تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

رئیس کل دادگستری لرستان: کوهدشت در ‌استان لرستان رتبه نخست بیکاری را دارد

  • کد خبر : 55316
  • 11 شهریور 1393 - 18:45

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: رئیس کل دادگستری لرستان گفت: کوهدشت در بین شهرستان‎های استان لرستان رتبه نخست بیکاری را دارد.    به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس : جعفر بدری ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان کوهدشت در این شهرستان اظهار داشت: اخیرا بازدیدهای از شهرهای استان به عمل می‌آوریم که هدف […]

13930313000765_PhotoA

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: کوهدشت در بین شهرستان‎های استان لرستان رتبه نخست بیکاری را دارد. 

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس : جعفر بدری ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان کوهدشت در این شهرستان اظهار داشت: اخیرا بازدیدهای از شهرهای استان به عمل می‌آوریم که هدف از این  کار پیگیری کردن مشکلات و مسائل  شهرستان‎ها در زمینه‎های مختلف و رفع این مشکلات در حد توان ‌است.

وی خاطر نشان کرد: کوهدشت یکی از مناطق با اهمیت در کشور است که با وجود داشتن مردمی مومن و استعدادهای که در آن نهفته است در برخی از مواقع تیتر می‎شود و مسائل حاشیه‎ای در‌بر دارد.

بدری ادامه داد: این مسئله‎ها ریشه تارخی داشته باشد که در گذشته ‌پیش آمده و  باعث شده امروز کوهدشت در بین شهرستان‎های استان رتبه نخست بیکاری و استان لرستان نسبت به سایر  استان‎‌های کشور نیز همین عنوان را به خود احتصاص دهد.

این مسئول تصریح کرد: برخی حوادث در کوهدشت اتفاق می‎افتد که گاهی هم مسئولان کشوری در جریان آن قرار می‎گیرند و بررسی‎ها نشان می‎دهد، این اتفاق‎ها ریشه در بیکاری شهر دارد.

بدری خاطر نشان کرد: وقتی در منطقه‎ای شغل نیست، مهاجرت اتفاق می‎افتد که خود مهاجرت نیز پیامدهای منفی و درد سرهای زیادی در پی دارد.

رئیس دادگستری لرستان گفت: جمهوری اسلامی تشکیل شده که عدالت تشکیل شود و تبعیض‎ها برداشته شود، بنابراین همه ما باید تلاش کنیم، تا امنیت برقرار شود و رفاه و آسایش برای مردم به ارمغان آورد شود.

این مسئول تاکید کرد: اگر حکومتی توانست، امنیت، عدالت، رفا و آسایش برای مردم تامین کند، مورد تایید خداوند است، حتی اگر حکومت اسلامی نباشد.

رئیس دادگستری لرستان یادآور شد: مراجع قضایی وظایف خود را در خصوص تامین امنیت کوهدشت و لرستان انجام داده‎اند و همچنان مجدانه پیگیرهستند.

وی با اشاره به  قتلی که چند روز پیش در کوهدشت اتفاق افتاد، گفت: با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضای بدون اینکه سرنخی در دست داشته باشیم در زمان کوتاهی قاتل را در پاسگاهی در کرج هنگام خارج‎شدن از پاسگاه دست‎گیر کردیم که برای ما یک افتخار است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. رئیس محترم کل دادگستری استان لرستان، با عرض سلام و احترام ما این نکته ای که شما فرمودین رو خیلی خوب می دونیم ولی اینو نمی دونیم که چرا هیچ اقدامی برای این معضل خیلی بزرگ نمیشه ما مردم که هیچ جوری نتونستیم به مسئولین سیاست پرور کوهدشت بگیم که آینده جوونهای شجاع و باغیرت و البته تحصیلکرده کوهدشت درخطر است… باتشکر

  2. به به بایدبه تمامی نمایندگان کوهدشت تبریک وخسته نباشیدگفت /ای ول /اقلادریک موردهم مارابه رتبه نخست رساندند/این همه ظرفیت! این همه دانشجو!این همه نخبه! این همه بیکاری؟فردای قیامت چه کسی بایدژاسخگوباشد؟

  3. با سلام / ریاست محترم دادگستری استان در فرمایشات خود از بیکاری بعنوان یک معضل نامبرده که بدلیل مسائلی که ریشه تاریخی داشته و در گذشته پیش آمده و با عث کسب رتبه اول !!!!!!! در استان و بالطبع در کشور شده است . شاید بهتر بود ایشان یا کارشناسان محترم و دلسوزی که در این عرصه فعال هستند این مسائل را ذکر کنند تا مردم شریف.مومن و محروم کوهدشت در جریان این مسائل قرار بگیرند تا شاید !!!! چراغی برای آینده آنها و آیندگان باشد

  4. کوهدشت بیکارترین شهر لرستان، کوهدشت دارای بیشترین تحصیلکرده بیکار در لرستان، کوهدشت غیور ترین شهر لرستان،کوهدشت سیاسی ترین شهر لرستان، کوهدشت جوگیر ترین شهر لرستان، کوهدشت بی قانون ترین شهر لرستان ، کوهدشت بی صاحب ترین شهر لرستان، ………. کوهدشت فقط برای تهرانی ها آشناست کوهدشت سالهاست مرده !!!! هاواااااااارر دست از سر این بی همه چیز!!!!!!؟؟؟؟ بردارید خواهش میکنیم

  5. خواهشا در گیری های مسلحانه را در کوهدشت پیگیری نمایید .برای نمونه ( در گیری میدان امام و در گیری شهرک امام) قمه کشی روبروی بانک ملی شعبه مرکزی و……………….. ۱۵/۶/۹۳

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.