کد خبر : 55226
تاریخ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,338 بازدید

گزارش تصویری / افتتاح زایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت

                              عکاس : تورج آزادبخت / میرملاس نیوز       

0 (1)

 

0 (2)

 

0 (3)

 

0 (4)

 

0 (6)

 

0 (7)

 

0 (8)

 

0 (9)

 

0 (10)

 

0 (11)

 

0 (12)

 

0 (13)

 

0 (14)

 

0 (15)

 

 

عکاس : تورج آزادبخت / میرملاس نیوز 

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

جناب دکتر ساکی اگر بزرگترین بیمارستان دنیا رابرای کوهدشت تاسیس کنید ولی نیروی متخصص وجود نداشته باشد ومدیریت ضعیف باشد شبیه خوابگاه است. شما اگر می خواهید به مردم کوهدشت خدمت کنید مدیریت بیمارستان را سامان دهید وهمین خرابه را مجهزوآباد کنید کلی کار کردید وبیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی پیشکش شما.

[پاسخ]

شریفه محمدیان در گفته :

مگه تا حالا کوهدشت زایشگاه نداشت

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۹ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۳:۱۷:

پزشکش کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

کار پاسخ در تاريخ یکشنبه ۹ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۸:۴۵:

هنوز نرفتی بیمارستان ببینی داشته یا نه

[پاسخ]

به امید ان روز پاسخ در تاريخ یکشنبه ۹ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۸:۴۷:

هنوز نرفتی ببینی چه جهنمی بوده

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ یکشنبه ۹ شهریور , ۱۳۹۳ ۲۲:۲۰:

به امید آن روز که بری سر بزنی حالت ازش بهم می خورد

[پاسخ]

رسول میرزاییان پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۶ شهریور , ۱۳۹۳ ۰۹:۱۰:

زایشگاه قبلا داشت ولی به دلیل زایمان زیاد کوهدشت جوابگو نبوده و بصورت مستقل از بیمارستان یک زایشگاه مجهز را تاسیس کردند از این بابت از مسئولین متشکریم.اگرچه هنوز پزشک ثابت متخصص زنان و زایمان نداریم که خود جای تأمل دارد

[پاسخ]

هم میهن در گفته :

به امید رونمایی از پرسنل لازم برای این زایشگاه!

[پاسخ]

آشنا پاسخ در تاريخ یکشنبه ۹ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۳:۰۹:

ههههههه…خیلی جالب بود!
اصلا نگران نباشید دوستان آوازه ی افتخار آفرینی اینجام در آینده ی نه چندان دور به گوشمون می رسه!!!!

[پاسخ]

میرزایی منش در گفته :

امیدوارم اقای ساکی پیگیر قضیه زایمان اون خانمی که در دستشوی وضع حمل کرده باشه و فراموش نکرده باشه با خاطیان برخورد کنه

[پاسخ]

همکار پاسخ در تاريخ یکشنبه ۹ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۳:۱۶:

اتفاقاً خوب هم پیگیره ولی پیگیر اون پرسنلی که از صحنه محل زایمان در توالت مخروبه فیلم گرفته تا اخراجش کند.

[پاسخ]

دادور در گفته :

با سلام
احداث اين زايشگاه نتيجه پيگيريها و تلاش هاي شبانه روزي مدير داخلي پيشين بيمارستان امام خميني جناب آقاي مهندس يونس آزادبخت مي باشد.

[پاسخ]

داغ دل مردم از اين همه سوءمديريت در بيمارستان وشبكه بهداشت با چند قطعه عكس پاك نمي شود فقط بايد بخدا پناه برد واز كساني كه سفت وسخت پشت اين آقايون وايستادن ونمي گذارند چند نفر كار دان وخبره وداراي وجه كار رابه دست بگيرن وبه مردم خدمت كنن فقط به او بايد شكايت برد وبس

[پاسخ]

حمیدازادبخت در گفته :

حکایت های مدیریتی
خودارزيابي
——————————————————————————–

پسر كوچكي وارد مغازه اي شد، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد. بر روي جعبه رفت تا دستش به دكمه هاي تلفن برسد و شروع كرد به گرفتن شماره. مغازه دار متوجه پسر بود و به مكالماتش گوش مي داد.

پسرك پرسيد: «خانم، مي توانم خواهش كنم كوتاه كردن چمن هاي حياط خانه تان را به من بسپاريد؟»

زن پاسخ داد: «كسي هست كه اين كار را برايم انجام مي دهد.»

پسرك گفت: «خانم، من اين كار را با نصف قيمتي كه او مي دهد انجام خواهم داد.»

زن در جوابش گفت كه از كار اين فرد كاملا راضي است.

پسرك بيشتر اصرار كرد و پيشنهاد داد: «خانم، من پياده رو و جدول جلوي خانه را هم برايتان جارو مي كنم. در اين صورت شما در يكشنبه زيباترين چمن را در كل شهر خواهيد داشت.» مجددا زن پاسخش منفي بود.

پسرك در حالي كه لبخندي بر لب داشت، گوشي را گذاشت. مغازه دار كه به صحبت هاي او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت: «پسر…، از رفتارت خوشم آمد؛ به خاطر اينكه روحيه خاص و خوبي داري دوست دارم كاري به تو بدهم.»

پسر جوان جواب داد: «نه ممنون، من فقط داشتم عملكردم را مي سنجيدم. من همان كسي هستم كه براي اين خانم كار مي كند.»
نتیجه:می گیریم
هر یک مدیران جامعه ما از هر طیف ملی،استانی،منطقه ای میبایست بر اساس رسالت خود ،همیشه یک سیستم خودارزیابی چه در درون خود و چه در حوزه کاری و مدیریتی خود داشته باشند تا ناغافل درگیر و دار مشگلات گرفتار نشوند.

كليدواژه‌ها : سنجش عملكرد ؛ ارزيابي عملكرد ؛ خودارزيابي ؛ Performance Appraisal ؛ رضايت كارفرما ؛ ميزان امنيت شغلي

[پاسخ]

علی 77 پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۳ ۰۹:۵۴:

زیبا بود و به جا و نکته ی ناگفته ای بر جا نگذاشت ، نظارت و پایش و خود ارزیابی و در نهایت انتقاد پذیری لازمه ی مدیریت میباشد.

[پاسخ]

اصل همه کارها مدیریت است مدیر وقتی هیچ نظارتی برزیر دستان نداشته باشه فقط دنبال حفظ پست وعدم تنش باشه همین میشه مدیربایستی جسور ومتخصص باشه توصیه میشود ازافراد رشته مدیریت برای مدیران بیمارستان استاده شود

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

درعکس قیافه مسولین چنان نشان می دهد که انگار بتروشیمی افتتاع شده که دوهزار نفر ازاین مردم بیچاره از بی کاری دربیایند هردهستانی دارای زایشگاه است تاجناح بازی هست شهرمظلومم ازیک روستاازامکانات عقبتراست

[پاسخ]

درود بر نماینده مقتدر کوهدشت

[پاسخ]

دردمند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۰ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۷:۰۹:

اقتدار یعنی این فضاحت که آبروی همه کوهدشت را بهداشت برد؟؟؟؟؟

[پاسخ]

شریفه محمدیان پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۰ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۸:۳۲:

برو بابا نماینده چکار کرده

[پاسخ]

ماجرا پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۱ شهریور , ۱۳۹۳ ۰۷:۵۱:

نماینده کسی که بهش رای داده واز او حمایت کرده رو سر کار گذاشته ولی از یک نورآبادی برای مدیریت شبکه حمایت می کند.

[پاسخ]

طرهانی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۱ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۳:۳۲:

بازم ببخشید خانم محمدیان اشتباه متوجه شدم حق با شماست فکر کردم گفتید نماینده چکار داره

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

روکش های روی تختهای بستری و تخت های معاینه بسیار بسیار نا مناسب و از نظر زیبایی هم بسیار بد شکل است.
ترکیب رنگهای تختها و کف و دیوارها خیلی بد است.
نور خیلی کم است.
خلاصه اینکه بی سلیقگی بیداد می کند.

[پاسخ]

اسليمي در گفته :

شما بايد بپرسي باعث و باني اين كار كي بوده تشكر كني نه از آقاي ملكشاهي متا سفم كه خوب فكر نمي كني كه تشكر مي كني

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

روکش های روی تختهای بستری و تخت های معاینه بسیار بسیار نا مناسب و از نظر زیبایی هم بسیار بد شکل است.
ترکیب رنگهای تختها و کف و دیوارها خیلی بد است.
خلاصه اینکه بی سلیقگی بیداد می کند.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

به خداناشکری بده اول بیمارستان بعدمتخصص همه چیز به نوبت درآن واحدتو این تحریم ومشکلات همه چیز باهم مشکله

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۳ ۰۹:۰۸:

متخصص هم تحریم شده ؟
کوهدشت رو کی تحریم کرده؟

[پاسخ]

كوهدشتي پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۶:۱۱:

يعني حق مردم اين شهر توي اين 35 سال يه بيمارستان با اين وضعيته؟ جناب ناشناس تو به اين وضع راضي هستي؟

[پاسخ]

متاسفانه افتتاح زایشگاهی که سه سال پیش کلنگش به زمین زدن به حساب پیگیری مجدانه نماینده ای که قرار بود پتروشیمی برامون افتتاح کنه میزارن افسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسوس

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۳ ۰۹:۱۱:

برای 28 تا تخت 3 سال یعنی 1095 روز وقت صرف کردن!

[پاسخ]

کم شانس در گفته :

برای هر کار کوچیک هم تشکر وقدر دانی لازم است تا در افراد انگیزه ی کارهای بزرگتر ایجاد شود ، ولی متاسفانه بعضی اطلاع لازم ندارند و قضاوت میکنند ، اگر اعتبار و هزینه ی صرف شده در این پروژه (که اصول ساختمانی بیمارستان را بر هم زده بصورتیکه پرسپکتیو از سمت بالای کلیه ی بیمارستانها بشکل Hیعنی Hospital به معنی بیمارستان بوده تا در مواقع جنگ و بحران این مراکز تشخیص داده شده و از بمباران آنها ممانعت شود ولذا اینکار غیر قانونی لطمه بزرگی به ساختار بیمارستان زده و این حاکی از غیر کارشناسی بودن پروژه است ) اگر دست هر فرد دیگری هم بود مطمئنا شایسنه تر از این انجام میشد . ضمنا تامین آب مصرفی این مکان و دفع فاضلاب و سایر فاکتورهای این مکان نیز که قبلا میبایست پیش بینی شود ، ایجاد مشکلات متعدد دیگری خواهد نمود که طعم شیرینی کذایی بازگشایی آنرا تلخ خواهد نمود .

[پاسخ]