تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

کوهدشت رتبه نخست جمع آوری زکات را در لرستان به خود اختصاص داد

  • کد خبر : 55348
  • 12 شهریور 1393 - 12:31

  معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: بیشترین زکات جمع آوری شده در لرستان متعلق به شهرستان کوهدشت بوده است که این شهرستان در این امر موفقیت زیادی را کسب کرده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل تسنیم، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امروز در همایش تجلیل از مؤدیان زکات در […]

139303231549078072989123

 

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: بیشترین زکات جمع آوری شده در لرستان متعلق به شهرستان کوهدشت بوده است که این شهرستان در این امر موفقیت زیادی را کسب کرده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل تسنیم، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امروز در همایش تجلیل از مؤدیان زکات در لرستان اظهار کرد: در بحث زکات باید چند کار عمده را انجام داد و باید برای انجام این کارها به طور دقیق برنامه ریزی کرد.

وی افزود: از جمله کارهایی که باید در راستای ترویج زکات در جامعه انجام گیرد می توان به تبلیغات لازم برای توسعه امر زکات در جامعه اشاره کرد و همچنین ساماندهی و مدیریت برای جمع آوری زکات در سطح کشور و نحوه و ظرفیت هزینه کرد زکات بنا بر دستورات مجتهدان باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: ائمه جمعه در هر شهرستان رؤسای شوراهای زکات هستند و لذا همه همکاران باید در بحث زکات با ائمه جمعه همکاری داشته باشند که خوشبختانه در استان لرستان این امر با موفقیت در حال پیشرفت است.

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: از جمله اهداف اصلی این همایش می توان به بیان و بازگو کردن موفقیت ها و تجربیات لرستان در امر زکات اشاره کرد و می توان گفت که یکی از مهم ترین تشویق ها و تجلیل ها نسبت به مؤدیان زکات استفاده از نظرات و طرح های آنان است.

وی اظهار کرد: در برخی از شهرستان های استان لرستان در امر زکات موفقیت های زیادی در امر تبلیغ وجود داشته است که بروجرد بهترین تجربیات را در این زمینه دارد و در راستای جمع آوری زکات نیز شهرستان دورود بسیار موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به میزان زکات جمع آوری شده در استان لرستان عنوان کرد: در استان لرستان بیشترین زکات جمع آوری شده متعلق به شهرستان کوهدشت بوده است که این شهرستان در این امر موفقیت زیادی را کسب کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. از لحاظ اشتغال چی

  2. از لحاظ بیکاری هم که رتبه نخست را داریم همه بیکاریم داریم زکات جمع میکنیم.

  3. این افتخار مبارک مردم رنج کشیده و زحمتکش کوهدشت باشه، نه مسولان.

  4. اگر مقام اول را آورد چرا از امام جمعه و فرماندار الیگودرز تقدیر شد

  5. متاسفم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.