- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیران جدید دستگاه‌های اجرایی استان لرستان معرفی شدند / معاون عمرانی برکنار شد

_MG_1891

 

معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مدیران جدید دستگاهای اجرایی استان لرستان که در طول یکسال گذشته منصوب شده بودند به نماینده ولی فقیه در استان معرفی شدند.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ صید علی کورانی فرد عصر  امروز در جلسه شورای اداری لرستان با نماینده ولی فقیه در لرستان در  اظهار کرد: مسعود بهرام نژاد به عنوان مدیر کل جدید حوزه استانداری لرستان به جای بهرام رشیدنیا منصوب شده است.

 وی با تشکر از مدیر کل قبلی حوزه استانداری لرستان افزود: از زحمات چند ساله آقای بهرام رشیدی نیا در این سمت تشکر می کنیم و آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون ایشان را از خداوند داریم.

کورانی فر در مورد دیگر انتصاب ها در استان لرستان بیان کرد: در طول یکسال اخیر در استان لرستان تعدادی از مدیران جدید در دستگاهای اجرایی استان معرفی شده اند که خانم مرضیه قنبریان به عنوان مدیر کل استاندارد لرستان، قدرت الله ولدی به عنوان مدیر کل صنعت معدن و تجارت، حجت الاسلام علی حمید رضا حنان، علی آشتاب کار و رفاه اجتماعی و سعید سهرابیان اداره کل گمرگاز جمله این انتصاب ها است.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری در مورد دیگر انتصاب های مدیران اجرایی استان لرستان تصریح کرد: گودرز کریمی فرد به عنوان مدیر آموزش و پرورش، مهرداد فتحی بیرانوند اداره کل حفاظت محیط زیست، حسن رحمانی سازمان پایانه ها، آقای عزیزی بانک سپه، سعید رضایی توسعه و تعاون واسد الله عبداللهی به عنوان فرماندار ازنا انتخاب شده است.

در این جلسه خبر برکناری مجید کیانپور از سمت معاونت عمرانی استانداری لرستان نیز  در بین حاضران در جلسه مطرح شد ولی خبری از جانشین وی نشد.