تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

فراخوانی برای هم اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش لرستان از ابتدای انقلاب تا کنون

  • کد خبر : 54929
  • 03 شهریور 1393 - 10:55

    به گزارش میرملاس ؛  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای معاونین این اداره کل با اعلام این مطلب گفت: آموزش و پرورش لرستان از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۸ مدیر کل را تجربه کرده است که میانگین دوره خدمت آنها ۲سال و ۱۱ ماه بوده است. دکتر گودرز کریمی به گوهر […]

goodarz-karimi-copy

 

 

به گزارش میرملاس ؛  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای معاونین این اداره کل با اعلام این مطلب گفت: آموزش و پرورش لرستان از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۸ مدیر کل را تجربه کرده است که میانگین دوره خدمت آنها ۲سال و ۱۱ ماه بوده است. دکتر گودرز کریمی به گوهر گران بهای تجربه به عنوان بزرگترین دارایی فکری بشر اشاره کرد و گفت: استفاده از تجارب مدیران سابق می تواند در پویایی دستگاه تعلیم و تربیت و اصلاح و بهبود امور موثر باشد.
وی خاطر نشان کرد: کشور برای کسب تجربه‌های مفید افراد در حوزه‌های مختلف، هزینه می‌کند و این تجارب به راحتی به دست نمی آیند که به راحتی از دست بروندکریمی فر تصریح کرد: ما مصمم هستیم تا بستری را مبتنی بر گفت‌وگوی سازمان یافته و مستمر، برای انتقال تجارب و حضور مدیران  در نظام های تصمیم سازی و مشورتی‌ فراهم کنیم و قطعاً این حضور،تعامل و هم اندیشی می تواند برکات زیادی برای آموزش و پرورش به دنبال داشته باشد. کریمی فر ادامه داد: بسیار اتفاق می افتد که افراد در کوتاه ترین زمان ممکن به کمک تجربه های دیگران به مسائل جدیدی دست می یابند، در حالی که اگر خود اتکا بودند، برای رسیدن به آن، باید زمان های متمادی و هزینه های هنگفت صرف می کردند. بنابراین، انسان می تواند با استفاده از تجارب ارزنده ی دیگران که حاصل سال ها رنج و تلاش آنان است؛ نقایص تجارب گذشتگان را برطرف کند و به تجارب تازه و غیر منتظره ای دست پیدا کند. مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه سخنان خود گفت: آموزش و پرورش دستگاه عظیم و گسترده ای است که باید بر مدار تدبیر و تعامل  اداره شود. وی سیاست توسعه مشارکت همه جانبه را یکی از اولویت های مهم و اساسی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: انسان می تواند از اندوخته های جمعی دیگران، بیشترین بهره برداری را داشته باشد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان  هم در ادامه این جلسه گفت: اقداماتی برای کسب اطلاع از محل سکونت این عزیزان صورت گرفته است ولی شناسایی و کسب اطلاعات کامل نیاز به همکاری و تعامل ادارات آموزش و پرورش استانهای مختلف کشور دارد. علی قربانی خاطر نشان کرد: از هم وطنان عزیز تقاضا داریم در صورت داشتن اطلاعات لازم در این خصوص با سامانه پیام کوتاه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با شماره ۳۰۰۰۴۰۱۴۴۱ و شماره تلفن ۰۶۶۱۴۲۰۳۰۹۸ تماس حاصل نمایند. وی اسامی مدیران کل آموزش و پرورش لرستان را از ابتدای انقلاب تا کنون به شرح ذیل اعلام کرد.

فهرست اسامی مدیران کل  آموزش و پرورش لرستان بعد از انقلاب  تاکنون:

ردیف

نام

معارفه

تودیع

۱

محمدحسن خشنود

۱۳۵۷

۱۳۵۸

۲

لطفی(سرپرست)

۱۳۵۸

۱۳۵۹

۳

حسن رفعتی‌افشار

۱۳۵۹

۱۳۵۹

۴

اسحاق مشکینی

۱۳۵۹

۱۳۶۱

۵

خلیل دادور

۱۳۶۱

۱۳۶۲

۶

محمدعلی امامی

۱۳۶۲

۱۳۶۳

۷

حسین ایزدی

۱۳۶۳

۱۳۶۴

۸

رجب‌علی ‌یاسمی‌پورتهرانی

۱۳۶۴

۱۳۶۴

۹

جعفر ‌حسین‌زاده‌ملکی

۱۳۶۴

۱۳۶۷

۱۰

محمد داوودی

۱۳۶۷

۱۳۷۱

۱۱

عباس‌علی محمدخانی

۱۳۷۱

۱۳۷۵

۱۲

محمد علائی‌بوئینی

۱۳۷۵

۱۳۷۶

۱۳

علی‌اصغر اسفندیارپور

۱۳۷۶

۱۳۸۲

۱۴

سیدحسین معصومی

۱۳۸۲

۱۳۸۴

۱۵

محمدرضا ملکشاهی‌راد

۱۳۸۵

۱۳۸۶

۱۶

علی ماکنعلی

۱۳۸۶

۱۳۹۱

۱۷

سیدحجت‌الله کلانتری

۱۳۹۱

۱۳۹۲

۱۸

گودرز کریمی فر

۱۳۹۲

تاکنون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب آقای کریمی در بین فرهنگیان عزیزانی هستند که به قول خودتان اندوخته های بسیار مفیدی دارند ولی متاسفانه یا آنها گمنامند و یا از تجربیاتشان در کارهای ستادی استفاده نمی شود امید است بیش از این نگذارید آنها مورد بی مهری قرار گیرند.

  2. امید است چنانچه موفق به تشکیل جلسه هم اندیشی مدیران کل ادوار گذشته شدید از تجربیات ارزنده برادر عزیزمان جناب حاج اسفندیاری که از همه مدیران کل موفق تر بوده است استفاده کنید.

  3. آقای کریمی درسته که استفاده از تجارب بزرگان در خیلی از موارد کارساز و مشکل گشاست اما باید توجه داشته باشیم که مسیر آموزش در دنیا تغییر کرده . ما هم نباید از این تغییر عقب بمونیم باید به فکر نوآوری و خلاقیت در این زمینه باشیم نه تکرار فعالیت های درست یا غلط گذشته !! تو این اوضاع اقتصادی شاید تشکیل چنین شورایی ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.