تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان : ۲۹۰ نفر از بیکاران جامعه ایثارگری لرستان جذب دستگاههای اجرایی می شوند

  • کد خبر : 54871
  • 02 شهریور 1393 - 20:29

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ هوشنگ بازوند  در جلسه کارگروه اشتغال لرستان با محوریت ایجاد شغل برای بیکاران جامعه ایثارگران این استان اظهار داشت: تا پایان امسال ۲۹۳ نفر از بیکاران جامعه ایثارگری لرستان در دستگاههای اجرایی استان استخدام و به کار گیری می شوند. وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از جمعیت […]

IMG_23041

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ هوشنگ بازوند  در جلسه کارگروه اشتغال لرستان با محوریت ایجاد شغل برای بیکاران جامعه ایثارگران این استان اظهار داشت: تا پایان امسال ۲۹۳ نفر از بیکاران جامعه ایثارگری لرستان در دستگاههای اجرایی استان استخدام و به کار گیری می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از جمعیت بیکاران جامعه ایثارگری کشور مربوط به استان لرستان گفت: این آمار مطلوب استان لرستان نیست و باید با اقدامات لازم زمینه رفع این معضل را در استان فراهم آورد.

 استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت به کارگیری بیکاران جامعه ایثارگری استان در بخشهای دولتی و خصوصی بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال ۲۹۳ نفر از این افراد در دستگاههای دولتی استان استخدام خواهند شد.
 
بازوند همچنین بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای به کارگیری این افراد در بخش خصوصی عنوان کرد: خوشبختانه سازمان اقصادی کوثر به عنوان بخش خصوصی ورود پیدا کرده و اقدامات موثری نیز تا کنون انجام داده است.
 
وی با اشاره به سرمایه گذاری هلدینگ اقتصادی کوثر در لرستان گفت: هم اکنون شاهد سرمایه گذاری ۳۳۰ میلیارد تومانی این هلدینگ اقتصادی در اجرای پروژه مجتمع تجاری مسکونی کیو در استان هستیم.
 

استاندار لرستان با بیان اینکه سازمان توسعه کارآفرینی ایثارگران کشور می تواند در اجرای پروژه های اقتصادی استان و همچنین به کارگیری بیکاران جامعه ایثارگری  لرستان فعالیت موثری داشته باشد گفت: زمینه مشارکت این سازمان در قالب سرمایه گذاری ۴۹ درصدی این سازمان و همچنین سرمایه گذاری ۵۱ درصدی بانکها و دستگاههای اجرایی استان فراهم شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. عرض خداقوت خدمت اقای استاندار پرتلاش خواهشن راهنمایی بفرمایید ایشان ازرزمندگان باسعادت دوران دفاع مقدس دارای مدرک کاردانی بیکارومتاهل هستم شاید به حقم برسم سپاسگذارشما میشوم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.