تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

آقامحمدی : صدا و سیمای مرکز لرستان سال‌هاست در انحصار یک جریان خاص قرار دارد

  • کد خبر : 54727
  • 28 مرداد 1393 - 15:01

  نماینده خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه متأسفانه صدا و سیمای مرکز استان لرستان سال‌هاست که در انحصار یک جریان خاص قرار دارد، گفت: از رئیس سازمان صدا و سیما تقاضا داریم اجازه ندهد تا ذهنیت بدی برای مردم به جای بماند.  به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد […]

IMG_2523

 

نماینده خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه متأسفانه صدا و سیمای مرکز استان لرستان سال‌هاست که در انحصار یک جریان خاص قرار دارد، گفت: از رئیس سازمان صدا و سیما تقاضا داریم اجازه ندهد تا ذهنیت بدی برای مردم به جای بماند. 

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه خانه ملت) در تذکری آیین‌نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: رویکرد دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر تعطیل کردن واحد مرکز استان، شهرستان خرم‌آباد بوده است و هر روز در این مدت تعداد دانشجویان کمتر شده و در اخذ رشته‌های مناسب، ناموفق بوده‌اند.

وی افزود: این سیاست تا آنجا پیش رفته که در اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد خرم‌آباد یک نفر از مردم استان انتخاب نشده‌اند و حتی نمایندگان عضو هیأت امنا از شهرستان‌های دیگر انتخاب شده‌اند.

آقامحمدی تأکید کرد: به نظر می‌رسد بهتر است دانشگاه آزاد یک دفعه اعلامیه بدهد و تعطیل کند، بی‌اعتنایی مسئولان دانشگاه آزاد به نماینده ولی فقیه قابل چشم‌پوشی نیست و ما به این موضوع معترضیم.

وی در تذکر دیگری گفت: صدا و سیمای مرکز استان لرستان متأسفانه سال‌هاست که با حمایت معاونت  امور استان‌های صدا و سیما در انحصار یک جریان خاص قرار گرفته و حتی در انتخابات آنها به صورت علنی به نفع جریانی که از آن حمایت کردند، ورود پیدا کرده و این روزها حتی به سخنان نمایندگان مردم در مجلس نیز رحم نمی‌کنند و باب میل خود آن را سانسور می‌کنند، از این رو از رئیس سازمان صدا و سیما تقاضا داریم تا اجازه ندهد به خاطر دوستی چند نفر در این سازمان، ذهنیت بدی برای مردم به جای بماند.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر بهداشت و درمان تأکید کرد: مدیریت بهداشت و درمان استان لرستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آن که از دولت قبل روی کار هستند، این روزها به این خاطر که اصلاح‌طلبی خود را ثابت کنند، با انتخاب وابستگان به خود جریان فتنه را به راه انداخته و به موضوع بهداشت مردم توجهی ندارند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54727

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۹
  1. آفرین فقط سخنان کوبنده صدا وسیما را شدیدتر کن رسانه میلی باید به جایگاه واقعیش رسانه ملی شود

  2. آفرین بر نماینده محترم شجاع استان از انعکاس مسله زایمان در دستشویی بیمارستان کوهدشت

  3. اعتراض نماینده محت م خود دال براین است که صداوسیمای لرستان منتصب به هیچ گروه خاصی نیست
    اگه بود داد نماینده محترم بلند نمی شد

  4. جناب نماینده باتشکر از شما

    لطفا نسبت به مبلمان شهری خرم آباد هم به شهرداری هشدار دهید.

    ما به شما به خاطر صداقتتان رای دادیم. لطفا اقدام عاجل نمایید.

  5. زنده باد نماینده رک و سخنران خرم اباد دکتر آقا محمدی

  6. جناب نماینده شما به وضع بیکاری ما برس.فیلم و سریال پیشکش

  7. با احترام به جناب آقا محمدی عزیز عرض میشود چگونه است که ایشان در طول این سه سالی که از نمایندگی یشان میگذرد این اواخر متوجه موضوع صداوسیما شده اند تذکر و پیگیری هایی مهمتر از این وجود ندارد کاش نمایندگان محترم ما بجای توجه یه مسائل حاشیه ای به معضل اصلی مردم و جامعه بپردازند سیاسی کاری و سیاسی پردازی کافیست / جایی که نتوانستیم بگیم زمینش سفت بود. بله داداش

    • زود قضاوت نکنید، اگه اشتباه نکنم مدیر صداوسیما تقریبا یک ساله انتخاب شده توی این یکسال عملکرد شان کم کم مشخص شده! قرار بود دیگر مانند گذشته در انحصار یک جریان خاص نباشد!

  8. متاسفانه اطلاعات ایشان در مورد دانشگاه ازاد اسلامی کاملاً وارونه می باشد جهت استحضار نماینده محترم!!!!!!!!!! موارد ذیل به استحضار می رساند:
    ۱- در طول ۲ تا ۳ ماه گذشته تعداد ۱۲ رشته دکتری تخصصی و بیش از ۳۰ در رشته کارشناسی ارشد در رشته های مهم و مورد نیاز جامعه (عمدتاً فنی و مهندسی ) به رشته های واحد خرم اباد اضافه شده است که کاملا بی سابقه می باشد
    ۲- این واحد دانشگاهی ماه گذشته با زحمات و پیگیری های مسئولین ذی ربط با در جه جامع ارتقاء یافت

  9. قضیه زایمان در دستشویی کوهدشت واقعا شاهکار جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان است چرا نماینده کوهدشت اقدامی نمیکند و ما به نمایندگان سایر شهرستانها متوسل شویم

  10. در پاسخ به دانشگاهی مطلع باید عرض کنم…اولا ۹ رشته دکتری…و۷ رشته ارشد…ضمنا این رشته ها مروط بهعلم وتحقیقات لرستان بوده که با ادغام علوم وتحقیقاتهای کل کشور در دانشگاههای همجوار به ناچار این رشته ها را به دانشگاه خرم اباد داده اند ودر ضمن جامع شدن دانشگاه خرم اباد ربطی به رییس دانشگاه ندارد چونکه با ادغام کلیه دانشگاههای علوم وتحقیقات ها با دانشگاههای همجوار به دانشگاه جامع تبدیل شده اند………………………………………ضمنا بنده نخواسام از اقامحمدی حمایت کنم…بلکه قصد داشتم روشنگری کنم

  11. چرا نماینده محترم کوهدشت در قبال این لکه ننگ دانشگاه علوم پزشکی اقدامی یا تذکری به وزیر بهداشت نمی دهد تاکی مردم کوهدشت باید به نماینده گان دیگر استان متوسل شویم درود خدا بر آقامحمدی نماینده شریف خرم اباد

    • جناب اقای اقامحمدی دغدغه بیمارستان کوهدشت یا دیگر مشکلات رو نداره فقط نگران روی کار امدن یه عده است.

  12. مردم شهید پرور شهرستان کوهدشت به این امید به آقای ملکشاهی رای دادند که از حق و حقوقشان دفاع کند ولی متاسفانه نه تنها انتظارت مردم عزیز برآورده نشد حتی ایشان به مسائل اساسی منجمله بهداشت این شهرستان بی توجه هستند .

  13. آفای آقا محمدی اگر شما توانستید مشکلات مناطقی همچون میدان تیر – گل سفید – پشته ازحسین آباد را حل کنید آنوقت مسائل بهداشتی کوهدشت را برطرف می کنید شما فقط بلدید از یک نفر … و …که در حال حاضر مدیر ناحیه دو است دفاع کنید بدان دفاع شما بی فایده است ضمنا مدیر صدا و سیما هم جز جریان فکری خودتان می باشد ولی در حد یک مدیر کل نیست این مطلب را درست گفتید.

  14. آقای آقامحمدی!
    خوب بود فقط دغدغه ی جریان و باند خودت نداشتی و میگفتی: مرکز صدا و سیمای لرستان سالهاست در انحصار جناح اصولگرا قرار دارد.

  15. ” وی افزود: این سیاست تا آنجا پیش رفته که در اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد خرم‌آباد یک نفر از مردم استان انتخاب نشده‌اند و حتی نمایندگان عضو هیأت امنا از شهرستان‌های دیگر انتخاب شده‌اند.”
    برادرم جناب آقای آقامحمدی.باسلام، اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اشخاص زیر هستند:
    ۱- استاندار محترم لرستان ۲- نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد ۳- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۴- نماینده دانشگاه لرستان(وزارت علوم) ۵- آقای ملکشاهی نماینده کوهدشت و رومشگان ۶- آقای بروجردی نماینده بروجرد ۷- حاج آقا مجتبی طاهری خرم آبادی نماینده مجلس خبرگان ۸- حاج آقا دکتر عباسی فرد عضو هیات علمی واحد خرم آباد ۹- رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد ۱۰- رئیس دانشگاه آزاد بروجرد ۱۱- آقای دکتر یاری عضو هیات علمی دانشگاه لرستان ۱۲- دکتر رنجبر نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد

  16. در جواب اقای ادینه عزیز عرض کنیم اینهای هم که سر کار هستند بر اساس شایستگی و توانایی نیامده امد بلکه بر اساس باند بازی ودوست بازی ورفیق بازی مسئولیت گرفته انددر ضمن شم نمی توانید ابروریزی کوهدشت را انکار کنید

  17. در عجبم که در موررد زایمان کوهدشت صدا از سنگ در آمد ولی از نماینده کوهدشت خیر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.