تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مدیران جدید دستگاه‌های اجرایی استان لرستان معرفی شدند / معاون عمرانی برکنار شد

  • کد خبر : 55270
  • 09 شهریور 1393 - 20:24

  معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مدیران جدید دستگاهای اجرایی استان لرستان که در طول یکسال گذشته منصوب شده بودند به نماینده ولی فقیه در استان معرفی شدند. به گزارش میرملاس نیوز ؛ صید علی کورانی فرد عصر  امروز در جلسه شورای اداری لرستان با نماینده ولی فقیه در لرستان در  اظهار کرد: مسعود […]

_MG_1891

 

معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مدیران جدید دستگاهای اجرایی استان لرستان که در طول یکسال گذشته منصوب شده بودند به نماینده ولی فقیه در استان معرفی شدند.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ صید علی کورانی فرد عصر  امروز در جلسه شورای اداری لرستان با نماینده ولی فقیه در لرستان در  اظهار کرد: مسعود بهرام نژاد به عنوان مدیر کل جدید حوزه استانداری لرستان به جای بهرام رشیدنیا منصوب شده است.

 وی با تشکر از مدیر کل قبلی حوزه استانداری لرستان افزود: از زحمات چند ساله آقای بهرام رشیدی نیا در این سمت تشکر می کنیم و آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون ایشان را از خداوند داریم.

کورانی فر در مورد دیگر انتصاب ها در استان لرستان بیان کرد: در طول یکسال اخیر در استان لرستان تعدادی از مدیران جدید در دستگاهای اجرایی استان معرفی شده اند که خانم مرضیه قنبریان به عنوان مدیر کل استاندارد لرستان، قدرت الله ولدی به عنوان مدیر کل صنعت معدن و تجارت، حجت الاسلام علی حمید رضا حنان، علی آشتاب کار و رفاه اجتماعی و سعید سهرابیان اداره کل گمرگاز جمله این انتصاب ها است.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری در مورد دیگر انتصاب های مدیران اجرایی استان لرستان تصریح کرد: گودرز کریمی فرد به عنوان مدیر آموزش و پرورش، مهرداد فتحی بیرانوند اداره کل حفاظت محیط زیست، حسن رحمانی سازمان پایانه ها، آقای عزیزی بانک سپه، سعید رضایی توسعه و تعاون واسد الله عبداللهی به عنوان فرماندار ازنا انتخاب شده است.

در این جلسه خبر برکناری مجید کیانپور از سمت معاونت عمرانی استانداری لرستان نیز  در بین حاضران در جلسه مطرح شد ولی خبری از جانشین وی نشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 28در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۸
  1. آقایان استانداری
    ای کاش عقبه دولت روحانی به اندازه درصد آرای آقای روحانی میبود .
    امروز در دانشگاه علوم پزشکی میبینیم به اندازه ۵درصد نیز از طرفداران برنامه های
    جناب روحانی استفاده نشده و در شهرستان کوهدشت هیچکدام از مسئولین اعتقادی
    به تفکرات دولت ندارند. انتظار دارید تا کی مردم صبر کنن. روز به روز امید به دولت تدبیر وامید
    کمتر وکمتر میشود. از همگی عجزانه خواهش مینمایم پشت روحانی را خالی نکنید.

    • سرهنگ اسمته یا درجه ات؟

      • از آنجایی که برخی از حضرات امنیتی بر روی کامنت ها بسیار حساس هستند و بعضا کامنت های اینجانب درج نمی شود و یا با اصرار و تکرار درج می شوند، به نا چار از این واژه استفاده کردم . لذا اگر بار حقوقی داشته باشد متوجه اینجانب گردد و نه دوستان زحمت کش میرملاس

    • سلام جناب حسنی تبار فرمایش شما کاملا درسته اما تا نماینده عوض نشه روال کوهدشت همینه.ایشون سفت سخت پشت مدیران خود ایستاده اند. اصلا هم به نظر مردم ورای اونا اعتنا نمیذارن.

  2. اگرعلت برکناری هم اعلام شود بد نیست

  3. با سلام
    لطفاًخبرانتصاب آقای امیر حمزه خرم آبادی را به سمت مسؤل دفتراداره کل حمل نقل عمومی و ترافیک شهری وزارت کشور را درج نمائید.

  4. آقایان استانداری
    ای کاش عقبه دولت روحانی به اندازه درصد آرای آقای روحانی میبود .
    امروز در دانشگاه علوم پزشکی میبینیم به اندازه ۵درصد نیز از طرفداران برنامه های
    جناب روحانی استفاده نشده و در شهرستان کوهدشت هیچکدام از مسئولین اعتقادی
    به تفکرات دولت ندارند. انتظار دارید تا کی مردم صبر کنن. روز به روز امید به دولت تدبیر وامید
    کمتر وکمتر میشود. از همگی عجزانه خواهش مینمایم پشت روحانی را خالی نکنید.

    • چرا اینجا شدی جسین؟

    • اقای حسنی تبار این آقایان استانداری همون مدیران احمدی نژاد هستند اون تفکر مگر غیر خودی را بکار می گمارد؟ من اطلاع دارم همین آقای دکتر ساکی توسط دکتر مروارید به عنوان معاون در دوره اصلاحات منصوب شد ولی پس از پیوستن به دولت احمدی نژاد ومحمد رضا رحیمی ومشایی چه برخوردهایی که با اصلاح طلبان که نکرد؟ پس امیدوار نباش.درضمن در سایت دانشگاه که تقدیر وتشکر مسئولین کوهدشت را از ساکی درج کرده ببینید کدام یک از حاضرین جلسه که عکسش درج شده طرفدار دولت تدبیر وامید بوده اند؟تازه آقای دکتر ساکی احتمالاً به دنبال یک نفر دورودی است تا به ریاست بهداشت کوهدشت منصوب کند. ودانشگاه را همه دورودی کند مثل بازرسی ومعاونت اموزشی وروابط عمومی دانشگاه .

  5. ای کاش مسئولینی که مدت زیادیه در این کوهدشت جا خوش کرده اند به جای آقای کیانپور بر کنار می کردند

  6. یک نفر از مدیران کوهدشت طرفدار روحانی نیستند

  7. مایه عده ای هستیم که طرفدارخدمت صادقانه وخالصانه هستیم ازهرجناح وگروه که میخاهد باشد

  8. با سلام خدمت برادران عزیزکوهدشتی

    خدایا قسمت میدهم ما را از شر این باند بازی ها نجات بده ای برادران و همشهریان عزیز بیایید این جناح بندی ها را کنار بگذارید به فکر رونق و ابادانی شهرتان باشید این و ان فرماندار و بخشدار و دهدار شوند چه گلی به سر شهرمان میزنند بارها و بارها راست و چت امدند و رفتند همه در فکر کرسی ریاست ادارات شهرمان بودند هیچ کدام تا کنون گامی مثبت برای شهرمان برنداشتند الا این که کرسی ریاست ادارات شهرمان را گرفتند خدایا سایه مقام عظمای ولایت را روی سرمان نگه دار و بس

    • برادر جانباز عزیز
      چرا شعار میدی چطور شهرمان آباد میشود وقتی مسئولین با انتخاب مردم متفاوتن
      درضمن فرماندار و بخشدار و دهدار باید شهررا آباد کنند نه کارگر بیچاره .مردم وظیفه اشان
      حضور در انتخابات بود. برنامه روحانی را پسندیدن الان تفکری دیگر حاکم بر شهرشون .

  9. حالا کی واسه کاندیداتوری در نظر گرفتید اقایون اصلاح طلب ??????????????????????????//

  10. واقعا اگه اقای ازادبخت مصمم باشه بردش حتمی حتمی هست چون اینجا هم میخوان ایشان باشه چون از یکی از مدیران ارشد شنیدیم که سران اصلاحات طی جلسه ای که در مرداد ماه داشتند نامزد احتمالی کوهدشت اقای ازادبخت هست

  11. به نظرم باید مجموعه فرمانداری عوض بشه که با درایت و تدبیر دولت اقای روحانی حتما این کار انجام و بستر برای برد نماینده مورد دلخواه دولت مهیا میشه..

  12. نمیره محمد ازادبخت بخدا همه جا رو یه چوب میکنیم واست البته اطرافیانت دارن واست کار میکنند مخصوصا استاد خودم که واقعا دوست داشتنی و ذی نفوذ هست که از یکسال پیش داره برنامه ریزی میکنه واسه تجمیع نیروهای متفکر

  13. بله قطعا ایشان لایق و با سواد و علمی هستند ولی با شناختی که من از ایشان دارم اصلا وقت این کارها رو ندارند چون که بدنبال یک طرح بزرگ تحقیقاتی و علمی هستند که واقعا برای کشور نیاز مبرم هست که با امید حدا اگه طرحشان عملی بشه افتخار بزرگی برای شهرستان و کشور عزیزمان ایران میباشد

  14. واقعا اگه استاد عزیزمان اقای دکتر شیرمحمدی بیان که نور الله نور میشه چون هم لایق هم با سواد هم متمکن هست و نیازی به مال اندوزی نداره.ما که دانشجوی ایشان بودیم واقعا انسان شریف و با سوادی هستن در واقع ما تابع ایشان هستیم چه واسه خودش چه هر کسی ایشان انتخاب کنند در واقع یک انتخاب درست هست و ما نیز به ان احترام میگذاریم.

  15. این اقای استاد که میگید همه شرایط رو دارن در حد اعلا ولی به نظرم هنوز جوان هست

  16. اتفاقا جوان گرایی که خیلی خوبه میتونه به فکر جوان ها باشه .مگه نمیدونید نماینده ساری ۳۰ سال داره

  17. به نظر بنده عقل حکم میکنه اینبار آقای ملکشاهی نماینده بشن چون واقعا قدرت ونفوذ سیاسی خوبی دارن
    کارهای بساری برا ی بخش بزرگ رومشگان انجام دادن زین پس توانایشونو برای کوهدشت بزارن به نتیجه خوبی
    دست پیدا خواهند کرد از آنجای که نفوذ خوبی هم بر استانداری و هم بر مجلس دارن موفق میشن. در ضمن ایشان نماینده اصلاح طلبان بوده دوستان فراموش نکنید . از رئیس ستاد اقای موسوی تا آقای دوستی (کاندیدای اصلاح طلب شورای شهر تهران ) و آقای عباسی راد از دوستان صمیمی آقای کروبی از ایشان حمایت کردن .

    • اکثرا پشیمانیم واین بار قصد معرفی کاندید جدید داریم و فعلا هم کسی مد نظر نیست ،در حال رای زنی هستیم بزودی جلساتی در این زمینه یر گزار خواهیم کرد

  18. البته اقای کورانی فر هم مد نظر هست ولی باید روش کار بشه.در واقع کاندید اصلی اقای ازادبخت هستش ولی اقای کورانی فر تابع جمع هست اگه اجماع نکنند قطعا میرن کنار به نفع اقای ا…………………..

  19. به نظر می رسد گودرز طولابی برترین و باهوش ترین گزینه برای نماینگی مجلس باشد خیلی بهتر تره،چون می تواند به هر رنگی در آید.

  20. با سلام خدمت استاد عزیزم اقای دکتر شیرمحمدی .خیلی خوشحال شدم ایشا اله هر جایی هستی سالم و تندرست باشی ما که دوستدار شما ییم و از اینکه در صحنه ی سیاست باشی خیلی خوشحال میشیم.به قول خودتون که سر کلاس همش میگفتی اندر ورای سخت پدید اید خوشبخی و سعادت.اگه همدلی کنید حتما کاندید مورد نظرمون پیروز میدان هست.با امید ان روز که به یک تصمیم واحد برسید برای این جناح منسجم و با پتانسیل

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.