تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

جزئیات پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت لرستان/ برای ۳۹۰۰ نفر شغل ایجاد می شود

  • کد خبر : 54678
  • 27 مرداد 1393 - 2:29

    استاندار لرستان با تشریح جزئیات پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال از ایجاد سه هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی با بهره برداری از این پروژه ها خبر داد. مهر: هوشنگ بازوند  در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: همزمان با این هفته ۵۱۴ […]

IMG_2304

 

 

استاندار لرستان با تشریح جزئیات پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال از ایجاد سه هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی با بهره برداری از این پروژه ها خبر داد.

مهر: هوشنگ بازوند  در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: همزمان با این هفته ۵۱۴ پروژه عمرامی، خدماتی، کشاورزی، ورزشی، فرهنگی و… در استان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۶۳۶ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار لرستان افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها برای سه هزار و ۹۸۵ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

بازوند با اشاره به بهره برداری از ۱۱۰ پروژه در مرکز لرستان یادآور شد: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۳۸۴ میلیارد ریال هزینه شده و با افتتاح آنها برای هزار و ۴۸۵ نفر شغل ایجاد می شود.

وی همچنین از افتتاح ۶۸ پروژه با اشتغالزایی هزار و ۷۱۲ نفر در بروجرد خبر داد و گفت: در شهرستان الیگودرز نیز ۲۳ پروژه با اشتغالزایی ۲۹۰ نفر آماده بهره برداری است.

استاندار لرستان با اشاره به تکمیل ۶۶ پروژه با اشتغالزایی ۱۱۷ نفر در دورود افزود: در شهرستان کوهدشت نیز ۳۸ پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

بازوند تعداد پروژه های قابل افتتاح در شهرستانهای سلسله، پلدختر، دلفان، ازنا، رومشگان و دوره چگنی را به ترتیب ۵۲ پروژه، ۴۴ پروژه، ۵۹ پروژه، ۳۵ پروژه، ۶ و ۱۳ پروژه عنوان کرد.

وی بیشترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را در حوزه دهیاریهای استان دانست و این امر را ناشی از رویکرد دولت تدبیر و امید در توسعه روستاها و مناطق محروم و همچنین ایجاد زیرساختها به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان دانست.

استاندار لرستان تصریح کرد: همزمان با هفته دولت ۱۲۷ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار و ۷۸۷ میلیون ریال در حوزه دهیاریهای استان به بهره برداری می رسد.

بازوند همچنین به افتتاح ۶۴ پروژه در حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه ها برای ۱۸۵ نفر شغل ایجاد می شود.

وی در ادامه سخنان خود از بهره بردای ۴۹ پروژه در حوزه شهرداریهای استان خبر داد و بیان داشت: برای تکمیل این پروژه بالغ بر ۳۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. امیدواریم که تحقق یابد وعملی شود

  2. با عرض خسته نباشید به خدمت مسیولین محترم؛
    یقیناً در خیلی از مسایل آزمون و خطا مفید است ولی آزمون و خطا کردن در نحوه سنجش و ارزیابی علمی نمی تواند نتایج مثبتی داشته باشد (البته در شرایط خاص و تغییر تدریجی می تواند موثر باشد)
    برای مثال در آزمون دکتری ۹۳ یکباره سوالات از ۶۰ سوال به ۹۰ سوال (بدون اطلاع قبلی) و تغییر در تعداد سوالات هر درس همراه بود (نه به صورت متوازن)؛ برای مثال در رشته بنده که اقتصاد بود از ۶ درس هر کدام ۱۰ سوال می آمد ولی امسال از ۲ درس (ریاضی و آمار) جمعا ۱۶ سوال مطرح شد!!! و ۷۴ سوال دیگر به دروس دیگر اختصاص یافت! (در حالی که هر سال سهم برابری داشتند) طبیعی است که در این مسیله داوطلبان قویتر بیشتر ضرر می کنند.
    دوماً امثال بر خلاف روند هر سوال ۷ برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت شدند (حتی بعضی دانشگاهها ۹ تا ۱۰ برابر دعوت کرده بودند!) و امتیاز مصاحبه هم که ۷۰ به ۳۰ شده بود. خوب منطقا از بین این ۸؛ ۹ نفری که برای مصاحبه یک کد رشته (یک نفره) دعوت شده اند طبیعی است که “ارتباط با اساتید مصاحبه کننده” بیشترین تاثیر را داشته باشد نه رزومه! زیرا در این تعداد به احتمال محتمل داوطلب آشنایی یا “داوطلب سفارش شده ای” یافت می شود. در این حالت نیز داوطلبان قویتر ضرر می کنند و حاصل ورود افرادای به مقطع دکتری می شود که “با ارتباط” به این مقطع فرا خوانده شده اند.
    امید است که برای این مشکل راهی اندیشیده شود.
    از اینکه طولانی شد پوزش میخواهم؛ با سپاس

  3. جناب استاندار
    سهم کوهدشت چیه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.