کد خبر : 55366
تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 613 بازدید

خبر خوش آقامحمدی برای پذیرفته‎شدگان آزمون استخدامی استانداری

  رئیس مجمع نمایندگان لرستان از جذب پذیرفته‎شدگان آزمون استخدامی استانداری تا پایان سال‎جاری خبر داد. به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامعلوم پذیرفته شدگان آزمون استانداری گفت: در فروردین ماه سال 92 برای جذب ۱۰۰۰ نفر آزمون برگزار شد که بعد از آن دیگر پیگیری نشد […]

 

رئیس مجمع نمایندگان لرستان از جذب پذیرفته‎شدگان آزمون استخدامی استانداری تا پایان سال‎جاری خبر داد.

به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامعلوم پذیرفته شدگان آزمون استانداری گفت: در فروردین ماه سال 92 برای جذب ۱۰۰۰ نفر آزمون برگزار شد که بعد از آن دیگر پیگیری نشد تا دولت جدید روی کار آمد و جذب نیرو را متوقف کرد و قبول شدگان همچنان بلاتکلیف هستند با این حال ما پیگیر هستیم که امیدواریم به‎زودی مشکل این افراد رفع شود.

وی ادامه داد: بارها نماینده‎های استان با مسئولان رده بالای کشوری در این باره صحبت و جلسه برگزار کرده‎ایم و گفتیم که حق قانونی پذیرفته‎شدگان است که استخدام شوند و آنان هیچ گناهی ندارند که دولت عوض شده است.

آقامحمدی در پاسخ به سوال خبرنگاران که چقدر خوشبین هستید این افراد جذب شوند؟ گفت: براساس قول‎هایی که داده شده امیدواریم تا پایان سال‎جاری و حتی زودتر پذیرفته‎شدگان جذب شوند.

نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی تأکید کرد: حق قانونی قبول‎شدگان است که جذب شوند که این حق از بین رفتنی نیست و اگر قانون بخواهد اجرا شود باید هرچه سریع‎تر در دستگاه‎های دولتی استخدام شوند.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ازپیگیریهای نماینده محبوب وپرتلاشمان دکتر اقامحمدی کمال تشکر وقدردانی را داریم

[پاسخ]

از نماینده دلسوز مان اقای اقامحمدی متشکریم

[پاسخ]

ایمان بیرانوند در گفته :

آقای آقامحمدی ،،چندتازاین استخدامیها ازبستگانتن که این همه فشارمیآری ، خودت هم خوب میدونی
دولت قبل بدون تامین بودجه اینا آموزن گرفت پس اشتباهات دولت قبل رو به حساب دولت تدبیروامید
نذار.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۳ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۷:۰۶:

این آزمون مصوب مجلس شورای اسلامی و در قالب برنامه پنجم توسعه بوده و نه مصوب هیئت دولت!
شما هم بجای این حرفا یه کم بیشتر تلاش کنید بلکه شما هم یه جایی پذیرفته بشید!

[پاسخ]

باران پاسخ در تاريخ شنبه ۱۵ شهریور , ۱۳۹۳ ۰۰:۱۱:

آقای بیرانوند اینقدر زود قضاوت نکن برادر! منم یکی از قبولشده های همین آزمون هستم و فقط خدا میدونه که چقدر سختی کشیدم و از شانس بدم حالا هم که یه آزمونی قبول شدم این همه مشکل پیش اومد من هیچ نسبتی با هیچ مسئولی ندارم و از خدای بزرگ میخوام که مشکلات همه ی جوونا رو خودش حل کنه.

[پاسخ]