تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

اجرای طرح همکدسازی تلفن های ثابت در استان لرستان

  • کد خبر : 54710
  • 28 مرداد 1393 - 13:56

  مدیر عامل شرکت مخابرات استان از اجرای طرح همکد سازی در آینده نزدیک در استان لرستان خبر داد .  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مهندس مسیب قبادیان  با اشاره به اجرای طرح همکدسازی در سطح استان گفت : با اجرای این طرح تمام تماسها در سطح استان بدون گرفتن کد و با تغییر هفت شماره […]

0-(8)

 

مدیر عامل شرکت مخابرات استان از اجرای طرح همکد سازی در آینده نزدیک در استان لرستان خبر داد .
 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مهندس مسیب قبادیان  با اشاره به اجرای طرح همکدسازی در سطح استان گفت : با اجرای این طرح تمام تماسها در سطح استان بدون گرفتن کد و با تغییر هفت شماره به هشت شماره اجرایی میشود .

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح، کد بین شهری داخل استان لرستان حذف و شماره های استان با اضافه شدن رقمی دیگر به ابتدای شماره ها، ۸ رقمی میشود .

ایشان خاطرنشان کرد : با اجرای طرح فوق در سطح استان لرستان دیگر نیاز به گرفتن کد یا پیش شماره نیست و تعرفه بین شهری از مشترکان تلفن ثابت دریافت نخواهد شد و کد استان از ۰۶۶۱ به ۰۶۶ تغییر خواهد یافت .

وی گفت: از جمله مزایای این طرح، کاهش طرح تعرفه تماس داخل استانی به ۳۰ ریال برای هر دقیقه مکالمه و تعیین تعرفه تماس استان به استان برای هر دقیقه ۳۳۰ ریال است .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. با سلام خدمت مدیر لایق و کاربلد وبا تخصص آقای مهندس قبادیان
    طرح جالب وعظیمی است ان شاءالله که هرچه زودتر عملی شود

  2. عرض سلام و خداقوت خدمت مدیر توانا و خدوم مهندس قبادیان.
    ان شاءالله بیش از پیش موفق و موید باشند.

  3. با سلام وعرض ارادت خدمت دوست و برادر عزیزم،مدیر توانا و متعهد آقای مهندس قبادی-انشاءالله این طرح هرچه زوتر عملی شود .در استانهایی که طرح اجرا شده از جمله استان کرمانشاه رضایت مردم را به دنبال داشته است.

  4. باسلام خدمت مهندس قبادی بنده ساکن کوهدشت خیابان شهید حسین رضایی کوچه پشت حلال احمر که ساکنین کوچه به علت نبود کافو چند باری به مغابرات مراجعه کرده ایم که مدت ۲سال تلفن هاینمان قع می باشد لطفا پیگیری نمایید باتشکر

  5. مهندس خداقوت وخسته نباشید وهمچنان موفق وسربلند باشید

  6. سلام مهندس یک هفته است اینترنت کونانی قطع است کونانی یکی از بخشهای بزرگ کوهدشته ولی متاسفانه هیچ گونه اقدامی در این مورد انجام نشده حالا صحبت از همکدسازی چه معنا دارد اونم مثل اینترنت پشتیبانی نمیشود

  7. درود بر شما جناب آقای مهندس قبادیان
    الحق شما را باید سردار سازندگی در حوزه مخابرات لرستان دانست. در زمان مدیریت مخابرات شهرستان کوهدشت وضعیت مخابرات کوهدشت را به روز کردید. انجا که مهندسان کشور چین که به کوهدشت برای نصب دکل های مخابراتی آمده بودند و با راهنمایی ها و تلاش های بی وقفه شما سر کرنش در برابر تخصص و تعهدتان فرود آوردند را هنوز یادمان است. و چه ذوقی میکردیم که شما همشهریمان هستید. هنوز یادمان است که چه متواضعانه خودتان با گارگران هم سفره میشدید و پا به پایشان کار میکردید.
    در زمان مدیر عاملی مخابرات استان هم شاهد خدمات ارزنده تان هستیم. امید که در سایه خداوند بزرگ همیشه سرفراز و شادکام باشید.
    در خصوص کامنت های دوستان که از اینترنت و قطعی تلفن گلایه ای شده نیز به عرض برسانم که این مشکلات را باید در شهرستان حل کنند. هر چند بعنوان همشهری نیز حق دارند این مشکلات را با مهندس قبادیان در میان بگذارند. امیدواریم که این مشکلات نیز با تدبیر مهندس قبادیان حل شوند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.