تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

افتتاح حساب خیراندیشان میرملاسی

  • کد خبر : 55353
  • 12 شهریور 1393 - 13:00

  عزیمت گروه خیراندیشان میرملاسی در قالب تنی چند از همشهریان خیراندیش که غالب آنان را جوانان پاکدل تشکیل می داد به روستای محل تولد شیدا کوچولو ( روستای دهقان در منطقه هومیان ) و نظاره محرومیت تحمیلی حاکم بر آنان و گزارش مختصر این برنامه، احساسات بسیاری از مخاطبان را جریحه دار نمود و […]

0 (32)

 

عزیمت گروه خیراندیشان میرملاسی در قالب تنی چند از همشهریان خیراندیش که غالب آنان را جوانان پاکدل تشکیل می داد به روستای محل تولد شیدا کوچولو ( روستای دهقان در منطقه هومیان ) و نظاره محرومیت تحمیلی حاکم بر آنان و گزارش مختصر این برنامه، احساسات بسیاری از مخاطبان را جریحه دار نمود و وجدان های خفته بسیاری را بیدار نمود.
با توجه به کامنت ها و پیشنهادات ارائه شده و تماس های مکرر انسان های نیک اندیش با سایت میرملاس، گروه اعزامی عزم خویش را جزم نمود تا با دعوت از جمعی دیگر از همشهریان عزیز مقدمات تاسیس یک انجمن خیریه را فراهم سازند تا با توجه به عمق محرومیت غالب مناطق روستایی شهرمان، این حرکت جهادی با گستره ای وسیع تر استمرار یابد.
از آن جا که تاسیس انجمن، تابع مقررات خاص بوده و نیاز به زمان دارد گروه پس از بحث و تبادل نظر تصمیم گرفت تا فعلا یک حساب بانکی مشترک دو نفره افتتاح کنند تا کمک های دریافتی به حساب مذکور واریز و با نظر جمع و رعایت اولویت ها، روستاهای مختلف تحت پوشش خدمات درمانی، بهداشتی، فرهنگی و … این گروه قرار گیرند.
اینک شماره حساب ۵۰۸۶۰۰۱۴۱۹    با شماره شبا    IR81012001000005086001419   و   شماره کارت  ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۱۷۲۹۱۶۰  به نام حجهالاسلام و المسلمین حاج شیخ هادی قبادی و حاج حکمت اله امانی که مورد وثوق مخاطبان هستند نزد بانک ملت شعبه خواجه عبدالله انصاری  تهران جهت واریز کمک های نقدی اعلام می گردد.
امید است با کمک های انسان های خیراندیش در آینده ای نه چندان دور شاهد ریشه کن شدن فقر و محرومیت در این منطقه و سایر مناطق و روستاهای شهرمان باشیم.
گروه خیراندیشان میرملاسی

 

 

 

 

0 (3)
 
 
 
 
0 (6)
 
 
 
 
 
0 (8)
 
 
 
 
 
0 (9)
 
 
 
0 (11)
 
 
 
0 (7)
 
 
  
 
0 (14)
 
 
 
 
0 (15)
 
 
 
 
0 (16)
 
 
 
 
0 (17)
 
 
 
 
0 (23)
 
 
 
 
0 (26)
 
 
 
 
0 (18)
 
 
 
 
0 (28)
 
 
 
 
0 (27)
 
 
 
 
 
0 (30)
 
 
 
0 (21)
 
 
 
 
0 (29)
 
 
 
 
0 (31)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. عکس‎ها چه دردناکه! برای افتتاح حساب نیز دستتون درد نکنه

  2. ما موظفیم که به ذی القربی(وءات ذی القربی…وانفقوا مما تحبون و…) خود کمک کنیم…انشالله هرماه گزارشی از واریزی ها و اقدامات عملی برای مخاطبان میرملاسی بیان گردد.
    اما جناب آقای”هادی قبادی” خود که سابقه همکاری درسازمان مرکزی اوقاف و امورخیریه داشته ،نیک میداند که بارایزنی های خود با مسئولین اوقاف کمک عملی و استفاده ازنیات موقوفات کشور برای ترمیم چهره روستای دهقان میتوان انجام داد.

  3. از اطلاع رسانی خوبتان تشکر می شود

  4. باسلام و خسته نباشید احسنت بر شیخ هادی قبادی انصافا این هردو عزیز مورد اعتماد همگان هستند امیدواریم مردم نجیب لرستان خصوصا کوهدشت به این اقدام خداپسندانه لبیک بگویند زیرا این عزیزان می توانند کمک خیرین مرکز نشین را نیز جذب کنند و رقم قابل توجهی برای محرومیت زدایی از این مرز و بوم جمع آوری گردد

  5. با تشکر فراوان از مدیریت محترم سایت جهت منعکس نمودن مشکلات معیشتی و اولیه اهالی روستای مذکورخصوصا خانواده شیدا خانواده ایی که فقط زندگی میکنند که زنده بمانند . خانوداه ایی که به نظر بنده هرگز طعم و مزه رفاه را نچشیده اند و با ان کاملا بیگانه هستند . خانواده ایی که از امکانات اولیه و کاملا ابتدایی زندگی هر یک از ماها کاملا محروم هستند . واقعا درد اورو تاسف بار است پس وای بر من و امثال من اگر از زندگی چنین افرادی با خبر باشیم و بی خیال به زندگی خود ادامه دهیم . پس ای همشهری عزیز بیایید از چنین خانوادهای بی بضاعتی دریغ نکنیم بیایید هر اندازه که وسعمان میرسد به انان کمک کنیم. و جای تقدیرو تشکر فراوان را از اقایان حاج شیخ هادی قبادی وحاج حکمت الله امانی را دارم که چنین مخلصانه در راه خدا وبنده بی بضاعت او چنین قدم بر داشته اند انشالله که خداوند ارحم راحمین عجر این کار با عزت راچندین برابر به این دو بزرگوار وتمام کسانی که در این راه قدم ببر داشته اندعطا نماید . ودر اخر به نظر بنده اگر قدمی جهت دریافت کمکهای غیر نقدی بر داشته شود خیلی تاثیر گزار خواهد بود زیرا خانوادهای زیادی هستند که اماده اهدای هدایای غیر نقدی خود هستند

  6. با سلام دستتون درد نکنه بابت اطلاع رسانی واقعا کار نیک است…
    کاشکی موقع رمضان اعلام می شد تا مردم فطریه خود را میدادن به این فرشته های کوچک که الان عکسشان را می بینیم…

  7. من از بی نوایی نِیَم روی زرد // غمِ بینوایان رُخَم کرده زرد

  8. سلام
    خدا خیرتون بده بابت افتتاح حساب و شروع یک حرکت خیرخواهانه.
    ان شاالله همشهریان عزیز نیت کنند و ماهانه هر مبلغی، تاکید میکنم هر مبلغی،ولو هزار تومن هم که شده به نیت سلامتی و تعجیل ظهور امام زمان و خیرات اموات کنار گذاشته و به این حساب واریز کنند.
    مبلغ مهم نیست مهم نیت است بنابراین همه میتونیم مشارکت کنیم.خواهشی که از دوستان میرملاسی دارم این است که با گزارشات خوب و مصاحبه با کارشناسان دینی روی این موضوع تاکید کنند که همه با هر مبلغی می توانند مشارکت کنند.

    خداوند عاقبت همه مان رو ختم بخیر کند

  9. دستت درد نکنه خیلی خیلی کار درستی انجام دادید عج شما به خدا

  10. خداوند به تمام خیرین این سرزمین عمر با عزت عنایت فرماید وتمامی دزدان این مرز و بوم را نابود گرداند
    درود بر تمام کسانی که قدمی برای اسایش مردم بر میدارند

  11. بسیار حرکت پسندیده ایست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.