هرکس هم به امامی توهین کرده چوبش رو خورده خداوند به خاطر خوبیهای امامی مهرش را در دل مردم گذاشته ا

      • آقای کلسرخی عزیز بهتر نیست کمی واقع بینانه و بر مبنای فرامین و دستورات شرع مقدس اسلام و فرمایشات مقام معظم رهبری فکر کرده و سپس سنجیده تر و پخته تر قلم بزنید ؟ همچنین آقای آزاد بخت گرامی از شما انتظار میرود سخنان دوستداران و دلسوزان را همچون نظرات مخالفین و معاندین را منتشر کنید .
        برادر من :
        در کدام مقطع و دوره از تاریخ ایران اسلامی به عمل برگزاری مراسم دعا و زیارت عاشورا نسبت الحاد و بی دینی داده اند ؟ بنا به چه مرام و مسلکی به سردارانی که درراه وطن و مام میهن جنگیده اند و بجای مال اندوزی و پر کردن انبانهای خویش جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و در جبهه های حق علیه باطل در جهت آسایش و آرامش تک تک ما جنگیده اند بر چسب خودنما میزنند ‍‍!!!!!!
        وای به حال طرز تفکر افرادی مثل شما که همچون عمرو عاص برای حفظ منافعتان از بر نیزه کردن قران هم هراس ندارید و آنرا تقیه میدانید!!!!!!! شما صحبت نااهلان میکنید !!!!!! وا اسفا که چه زود فراموش کردیم مجلس ششم را !!!!!!مجلسی که تنها شیر مردی چون امامی بود که توانست به صورت عملی در برابر بدخواهان نظام و فریب خوردگان استعمار پیر قد علم کرده و موجب شادی روح حضرت امام گردد و پیام آفرین و مرحبا از ولایت عظما بگیرد
        .آقایانی که امروز داعیه ولایت مداری دارند در آن روزگار کجا بوده و چه میکردند؟؟؟؟و البته شما جواب را داده اید در سفرهای خانوادگی حج و…سفرهای دوبی و……..و هزار نکته و سخن که بماند……………..
        تنها به یک نکته در مورد سلامت مالی آقای امامی راد بسنده می کنم که به لطف خداوند متعال در کشوری و شهری زندگی میکنیم که کوچکترین خطایی از دید همشهریان ما پنهان نمی ماند..که اگر غیر از این بود همه چیز به لطف دوستان ..شبنامه بود بر سر در خانه های شهر…
        آقای عزیز به عنوان فردی که داعیه مسلمانی دارید سعی نکنید از اسلام به عنوان دستاویزی جهت رسیدن به اهدافتان استفاده کنید زیرا این بازی هم مانند بازی صهیونیستها و دست نشانده های استعمار پیر و آمریکای جنایتکار و سران فتنه محکوم به شکست است .
        بزدلانی کز هراس ابتر شدند از بسیجیها بسیجی تر شدند!!!!!!!!!

      • مردم از قلب وجان امامی را دوست دارند واین دوست داشتن خدادادی میباشد چون امامی قلب پاکی دارد تو از این عکسها نترس

      • این کلسرخی از بس به چیزی که میگه اعتقاد نداره و فقط اینا رو واسه بهره برداری سیاسی از اینجا و اونجا حفظ میکنه و به خورد ملت میده . اومده نوشته “پیر جماران امام ره چه هوشیارانه و حکیمانه وصیت کرد مگذارید پشتیبان ولایت باشید”
        یعنی امام خودشون فرمودن مگذارید پشتیبان ولایت فقیه………یعنی طبق توصیه کلسرخی ما پشتیبان ولایت فقیه نباشیم
        در حقیقت یعنی پشتیبان ولایتی غیر از آونچه که کلسرخی میفرمایند و اونم حاج آقای خودشونه..
        متاسفم..واقعا متاسفم…بی بصیرتی تا این حد؟؟؟؟…..

      • آقای کله سرخی ” خدایی نه میشناسمت و نه میخوام که بشناسمت ولی با دیدن نوشته هات حالم از شخصیتت به هم میخوره . خدایی حداقل با یه اسم مستعار این چیزا رو بنویس که ذهنیت مردم رو راجع به طایفه بزرگ گراوند خراب نکنی هر چند بعید میدونم از طایفه گراوند باشی

  2. یاد باد ان روزگاران یاد باد

  3. مردم لرستان خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثارگران ،جانبازان و بسیجیان و رزمندگان بایستی قدر این یادگاران دوران حماسه و خون که سرمایه های گرانقدرزمان مردی و مردانگی هستند را بدانیم ودر انتخابات ها برای اینکه فردای قیامت مورد سرزنش شهداورزمندگان قرارنگیریم این عزیزان را در نظر بگیریم

  4. دست شما درد نکنه مارا به یاد شهدا وسرداران جبهه های جنگ انداختی

  5. زبان قاصر و کلک لرزان از نگارش واژه ها برای سرداران بی ادعا

  6. درود خداوند بر ارواح طیبه شهدا

  7. شادی روح شهدا امام شهدا صلوات

  8. ای غایب از نظر به خدا می سپارمت جانم بسوختی و به دل دوست می دارمت

  9. دست شما درد نکنه که به جبهه رفتید . فقط قبادی

  10. باعرض پوزش آنها صحیح است نه آنه

  11. ملکشاهی رای نمیاره خودتوننو خسته نکنید

    • اصلاح میکنم با شعار مردم سالاری نه فرد گرایی – خداوند با جماعت است ( اشتباه تایپی )

  12. کار به امامی ندارم ولی صلوات و رحمت خدا بر شهدا، بندگان صالح خدا که هر چه داریم از آن بزرگان و مردان بی ادعاست.

  13. کاش تو هم به شهدا می پیوستی تا شاهد این روز نباشی.
    خداوند رحمت کند شهدای شهرستان کوهدشت

  14. آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست هر کجا هست خدایا به سلامت دارش.

  15. من ام مرد شاهیوند زاگرس نشین

  16. درودبر روان شهیدان درود

  17. روان شهیدانمان شاد و یاد آنان گرامی.درود بر مجاهدان را ه حق و میهن.

  18. درود بر مجاهدان وشهدا وصد افسوس از کسانیکه راه شهدا را فراموش کردند ودنیا آنها را به خویش مشغول داشت

    • اشتباه نکن این عکس جواب کسانی بود که به شخصیتش توهین کرده بودنند واگه امامی دنیا پسند بود مثل بقیه چند شرکت می زد وبه دنیا طلبی می پرداخت

  19. از امروز به مدت پنج روز شمارش معکوس برای بازگشت کورانی فر کبییییییییییییییییییییییییر …

  20. این که ملاک نیست

  21. باز هم درود می فرستیم به کسانی که به بهانه های مختلف به یاد شهدا مخصوصا فرماندهان دلیر شهرستان خودمان هستند

  22. این خودش یک نوع ترویج فرهنگ شهداست البته اگر نیتها پاک خدایی باشد

  23. شهید حمید رضا ابراهیمی برادر همین جناب فرماندار است خداوند روحش را غرق رحمت کند شیر مردی بود باعث افتخار برای زادگاهش / بعید است فرماندار جدید عرضه ابراهیمی را داشته باشد کوهدشت محیط سختی است

  24. برادر امامی تو را بخطر هم نشینی با دو سردار دلاور جبهه های جنگ شهید ابراهیمی و شهید آزادبخت دوست دارم. ….راستی سایر کاندیداها جبهه نرفته اند ؟

  25. از برادر فهیممان حاج علی امامی راد که در تمام ازمنه حامی و سرباز ولایت است تشکر وقدردانی میکنیم

  26. آقای آزادبخت (امین) خسته نباشید اگر این سایت نبود ما نمیتوانستیم به راحتی از وضعیت دیارمان باخبر شویم شجاع باشید وحرف حق را چاپ کنید واز هیچ کاندیدایی نترسید متاسفانه متوجه شدم باتحولات جدید شما کمی محافظه کارشدید

  27. سلام برشهیدان .
    از کلیه طرفداران حاج شیخ علی قبادی دعوت بعمل می آید امشب (یکشنبه شب مورخ۹۰/۱۱/۱۶) جلسه ای راس ساعت ۸/۵ در منزل آقای جعفری به آدرس خیابان شهید حسین رضائی کوچه پشت هلال احمر با حضور آقای حاج شیخ علی قبادی و آقای ابراهیمی برگزار می گردد.امید است با حضور خودتان محفل ما را گرمتر نمایید.
    این شعارها ( مخالفان حاج شیخ علی قبادی) دیگر تکراری است .بس کنید؟؟؟؟؟
    هلهله، زلزه ،همچون کوه،مثل دریا ،اسب سفید،جومونگ و…… نمی خواهیم.ما کوهدشتی آباد و سرافراز می خواهیم با داشتن نماینده ای محبوب و با شخصیت همچون حاج شیـــــــــخ علی قبادی.انشالله ((بابای امیر ))

  28. ولی خودمانیم از وقتی آقای قبادی نماینده مردم کوهدشت شد تقریبا اونایی که خود را خان زاده و محترم می دانستند و از مردم بالاتر خود را به حساب میاوردند تمام پست های کلیدی شهرستان را در دست گرفتند . چندین بار مشاهده کردم که مدیران ادارات مختلف از خودرو های اداره مانند ماشین شخصی خود استفاده میکردند و …. به دل نگیرید این فقط یک انتقاد بود امید است تکرار نشود

  29. بی صبرانه چشم به راه کورش کبیر (کورانی فر) هستیم

  30. ااین چند کاندیدا مورد تایید شورای نگهبانند

    هر کدام که برنه انتخابات شدین برای خدا کار کنید

    البته به زبان آسان است ولی به عمل سخت است ولی تلاش کنید تلاش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.