- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان: بهسازی جاده کوهدشت ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

139304030928267253070273

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: جاده کوهدشت در لرستان پرحادثه ترین محور ارتباطی استان است که برای اصلاح پیچ امیر آباد در این جاده اعتباری بیش  از ۴۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

شهرام ملکی امروز در جلسه شورای حمل و نقل لرستان در خرم آباد اظهار کرد: برای اصلاح پیچ امیرآباد بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار لازم است که نمی توان عملیات عمرانی را در شهریورماه و یا مهرماه به اتمام رساند.

وی افزود: ما در سازمان راه و شهرسازی در راستای کاهش تصادفات جاده ای اقداماتی از جمله نصب چراغ های راهنما و تابلوهای هشداری راهنمایی و رانندگی که منجر به کاهش تصادفات جاده ای در سطح استان شده است.

ملکی تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های عمرانی استان نمی توان انتظار داشت که تمام مشکلات رانندگی استان در طول یک سال برطرف شود و از بین برود و در این مکان ها حضور بیشتر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: گشت راهنمایی و رانندگی در محور ارتباطی خرم آباد- الشتر به طور شبانه روزی و در چند نقطه ثابت حضور فعال دارد که انتظار ما از پلیس راه این است که در همه محورها مانند این محور حضور جدی و فعال داشته باشند.

وی اظهار کرد: حضور پلیس راه در محورهای ارتباطی مهم ترین و مؤثرترین عامل در کاهش تصادفات رانندگی در سطح محورهای ارتباطی استان است.

ملکی عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی لرستان در راستای همکاری و کمک به کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در سطح استان ۵ دستگاه خودرو را در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار می دهد که تا پایان شهریور به عنوان ماشین های کنترل نامحسوس فعالیت داشته باشند.