تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت به مناسبت پیروزی مردم غزه

  • کد خبر : 55104
  • 07 شهریور 1393 - 20:37

  (بسمه تعالی) غزه با خون کودکانش پیروز شد ۵۱ روز مقاومت شجاعانه مردم غیور غزه و تقدیم ۲۱۳۵ شهید و ۱۱ هزار مجروح، هزاران واحد مسکونی منهدم شده به ثمر نشست واکنون شاهد پیروزی مردم بی دفاع غزه و ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان هستیم. امروز مردمان غزه نشان دادند که زمان […]

1409327062

 

(بسمه تعالی)

غزه با خون کودکانش پیروز شد

۵۱ روز مقاومت شجاعانه مردم غیور غزه و تقدیم ۲۱۳۵ شهید و ۱۱ هزار مجروح، هزاران واحد مسکونی منهدم شده به ثمر نشست واکنون شاهد پیروزی مردم بی دفاع غزه و ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان هستیم.

امروز مردمان غزه نشان دادند که زمان ترس از رژیم صهیونیستی گذشته است. خیلی ها گمان می کردند کسی نمی تواند در برابر رژیم صهیونیستی  بایستد اما مقاومت این کار را کرد. همه گمان می کردند که کسی به خود جرات جنگ با صهیونیست ها را نمی دهد اما مقاومت این کار را انجام داد.

علیرغم معادله نابرابرجنگ در غزه، مقاومت فلسطین توانست معادلات را با اراده خود تغییر دهد.ایستادگی وصف ناپذیر ملت فلسطین و دستاوردهای بی نظیر گروه های مقاومت در برابر ماشین جنگی رژیم غاصب، ستودنی است و به همه کسانی که به فلسطین پشت کردند اعلام کرد که فلسطین فراموش شدنی نیست .

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان کوهدشت بر خود لازم می دانیم ،به همه ی خانواده های شهدا ، گروه های مقاومت، جانبازان و رهبران گروه های مقاومت  در فلسطین که قیمت این حماسه را پرداختند درود فرستیم. شما پیروزی را رقم زدید که مستحق هرگونه سلام و درود و افتخار است. شما بهترین ملت بودید که برای امت اسلامی افتخار آفریدید و مطمئن هستیم با عنایت الهی پیروزی نهایی در راه است و به زودی در بیت المقدس ان شاءالله نماز برپا خواهیم کرد و سرزمین های اشغالی “آزاد” و رژیم صهیونیستی به بایگانی راکد تاریخ سپرده خواهد شد.

و در آخر لازم میدانیم از حمایت های همه جانبه رهبری معظم انقلاب فرمانده نیروهای مقاومت سراسر جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ، دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی از مسئله فلسطین قدردانی کنیم و متذکر می شویم ،در صورتی می توانیم در مقابل متجاوزین پیروز شویم که مسلمانان متحد باشند ودر برابر اسرائیل جز وحدت، ایستادگی و مقاومت راهی وجود ندارد.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت

 

منبع : آسوبان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. غزه و لبنان وعراق وافغآنستان سوریه جای خود
    هیچ انسلان ازاده ای نیست که دلش برای کودکان بیگناه غزه نسوزد
    ولی درد ورنج واندوه جانسوز مردم مظلوم محروم دیار خودمان بخصوص زخم پابرهنگان همیان کمتر از زخم غزه نیست
    کاش به فکر بیانیه های برای اینان باشیم
    غزه همه چیز دارد ومحروم نیست
    ولی همیان هیچ ندارد ومحروم ومظلوم است
    غزه دریاد همه هست ولی همیان در یاد کسی نیست
    چه بگویم جزء اینکه جانم فدای همیان
    وچقدر این جمله زیباست : چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است
    زخم جانسوز ودل ازار کودکان همیان بر جان وتن کودکان ناهلان ونامحرمان عوامفریب وریاکار ومتظاهری که میتوانستند ومیتوانن کاری وخدمتی بکنند ونکردن
    و۳۶ ساله خیانت میکنند حقکشی میکنند
    خدا بزرگ است و سحر نزدیک

  2. لرستان بدتر از غزه . بیکاری . فقر . بلاتکلیفی قشر تحصیل کرده . مدیران تنبل و بی خاصیت . آمار بالای اعتیاد . زندانهای پر از لرستانی . خودکشی . نبودن امکانات اولیه زندگی . کوچ و غربت نشینی . پس بیایید به فکر میهن خویش باشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.