- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۱۳ پروژه عمرانی استان لرستان برای اجرا به بخش خصوصی واگذار می شود

IMG_0212

 

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: ۱۳ پروژه عمرانی استان براساس قانون و به منظور تسریع در روند اجرا و بهره برداری در سال جاری، به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ˈعلی کورانی فرˈ روز شنبه در شورای اداری و توسعه برنامه ریزی استان لرستان، افزود: مراحل اداری و مقدماتی واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی تقریبا انجام شده و این طرح ها به زودی برای تکمیل و بهره برداری به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

وی اظهار کرد: براساس قانون بودجه، پروژه های که دارای پیشرفت فیزیکی کمتر از ۵۰ درصد باشند را می توان براساس ضوابط قانونی به منظور تسریع در روند اجرا و بهره برداری به موقع، به بخش خصوصی واگذار کرد.

به گفته وی، براساس قانون بودجه سال ۹۳، دستگاه های اجرایی مجاز به فروش املاک مورد اختیار خود در صورت عدم نیاز و با هدف جابجایی به نفع مردم و دستگاه مربوطه، می باشند .

وی اظهار کرد: در این صورت دستگاه اجرایی، مجاز به فروش ملک در اختیار و واریز مبلغ آن در وجه خزانه و اقدام برای اجرای پروژه های جدید و یا نیمه تمام خواهد بود.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: اجرای این قانون در استان لرستان، فرصت مناسبی را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و همچنین اجرای طرح های جدید در جهت رشد و توسعه همه جانبه و پایدار را فراهم می کند.

کورانی فر گفت: آیین نامه اجرای این قانون تاکنون به استا نها ابلاغ نشده که به محض ابلاغ به سرعت در سطح استان لرستان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: به منظور اجرای دقیق و درست این قانون در استان لرستان، یک تیم کارشناسی با حضور کارشناسان دستگاه اجرایی مختلف استان تشکیل و فعال شده است.

تهیه خبر : الهام بابایی