تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

پدر سردار شهید حاج محمد آزادبخت درگذشت

  • کد خبر : 54932
  • 03 شهریور 1393 - 11:47

      پدر بزرگوار سردار شهید حاج محمد آزادبخت ” فرمانده حفاظت اطلاعات لشگر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) “ صبح امروز در یکی از بیمارستان های اراک  به دیار باقی شتافت. به گزارش میرملاس نیوز، مراسم تشییع و تدفین مرحوم حاج محمد مراد آزادبخت فردا صبح  با حضور مردم شهید پرور شهرستان کوهدشت برگزار خواهد […]

 

21

 

 

پدر بزرگوار سردار شهید حاج محمد آزادبخت ” فرمانده حفاظت اطلاعات لشگر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) “ صبح امروز در یکی از بیمارستان های اراک  به دیار باقی شتافت.

به گزارش میرملاس نیوز، مراسم تشییع و تدفین مرحوم حاج محمد مراد آزادبخت فردا صبح  با حضور مردم شهید پرور شهرستان کوهدشت برگزار خواهد شد .

پیکر مطهر پدر این شهید والامقام فردا ساعت ۱۰ صبح از درب منزل به سمت قبرستان روستای باباقلی آزادبخت تشیع خواهد شد.

میرملاسی ها درگذشت این پدر شهید را به حاج بهزاد باقری دبیر سرویس منتظران سایت میرملاس ، همسر محترمشان و خانواده محترم آزادبخت و همرزمان شهید تسلیت عرض کرده و برای بستگان تقاضای اجر و صبر از خداوند متعال دارد.

 

زندگینامه سردار شهید حاج محمد آزادبخت 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54932

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 68در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶۸
  1. «هوالباقی»
    خانواده معظم ومعزز شهیدوالامقام حاج محمدآزادبخت
    درگذشت مرحوم حاج محمدمرادآزادبخت، از نمونه های پرافتخار صبر و ایثار و پدر بزرگوار سردار رشید اسلام شهید افتخارآفرین، حاج محمدآزادبخت و جانبار سرافراز مصطفی آزادبخت موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
    ضمن پاسداشت یاد و نام مرحوم و ارج نهادن به فداکاری های آن پدر ارجمند که با ایمان و اعتقاد راسخ خویش فرزندان شجاع، متین و وارسته ای را برای پاسداری از مرزهای اعتقادی و ملی کشور، تقدیم نمود؛ مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات آن فقید سعید و اجر و پاداش الهی را برای بازماندگان مسئلت می نماییم.
    شادی روح آن پدر آسمانی وفرزند ملکوتی فاتحه مع الصلوات

  2. روحش شاد ویادش گرامی باد

  3. دوست وبرادر عزیزم جناب آقای حاج بهزادباقری
    درگذشت پدر بزرگوار ، سردار سپاه اسلام ، فرمانده حفاظت اطلاعات لشگر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) ، سردار شهید حاج محمد آزادبخت ، به جنابعالی وخانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم وصبر وشکیبایی را برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

  4. روح پدر سردار شهید گرانقدر حاج محمد ازادبخت شاد ویادشان گرامی باد

  5. خدا رحمتش کنه

  6. خدمت خانواده بزرگوارآزادبخت تسلیت عرض میکنم بخصوص مصطفی آزادبخت وحاج بهزادباقری وهمسرمهربانشان.

  7. خداوند همۀ در گذشتگان را بیا مرزد

  8. سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
    مرده آنست که نامش به نکوئی نبرند
    رحلت جانگداز پدری ارزشمند و همسایه ای که هر غروب سایه اش مثل پدر بر سر مان بود و گفته هایش از دوران سخت گذشته تلنگری بود تا قدر نعمتهای کنونی را بدانیم ، در باورمان نمیگنجد و فقدانش واقعا بی جبران ، برای آن عزیز سفر کرده از درگاه خداوند آرزوی مغفرت و برای بازماندگان بخصوص فرمانده عزیزم حاج بهزاد باقری صبر جمیل خواستارم امید واثق دارم روح این بزرگ مرد همراه فرزند برومندش سردار شهید حاج محمد آزادبخت فرمانده شجاع حفاظت اطلاعات لشگر ۵۷ ابوالفضل ع با سرور و سالار شهیدان محشور و همنشین گردد .

  9. الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
    همانان که چون مصیبیت به ایشان برسد می گویند: بی شک ما ملک خدائیم و فقط به سوی او باز می گردیم.

    خداوند روح این پدر فداکار و رنج دیده را با فرزند شهیدش مورد رحمت و با انبیاء محشور گرداند
    به با زماندگان محترم و معزا تسلیت عرض می نماییم

  10. بسم الله الرحمن الرحیم
    درگذشت پدر گرامی شهید سردار حاج محمد ازادبخت فرمانده دلیرحفاظت اطلاعات لشگر۵۷ ابوالفضل (ع ) به خاندان مکرم و همرزمان آن شهید عزیز تسلیت عرض می‌کنم رحمت خدا بر او باد.

  11. با عرض تسلیت به خانواده های معزّز آزادبخت و باقری
    خداوند آن اسوه صبر و استقامت را با شهدای کربلا و فرزند شهیدش سردار حاج محمد آزادبخت فرمانده دلیرحفاظت اطلاعات لشگر۵۷ ابوالفضل (ع ) محشور فرماید .

  12. إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
    با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت ابوالشهید، مرحوم حاج محمد مراد آزادبخت، در حضور خدای بزرگ شهادت می دهم بیش از ۳۰ سال است از ایشان بجز نیکی و مردم داری ندیده ام. خداوند روحشان را با اولیای خودش محشور فرماید.
    حاج محمد عزیز شما شهیدی و شاهد بر اعمال و رفتار ما دنیا ماندگان. پس آماده استقبال باش که پدر بزرگوارتان به دیدارتان آمد.

  13. روحش قرین رحمت الهی باد

  14. جناب آقای بهزادباقری مصیبت وارده راخدمت شماوهمسرمحترمتان وخانواده آزادبخت تسلیت عرض کرده .انشاالله روح بلندوملکوتی ایشان با شهدای کربلا محشورگردد.برای حضرتعالی وهمسرمحترمتان وخانواده آزادبخت صبری جمیل وسلامتی وطول عمرراازدرگاه خداوندمسءلت دارم

  15. الهی او را با فرزند شهیدش و شهیدش را با امام حسین(ع) محشور بفرما .
    تسلیت می گویم به همه ی بازماندگانش .

  16. سعی کنید مثل چمران بمیرید…امام راحل «ره»

  17. مصیبت وارد ه را به باز ما ند گا ن تسلیت عر ض نمو ده و علو در جا ت از خداوند منان خوا ستا ر م

  18. سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز
    مرده انست که نامش به نکویی نبرند
    خداوند روحشو با شهدای کربلا و فرزند بزرگوارشون محشور کنه. مرد بزرگی بود که در قید حیات همه از او به نکویی یاد میکردند و تا اید از او به نیکی یاد خواهد شد. اهل تقوا و خداترس بود.

  19. خداوند منان روح این پدر گرامی که حاج محمد آزادبخت را تربیت کردوتقدیم اسلام نمود بااهل بیت عصمت وطهارت مهشور فرماید.این مصیبت را به خانواده محترمش تسلیت عرض می نماییم.

  20. از طرف رزمندگان گردان محبین درگذشت جناب حاج محمد مراد آزادبخت ابوی سردار شهید والامقام حاج محمد آزادبخت را به خانواده معظم شهید و برادر رزمنده وجانباز سرافراز حاج بهزاد باقری تیلست عرض می نماییم .

  21. سلام حاج بهزاد عزیز درگذشت ان مرحوم مغفور به شما وهمسرتان تسلیت عرض میکنم خدا وند ان عزیز از دست رفته را با صالحان مشهور بدارد

  22. ضمن پاسداشت یاد و نام مرحوم و ارج نهادن به فداکاری های آن پدر ارجمند که با ایمان و اعتقاد راسخ خود فرزند شجاع، متین و وارسته ای را برای پاسداری از مرزهای اعتقادی و ملی کشور، تقدیم کرد؛تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات آن فقید سعید و اجر و پاداش الهی را برای بازماندگان مسالت دارم

  23. درگذشت پدرى که در فراق و از دست دادن یوسف شهیدش حاج محمدعزیز سألها زجر زیادى کشید را به بازماندگان خصوصا بیت محترم أن مرحوم تسلیت عرض مى کنم و از درگاه خداوند متعال خواستارم که با شهدا محشور شان بگرداند

  24. مصیبت وارده رابه دوست وبرادر عزیزم علی آزادبخت ومتعلقین گرامی تسلیت عرض نموده وبرای ایشان از درگاه باری تعالی صبروشکیبایی مسالت دارم.

  25. هوالباقی.
    خانواده های شهدا چشم وچراغ این ملتند.امام خمینی رحمت الله علبه.
    درگذشت پدر سردار حاج محمد آزادبخت به مردم غیور و شهید پرور کوهدشت و خانواده ی معزای آزادبخت و طایفه ی اصیل آزادبخت تسلیت عرض می نمایم..روحش شاد یادش گرامی باد.

  26. با سلام مصیبت وارد ه را به باز ما ند گا ن و همسایگان تسلیت عر ض نمو ده و علو در جا ت را از خداوند منان خوا ستا ر م
    ایشان انسانی بزرگوار و خوش برخورد و با ایمان بود روحش شاد ویادش گرامی باد

  27. خداوند روح این مرد بزرگ، مرد خدایی،مرد با بصیرت،پدر شهید والامقام سردارسرافراز دوران دفاع مقدس رابا انبیاوهمه شهدای صدر اسلام معشور بگرداند.

  28. از شنیدن خبر فوت پدر شهید سردار محمد آزادبخت بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت حاج بهزاد بزرگوار وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

  29. ربنا و ادخلهم جنات عدن التی وعدتهم و من صلح من آبا ئهم و ازواجهم وذریاتهم

    درگذشت تاسف انگیز مرحوم حاج محمد مراد آزادبخت را به خانواده محترمشان و همه اقوام و دوستان تسلیت عرض می کنم . او در باغستان شهیدان درخت تناوری برنشاند و به بار آورد.
    خداوند او و فرزند شهیدش حاج محمد آزادبخت را با اولیائش محشور فرماید.

  30. خدمت خانواده محترم آزادبخت تسلیت عرض می نمایم و ما را در غم خود شریک بدانید.

  31. روحش با روح شهدا محشور باد

  32. انا لله وانا الیه راجعون / درگذشت این مرحوم بزرگوار را به برادر ارجمندم مهندس یحیی آزادبخت وبرادر بزرگوار حاج بهزاد باقری تسلیت عرض می نمایم واز خداوند متعال خواستاریم که روح آن مرحوم را غریق رحمت واسعه خود نماید

  33. ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده محترم آزادبخت
    خداوندمنان اورادرجوارشهیدحاج محمد غریق رحمت قراردهد.

  34. تسلیت

  35. به خانواده محترم تسلیت می گو.ییم

  36. مصیبت وارده رابه به دوست وبرادرعزیزم جناب مهندس یحیی آزادبخت وخانواده گرامیش تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال خواستاریم که روح آن مرحوم را غریق رحمت واسعه خودنماید

    • با سلام و عرض احترام
      برادر گرامی آقای آزادبخت از لطف شما کمال تشکر را دارم .در پناه حق

  37. درگذشت تاسف بار مرحوم حاج محمد مراد آزادبخت پدر شهید گرانقدر حاج محمد آزادبخت را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و دوست عزیزم جناب آقای بهزاد باقری تسلیت عرض مینمایم

  38. همسایه و پدر شهید برای ما بود . خدا رحمت کنه

    • سلام ودرود به روح بلند ومقاوم پدری صبور و بزرگوار که سالها درد فراق و جدایی از فرزند دلبنش راتجربه کرد وهمیشه با گشاده رویی به ما روحیه میداد . یاد وخاطره شهید عزیز و دوست صمیمیم حاج محمد آزادبخت گرامی باد . تحقیقا الان به استقبال پدر آمده و با آغوش باز ایشان را بغل کرده و در کنار هم محشورند.به خانواده محترم ایشان و همه مردم شهید پرور کوهدشت تسلیت عرض میکنم.تشکر از سایت میر ملاس وآقا امین بزرگوار

  39. مصیبت وارده به بازماندگان آن مرحوم ( خاندان محترم آزادبخت و همچنین برادر بزرگوار حاج بهزاد باقری و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض مینماییم. برای ایشان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم تازه درگذشته علو درجات را از خداوند منان خواهانیم.
    حاج آقا بهزاد عزیز ما را در غم خودتان شریک بدانید.

  40. خداوند روحش را قرین رحمت واسعه خویش قرار دهد و به بازماندگان صبر عنایت فرماید.

  41. با عرض تسلیت و تعزیت به پیشگاه بازماندگان آن عزیز به ویژه حاج بهزاد باقری و همسر گرامیشان و آرزوی صبر جمیل و بقای عمر برای این عزیزان

  42. رسم گلچین فلک گرچه همه یغما بود لیکن اینبار گلی چید که بی همتا بود
    خانواده محترم جناب آقای مهندس یحیی آزادبختٰٰ مصیبت وارده با به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای شما صبر جزیل خواستاریم.روحش شاد و یادش گرامی باد

  43. روحش شاد حتما شاد است وراحت

  44. ای همیشه جاوید در دلها چگونه باور کنیم نبودنت را
    تویی که بودنت بهار بود رفتنت خزان سرد زندگی
    با سلام و عرض ادب و احترام به همه ی میر ملاس نیوزی ها
    درگذشت مرحوم حاج محمد مراد آزادبخت پدر مرحوم شهید سردار حاج محمد آزادبخت را به همه مردم شهرستان کوهدشت علی الخصوص آقایان مهندس خداداد آزادبخت مهندس یحیی آزادبخت و علی آزادبخت تسلیت عرض نموده و از خداوند برای آن مرحوم طلب آمرزش می نماییم.

  45. باعرض تسلیت وآرزوی سلامتی برای بازماندگان

  46. با عرض سلام خدمت دوست عزیزم در گذشت پدربزرگ گرامیت را به تو و خوانواده محترمت تسلیت میگویم

  47. مصیبت وارده به همکاران عزیز سرکار خانم آزادبخت و آقای علی آزادبخت تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

  48. درگذشت این پدر دلسوز را به خانواده محترمشان وآقا بهزادباقری تسلیت عرض می نمایم .خداوند ایشان را با صالحان وشهدا محشور گرداند.

  49. به روز مرگ چو تابوت من روان باشد
    گمان مبر که مرا درد این جهان باشد
    برای من تو مگری و مگو دریغ! دریغ!
    به دام دیو درفتی دریغ آن باشد
    جنازه ام چو ببینی مگو فراق فراق
    مرا وصال و ملاقات آن زمان باشد
    مرا به گور سپاری مگو وداع!وداع!
    که گور پرده جمعیت جنان باشد
    تو را چنین بنماید که من به خاک شدم
    به زیر پای من این هفت آسمان باشد¬¬

    با کمال احترام از تمامی بزرگوارانی که در غم از دست دادن ابو الشهید حاج محمد مراد آزادبخت به طرق مختلف ابراز همدردی و همدلی نمودند بی نهایت سپاسگزاریم

  50. سلام بریادگاران دلاور پرور.رحمت خدابرپدری صبور ومقاوم .پدرشهید والامقام . سردارحاج محمد آزادبخت .روحش شادو یادش گرامی باد. خداوندایشان راباشهدائ محشور گرداند . و تسلیت عرض می نمایم به خانواده های آزادبخت و باقری .صبرو شکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم

  51. روحش شاد یادش گرامی باد

  52. از دست دادن پدری دلسوز و مهربان بسیار سخت و سنگین است روحش شاد

  53. شادی روحش صلوات.

  54. باتاسف بسیار در گذشت برادر ارجمند حاج محمدمراد آزادبخت را خدمت همه بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض مینمایم.

  55. روح حاج محمدمراد عزیز و فرزند برومندش شهید بزرگوار حاج محمد شاد و یادشان گرامی باد.

  56. بسیار متاسف شدم روح پاکشان قرین رحمت الهی ! مرحوم آقای آزادبخت به تمام معنا مؤمن وخدا باور بودانسانی شایسته ونیک اندیش !یاد خاطره ای افتادم که روز های بمباران کوهدشت در خدمت ایشان ومرحوم آقای مروجی به روستایی از آزادبخت رفته بودیم نصیحتی فرمودند که عمل کردم واز پرتو آن عنایتها دیدم از خدای متعال میخواهم خود وفرزند عزیز شان شهید محمد عزیز را با پیامبر و امامان بزرگوار محشور و همنشین کند. دولت جاوید یافت آنکه نکو نام مرد

  57. سلام . قدر یادگاران شهدائ رابدارید . روحش شاد باد مرحوم آزادبخت

  58. باتاسف بسیاردر گذشت حاج محمد مراد ازادبخت خدمت همه باز ماندگان ان مرحوم تسلیت عرض مینمایم

  59. خداوند او که فرزندی صالح تقدیم انقلاب ونظام اسلامی نمود روحش قرین رحمت واسعه خودنماید انشالله

  60. خدمت خانواده های محترم ازادبخت وباقری وعرض تسلیت به سردارسباه اسلام شهیدحاج محمدازادبخت فرزندبرومندحاج محمدمرادازادبخت وهمچنین سرداران رشیدسباه اسلام اقایان باقری مصیبت وارده رابه هردوخانواده ی بزرگوارتسلیت عرض مینمایم.وازخداوند منان برای این مرحوم طلب مغفرت وامرزش میطلبم.

  61. روحش شاد

  62. خدمت خانواده های محترم آزادبخت و منصوری تسلیت عرض نموده و ازخداوند منان برای این مرحوم طلب مغفرت و آمرزش میطلبم.

  63. روحش شاد ویادش گرامی باد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.