تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان: بهسازی جاده کوهدشت ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

  • کد خبر : 55051
  • 05 شهریور 1393 - 18:43

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: جاده کوهدشت در لرستان پرحادثه ترین محور ارتباطی استان است که برای اصلاح پیچ امیر آباد در این جاده اعتباری بیش  از ۴۰ میلیارد ریال نیاز دارد. شهرام ملکی امروز در جلسه شورای حمل و نقل لرستان در خرم آباد اظهار کرد: برای اصلاح […]

139304030928267253070273

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: جاده کوهدشت در لرستان پرحادثه ترین محور ارتباطی استان است که برای اصلاح پیچ امیر آباد در این جاده اعتباری بیش  از ۴۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

شهرام ملکی امروز در جلسه شورای حمل و نقل لرستان در خرم آباد اظهار کرد: برای اصلاح پیچ امیرآباد بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار لازم است که نمی توان عملیات عمرانی را در شهریورماه و یا مهرماه به اتمام رساند.

وی افزود: ما در سازمان راه و شهرسازی در راستای کاهش تصادفات جاده ای اقداماتی از جمله نصب چراغ های راهنما و تابلوهای هشداری راهنمایی و رانندگی که منجر به کاهش تصادفات جاده ای در سطح استان شده است.

ملکی تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های عمرانی استان نمی توان انتظار داشت که تمام مشکلات رانندگی استان در طول یک سال برطرف شود و از بین برود و در این مکان ها حضور بیشتر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: گشت راهنمایی و رانندگی در محور ارتباطی خرم آباد- الشتر به طور شبانه روزی و در چند نقطه ثابت حضور فعال دارد که انتظار ما از پلیس راه این است که در همه محورها مانند این محور حضور جدی و فعال داشته باشند.

وی اظهار کرد: حضور پلیس راه در محورهای ارتباطی مهم ترین و مؤثرترین عامل در کاهش تصادفات رانندگی در سطح محورهای ارتباطی استان است.

ملکی عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی لرستان در راستای همکاری و کمک به کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در سطح استان ۵ دستگاه خودرو را در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار می دهد که تا پایان شهریور به عنوان ماشین های کنترل نامحسوس فعالیت داشته باشند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. این هم یک مقام افتخارآمیز وبرگ زرین برافتخارات مسوولین شهرستان کوهدشت و…

  2. حکایت های مدیریتی
    ملا و شمع

    ——————————————————————————-

    در نزدیکی ده ملا مکان مرتفعی بود که شبها باد می آمد و فوق العاده سرد می شد. دوستان ملا گفتند: «ملا اگر بتوانی یک شب تا صبح بدون آنکه از آتشی استفاده کنی در آن تپه بمانی، ما یک سور به تو می دهیم و گرنه تو باید یک مهمانی مفصل به همه ما بدهی.»

    ملا قبول کرد. شب در آنجا رفت و تا صبح به خود پیچید و سرما را تحمل کرد و صبح که آمد گفت: «من برنده شدم و باید به من سور دهید.»

    گفتند: «ملا از هیچ آتشی استفاده نکردی؟»

    ملا گفت: «نه، فقط در یکی از دهات اطراف یک پنجره روشن بود و معلوم بود شمعی در آنجا روشن است.»

    دوستان گفتند: «همان آتش تو را گرم کرده و بنابراین شرط را باختی و باید مهمانی بدهی.»

    ملا قبول کرد و گفت: «فلان روز ناهار به منزل ما بیایید.»

    دوستان یکی یکی آمدند، اما نشانی از ناهار نبود. گفتند: «ملا، انگار نهاری در کار نیست.»

    ملا گفت: «چرا ولی هنوز آماده نشده.»

    دو سه ساعت دیگه هم گذشت باز ناهار حاضر نبود. ملا گفت: «آب هنوز جوش نیامده که برنج را درونش بریزم.»

    دوستان به آشپزخانه رفتند ببیننند چگونه آب به جوش نمی آید. دیدند ملا یک دیگ بزرگ به طاق آویزان کرده دو متر پایین تر یک شمع کوچک زیر دیگ نهاده.

    گفتند: «ملا این شمع کوچک نمی تواند از فاصله دو متری دیگ به این بزرگی را گرم کند.»

    ملا گقت: «چطور از فاصله چند کیلومتری می توانست مرا روی تپه گرم کند؟ شما بنشینید تا آب جوش بیاید و غذا آماده شود.»
    نتیجه:
    خدمت دوستان عرض کنم با این مبلغ (چهار میلیاردی )
    از طرفی با اینهمه تصادف و جان دادن ها نمیتوان به این مبالغ اعتبار عمرانی گفت ،من اعتقاد دارم همان لفظ مبلغ صحیح است .حکایت این جاده همان حکایت ملا و شمع است این جاده با حرارت این شمع گرم نمیشود.پس بنشینیم…

    کلیدواژه‌ها : ارزیابی ؛ معیار ؛ عملکرد ؛ سنجش

  3. سلام کوهدشت بازهم رکورد زد. نمیدانم این مردم کوهدشت از مدیران استانی چه می خواهند؟
    راه بد که هست!
    تصادف خیز هم که هست!
    بودجه زیاد هم که میخواهد!
    امسال هم که تموم نمیشه!
    استاندار قبلی هم اصلأ وعده سال قبل رو نداد!
    این مردم کوهدشت چه پر توقع بار اومدن!
    واقعأ که!!!!
    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: جاده کوهدشت در لرستان پرحادثه ترین محور ارتباطی استان است!
    رکورد زدن خوبه ولی مدیر کل محترم توزیع بودجه عادلانه در سطح استان خوبتر.
    یا شاید مشکلی در این وسط وجود داشته باشه!!!!!

  4. بعنوان یک کارشناس اعلام میکنم یا تیتر میرملاس غلط هست یا مدیرکل محترم آگاه نیست و نمی داند هزینه هر یک کیلومتر راهسازی چهارخطه حدود دو میلیارد تومان می باشد.

  5. چرا وقتی آقای مدیر میدونه عامل اصلی تلفات در این محور استاندارد نبودن جاده است میخواد با ایجاد گشت نامحسوس مشکل رو حل کنه !! البته اگر خود این گشت ها هم به جمع قربانیان نپیوندند !!!

  6. واقعا پیچ امیر ابا د خطرناک و مرگبار است .تازگی یکی از اشنایان ما که از قم به کوهدشت امده بود متاسفانه در این جاده تصادف کردند و پسرشون رو از دست دادند.وهمان شب و در همان نقطه یه ماشین دیگه تصادف کرده بود. ازمسولین خواهش میکنیم قبل از اینکه این جاده قتلگاه مردم کوهدشت و مهموناش بشه نسبت به تکمیل ان اقدام کنند

  7. آقای مدیرکل آمارتصادف منجر به فوت ماه گذشته ۱۸نفربود شما سرانگشتی حساب کنیدآیا باپول قابل قیاس است واقعا برای این شهرستان بایستی گریه کرد تاکی ………

  8. باعرض سلام خدمت همه دوستان بخصوص پسر عموی عزیزم مهندس صمد هاشمی.ما از دولت بخواهیم لااقل پولی که بابت جریمه از ماشین ها میگیرن تخصیص بدن به درست کردن جاده ها نه مردم بی سر پناه …..در ضمن بادرست کردن جاده مصطفی ما که زنده نمیشه.نمیدونم این پیچ چند نفر دیگه رومیخواد به کشتن بده تا مسولین به خودشون بیان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.