- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر : ۱۸۱ روستای لرستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند/ نصب تلفن در ۱۰۰ روستا

_MG_1891

 

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان از راه اندازی اینترنت پرسرعت در ۱۸۱ روستای استان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل مهر ؛ علی کورانی‌فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت چندین طرح مهم زیرساختی به منظور توسعه خدمات ارتباطی و مخابراتی در سطح روستاهای استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اولویت‌های دولت تدبیر و امید در خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم عنوان کرد: توسعه زیرساختهای ارتباطی و اینترنتی در روستاها ضمن تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به خدمات الکترونیکی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های تردد به شهرها برای دریافت این خدمات می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید برای ارتقای زیرساختهای فناوری اطلاعات در استانها بیان داشت: در این راستا همزمان با هفته دولت ۱۸۱ روستای استان لرستان از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.

کورانی فر ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته دولت نصب تلفن ثابت در سطح ۱۰۰ روستای بالا و زیر ۲۰ خانوار استان عملیاتی می شود.

وی با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته برای ارتقای پهنای باند اینترنت استان لرستان یادآور شد: در مجموع با پیگیری های صورت گرفته ۲۸۱ پروژه ارتباطی و مخابراتی همزمان با هفته دولت در سطح روستاهای لرستان به بهره برداری خواهند رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان عنوان کرد: استان لرستان در طول هفته دولت سالجاری شاهد تکمیل و بهره برداری از ۸۲۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و … خواهد بود که این پروژه ها نسبت به سال گذشته به لحاظ تعداد و حجم سرمایه گذاری ریالی از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.