تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

رئیس کل دادگستری لرستان: رسانه ملّی مخاطبان خود را از دست داده است

  • کد خبر : 54656
  • 26 مرداد 1393 - 17:04

  رئیس کل دادگستری لرستان معتقد است رسانه ملّی در کیفی‎سازی برنامه‎ها عملکرد مطلوبی ندشته است.  به گزارش میرملاس به نقل ایسنا ؛  جعفر بدری در جلسه‎ای با حضور خبرنگاران گفت: رسانه ملّی در عرصه کیفیت برنامه‎سازی چندان موفق عمل نکرده و حتی برنامه‎های سیاسی و خبری آن نیز به مشکل یکنواختی دچار شده است.  وی […]

139304020947222703063373

 

رئیس کل دادگستری لرستان معتقد است رسانه ملّی در کیفی‎سازی برنامه‎ها عملکرد مطلوبی ندشته است.

 به گزارش میرملاس به نقل ایسنا ؛  جعفر بدری در جلسه‎ای با حضور خبرنگاران گفت: رسانه ملّی در عرصه کیفیت برنامه‎سازی چندان موفق عمل نکرده و حتی برنامه‎های سیاسی و خبری آن نیز به مشکل یکنواختی دچار شده است.

 وی ادامه‌داد: مخاطب‎شناسی که امروز بحث جدی در رسانه‎هاست از سوی مسئولان برنامه‎های تلویزیونی جدی گرفته نمی‎شود و همچنین در عرصه کیفیتی و شکل‎دهی نیازهای بینندگان تلاش جدی صورت نگرفته است.

 بدری افزود: در شکل و محتوای برنامه‎های تلویزیونی ملّی تغییرات چندانی به‎وجود نیامده و حتی نوع اجرای برنامه‎های خبری و سیاسی آن به همان شیوه‎های گذشته صورت می‎گیرد و این در صورتی است که بودجه‎های کلانی در اختیار رادیو و تلویزیون قرار گرفته اما صداوسیما به دلایل مختلف نتوانسته در جذب مخاطب موفق باشد.

 رئیس شورای قضایی استان لرستان تصریح‌کرد: اکنون در شرایطی که کانال‎های ماهواره‎ای بدون درنظر گرفتن مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و فرهنگی امکان حضور در همه نقاط جغرافیایی را پیدا کرده‎اند، متأسفانه صدا و سیما در عرصه کیفیت‎بخشی و شکل‎دهی نیازهای بینندگان تلاش جدی به عمل نیاورده است.

 وی با اشاره به رسالت رسانه‎ها خاطرنشان کرد: از میان رسانه‎ها، تلویزیون می‎تواند نقش مهمی را در سمت و سو دادن ذهن و نقش‎آفرینی و آگاهی‎بخشی برای مخاطبان ایفا کند، در طول دهه گذشته به دلیل تسامح مدیران و اداره‎کنندگان رسانه ملی، بازار خرید و فروش دستگاه‎های گیرنده ماهواره‎ای به شدت رونق گرفته و رسانه ملی مخاطبان خود را از دست داده و رفتارهای نسل جدید تحت تأثیر فرهنگ بیگانه قرار گرفته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. باسلام از صداقت و واقع بینی این مدیر عزیز باید تشکر کرد

  2. اححححححححححححححححححححسنت

  3. با سلام خدمت مدیریت محبوب و درد اشنای سایت وزین میر ملاس و کلیه دست اندرکارانش
    و سلام خدمت مدیر کل محترم
    همانطور که میدانید اصلاح ذات البین در تمام جوامع بشری خاصه جامعه اسلامی ما دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای میباشد که در این میان نقش شورای حل اختلاف د راین بین بر کسی پوشیده نیست چه بسا اختلافات لا ینحل طایفه ای و قبیله ای که با وساطتت اعضا شورا و راهنمایی قضات محترم به سرانجام صلح و سازش ختم به خیر شده است . جزا و اجر این اصلاحات در محضر دادور دادار انشائ الله در دنیا و اخرت نصیب منتفعین و ذیحقان خواهد شد.
    یکی از بزرگان میفرماید :”گِره های که به هزار نامه دادگستری باز نمی شود ، به یک نگاه و ندای ریش سفیدی گشاده می گردد . “از طرفی ایجاد انگیزه برای این اعضای شورا میتواند توان را مضاعف نماید.
    بنده عضو شورا مباشم که سالهاست در این زمینه فعالیت دارم اما متاسفانه مدت ۵-۶ ماه است که هسچ انگیزه و حقالزهمهای که به مصداق قانون برای اعضای شورا منظور نموده اند را به ما نداده اند از طرفی دیگر در استانهای همجوار با استان ما تفاوتهای نجومی مشاهده میشود لذا انتظار دار مدیریت محترم سایت با پیگیری موضوع از مدیر کل محترم موضو را تا حص.ل نتیجه منتج به نتیجه فرمایند.
    با تشکر برادر کوچک شما

  4. هزاران آفرین ودرود بر رک گویی وصداقت وشهامت و شجاعت ستودنی مدیر کل فهیم دادگستری آقای بدری که داد دل مردم را فریاد زده
    واقعا صدا وسیما رسانه میلی ودر انحصار عده ای محدود با افکاری بسته وخشک است تا رسانه ملی
    باید با تدبیری روشنفکرانه ومدیرانی اصلاح گر وکارشناسانی زبده واهل فن وباتخصص تجربه دچار تحول شود شاید به جایگاه ومنزلت واقعی اش رسانه ملی شود نه میلی وبابرنامهای تحمیلی

  5. چه عجب کسی پیداشدوتونست ازصداوسیماهم انتقادی بکند

  6. باسلام وعرض ادب خدمت مدیرکل ساعی وارزشمنددادگستری لرستان،نقدکارشناسی جنابعالی به تعبیری آسیب شناسی درحوزه رسانه ملی است.انشالله ازنکات کاربردی ومورداشاره حضرتعالی دربرنامه ریزیهای رسانه ملی استفاده گردد.

  7. درودبرآقای بدری رک گویی شمارادرجاهای مختلف شاهدبوده ایم درضمن برنامه هایی خیلی ابتدایی وبعضا هزینه های بی خودی صرف برنامه هایی می شود که دون شان قوم لر واهانت به گذشته اشان است

  8. درود بر صداقتت اقای بدری
    شما از آن دسته کسانی هستید که نان شرفتون میخورید نه تملق و چاپلوسی

  9. با سلام . از توجه مدیر کل محترم در بحث رسانه تشکر می کنیم در ضمن از ایشان درخواست داریم به جرایم موتور سوارانی که برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند و اخیرا کیف قاپی هایی که از سوی این گونه بزهکاران به وقوع می پیوندد و باعث ایجاد رعب و وحشت شده استد رسیدگی لازم را بفرمایند

  10. مرحبا.شیفته شهامتیم و از تملق و چاپلوسی خسته

  11. درود برشامت مثال زدنی شما برادر ارزشی . صدا وسیما باید طیف های فکری را درنظر بگیرند تا انشاالله موفق شوند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.