- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایری لرستان منصوب شد

 

P1320958

 

به گزارش میرملاس ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با امضای حکمی، تدبیر و اداره آموزش و پرورش عشایری لرستان را به نصراله بازگیران واگذار کرد . بازگیران کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دارد و در مدت ۲۷سال خدمت در آموزش و پرورش به عنوان مدیر و معاون و مربی پرورشی آموزشگاههای منطقه عشایری انجام وظیفه کرده است .

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش لرستان در آئین تکریم پرویز عبدی رئیس سابق و معارفه بازگیران سرپرست جدید آموزش و پرورش عشایری گفت :در نظام حکومتی ما که منبعث از کتاب و سنت نبوی است ، مسئولان باید  مقام و منصب خود را امانتی الهی بدانند و در نگهداری و پاسبانی آن بکوشند. فرید بهرامی افزود :  سِمت ها و مقام ها امانت الهی اند که در اختیار افراد قرار می گیرند  و هر مسئولی وظیفه دارد با استناد به قوانین و مقررات و رعایت عدالت و تدبیر  عمل نماید  و آن را از آسیب و آفت خیانت و تجاوز حفظ نماید.
  
  بهرامی خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش دستگاهی بزرگ است که باید با رویکرد برنامه محوری ،پژوهش مداری و نخبه گرایی اداره شود .وی با اشاره به افتخارآفرینی  دانش آموزان لرستانی در کنکور سراسری ۹۳ و کسب جایگاه سوم استان لرستان و  چهارم شهرستان  خرم آباد در رتبه های تک رقمی کنکور گفت : لرستان استعداد و ظرفیت لازم را برای کسب جایگاههای برتر ملی و جهانی دارد و باید با مدیریت علمی ،اصولی و انسانی این استعدادها را در مسیر درست هدایت کرد . بهرامی با اشاره به ضرورت همدلی و همفکری در آموزش و پرورش گفت : باید با همدلی ،آرامش و تدبیر حرکت کنیم و حواشی و تنش ها را از دستگاه تعلیم و تربیت دور کنیم . وی تصریح کرد :  رویکرد آموزش و پرورش در تغییر مدیران ,تبدیل به احسن نمودن و حرکت علمی و پژوهشی است و هر کس که بتواند همگام با نظام و دولت در طی کردن این رسالت و مسئولیت کمک کند با استقبال و حمایت روبرو خواهد شد .
در ادامه این مراسم عبدی در  سخنان کوتاهی به دفاع از عملکرد خود در دوران تصدی مسئولیتش پرداخت و نصراله بازگیران هم با اشاره به رسالت و مسئولیت آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ و انتقال دانش به نسل جوان و نوجوان  به بیان برنامه کاری خود برای ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش عشایری پرداخت .