تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

اطلاعیه مهم هواشناسی لرستان

  • کد خبر : 54738
  • 28 مرداد 1393 - 18:32

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ پیرو اطلاعیه شماره ۲۰ مورخ ۲۸/۵/۹۳ به اطلاع میرساند که بر طبق مدلهای دریافتی طی ساعات بعداز ظهر و شب سه شنبه و چهار شنبه در برخی نقاط استان بویژه نیمه شرقی و نواحی کوهستانی و ارتفاعات رگبار و رعد و برق پراکنده و موقتی به همراه وزش باد […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ پیرو اطلاعیه شماره ۲۰ مورخ ۲۸/۵/۹۳ به اطلاع میرساند که بر طبق مدلهای دریافتی طی ساعات بعداز ظهر و شب سه شنبه و چهار شنبه در برخی نقاط استان بویژه نیمه شرقی و نواحی کوهستانی و ارتفاعات رگبار و رعد و برق پراکنده و موقتی به همراه وزش باد شدید پیش بینی میشود که احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیلها دور از انتظار نیست. ضروری است که اقدامات پیش گیرانه برای کاهش خسارات احتمالی به عمل آید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. عجب طوفانی بود.من ک تو عمرم ندیده بودم.

  2. نتیجه گزارش بازرسان وزارت بهداشت “در خصوص زایمان در توالت” چه شد؟ چرا پیگیر نمی شوید؟ منتظر اتفاق دیگر، مرگ دیگر، توهین دیگر هستید؟

    • رتبه من هم ۵۱ بود و قبول نشدم و البته رتبه ۱۵۴ و ۱۸۰ با رزومه های ضعیف تر و در دانشگاههایی که من نیز مصاحبه کرده یودم قبول شده اند. و پس از تماس و پیگیری اعلام شد که حتی مراجعه نیز کارساز نخواهد بود چون ۷۰ درصد مربوط به اظهار نظر اساتید است. این درحالیست که در تمام مصاحبه ها حتی یک سوال علمی پرسیده نشد و سوالات مربوط به شرایط خانوادگی مانند تأهل، داشتن فرزند و … بود. واقعاً جای تأسف است که در بالاترین مرحله علمی کشور درصد مصاحبه ۷۰% است اما در مصاحبه حتی یک سوال علمی پرسیده نشود.
      آقایون دولت تدبیر و امید که این همه بر سر مسئله ۳۰۰۰ بورسیه جار و جنجال به پا کرده اید لطفاً پیگیری کنید این موارد هم فرقی بابورسیه عده ای بیسواد ندارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.