- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جزئیات پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت لرستان/ برای ۳۹۰۰ نفر شغل ایجاد می شود

IMG_2304

 

 

استاندار لرستان با تشریح جزئیات پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال از ایجاد سه هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی با بهره برداری از این پروژه ها خبر داد.

مهر: هوشنگ بازوند  در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: همزمان با این هفته ۵۱۴ پروژه عمرامی، خدماتی، کشاورزی، ورزشی، فرهنگی و… در استان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۶۳۶ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار لرستان افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها برای سه هزار و ۹۸۵ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

بازوند با اشاره به بهره برداری از ۱۱۰ پروژه در مرکز لرستان یادآور شد: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۳۸۴ میلیارد ریال هزینه شده و با افتتاح آنها برای هزار و ۴۸۵ نفر شغل ایجاد می شود.

وی همچنین از افتتاح ۶۸ پروژه با اشتغالزایی هزار و ۷۱۲ نفر در بروجرد خبر داد و گفت: در شهرستان الیگودرز نیز ۲۳ پروژه با اشتغالزایی ۲۹۰ نفر آماده بهره برداری است.

استاندار لرستان با اشاره به تکمیل ۶۶ پروژه با اشتغالزایی ۱۱۷ نفر در دورود افزود: در شهرستان کوهدشت نیز ۳۸ پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

بازوند تعداد پروژه های قابل افتتاح در شهرستانهای سلسله، پلدختر، دلفان، ازنا، رومشگان و دوره چگنی را به ترتیب ۵۲ پروژه، ۴۴ پروژه، ۵۹ پروژه، ۳۵ پروژه، ۶ و ۱۳ پروژه عنوان کرد.

وی بیشترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را در حوزه دهیاریهای استان دانست و این امر را ناشی از رویکرد دولت تدبیر و امید در توسعه روستاها و مناطق محروم و همچنین ایجاد زیرساختها به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان دانست.

استاندار لرستان تصریح کرد: همزمان با هفته دولت ۱۲۷ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار و ۷۸۷ میلیون ریال در حوزه دهیاریهای استان به بهره برداری می رسد.

بازوند همچنین به افتتاح ۶۴ پروژه در حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه ها برای ۱۸۵ نفر شغل ایجاد می شود.

وی در ادامه سخنان خود از بهره بردای ۴۹ پروژه در حوزه شهرداریهای استان خبر داد و بیان داشت: برای تکمیل این پروژه بالغ بر ۳۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.