- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان منصوب شد

139112210002743

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

امروز در مراسمی و با حضور سردار قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان، سرهنگ رضا شیراوژن به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان معرفی شد.

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، امروز در مراسمی و با حضور سردار قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان، رسانه ها و دیگر مسئولان استان لرستان سرهنگ رضا شیراوژن به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان معرفی شد.

 رضا شیراوژن معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در این مراسم اظهار کرد: رسانه های استان لرستان نقش مهمی در مقابله در جرایم دارند و همانطور که در این مدت نشان داده که چه نقش مهمی دارند در برقراری نظم و امنیت در استان، از این به بعد هم از آن ها انتظار همکاری بیشتری داریم.

وی با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در ایجاد امنیت در استان افزود: امنیت یکی از مهم ترین کارها در جامعه است که ما امادگی داریم تا با تشکیل جلسات و همفکری با رسانه برای برقرای امنیت گام های موثری برداتریم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان بیان کرد: تعامل و همکاری موثر اصحاب رسانه و نیروی انتظامی اثرات و فایده‌های زیادی دارد که می توان گفت ورود سرمایه گذاران جهت توسعه استان از مهم ترین اثرات ان است.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در جامعه دارند چرا که مردم انعکاس اخبار را از رسانه ها دریافت می کنند و عملکرد به موقع رسانه ها می تواند سبب خوشحالی و ایجاد امید در بین مردم استان لرستان شود.

شیراوژن با اشاره به تلاش همه برای امنیت و توسعه استان لرستان گفت: همه باید برای ایجاد امنیت و آرامش و توسعه استان تلاش کنیم که در این بین همکاری و حمایت رسانه ها و نیروی انتظامی خیلی موثر است.

در این مراسم سرهنگ رضا شیروژن به عنوان معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان منصوب و از زحمات سرهنگ مصطفی محمودی قدردانی شد.