تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

دکتر کریمی فر : آموزش و پرورش لرستان جایی برای آزمون و خطا ندارد

  • کد خبر : 55263
  • 08 شهریور 1393 - 23:40

  مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه این حوزه دیگر جای آزمون و خطا ندارد، گفت: مدیران مدارس تبدیل به احسن می شوند. مهر: گودرز کریمی فر پیش از ظهر شنبه در دیدار فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در دیدار امروز جمعی از مدیران ستادی، کارشناسان، […]

_MG_0038

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه این حوزه دیگر جای آزمون و خطا ندارد، گفت: مدیران مدارس تبدیل به احسن می شوند.

مهر: گودرز کریمی فر پیش از ظهر شنبه در دیدار فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در دیدار امروز جمعی از مدیران ستادی، کارشناسان، مدیران مدارس و فرهنگیان شهرستان خرم آباد حضور دارند، اظهار داشت: در حال حاضر در آموزش و پرورش لرستان ۳۰۰ هزار دانش آموز تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش لرستان ۳۰ هزار پرسنل دارد، تصریح کرد: چهار هزار و ۲۰۰ آموزشگاه در لرستان وجود دارد و آموزش پرورش استان ۲۵ منطقه و شهرستان را تحت پوشش خود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان از آمادگی کامل برای ورود به سال تحصیلی جدید برخوردار است، گفت: برنامه ریزی های لازم در قالب کمیته های مختلف تبلیغی، اطلاع رسانی، ارزیابی و نظارت، تایید صلاحیت، آموزشی و …با رویکرد مدیریت جهادی برای ورود به سال تحصیلی جدید صورت گرفته است.

کریمی فر با بیان اینکه آموزش و پرورش گسترده ترین دستگاه استان بوده و ما به دنبال برنامه محور و علمی محور بودن این دستگاه هستیم، تصریح کرد: در آموزش و پرورش مصمم است فرهنگ یادگیری را از سطحی نگر بودن دور و یک یادگیری عمیق و مطلوب جایگزین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه معلم هایی را در آموزش و پرورش موفق می دانیم که دانش آموز را پر از سوال کرده و خلاق، کنجکاو و پرسش‌گر تربیت کند، افزود: ظرفیت های بسیار خوبی از لحاظ نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان وجود دارد که باید از شکل بالقوه به بالفعل دربیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت و بهره وری مدیریت آموزشگاه های استان گفت: مدیران آموزشگاه ها سفیران دوم آموزش و پرورش هستند و مدیران خلاق و با تراز علمی بالا می توانند در پیشرفت آموزش و پرورش استان کمک کنند.

کریمی فر یادآور شد: به دنبال این هستیم که مدیران آموزشگاه ها را تبدیل به احسن کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش استان دیگر جای آزمایش و خطا ندارد، افزود: تمام تلاش ما بر این است که برنامه را به صورت عملیاتی و کاربردی اجرا کنیم تا سطوح بیرونی جامعه نسبت به آموزش و پرورش قضاوت مثبت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه ما به مدیریت اخلاق محور پایبند هستیم، یادآور شد: آموزش و پرورش جایگاه اخلاق و تکریم معلمان است و ما همه معلمان را واجد حقوق برابر می دانیم.

کریمی فر در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان در زمینه کسب رتبه های تک رقمی کنکور سال ۹۳ در کشور رتبه سوم را بعد از استان های تهران و اصفهان کسب کرد، اظهار داشت: امسال شاهد افزایش قبولی دانش آموزان در کنکور ۹۳ و همچنین قبولی در امتحانات نهایی سال سوم بودیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی گذشته ۲۸ مدال طلا در مسابقات ورزشی کشوری کسب کرده است، تصریح کرد: توجه به فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآن و عترت دانش آموزان یکی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

بنابر این گزارش در پایان مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد از رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور سال ۹۳ در استان تقدیر به عمل آمد.

همچنین از مدیران مدارسی که دانش آموزان آنها حائز رتبه های برتر در کنکور شده بودند نیز با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. این موفقیت های ارزشمند را به جناب آقای دکتر کریمی فر تبریک عرض می نماییم.انشا،اله توانمندی های علمی و مدیریتی ایشان ،آموزش وپرورش لرستان را بر قله های رفیع موفقیت خواهد نشاند وشاهد رشد و بالندگی دانش آموزان وفرهنگیان این مرز وبوم خواهیم بود.

  2. آقای دکترکریمی:سلام آنچه که جنابعالی درهمایشها ودیگربرنامه هامیفرمایید بسیارزیبا ودلنشین است امامگرمیشوددرکوهدشت که کاملا یک طیف حاکم است بتوان ازتمام ظرفیتهای مدیریتی استفاده شود.مدیرانی هستندکه قبلا(دوره اصلاحات)توان مدیریتی خودرابه اثبات رسانده اندحتی درسطح استان هم حائزرتبه مدیریتی شده اند اماالان به جرم اینکه بقول خودشان برای فلان نماینده تلاش زیادنکرده اند ازمدیریت عزل شده اند.که قابل اثبات است .بااین دیدگاه تبدیل به احسن نمیشود.

  3. از کجاشرو کنمو نمیدونم.
    من یه دانش اموز سال چهارم تجربی هستم و کنکور دادم.
    سال سوم که بودم وقتی برگه امتحانمو تحویل میدادم واز کلاس بیرون می اومدم اندکی! از دوستان نمره درسشون ۱۸یا۱۹ بود.که اهو واه میکردن که کم میشن.ولی قسمت جالب این ماجرا این بود که وقتی تیرماه کارنامشونو میدیدم کوپ میکردم.
    ۲۰تمامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    ما بدبختای بیکس تنها کاری که از دسمون برمیاد واگذاری به خداس………….
    تنها امیدم این بود که کنکور برسه میتونم جبران کنم.(از اون جای که شنیدیم میگن کنکورو پارتی بازی!!!)
    منی که شبو روز درس میخوندم و البته +اون دوستان گرامی معدلم ۱۹واندی شد.موقع تصحیح برگم از ۲۵صدم هم نگذشته بودن.ولی دوستان عزیزم۲۰
    کنکوری که انتظارشو داشتم رسید.دوستان گرامی برای حل مسایل شیمی از ماشین حساب مهندسی(!!!!!)
    استفاده میکردن بدون این که کسی بهشون سخت بگیره.به طور ۱۰۰%از امیدواری کذبم ناامید شدم.
    خانما امسال پزشکن وما…….
    شاید باخوندن این مطلب بگین خانما حسودن!؟نه باور کنید با دیدن این پارتی های پرچرب قلبمون به درد اومده.
    مگه تحمل یه ادم چقده؟؟
    چقد بایستی ما مردم این شهر
    “سکوت”
    کنیم.چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟!
    توروخدا این برنامه های…جمع کنید.
    تجلیل از مدیران
    همین مدیرا بودن که جلوی چشامون هر کاری رو که دوست داشتن کردن.
    خاهش میکنم کامنتمو درج کنین تا حداقل یه خورده اروم بگیرم.

    • دوست نازنینم سلام
      باخوندن متن غم انگیزت!!واین حس ناامیدی که واس منم به وجود اومده اشکم دراومد.
      یه حسی بم میگه ماسرجلسه کنکور کنار هم نشسته بودیم.یه ماشین حساب صورتی با حاشیه سفید!!!
      وقتی این صحنه جنجالی رو دیدم مونده بودم اعتراض کنم یانه…گفتنش به اتلاف وقتم می ارزه؟؟
      مورد داشتیم طرف حالش بدشده وقت نکرده بیشتراز۲سوال زبان خارجه بزنه.
      اونوقت کارنامه کنکورش زبانو میبینی۴۳%………………
      (اینو که گفتم واقعنی هااا.)
      جدا نمیدونم چطور بهت دل گرمی بدم و چی بگم.(بدون شرح)

    • امیدوارم این کامنت گذاشته شود تا شاید فکری به حال اجرای عدالت آموزشی در رومشگان شود
      با توجه به اینکه بچه و فامیل مدیران … امسال سال سوم دبیرستان بودند خرداد ماه در حوزه های اجرای امتحانات ، این دانش آموزان با آزادی هرچه تمامتر در امتحانات شرکت کرده و نمره های بالایی در امتحانات نهایی کسب کردند که همه ما همکلاسی ها سوابق تحصیلی این بچه ها را خوب می دونیم که در این حد نبودند
      این نمره های کسب شده به ناحق فردا در کنکور ۳۰ درصد تاثیر دارد
      جلسات برگزاری کنکور با ماشین حساب مهندسی(!!!!!) و … اختصاصی که بماند
      خدا به مردم بی پناه کمک کند

  4. خاهش میکنم کامنتمو درج کنین تا حداقل یه خورده اروم بگیرم.

  5. جناب آقای کریمی
    با سلام و تحیات
    دستگاه تعلیم و تربیت در هر کشوری مبتنی بر شاخص های علمی و مستقل از حوزه سیاست می باشد؛
    شعارهای آرمانگرایانه و تهی از محتوی نمی تواند عقبه ذهن اجتماعی را راضی نگه دارد
    با کمال تاسف باید بگویم که سیاست های اجرایی آموزش و پروش با گرانیگای حداکثری آزمون و خطا موجب نگرانی اولیا دانش آموزان و بدنه اجتماعی گردیده است.
    بنابراین با نگاه مستقل از سیاست و اجتناب از انتصاب های سیاسی واتکاء بر مدار اخلاق ،دانش و توانمندی می توان نگاه منفی اجتماعی را به این مجموعه ارزشمند و مقدس برطرف نمود ولاغیر.

  6. خدمت این خواهرگرامی بایدعرض کنم دریک رقابت تنگاتنگ شرایط دشواری راگذراندی که قابل درک است امادرکنکورسراسری فرصتهایی که به آن اشاره کردی اندک وکمترتاثیرگذاراست.قطعاشمابه تلاش بیشتری نیازداری که به هدفت نزدیکترشوی.برای رشته های پزشکی نیازبه ترازبالای۹۵۰۰ورتبه زیر۳۰۰۰داری امسال سهمیه های پزشکی کمترشده بودازاین نظرشانس قبولی هم کمترشده بودان شاءالله برای سال آینده درست برنامه کن نقاط ضعف رادرآزمونهاپیداکن وبرطرف کن هرچندهنوزنتایج کنکوراعلام نشده،می توانی سال آینده جبران کنی .خیلی ازداوطلبان رشته های پزشکی سال دوم کنکوربه هدف خودمی رسند.موفق باشی

  7. آقای مدیر کل عزیز در شهر نو آباد برخلاف فرمایش شما مدیران موفق وبا تجربه لغو ابلاغ میشن وبه جای اونها افرادی میان که در طول خدمتشون یک دقیقه مدیریت نداشتن به نظر شما این روال آزمون وخطا نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.