- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس کل دادگستری لرستان: کوهدشت در ‌استان لرستان رتبه نخست بیکاری را دارد

13930313000765_PhotoA

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: کوهدشت در بین شهرستان‎های استان لرستان رتبه نخست بیکاری را دارد. 

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس : [1]جعفر بدری ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان کوهدشت در این شهرستان اظهار داشت: اخیرا بازدیدهای از شهرهای استان به عمل می‌آوریم که هدف از این  کار پیگیری کردن مشکلات و مسائل  شهرستان‎ها در زمینه‎های مختلف و رفع این مشکلات در حد توان ‌است.

وی خاطر نشان کرد: کوهدشت یکی از مناطق با اهمیت در کشور است که با وجود داشتن مردمی مومن و استعدادهای که در آن نهفته است در برخی از مواقع تیتر می‎شود و مسائل حاشیه‎ای در‌بر دارد.

بدری ادامه داد: این مسئله‎ها ریشه تارخی داشته باشد که در گذشته ‌پیش آمده و  باعث شده امروز کوهدشت در بین شهرستان‎های استان رتبه نخست بیکاری و استان لرستان نسبت به سایر  استان‎‌های کشور نیز همین عنوان را به خود احتصاص دهد.

این مسئول تصریح کرد: برخی حوادث در کوهدشت اتفاق می‎افتد که گاهی هم مسئولان کشوری در جریان آن قرار می‎گیرند و بررسی‎ها نشان می‎دهد، این اتفاق‎ها ریشه در بیکاری شهر دارد.

بدری خاطر نشان کرد: وقتی در منطقه‎ای شغل نیست، مهاجرت اتفاق می‎افتد که خود مهاجرت نیز پیامدهای منفی و درد سرهای زیادی در پی دارد.

رئیس دادگستری لرستان گفت: جمهوری اسلامی تشکیل شده که عدالت تشکیل شود و تبعیض‎ها برداشته شود، بنابراین همه ما باید تلاش کنیم، تا امنیت برقرار شود و رفاه و آسایش برای مردم به ارمغان آورد شود.

این مسئول تاکید کرد: اگر حکومتی توانست، امنیت، عدالت، رفا و آسایش برای مردم تامین کند، مورد تایید خداوند است، حتی اگر حکومت اسلامی نباشد.

رئیس دادگستری لرستان یادآور شد: مراجع قضایی وظایف خود را در خصوص تامین امنیت کوهدشت و لرستان انجام داده‎اند و همچنان مجدانه پیگیرهستند.

وی با اشاره به  قتلی که چند روز پیش در کوهدشت اتفاق افتاد، گفت: با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضای بدون اینکه سرنخی در دست داشته باشیم در زمان کوتاهی قاتل را در پاسگاهی در کرج هنگام خارج‎شدن از پاسگاه دست‎گیر کردیم که برای ما یک افتخار است.