تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

سرنگونی پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی پیش از ورود به نطنز

  • کد خبر : 54884
  • 02 شهریور 1393 - 22:52

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: روابط عمومی‌ کل سپاه اعلام کرد: پدافند نیروی هوا فضای سپاه ، یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد.   سپاه نیوز/ روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری به دست پدافند نیروی هوا فضای سپاه مورد […]

201449240549_x

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

روابط عمومی‌ کل سپاه اعلام کرد: پدافند نیروی هوا فضای سپاه ، یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد.

  سپاه نیوز/ روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری به دست پدافند نیروی هوا فضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

بر اساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادارگریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

این اطلاعیه افزوده است: این اقدام شیطنت‌آمیز بار دیگر خوی ماجراجویی رژیم صهیونیستی را آشکارتر و برگ سیاه دیگری به پرونده سراسر جنایت و خباثت این رژیم جعلی و جنگ طلب افزود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از ملت شریف و سرزمین اسلامی ایران از آمادگی همه جانبه و قاطع برخوردار بوده و حق هر گونه واکنش و مقابله به مثل را برای خود محفوظ می داند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. سلام و درود و خسته نباشید خدمت دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امنیت و آرامش را همیشه برای مردمان کشورم به ارمغان می آورند./

  2. باسلام خدمت عزیزان سپاه. موفقیت این اسوه های علم و تعهد را باید قدر دانست . طبیعیست این فناوری بالا در شناسایی و انهدام پرنده جاسوس ناشی از سالها کار علمی با مدیریت جهادیست . خداوند یارتان باد .

  3. دست مریزا دلاوران دیشب دل تمامی مردم ایران عزیز باشنیدن این خبرمهم ومسرت آمیز بخصوص خانواده معظم شهداشاد شد انشااله همیشه پیروز وسربلند باشید…..

  4. دست حق یارتان خدا نگه دارتان . به شما افتخار می کنیم

  5. خدا حفظشون کنه. دل ما به همین ها خوشه که باوجود داعش بغل گوشمون راحت داریم زندگی می کنیم.

  6. دست مریزاد ، خدا قوت برادران سپاهی. رژیم صهیونیستی باید از صحنه ی روزگار محو شود.

  7. باسلام بر مردان مرد صحنه دفاع از سرزمین امام هشم شیعیان
    در پناه مولا علی حق نگهدارتان

  8. بزدلان بدانند تا فرزندان روح الله بیدارند به مملکت و اسلام ناب محمدی(ص)آسیبی نخواهد رسید.نصرمن الله فتح قریب.

  9. مگه کامنت من چه ایرادی داشت که ثبتش نکردی.من گفتم بزدلان بدانند تا فرزندان روح الله بیدارند به مملکت و اسلام ناب محمدی(ص)آسیبی نخواهدرسید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.