تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

شاهرخی قبادی،نماینده پیشین کوهدشت در بوته نقد// بازخوانی

  • کد خبر : 54878
  • 02 شهریور 1393 - 20:47

    به گزارش اختصاصی ماد نیوز ؛ بررسی عملکرد واقعی نمایندگان در خانه ملت،کار چندان اسانی نیست.از یک سو مطالبات انباشته شهرستان های کشور که ناشی از نگاه غیر سیستماتیک مسوولان اجرایی است،سطح توقعات را از نمایندگان افزایش داده و از دیگر سو،خواسته عمومی از آنان این است که مسایل و مشکلات اجرایی را […]

 

 

به گزارش اختصاصی ماد نیوز ؛ بررسی عملکرد واقعی نمایندگان در خانه ملت،کار چندان اسانی نیست.از یک سو مطالبات انباشته شهرستان های کشور که ناشی از نگاه غیر سیستماتیک مسوولان اجرایی است،سطح توقعات را از نمایندگان افزایش داده و از دیگر سو،خواسته عمومی از آنان این است که مسایل و مشکلات اجرایی را حل و فصل نمایند.
در این میان کمتر نماینده ای را می توان سراغ داشت که مطالبه قانونگذاری درست- که وظیفه اصلی اوست- از او بشود.کار هنگامی سخت تر می شود که نماینده مستقر در مجلس از سوی رقبایی که علاقمند به حضور در مجلس هستند به چالش کشیده می شود،در این چالش نابرابر سطح توقعات را از نماینده به اندازه ای بالا می برند که از عهده دولتی به تنهایی بر نمی اید و این دور باطل همچنان ادامه دارد.ماد به عنوان یک رسانه در پی انجام رسالت خود در پی آن است تا این موضوع را شکافته و با بررسی عملکرد نمایندگان ادوار استان لرستان-آنان که دیگر در قدرت نیستند- طرحی نو در اندازد تا در فضایی خارج از حب و بغض های انتخاباتی،تشخیص سره از ناسره ممکن شود.
برای آغاز کار از شهرستان کوهدشت استان لرستان که شاید پر حرف و حدیث ترین انتخابات را در دور گذشته داشت شروع کرده و کارنامه حجت الاسلام شاهرخی قبادی را به نقد موافقان و مخالفان وی گذاشته ایم.مردمی بودن،دارای حسن اخلاق،تلاش برای اجرای طرح های عمرانی در منطقه از نقاط مشترکی بود که موافقان و مخالفان وی به صراحت به ان اذعان داشتند.
اجازه ندادند کار کند!
ساروقی ، از دیگر سیاسیون کوهدشتی است که اعتقاد دارد ،اگر حجت الاسلام شاهرخی قبادی،کار چشمگیری برای منطقه انجام می داد حتما رای می آورد.
وی البته اذعان دارد که به وی به حجت الاسلام شاهرخی قبادی رای داده است.
ساروقی در جواب این پرسش خبرنگار ماد که “اگر کار چشمگیری انجام نداد پس چرا به او رای دادید؟” گفت:برخی ملاحظات شخصی داشتم،نماینده قبل از وی،امتحان خوبی پس نداده بود،روی نماینده فعلی هم شناختی نداشتم،نظر من این بود که این دور هم فرصت بدهیم تا کارهای نیمه تمام را تمام کند.
وی با اشاره به عزل و نصب های آشفته حجت الاسلام شاهرخی قبادی در دوران نمایندگی اش گفت: وی البته قول ترمیم داده بودند.
ساروقی بیان کرد:با حفر چاههایی در حومه کوهدشت،در دوره نمایندگی وی،تامین اب شرب کوهدشت بین ۱۰ تا ۱۵ سال اینده بیمه شد،اما کار عمرانی دیگری انجام نشد.
وی سپس می افزاید: حجت الاسلام شاهرخی قبادی،کارهایی را نیمه تمام گذاشت،کارهای عمرانی دوره وی بین ۱۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.
ساروقی از سد معشوره مثال می اورد:در هفته جاری رییس جمهور در استان لرستان حضور یافتند و همراه با استاندار و دیگر مقامات اجرایی از سد دیدن کردند،رییس دولت و استاندار اجرای این سد را به عنوان بیلان موفقیت آمیز کار عمرانی عنوان کردند.
به گفته این فعال فرهنگی،سخنان رییس جمهور در خصوص سد معشوره، تایید کارها و پیگیری های حجت الاسلام شاهرخی قبادی است.
وی در پاسخ به خبرنگار ماد در این باره که “پس حتما اتفاقی در حوزه عمرانی افتاده است که مورد توجه مقامات ارشد اجرایی استان و کشور قرار گرفته” بیان داشت:اگر کاری انجام نمی شد،رییس جمهور اینگونه تمجید نمی کردند.
ساروقی تصریح کرد:این که جناب ملکشاهی مرتب( قبل و بعد از انتخاب شدن) می گوید کاری انجام نشده،کار تبلیغی برای خودش است. وی می گفت دولت بضاعت انجام این کار را ندارد در حالی که دیدیم انجام شد .
پیگیری مجدانه نماینده فعلی برای اجرای مصوباتی که حجت الاسلام شاهرخی قبادی موفق به اخذ ان شده اند مورد تاکید ساروقی بود و وی در این خصوص افزود:وقت زیادی برای اخذ مصوبات عمرانی کوهدشت صرف شده است،حتی زمین پروژه خودروسازی هم تسطیح شد،نماینده فعلی وظیفه دارد تا کارهای اورا ادامه دهد.
“اگر مصوبات اخذ شده برای کارهای عمرانی کوهدشت اجرایی شود،آیا حجت الاسلام شاهرخی قبادی را شایسته تقدیر می دانید؟”سووالی بود که خبر نگار ما از ساروقی پرسید .وی در جواب گفت:من موسس یک پروژه آموزش عالی در کوهدشت هستم،این کار بزرگی است،کسانی که بعد از من می ایند با ید این تلاش ها را به نسل های بعدی منعکس کنند،این یک بحث اخلاقی است،ملکشاهی باید از جو تبلیغاتی خارج شود و اعتراف کند که دیگران کار را تا اینجا رسانده اند تا از او نیز به نیکی یاد شود.
اگر این دور نماینده بود، کارهای بزرگش به انجام می رسید
صیدعلی کونانی، حجت الاسلام شاهرخی قبادی را فردی متدین،سالم و پاک می داند اما بر این اعتقاد است که از لحاظ عملکرد اجرایی تحرک درخوری نداشتند.
به گفته وی ،نماینده پیشین کوهدشت تنها توانستند مصوباتی برای سد معشوره، ماشین سازی،کارخانه پتروشیمی و …بگیرند،اما موفق به اجراء نشدند.
کونانی بر این باور است که کارهای انجام شده توسط حجت الاسلام شاهرخی قبادی،معمولی بوده زیرا مشکل بیکاری جوانان کوهدشتی کماکان پابرجاست.
وی با اشاره به زمزمه اجرایی شدن پتروشیمی کوهدشت گفت:هرچند ملکشاهی در سخنرانی ۲۲ بهمن در جمع مردم کوهدشت،اجرای این پروژه را به خود نسبت داد ،اما کیست که نداند مصوبه پتروشیمی کوهدشت را حجت الاسلام شاهرخی قبادی گرفت.
صید علی کونانی اظهار کرد: حجت الاسلام شاهرخی قبادی،دغدغه پیگیری داشتند و یقینا اگر این دوره رای می اورد کارهای بزرگی انجام می داد.
وی با ذکر خاطره ای از شهردار ۴۵ سال پیش کوهدشت به نام اقای دلیجانی گفت: مردم این شهر قدرشناس هستند و همچنان که اکنون از دلیجانی به نیکی یاد می کنند،شاهرخی قبادی را فراموش نخواهند کرد.
وی در پایان گفت و گویش با ماد،تصریح کرد: به عملکرد حجت الاسلام شاهرخی قبادی،نمره قابل قبولی می دهم.
کوهدشت،آماده یک انقلاب عمرانی
فتحعلی شهبازی در گفت و گو با ماد نیوز می گوید:مطالبه مردم از نمایندگان بیشتر حول محور تعویض مدیران می چرخد و اجازه نمی دهند به کارهای اساسی برسد.
وی با اشاره به مصوباتی که حجت الاسلام شاهرخی قبادی موفق شد برای ایجاد و احداث طرح های عمرانی کوهدشت بگیرد،گفت:اگر مصوباتی که حجت الاسلام شاهرخی قبادی موفق به اخذ آن برای کوهدشت شد،اجرایی شود،مردم این شهر شاهد یک انقلاب عمرانی خواهند بود.
شهبازی با اشاره به این که نماینده فعلی کوهدشت،معتقد بود که سد معشوره دروغ است و وجود ندارد،بیان کرد:روزی به ذهنمان خطور نمی کرد که این سد پا در مرحله اجراء بگذارد،اما در دوره حجت الاسلام شاهرخی قبادی،کار حفر تونل ها هم به انجام رسید.
حجت الاسلام شاهرخی قبادی،از وزیر نیرو گرفته تا نمایندگان برخی استان های کشور را همراه کرده بود تا این مصوبات را بگیرد،مستندات انجام کار هم موجود است،اما پس از وی کار تعطیل شد.
وی از جایگاه یک شهروند مطالبه گر از ملکشاهی خواست تا پیگیر مصوبات اخذ شده حجت الاسلام شاهرخی قبادی باشد.
شهبازی خاطرنشان ساخت:الان که موقع تصویب بودجه در مجلس است،ملکشاهی باید پیگیر اختصاص بودجه برای اجرای مصوبات باشد نه این که بگوید این مصوبات کاغذ پاره است.
وی اضافه کرد:او نمی خواهد پیگیر مصوبات باشد.
شهبازی البته اذعان دارد که حجت الاسلام شاهرخی قبادی،در بحث سیستم اداری موفق عمل نکرد،اما معتقد است که اگر تنها یکی از مصوبات وی به مرحله اجراء برسد،از لحاظ عملکردی از همه نمایندگان کوهدشت تا کنون موفق تر و سرامدتر بوده است.
وی با انتقاد از برخی اظهارات نماینده فعلی مبنی بر این که مصوبات شاهرخی قبادی دوغ است گفت:اگر دروغ است ثابت کنید،مدرک نشان دهید،اما اگر موجود است بروید دنبال کنید تا اجرایی شود.
اصلح ها را برای مدیریت شهرستان انتخاب نکرد
دوستی که خود نمایندگی مردم کوهدشت در مجلس را در کارنامه کاری اش دارد براین باور است که ،رای بالای مردم به او در انتخابات اخیر،نشان از عملکرد موفقیت آمیز او دارد.
به گفته وی پیگیری های حجت الاسلام شاهرخی قبادی در مجلس برای انجام کارها بسیار خوب بود اما در مسایل سیاسی قدری تند روی داشت.
این نماینده ادوار کوهدشت تصریح کرد: حجت الاسلام شاهرخی قبادی هر انچه توان داشت برای انجام کار عمرانی در کوهدشت به کار گرفت اما برخی جاهها نتوانست نتیجه بگیرد.
وی با اشاره تلویحی به عدم هماهنگی بین استاندار و حجت الاسلام شاهرخی قبادی بیان داشت: برای موفقیت در اجرای مصوبات باید یکسری هماهنگی ها بین دولت مرکزی،استاندار به عنوان دولت محلی و نناینده بوجود بیاید تا کارها پیش برود.
وی در پایان گفت و گوی کوتاهش با ماد گفت برای حجت الاسلام شاهرخی قبادی و کسانی که به مردم خدمت کردند،آرزوی موفقیت دارم.
امامی راد:نظر نمی دهم
خبرنگار ماد نیوز با آقای امامی راد،دیگر نماینده ادوار کوهدشت در باره موضوع مصاحبه تماس گرفت که وی انجام ان را به بعد از انتخابات موکول کرد
چکیده مصاحبه ماد با دیگر فعالان کوهدشتی در پی می آید:
کرم رضا خدادای
دبیر حرب موتلفه گفت : حجت الاسلام شاهرخی قبادی از نمایندگان برجسته مردم در مجلس بوده و در صورتی که تمام پروژه هایی که پیگیری کرده بودند به نتیجه می رسید قطعا انقلابی در شهرستان کوهدشت اتفاق می افتاد.
طرح هایی که در کوهدشت در زمان حجت الاسلام شاهرخی به مرحله اجرا رسید بسیار ارزشمند و چشمگیر بوده است.
کارهای زیر بنایی موثری در زمان نمایندگی ایشان انجام شد که از جمله آنها می توان به سد معشوره اشاره کرد.
لازم است برای پاسداشت از زحمات ایشان همایشی با عنوان گرامیداشت آقای شاهرخی در شهرستان برگزار شود تا به طور ویژه از مقام ایشان قدردانی به عمل آید.
امرایی
با بررسی عملکرد نمایندگان مجلس از ابتدای انقلاب تا کنون قابل ذکر است که آقای شاهرخی به اندازه کل نمایندگان این دوران برای شهرستان کوهدشت زحمات فراوان متحمل شده اند .
به نظر بنده آقای شاهرخی موفق ترین نماینده شهرستان کوهدشت در طول این سال ها بوده اند.
باید با نام گذاری یکی از میادین در شهرستان کوهدشت به نام آقای شاهرخی از زحمات این شخص قدردانی به عمل آید.
حسین زاده
بین نمایندگان ۹ دوره مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام شاهرخی فعال ترین، اصولی ترین و پر کارترین نماینده مردم کوهدشت بوده است.
آقای شاهرخی به هیچ عنوان اهل شعاردادن نبوده و تا کاری را به طور قطع به سرانجام نمی رساند آن را مطرح نمی کردند.
آقای شاهرخی فردی فعال باتقوا، با ایمان صادق مومن اهل کار و درستکار بوده است.
آقای شاهرخی قاضی خوش نام و خوش سابقه ای است که سال ها در مناسب قضایی خوش درخشیدند و به جهت مقام علمی این شخص لازم است تا نام یکی از خیابان های شهرستان کوهدشت به نام این شخص نامگذاری شود.
چون ایشان از نظر علمی مقام بالایی دارند باید نامشان همیشه در میان مردم این شهرستان باقی بماند.
طاهری
فعالیت های ایشان به طور کلی مثبت است و فعالیت های عمرانی چشم گیری انجام دادند
هیچ نماینده ای به اندازه ایشان در منطقه کوهدشت فعال نبوده اند آقای شاهرخی فعالیت های عمرانی فراوانی را انجام داده اند که از سد محشوره یکی از آنهاست.
برای گرامداشت از قدردانی از زحمات این شخص نام گذاری یک بنا مانند مدرسه یا یکی از میادین شهرستان کوهدشت امری شایسته و در خور این شخص است.
عالی پور
فعالیت های آقای شاهرخی در دوره خدمتشان در مجلس بسیار ارزشمند بوده و نظر بنده درباره شخص آقای شاهرخی و عملکردشان مثبت است.
ترکاشوند
آقای شاهرخی قطعا بهترین نماینده برای مردم کوهدشت بوده اند و و طرح هایی که ایشان داشته اند طرح های بسیار مثبت در جهت آبادانی شهرستان کوهدشت بوده است.
به نظر بنده باید برای قدردانی از ایشان یکی از میادین این شهرستان را به نام ایشان نام گذاری کرد.
مرادی
نظر بنده درباره عملکردشان ایشان مثبت است یعنی آقای شاهرخی عملکرد مثبتی در دوره خدمت خود از خود نشان دادند.
عملکرد ایشان بسیار ارزشمند و هدفمند بوده و در جهت آبادانی و عمران شهرستان کوهدشت فعالیت های فراوانی انجام داده اند .
شایسته است برای ارج نهادن به اقدامات موثر آقای شاهرخی تقدیری در خور ایشان به عمل بیاید.
نادری
آقای شاهرخی فعالیت های عمرانی بسیار بزرگی برای شهرستان کوهدشت انجام دادند که از جمله آنها می توان به طرح های سد سازی و ایجاد صنعت خودرو سازی و طرح های پتروشیمی اشاره کرد.
برای سپاس از تلاش های آقای شاهرخی به خاطر فعالیت های موثر در شهرستان کوهدشت باید یکی از میادین شهرستان کوهدشت را به نام ایشان نامگذاری کنند تا بدین صورت کمی از زحمات این شخص قدردانی شود.
گراوند
آقای شاهرخی نماینده فعال و با صداقت بوده و هیچ وقت با سفسطه و دروغ کاری حتی با منتقدانش برخورد نکرده است .
آقای شاهرخی کارهای عمرانی فراوانی در شهرستان کوهدشت داشته است که مردم این شهرستان به واسطه این فعالیت ها خود را مدیون این فرد می دانند.
برای پاسداشت از مقام این مرد بزرگ باید محلی از این شهرستان را به نام ایشان کنند تا
سوری
شاهرخی از بهترین نماینده گانی بود که در شهرستان کوهدشت خدمت کرده و به حق هیچ نماینده ای مثل ایشان در این منطقه فعال نبوده است.
باید مسولان یعنی در سطح استان داری با نام گذاری محلی از شهرستان کوهدشت گوشه ای از تلاش های شاهرخی پاسخ دهد.
به پور
شاهرخی فردی لایق درستکار و شایسته بودند که فعالیت های عمرانی بسیاری در شهرستان کوهدشت انجام دادند.
به پاس قدردانی از ایشان شایسته است تا با برگزاری مراسمی از ایشان تجلیل به عمل آید.
باقری
حجت الاسلام شاهرخی شخصی لایق و کاردان بوده که به حق، تمام تلاش خود را برای رشد این شهرستان به کار گرفت.
هیچ شخصی به اندازه ایشان در این شهرستان فعالیت نکرده است.
لازم است برای تجلیل از زحمات حجت الاسلام شاهرخی مراسمی برگزار شود تا به طور ویژه از ایشان قدردانی به عمل آید.

منبع : ماد نیوز www.maadnews.com

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 102در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰۲
  1. تکراری بود آقای آزادبخت دلیلش رو بگید بد نیست

  2. زحمات ایشان قابل تقدیراست همه به صداقت پاکی ویکرنگی او واقفندمردم شهرستان کوهدشت منتظرحماسه ای دیگرند

  3. زحمات ایشان قابل تقدیر است مردم منتظر حماسه ای دیگرند

  4. کجاست این پتروشیمی وخودروسازی…………

  5. افسوس ازفرصتی که ازمردم به ناحق گرفته شد

  6. فقط ۲مورد از این کارهای عمرانی تام ببردیگه

  7. مرحبا

  8. تا به حال به حاج اقا رای ندادم اما به خاطر زحمات صادقانه اش اینبار به او رای می دهیم وچنانچه مراسم تجلیل از ایشان برگزار شود قطعا خودم ودوستانم شرکت خواهیم کرد

  9. مقدمت گلباران جانم فدای صداقت شیخ شاهرخی

  10. گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم /چه بگویم که غم از دل برود چو بیایی.به امید خدا اینبار جبران می کنیم .

  11. ایا می شود وجود نازنین شیخ صادق در کوهدشت نور افشانی کند ودل مومنان شاد شود

  12. به خدا اگر شیخ بیاید قطعا نماینده است چون واقعا مرد عمل است وتوانا

  13. کوهدشت برای رهایی از فقر وبدبختی به شاهرخی ها نیز دارد .او اهل خدا بود اهل یکرنگی واهل عمل

  14. سالیان سال است که ایشان را از نزدیک می شناسم واقعا انسان درست وکم نظیری است خداوند توفیقش دهد

  15. اگر هریک از نمایندگان قبلی هم مانند ایشان کار می کردند پیشرفت خوبی را شاهد بودیم

  16. خیلی جالب است که مخالفین محترم ایشان هم از او به نیکی یاد کرده اند .دمت گرم حاج اقا

  17. مانند دوره قبل محکم واستوار حمایتت می کنیم .یاد دارم که مرحوم ابویم دستم را گرفت وگفت تا وقتی که رای می دهی با شیخ قبادی باش چونکه انسان پاک ودرستی است .ولااقل این صفات را دارد

  18. مثل اینکه انتخابات است وما جا موندیم ترا به خدا اینبار درست وحسابی انتخابش کنیم تا جبران شود این وضعیت

  19. درود بر شرف امین ازادبخت.به خدا دوای درد کوهدشت شیخ قبادی است .

  20. اگر امد میدانم که چطور برایش جانفشانی کنم .اشیخ خیلی مردی

  21. ای کاش قبادی و امامی زودتر هماهنگ شوند تا نتیجه وحدت بر مردم کوهدشت هویدا کردد

  22. ای بابا چی می گویید برای خودتان پس ما را فراموش کردید باز هم هستیم وداریم برایتان

  23. حقیقتا من منتقد اقای شاهرخی بوده ام اما الان اگر بیاید کمکش می کنم.

  24. دوستان
    زحمات جناب اقای شاهرخی قبادی ارزش چندباره خوانی دارد
    انهمه صداقت و راستگویی و پیگیری بجد مصوبات

  25. این حرفها ونظریه پردازیها دردی ازمردم درمان نمی کند

  26. ضمن عرض ادب خدمت حاج آقا ، متاسفانه ایشان نیز از افراد باسواد ، خوشنام ، دارای تحصیلات متناسب با اداره مورد نظر استفاده نکرد

  27. فقط ابراهیمی…به خدا قسم اگه کسی بخواهد کوهدشت را زنده کند فقط ابراهیمی میتونه و بس

  28. باز صد رحمت به وجـــــــدان کاری شیخ…

  29. آقای شاهرخی انصافآ” مردی بسیار شریف و مومنی است ولیکن به درد سیاست و یا بتواند گرهی ازمشکلاتی که مردم و جوانان دارند حل کند بی رو در بایستی نمی خورد.

  30. باسلام.حقیقتا حقیر اهل کوهدشت نیستم ولی به دلیل اثرگذاری این شهرستان ولایتمدار در معادلات سیاسی استان و حتی کشور همیشه اخبار سیاسی این شهر را دنبال میکنم و تا حدودی نیز شناخت جامعی از نماینده قبلی و فعلی این شهرستان دارم.واقعیت این است که حاج اقای قبادی شاهرخی اهل وفای به عهدند و انصافاً در طول دوران نمایندگی اش به عنوان نماینده استان لرستان در مجلس فعالیت می نمود و همواره از شهرستانهای دیگر نیز برای حل مشکلاتشان به ایشان مراجعه میکردندو در کل خدمات ارزنده ای از ایشان در سطح شهرستان کوهدشت و استان لرستان و نظام به یادگار مانده است.امید ان را داریم که جریان ایشان در سطح شهرستان کوهدشت در انتخابات اینده مجلس مجدد با وحدت و اسیب شناسی انتخابات مجلس نهم جریان مکر و فریب را از صحنه به در نماید و بتوانند در ابادانی کوهدشت و لرستان قدمهای موثری را بردارند..با تشکر و سپاس از سایت ارزشی و شجاع میرملاس به خاطر این نقد منصفانه.موفق و پایدار باشید انشالله.

  31. زمدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن

    به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن

    شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن

    به خدا که هیچ کس را ثمر آنقدر نباشد که به روی ناامیدی در بسته باز کردن

    دیده ی بیدار و امیدوار مردم کوهدشت به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می ورزیدند و می ورزند.

    اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن آقای شاهرخی قبادی در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی میهن و شهر عزیزمان کوهدشت بود ، بسی شایسته ی تقدیر و تشکر بیش از فراوان است.

    به پاس این شرافت و فضیلت، که ناحقانه و زورگویانه از مردم واقعا محروممان گرفتند ، لازم است که با عظمی راسخ از این شخص بزرگوار و راستگوی واقعی تجلیل بزرگی به عمل آید .

    ( فَصَبْرٌ جَمِیلٌ وَاللَّهُ الْمُسْتَعَانُ عَلَى مَا تَصِفُونَ )

  32. شاهرخی فردی ولایتمدارمومن وباتقواست اگربیایید به او رای خواهم داد

  33. ضعف گزارش ِ مادنیوز این است که نام کوچک افراد را حذف کرده است. اگر به جای نام بزرگ افراد، می نوشت یکی از مردم، بهتر بود.

  34. من یک اصلاح طلب هستم تفکر ایشان را در مسایل سیاسی قبول ندارم اما انصافا طرح های ایشان برای برون رفت شهرستان از وضعیت نابسامان بی نظیر بود وانصافا در دوره قبل تنها کاندید دارای برنامه بودند البته به دلیل مواضع تندیسیاسی که دارند به ایشان رای نمی دهم ولی اصلاح طلبان باید از برنامه های ایشان برای رفع مشکلات شهرستان استفاده کنند

  35. شاهرخی آدم خوب ،لایق و صادقی بود ،اما عملکرد خوبی در گذاشتن مدیران اداری نداشت و یکی از نقطه ضعفهای ایشان بود ،که بیشترین ضربه را از همین مدیران خورد.
    اما در کل قابل تقدیر بود و مصوبه های ایشان به اندازه ی تمام دوران انقلاب برای کوهدشت محروم بود.

  36. به امید حضور باصداقت حاج اقا قبادی بنظر حقیروسایر دوستان تکیلف شرعی است برای حاج قبادی حضور درصحنه انتخابات اینده چون مگر ایشان بنواند مشکلات این دیار خاموش را برطرف کند.

  37. صداقت ایشان بی نظیر است

  38. فاصله ایشان وبقیه فاصله صداقت تا دروغ است

  39. از ماست که بر ماست…

  40. لطفا نظر اقاای مومنی را هم منتشر کنید چون در خبرماد نیوز هست ولی در میرملاس نیست هر فردی هم که می بود حتما ایراداتی میشد بر او گرفت ما به جز ۱۴ نفر معصوم نداریم اما ایشان نسبت به دیگران فعالتر .صادق تر . باهوشترو قویتر بودند خاطره اخذ مصوبه راه اهن کوهدشت وبرخورد محکم ایشان با وزیر وقت راه که یکی از بهترین وزرا دولت قبل بودند وعقب نشینی وزیر از کار خود برای من غرور افرین بود اما چه فایده تمام این تلاشها به هدررفت چون نماینده فعلی اساسا اولا اعتقادی به پیگیری کارهای ایشان نداشتند . ثانیا ادم بسیارباهوش ومحکمی نبودند وبه راحتی توسط استدلال دولتی قانع میشدند

  41. مردم کوهدشت قدرتورا ندانستند الان فهیدند نوشدارو پس از مرگ سهراب

  42. خدا رحم کنه به این مرد کوهدشت که همیشه تو انتخابشون اشتباه میکنن .تورا خدا یگ نگاهی به شهرمو ن بندازیم ببینید چقدر عقب هستیم.

  43. اقای قبادی انسان لایقی بودند ولی امثال ….در اموزش وپرورش عامل شکست ایشان در انتخابات شدند

  44. تو را چشم در راهیم

  45. مدیران اقای قبادی از مدیران امامی راد وملکشاهی در مجموع موجه تر بودند البته این نظر منه توهین نباشه . راستی چرا امامی اظهار نظر نکرده .خواسته چی رو اثبات کنه .

    • رای مال آقای سوری بود در حق آقای سوری ظلم کردند و رایش را به آقای قبادی دادند اگر ایشان خدا ترس بود نباید زیر بار میرفت

  46. من خودم با اکراه به اقای قبادی رای دادم ولی به خدا الان قدرش ومیدونم اون موقعه فکر میکردم در حقم در دوران مدیریت ایشان جفا شده ولی الان احساس میکنم در حق همه مردم جفا شده

  47. حتی اگر نخوادبه اجبار کاندیدش میکنیم نفرین بر دروغگوی حیله گر………………… درودبر صداقت

  48. اقای قبادی برای مردم کوهدشت نماینده خوبی نبود چون مردم توان درک اقدامات ایشان را نداشتند ایشان باید در بروجرد یا اصفهان نماینده میشدند تا مردم قدرش و می دونستند

    • آقای عالی جناب شما که در بروجرد تشریف دارید خوب میدانید که آقای بروجردی که چندین دکتری دارد و ادم خیلی با سوادیست به زور رای میاورد این پیشنهاد شما جای تعجب دارد

    • درسته اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  49. طرحهایی که در دوره ایشان تصویب شدند به حق ماندگارند .به نظر بنده اقای ملکشاهی باید بدون نگرانی از اینکه این طرحها به نام چه کسی تمام شود به دنبال پیگیری این مصوبات باشد .چرا که با این کار میتواند او نیز به خاطر پیشرفت این شهر به چهره ای ماندگار تبدیل شود .به عنوان یک اصلاح طلب باید بدون تعصب با وجود انتقاداتی که در مواضع سیاسی و چینش مدیران شهرستان از اقای شاهرخی دارم باید اذعان بدارم که معتقدم ایشان تا زمان حضورش در مجلس به جد پیگری طرحهای زیر بنایی و عمرانی در سطح شهرستان بودند و اگر مجالی دیگر برای حضورایشان در مجلس شورای اسلامی پیش میامد شاید این طرحها تا حد قابل قبولی پیشرفت میکردند. و اینک که این فرصت به اقای ملکشاهی توسط مردم به اقای ملکشاهی داده شده است باید به رسالت خود که پیگیری اجرایی شدن این مصوبات است عمل نماید

  50. آقایان شاهرخی وامامی به خاطر نجات این مردم ورفع مشکلات متحد بشید .تاهمیشه مردم شما را دوست داشته باشند . اکثر مردم با شما هستند .

  51. در اینکه اقای شاهرخی قبادی فردی متدین ومفید هستند وخدمات باارزشی هم داشته اند شکی نیست ولی شاید ایشان نخواهند کاندید شوند چرا برخی به اجبار می خواهند ایشان را کاندید کنند کاندید اجباری ندیدیم وا…

  52. معشوره معشوق مردم کوهدشت است پس قبادی هم محبوب مردم کوهدشت

  53. اگه به من باشه میگه که ما هیچی نمیخاییم
    تو رو خدا این جاده های خرم اباد و کرمونشاه رو چهارخطه کنید

  54. وای از دست این همه تعصب کور! وای بر این انتقاد کم محتوا! وای بر حافظه تاریخی ضعیف این ملت ! وای از کمبود نگاه به جلو ! وای از زمان ناسنجی این ملت.

  55. دورود بر پیرمرد ۷۰ ساله کوهدشت

  56. انصاف چیری خوبی است همه کاره ابراهیمی بود فرماندار سابق…

  57. ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  58. اقای امامی جواب ندان گفتن بعد از انتخابات .خداوکیلی دیگه چی می خوان از مردم این شهر .چه آقای قبادی چه امامی بسه برید کنار نوبت رو بدین افراد جدید . افکار جدید تا کی مدیر عوض کردن تا کی باند بازی .

    • فقط و فقط امامی بهترین شخص برا نمایندگیه.مگه ملکشاهی جدید نبود؟؟چه گلی ب سر این شهر زد؟؟منصف باشید امامی از جنس مردمه اگه کاریم برا شهرمون نکرد حداقلش این بود که هرهفته تو شهرمون بود و با مردم در ارتباط بود ولی ملکشاهی ن هست و ن کاری میکنه!!باید امامی و قبادی متحد شن وگرنه…

  59. از لحاظ شخصیتی آدم محترم است ولی از لحاظ کاری هیچ کدام از نمایندگان کوهدشت کار در خور وقابل توجهی انجام ندادن هر کدام به فکر منافع خودشان واطرافیانشان بوده اند بدتر از همه ملکشاهی که فقط به فکر رومشگان بوده وهست من خودم از اینکه به ملکشاهی رای دادم متاسفم متاسفم متاسفم

  60. به اعتقاد من هرکسی فقط باتوجه به منافع شخصی نظر می دهد که این بدترین حالت است. در ضمن آقای قبادی نلسون ماندلا که نبوده . و اگر فراموش نشود بیشتیرین بی عدالتی در خصوص استخدام نیروهای شرکتی در زمان نمایندگی ایشان بوده است

  61. وحدت قبادی و امامی خواسته همه مردم است تا ضمن رفع اختلافات و کدورتها مردم شاهد بهترین انتخاب باشند واز سر درگمی نجات پیدا کنند

  62. .هیج نماینده ای جای حاج اسفندیاری را در مجلس پر نخواهد کرد

  63. من دانشجوی فوق لیسانس رشته اقتصاد هستم به لحاظ اجرایی انتظار مردم کوهدشت از نمایندگان توهم الود است اینکه فکر کنیم بدون تلاش هرفرد نماینده قراراست نفر به نفر همه مشکلات راشناسایی .بررسی .وحل کند واقعا توهم است کار مسولین وبویزه نمایندگان درمجلس فرصت سازی است انها باید باطرح های استانی و محلی وحتی ملی وکشوری فرصت بیشتری را در اختیار موکلین خود قراردهند از این لحاظ اقدامات اقای شاهرخی قبادی در استان وحتی در مقیاس کشوری با ارزش و ستودنی است شاید کسی به این موضوع توجه نکند ولی ایشان با تاکید زیاد برکارهای عمرانی وعمومی حساسیت زیاددرمردم ایجاد کرد و به نوعی مسیر مطالبات مردم کوهدشت را از پیگیری کارهای شخصی به سمت امور عمومی سوق داد از نظر من به عنوان یک اقتصاددان این خود بزرگترین دستاورد برای مردم است اصرار مردم کوهدشت بر ادامه اجرای سد معشوره یکی از این دستاوردهاست که دولت عقب نشینی کرد /

  64. فقط حاجاقا. قبادی

  65. قبادی مردی ازدیار خوبان مجلس تاثیر گذار وبابرنامه به افرادی نظیر شاهرخی نیاز داردچون متخصص است ومتعهدوحداقل دریکی از رشته مورد نیاز مردم ومجلس صاحب نظراست

  66. همی کسانی که توسط مردم انتخاب شده اند ادمهای خوبی بوداند وهم ای انها هم در حد توان کارهای انجام داداند.اگر کم کاری بوده خودمان چقدر مقصریم چقدر در زمان انتخاب به خاطر مصلحت شهر و رضای خداوند بوده است.در خلوت خودمان به وجدانمان مراجعه کنیم.

  67. خوشته مای تن بلفا.

  68. کارهای جناب آقای شاهرخی ارزشمند هدفمند بود انصافا قابل مقایسه عملکرد دیگر نمایندگان نمیباشدولی چه فایده خودکرده راتدبیرنیست۰

  69. چقدر خوب میشود اگر کمی واقع گرایانه مسایل مطرح میشد اینکه معشوره کار جناب شاهرخی است به هیچ وجه درست نیست و شایسته نیست که دروغ به ایشان نسبت داده شود .اول اینکه این سد از قبل کار مطالعاتی ان انجام شده و به عنوان سد برقی تصویب شده بود که در زمان دور اول سفر استانی احمدی نزاد و نمایندگی اقای امامی به عنوان ابی و کشاورزی مصوب شد ولی در پیگیریهای بعدی هیچ وقت به نتیجه نرسید و بعدا به عنوان برقی انجام خواهد شد .زیبنده نیست یک سری دغدغه های ذهنی که وجود خارجی ندارد به عنوان بیلان کاری ارایه شود. چگونه است برای برسی عملکرد ایشان فقط افرادی که از قبل ایشان منتفع شده اند نظر داده اند پس خواهشا با خود صادق باشید

  70. به نظر من هر دور بدتر از دور قبل میشه وهیچ تغییری در حال مردم این شهرستان ایجاد نمیشه بهتره که اصلا نماینده نداشته باشیم تو روخدا بسه دیگه دست از سر این مردم بدبخت بردارید خودتون خنده تون نمیگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  71. همه دوستان میدانند مرد متفکر میدان در دوره شیخ قبادی سیروس ابراهیمی بود بی انصافی است که از ایشان نام برده نشود چون اولاد قباد همه چیز را برای خودشان میخواهند…پس نام ببریم از کسی که چند بار بخاطر مشغله کاری کوهدشت کارش به بیمارستان کشید.کسی که هم اصلاح طلب وهم اصولگرا مدیریت و درایت ایشان را قبول دارند

  72. خداقوت ازادبخت چرادردای مارادوباره یاداورشدی ازمدیریت مثلن اموزش وپرورش بگیرتاطرحهای عظیم صنعتی ووووووکدام یک به بارنشست که ما ثمرش رادیده ایم که دوباره باتمام احترامی که برای ایشان قائلیم دوباره انتخابش کنیم

  73. متاسفانه مردم کوهدشت بیش از انکه به فکر تخصص و کاردانی اشخاصی باشند که بر کرسی مجلس به عنوان نماینده این دیار تکیه می زند به نامها توجه دارند کوهدشت نماینده جوان تحول گرا و متخصص با تحصیلات علمی می خواهد که بتواند گوشه ای از این مشکلات را کاهش دهد هرچند به نظر می رسد در سطح منطقه وجود یک اتاق فکر با تنوع گرایشها و تخصصها ضروری است و نمایندگان محترم مردم نیز از این اتاق فکر مشاوره تخصصی در زمینه های گون خصوصا در وحله اول فرهنگی اجتماعی و در سطوح بعدی صنعتی کشاورزی و ….

  74. سلام برحاج اقا قبادی که سرانجام به حقانیت ایشان پی بردیم

  75. مثل اینکه کلا با نظرات بنده مخالفید
    باشه
    ما هم دیگر پا در این وادی نمی گذاریم.
    اما انتظار پاسخی به جهت عدم درج نظر خودم رو دارم.

  76. عمل کرد حاج اقا قبادی دراجرای طرح هاوپیگری مصوبات قابل ستودنی است وایشان فردی متدین وبا صداقت است ودر دوره نمایندگی خود نیز واقعا کوشا بودند والان اگر نیزبیاییند مورد حمایت مومنیین وافراد حزب الهی هستند

  77. مردم خودشان قضاوت کنند کارهای اقای شاهرخی یک انقلاب درکوهدشت بود ولی بعدازایشان کسی پیگیرنشد که اسمی بنام خودشان تمام نمیشد ولی مردم کوهدشت نیازمند کمک است آیا چه کسی این همه پیگیربود انسان صداق ودلسوز است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.