تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

زایشگاه بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت افتتاح شد

  • کد خبر : 55196
  • 08 شهریور 1393 - 17:17

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: آیین افتتاحیه زایشگاه بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده و فرماندار محترم شهرستان، دکتر ساکی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان، معاونت محترم درمان دانشگاه و مسئولین شهرستانی برگزار شد در این مراسم که در ساعت ۱۰/۳۰ صبح امروز شنبه با تلاوت آیاتی چند از […]

DSC08019

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

آیین افتتاحیه زایشگاه بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده و فرماندار محترم شهرستان، دکتر ساکی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان، معاونت محترم درمان دانشگاه و مسئولین شهرستانی برگزار شد

در این مراسم که در ساعت ۱۰/۳۰ صبح امروز شنبه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ،  با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد، ابتدا دکتر احمد امرایی ریاست شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان امام خمینی ره ضمن عرض خیرمقدم به مسئولین استانی و شهرستان ، به شمه ای از مراحل ساخت این مرکز پرداخت.

این مرکز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۷۰۰ متر مربع طی دو سال به بهره برداری رسید ه است . با افتتاح این مرکز مشکل کمبود فضا و تخت زایمان  و بستری برای مراجعه کنندگان تاحدودی برطرف خواهد شد. ایشان ضمن تشکر از ریاست محترم دانشگاه و معاونت درمان اذعان داشت که در بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت  نسبت عمل های جراحی سزارین به زایمان طبیعی  پایین تر از سطح  استان است واین یک  شاخص های مطلوب است.

در ادامه حجت  السلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از زحمات ریاست دانشگاه علوم پزشکی ، به ابلاغیه و دستور مقام معظم رهبری  در اجرای بسته تحول سلامت ،اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک تحولات خوبی را در بخش بهداشت و درمان شهرستان شاهد باشیم.

در ادامه  مراسم ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان ضمن  تشکر از مسئولین استانی و شهرستانی وکسانی که در اجرا ، ساخت و راه اندازی این مرکز همکاری کرده اند، از زحمات پرسنل بیمارستان تقدیر نمودند. وی گفت از  ریاست محترم دانشگاه درخواست داریم در روند کار بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابه کوهدشت تلاش بیشتری داشته باشند . وی همچنین گفت ؛ این شهرستان نیازمند دستگاه ام آر آی (MRI) است که امیدواریم با همت مسئولین و بخش خصوصی ، هرچه زودتر شاهد راه اندازی  این مرکز هم  در شهرستان باشیم.

 

333

 

در پایان  دکتر ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ضمن تبریک هفته دولت ، از زحمات روسای قبلی دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان در ساخت این مرکز ، تشکر نمود. دکتر ساکی گفت ساخت این زایشگاه با ظرفیت ۲۸ تخت،  بخشی از مشکلات مراجعه کنندگان به بیمارستان را حل می کند. وی در ادامه گفت ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخته خوابه کوهدشت ( که تا ۲۰۰ تخت ارتقاء خواهد یافت)با کمک نماینده محترم شهرستان  در حال پیگیری و صدور مجوز ماده ۲۱۵ ( بودجه ملی )است .

وی در ادمه گفت دولت طرح های نیمه کاره  را در اولویت کاری خود قرار داده است . ما در استان چند پروژه نیمه کاره داریم از جمله دو بیمارستان در خرم آباد، یک بیمارستان در بروجرد ویک بیمارستان در  الیگودرز، که تمام تلاش خود  را در تکمیل و تجهیز این پروژه ها  خواهیم کرد که به زودی مورد بهره برداری قرار گیرند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 52در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۲
  1. ببینید آقای ساکی کوهدشت تشریف دارن داره به عینه مشکلات بیمارستان کوهدشت را می بینه اما توصحبتاشون دنبال ساخت به قول خودش بیمارستانهای خرم آباد و بروجرد این نشان از پیگیریهای نماینده کوهدشت شما را به خدا دلمون را به چی خوش کنیم البته گفتن هرکه به فکر خویشهاحالا نماینده ما هم به فکر آینده خودشه۰

    • باسلام خدمت مسئولین محترم سایت میرملاس وتشکر از زحمات شما در پوشش خبری مسائل ومشکلات شهرستان خدمت مردم شریف کوهدشت عرض می کنم که تشریف فرمایی جناب دکتر ساکی جهت افتتاح زایشگاه در بی خبری وبی اطلاعی محض پرسنل صورت گرفت .واساساً سرپرستی شبکه بهداشت ودرمان چنان عمل نمود که پرسنل بویی از این خبر نبرند ما نیز انتظار داشتیم باتوجه به عمق و وسعت مشکلات بهداشت ودرمان شهرستان آقای رییس دانشگاه با عنایت به قضایای اخیر کمترین ارزش واحترامی برای پرسنل این شهرستان قائل می شدند وحداقل در یک گفت وگوی رو در رو با پرسنل زحمت کش شرکت می کردند وپای درد دل ما هم می نشستند اما این رفتار ایشان حاکی از ناگفته های بسیاری است .وسئوال اینجاست چرا آقای دکتر ساکی در طی دو بازدیدی که تاکنون از آخر سال ۹۲تاکنون از بیمارستان داشته اند حتی یک بازدید چند دقیقه ای از ستاد شبکه و که همه روزه در یک حالت نیمه تعطیل وقت ها را سپری می کند نداشتند ؟؟؟؟؟؟؟ چرا نیامد که ببیند بیش از ۷۰درصد پرسنل ستاد حضوری روزانه کمتر از ۲ساعت در محل کار حضور دارند.به راستی در این بازدید باتوجه به عمر یکساله دولت تدبیر وامید چند نفر از همراهان ایشان ومسئولین واحد های شهرستانی بهداشت ودرمان که در این بازدید ها شرکت دارند به اعتدال وتدبیر وامید اعتفاد دارند؟؟؟؟؟؟آقای دکتر ساکی که نیک می داند مدیریت کنونی یک مدیریت ناکار آمد وناتوان است اقدامی در جهت تحقق سیاست های دولت تدبیر وامید نمی کند ؟؟؟؟؟؟؟؟چرا با مردم رو راست نیست؟وچرا از بازتاب مسائل ومشکلات توسط رسانه ها هراسناک شده است ؟ودر رابطه با انعکاس خبر زایمان یک شهروند این شهرستا ن در توالت غیر قابل استفاده محوطه بیمارستان که با واکنش تند آقای وزیر توام شد ایشان به جای استفاده از این موقعیت که توجه وزیربهداشت توانا وجدی دولت را به خود جلب نموده وجناب وزیر دستور موکد بر رفع نواقص داده اند آقای دکتر ساکی تمام همتشان را بر شناسایی عوامل انعکاس دهنده این خبر گمارده اند وبه جای حل مسئله سعی بر پاک کردن صورت مسئله دارند .وبنابر شنیده ها ایشان در یک جلسه که کسی از فرزندان دلیر کوهدشتی حضور نداشته اند بیش از حد واندازه خودشان صحبت نموده ودرنکوهش انعکاس این خبر وتحقیر مردم کوهدشت واهانت به مردم شریف کوهدشت سخن رانده اند.البته لازم به ذکر است که آقای رییس دانشگاه باید بداند که که این تنها مسئله ای نیست که قابلیت رسانه ای شدن را داشته واگر تاکنون در انعکاس اخبار دیگر در حوزه بهداشت ودرمان مراعات شده به خاطر رعایت حال ایشان است وحال که ایشان عملاً نشان داده اعتقادی به خواست مردم کوهدشت که برای اولین بار راًی بالای ۷۰ درصد به تدبیر وامید داده اند ،ندارد دیگر هیچ ملاحظه ای در کار نخواهد بود.

    • عزیزم مشکل از خودی هاست/کسی دلسوز مردم هست؟/

    • جناب منوچهر خبر در چند خط بالاتر کامنت شما قرار داره بخون چی گفته دکتر ساکی با کمک نماینده محترم .واقعا مسول سایت هر کامنت ضد آقای ملکشاهی رو باید ثبت کنید.

      • برادر مشکل از ماست مردم به ما اعتماد دارن وما میبینیم که چه میگذرد اما جرات اعتراض نداریم بخاطر خفقان اقای رییس ما باید دسته جمعی اعتراض کنیم به مسوولان شهر بخاطر این مردم محروم از حداقلیهای بهداشت حالا از خودمانم مایه بزاریم تا شاید اقای مدیر بخود اید؟!؟!؟!؟

  2. ۲۸ تخت ؟!
    ببخشید جمعیت کوهدشت چقدره ؟

  3. یکی از دلسوزان برای کرسی برخیزد…

  4. سالن جدید مبارک باشه.
    اما آیا رویه جدید هم در پیش خواهد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    چه زود همه چی فراموش شد. انگار نه انگار همین چند هفته پیش شیدا با اون وضع فجیع به دنیا اومد.
    اگر این اتفاق هر جای دنیا می افتاد مسؤول مربوطه بلافاصله استعفا می داد.
    متاسفم…

    • خیرعزیزم دکتر ساکی به جای تغییر مدیریت درپی شناسایی عوامل افشای بی مهری به همشهری عزیز مان از منطقه محروم سرکوه همیان است.

  5. ایا با افتتاح زایشگاه در بخشی از بیمارستان امام به فکر تامیین کادر نیروی انسانی اعم از ماما و متخصص زنان هم بوده اند.امیدواریم با توجه به دستورات رهبری نظام در خصوص عواقب رشد منفی جمعیت زیر ساختها برطرف تا شاهد رشد مثبت جمعیت بدون دغدغه در خصوص تجهیز بیمارستانها باشیم.

  6. شش ماه پیش که آمدین عبارت دخمه را برای این بیمارستان بکار بردین
    بعد شش ماه بدون کوچکترین تغییری بلکه بسیار بدتر و در شرایطی که در این بیمارستان
    نه تنها جان انسانها معرض خطر قرار دارد بلکه کرامت انسانها(تولد در سرویس غیر بهداشتی) نیز مورد توهین قرا گرفت و شما همچون گذشته دست روی دست گزارده و حتی معذرت خواهی کوچکی از طریق روابط عمومی ننمودید بلکه در بعضی مجالس مردم کوهدشت را مورد انتقاد قرار داده اید. امروز برای خود و مابقی ۷۰ درصدی که
    به برنامه های روحانی رای دادنند بسیار متاسف شدم که عقبه دولتشان کسانی همچون شما هستن هر چند ما
    سنخیتی بین اعمال شما و صحبتهای ریس جمهور نمیبینیم.

  7. نه تورو خدا حالادیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حالا که خبره شیداجون تا امریکام رفت؟؟ً!
    به قول استاد ش…
    خیـــــــــــــــــــــــجالت بکشین بسه دیگه…
    این دفعه چن متر ربان خریدین؟؟

  8. این پارکت کف زایشگاه رو خوب دقت کنید تا بفهمید اوج مدیریت این عزیزان را
    همین پارکت هیچگاه بطور کامل تمیز نخواهد شد و از هر چند مادر باردار بعد از زایمان باید یکی دونفرشان مجدد برای درمان عفونت بعد از عمل بستری شوند.
    بارالها مر تنیا وژت

  9. شما را بخدا به بخش جراحی وداخلی مردان سر بزنید بخدا پتو ندارن به مریضا بدن بخدا یه کمد در هیچکدام از اتاق ها وجود ندارد که هر مریض وسایل شخصی خودش را در آن بگذارد هیچکدام از اتاقها یخچال ندارن ووووهر روز شاهد خبر های نوبرانه از بیمارستان وشبکه بهداشت به گوش می رسد ولی وا اسفا که هیچ گوش شنوا وچشم بینایی وجود ندارد متاسفانه آقایان برای عکس گرفتن چقداز هم سبقت می گیرن

  10. نماینده محترم:

    زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب **** این چنین باهمه درساخته ای یعنی چه؟

  11. اگه این اتفاق هر جای دیگه دنبا افتاده بود تو بوق و کرنا می کردن ولی چون واسه خودمون افتاده مهم نیست

  12. با اجرایی طرح تحول سلامت در کوهدشت حدیدترین روش زایمان بدون درد و رایگان البته در دستشویی افتتاح گردید

  13. متخصص داره یا امثال شیدا خانمها باید دوباره تو راهرو متولد بشن؟

  14. دکتر ساکی منطق شما در برخورد با معضل بهداشت ودرمان کوهدشت چیه ؟ آقای دکتر کوهدشت اونجایی نیست که تو فکر می کنی نرسیدن به موضوع کوهدشت وبی تفاوتی در برابر سوء مدیریت بهداشت ودرمان کوهدشت قابل توجیه نیست وبه زودی بلای جان شما خواهد شد . این را مطمئن باشید گریبانتان را می گیرد.حالا میگی نه؟ به سکوت خود ادامه بده.

  15. خدا کند زایشگاه باشد و بماند
    و نه با غفلت و کم کاری مسئولین مربوطه و نبود پزشک متخصص و پرسنلی متعهد و مجرب تبدیل به
    کشتارگاه شود

  16. ریاست محترم شبه بهداشت ودرمان کوهدشت بایدپیگیراین مشکلات باشد.

  17. اندکی صبر
    سحر در راه است

  18. عزیزان من اگه می خواهید عمق بدبختی بخش درمان کوهدشت را بدانید بروید و ازدحام جمعیت در مطب خانم دکتر … متخصص زنان وزایمان راببینید که تا نیمه شب در مطبش معاینه می کند .اگر برای هر مریض دقیقه وقت بگذارند تصور کنید در یک روز چند مریض باید ویزیت شوند درحالیکه انبوه جمعیت در این مطب بدین صورت است. ما سال پیش در شهرمان چند متخصص زنان داشته ایمولی حالا………..

  19. جناب دکتر ساکی اگر بزرگترین بیمارستان دنیا رابرای کوهدشت تاسیس کنید ولی نیروی متخصص وجود نداشته باشد ومدیریت ضعیف باشد شبیه خوابگاه است. شما اگر می خواهید به مردم کوهدشت خدمت کنید مدیریت بیمارستان را سامان دهید وهمین خرابه را مجهزوآباد کنید کلی کار کردید وبیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی پیشکش شما.

  20. واقعا وضعیت بهداشتی کوهدشت در مرحله۱۰۰درصد بحرانی به سر میبره من نمیدونم مگه آقای وزیر دستور ندادن که مشکلات این شهرستان با ید در اولویت باشه بعد آقایان تو حضور نمادین خودشون هی مگن بروجرد و خرم اباد بیمارستان نداره دیگه بسه مسئولین محترم … .

  21. جناب آقای دکترساکی همین چندماه پیش که اومدی بیمارستان رودیدی خیلی ناراحت بودی ومیگفتی که لیاقت مردم کوهدشت خیلی بیشترازایناست وبیمارستان نیست این یه دخمه است پس چی شد؟متاسفم براخودمون

    • احتمالا تو این چند ماه شیدا بزرگ شده ریاست بیمارستان قبول کرده مدیریت خیلی بهتر از کاردان بهداشت محیطی

  22. سلام پریسای عزیزم ما نسل سوخته هستیم شما که نابغه هستین و با این تحصیلات قدرتو نمی دونن و منکه از بیکاری آواره ی غربت شدم … و این هم از نسل جدید که شیدا کوچولو با… نمی دونم چه زمانی مسئولین دیار عزیز ما فریاد ما رو به گوش دولتمردان می رسونن؟

    • سلام مقیم عزیز
      فک کنم اشتبا گرفتین؟!!!
      من نه نابغه ام و نه تحصیلات دارم!!!!!!!!!!!
      اگه مردم این مرزوبوم قدرشنااس بودن که ما این……..

  23. زایشگاه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پروانه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بی پناهی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • اگر با خاطیان برخورد نشه
      شیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      شیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      شیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      شیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      شیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      شیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      .
      .
      .
      و شیداهای دیگر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      به دنیا خواهند آمد

  24. آقای احمد امرایی تورو به جان عزیزت در خلوت خودت خوب فکر کن ببین شما قادربه اداره کرد ن یک خانه بهداشت هم هستی تا سیستم سلامت یک شهرستان؟ چرا اینقدر اصرار به موندن در این پست دارین آیا ارزش اینو داره که هم در این دنیا و هم در دنیا آخرت پاسخگوی این همه مشکل در حوزه سلامت این شهر با شین؟

  25. باسلام خدمت همشهریان عزیز
    وقتی که آقای ساکی مدیریت سلامت استان رابرعهده گرفته است درسوگندنامه خود توهین به مردم راجزء بندهای آن قلمدادنموده است ودرحضور مسئولین شهر مردم رابه باد تمسخر واستهزاء میگیرد حق دارد که به جای چاره اندیشی این معضل بزرگ شهر که مردم با آن دست به گریبان هستند به افتتاح چند باره زایشگاه بپردازد ۲- وقتی عده ای ازمسئولین شهر کورکورانه وبدون درنظر گرفتن حق مردم ازمدیریت ناکارآمد بیمارستان
    حمایت میکنند باید آقای ساکی به فرهنگ ومردم نجیب شهر توهین نماید ۳- خدایا پناه به توازدست مسئولین بیتدبیرشهر

  26. جالبه ؟!
    همین آقای نماینده چند روز پیش همراه ۴ نماینده دیگه دنبال عزل دکتر ساکی بودن اونم بخاطر دلایل عجیب!
    داروخانه شبانه روزی اقوام ، انتصاب ، داروسازی مجازی و…
    واقعا عجب جماعتی داریم!

  27. آقای ساکی چندی پیش وضع رقت بار بهداشت ودرمان شهرستان کوهدشت را دیدی بدون اینکه قدم مثبتی بردارید چطوری دوباره ازمدیریت بی لیاقت تعریف میکنی راستی این تذهبون

  28. واقعاً اینا مردم رو چی می پندارند؟ عزیزم در این عصر تکنولوژی وارتباطاط پیشرفته دروغ گویی وسر مردم شیره ملیدن مثل دم خروسه آرویتان را خوب می برد آقای رییس دانشگاه بسه دیگه بی تدبیری وترسو بودن هم حدی دارد.

  29. باعرض سلام وادب واحترام خدمت همشریان بزگوار وهمچنین خدمت مدیر بزرگوار سایت میرملاس برادر ازادبخت که با تلاش فراوان مشکلات بهداشت ودرمان شهرمان را پیگیرند خدمت همشهریان عرض کنم که مشکلات بهداشت ودرمان کوهدشت یکی یا دو تا نیست که بشود انها را به گوش مدیر بهداشت برسونیم متاسفانه در مدت این چند سال اینقدر کوتاهی در بخش بهداشت ودرمان شده که مردم جون به لب شدن من چندتا سوال از ریاست دانشگاه اقای دکتر ساکی دارم اقای دکتر ایا شما در جریان کار درمان شهر کوهدشت هستید ایا شما واقف هستید که تنها بیمارستان کوهدشت حدود پنج سال است که رییس ندارد ورییس شبکه با حفظ سمت سرپرست بیمارستان هم میباشند۲ایاشما واقفید که شهرستانی باحدود دویست هزارنفر جمعیت باحدود ۱۸درمانگاهو۸۶خانه بهداشت وکارهای اداری تنها با یک نفر مدیریت میشود که کار درمان وبهداشت به این روز افتاده۳_اقای دکتر ایا در جریان زایشگاه کوهدشت از روز عید فطر تا زمانی که زایمانی با کمال تاسف در دستشویی انجام شد که چندتا زایمان در این بیمارستان انجام دادن هستید اقای دکتر من نمیدانم ولی به بهانه نداشتن متخصص زنان تمام زایمانها به خرم اباد ارجاع دادن میشود از اداره ثبت احوال مطابقت دادبا تعداد زایمانهای بیمارستان ۴_اقای دکتر ما نمیدانیم کوتاهی از دانشگاست یا از مدیر شبکه که زنان باردار این شهرستان باید تا ساعت یک شب تو مطب تنها متخصص زنان وزایمان این شهرتو نوبت بمانند خلاصه ما نمیخواهیم تمام کوتاهیها به شما برگردد ولی میخواهیم بدانیم ایا قطع رجال است که شبکه ومرکز بهداشت وبیمارستان بایید توسط یک نفر اداره ناقص شوند یا به دلیل صرفه اقتصادی اقایان باید وضع بهداشت ودرمان ما اینچنین باشد به هر حال ما از جناب دکتر ساکی و نماینده محترم وامام جمعه محترم انتظار داریم به وضع درمان این شهرستان رسیدگی کنند

  30. سلام دوستان
    بدانید بدانیم وضعیت بیمارستان انعکاسی است از تفکر ان نوع زندگی مردم ان خطه مردم خود باید استین بالا بزنند مردم خود باید به رشد خود کمک کنند وقتی مردم براحتی اشغال های خود را جلوی خانه هایشان می ریزند شان خود را نشان می دهند

  31. بابا دکتر مرد برای زن بیمار کورتاژ انجام میده ببین چه افتضاحیه؟؟؟؟

  32. با سلام
    یک عده که منافع شخصی خودشان در نگهداشتن این مدیریت به هر قیمتی که باشد هست انتقاده های به حق و سازنده مردم در نظر مسءولین به عنوان را توهم و حاشیه سازی و دشمنی جلوه داده اند باید گفت چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
    تو رو خدا کدو متون اگه مریضی داشته باشید به این بیمارستان اعتماد دارید که یا به مرگش دهد یا دردی به دردش اضافه نکند در حالیکه رسالت اصلی این بیمارستان درمان است
    نکته ۲: سری به اضافه کار ،کارانه،و ماموریت کسانی که این پشتببانی را انجام می دهند و همچنین کاری را که در ازای آن بر عهده دارند بزنید و با حقوق سایر پرسنل مقایسه کنید تا ببینید آنها دلسوز مردم و نظامند یا مزایای چند ملیونی خودبه هر حال آنچه آشکار است اگر این روند ادامه ژیدا کند شاهد حوادث فجیعی خواهیم بود که دیگر لاپوشانی کردنش ممکن نخواهد شد.

  33. با عرض سلام خدمت دوست های میرملاسی.
    دوستان به نظر شما آقای دکتر که به این سمت انتصاب شدن، چرا سریع السیر برای افتتاح همچین طرح عقب مانده ای به کوهدشت اومدن؟ الف:خودشیرینی؟ ب: زدن اسم این طرح به نام خودشون
    ج: درد گرفتن وجدان بیدار د: عشق و علاقه به کوهدشتی هایی که مسخرهی عام و خاص شدن؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.