تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

نمایندگان ادوار استان لرستان در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 55409
  • 13 شهریور 1393 - 11:20

  نمایندگان لرستان, مجلس چهارم ۸ نماینده لرستان در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی از ۷ خرداد ۱۳۷۱ تا ۶ خرداد ۱۳۷۵: سیدمحمدصالح طاهری‌خرم‌آبادی و اکبر فرید(خرم‌آباد)، [مرحوم] هادی خاتمی(بروجرد)، محمدحسن قلی(الیگودرز)، جهانشاه صدیق(دورود و ازنا)، محمد محمدی(سلسله و دلفان)، علی امامی‌راد(کوهدشت)، علی بوالفتح(پل‌دختر)     نماینده لرستان مجلس پنجم ۸ نماینده لرستان در دوره […]

 

نمایندگان لرستان, مجلس چهارم

۸ نماینده لرستان در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی از ۷ خرداد ۱۳۷۱ تا ۶ خرداد ۱۳۷۵: سیدمحمدصالح طاهری‌خرم‌آبادی و اکبر فرید(خرم‌آباد)، [مرحوم] هادی خاتمی(بروجرد)، محمدحسن قلی(الیگودرز)، جهانشاه صدیق(دورود و ازنا)، محمد محمدی(سلسله و دلفان)، علی امامی‌راد(کوهدشت)، علی بوالفتح(پل‌دختر)

 

دورچهارم

 

نماینده لرستان مجلس پنجم

۸ نماینده لرستان در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی از ۷ خرداد ۱۳۷۵ تا ۶ خرداد ۱۳۷۹: عبدالرضا سپهوند و کورش فولادی(خرم‌آباد)، [مرحوم] هادی خاتمی(بروجرد)، محمدابراهیم مداحی(الیگودرز)، غلام‌رضا عبدالوند(دورود و ازنا)، علی آل‌کاظمی(سلسله و دلفان)، اسماعیل دوستی(کوهدشت)، محمدمهدی شاهرخی(پل‌دختر)

 

دورپنجم

 

نماینده لرستان مجلس ششم

۹ نماینده لرستان در دوره ششم مجلس شورای اسلامی از ۷ خرداد ۱۳۷۹ تا ۶ خرداد ۱۳۸۳: سیدعیسی موسوی‌نژاد و عبدالرحیم بهاروند(خرم‌آباد)، علاء‌الدین بروجردی و [مرحوم] علی نظام‌الاسلامی(بروجرد)، علی‌محمد احمدی(الیگودرز)، غلام‌رضا عبدالوند(دورود و ازنا)، محمد محمدی(سلسله و دلفان)، علی امامی‌راد(کوهدشت)، محمدمهدی شاهرخی(پل‌دختر)

 

دورششم

 

نماینده لرستان مجلس هفتم

۹ نماینده لرستان در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از ۷ خرداد ۱۳۸۳ تا ۶ خرداد ۱۳۸۷: فتح‌الله حسنوند و قدرت‌الله ایمانی(خرم‌آباد)، علاء‌الدین بروجردی و سیدمحسن یحیوی(بروجرد)، سیدمرتضی موسوی(الیگودرز)، حسین پاپی(دورود و ازنا)، محمودرضا حسنوند(سلسله و دلفان)، علی امامی‌راد(کوهدشت)، محمدمهدی شاهرخی(پل‌دختر)

 

دورهفتم

نماینده لرستان مجلس هشتم

۹ نماینده لرستان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از ۷ خرداد ۱۳۸۷ تا ۶ خرداد ۱۳۹۱: محمدرضا ملکشاهی‌راد و رضا رحیمی‌نسب(خرم‌آباد)، علاء‌الدین بروجردی و هادی مقدسی(بروجرد)، حجت‌الله رحمانی(الیگودرز)، عزت‌الله دهقان(دورود و ازنا)، محمد محمدی(سلسله و دلفان)، علی شاهرخی‌قبادی(کوهدشت)، علی کاییدی(پل‌دختر)

 

دورهشتم

نماینده لرستان مجلس نهم

۹ نماینده استان لرستان به تفکیک حوزه انتخابیه به شرح ذیل می باشد:

بروجرد: علاءالدین بروجردی وهادی مقدسی

درود و ازنا: عباس قائید رحمت

الیگودرز: محمدتقی توکلی

خرم‌آباد: ایرج عبدی و ابراهیم آقا محمدی

کوهدشت: الهیار ملکشاهی

پلدختر و ملاوی: علی کائیدی

سلسله و دلفان: حجت‌الله خدایی سوری

نماینده نهم

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 63در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶۳
  1. ای کاش لرستان نماینده نمیداشت چون حقیقتا برای لرستان کار چشم گیر وقابل توجه انجام نداده اند ولی از حق نگذریم عوض کردن ابدارچی مدارس تا دلتان بخواهد

  2. این نیز بگذرد……….

  3. باید این بار کوهدشت یک نماینده جدید داشته باشد. که درد آشنای مردم باشد

  4. نماینده در لغت نامه دهخدا یعنی : – نشان دهنده . ۲ – وکیل مردم در مجلس . ۳ – کسی که از طرف کس دیگر برای مذاکره در امری یا انجام کاری معین شده باشد.
    سوال:
    چه کسی مبدونه نماینده در لغت نامه ماه کوهدشتی ها یعنی چه؟

  5. فقط میان و میرن،کیه که به درد مردم برسه……….

  6. نماینده عزیز دکتر عبدی

    • به خدا بزرگترین اشتباه اینه به کسی که کاردان نیست رای بدی .این اقا پزشک هست وبه درد طبابت میخوره نه سیاست

  7. لرستان تا الان نماینده نمیداشت بهتر بود چون اینها هیچ کمکی به پیشرفت استان نکردند و مانع پیشرفت استان هم شده اندچون فقط به فکر خویش واطرافیانشان بوده اند وبس

  8. سلام بر امین آزادبخت عزیز : چند روز پیش از طریق اخبار شنیدم یکی از پیشرفته ترین مراکز بیمارستانی در رشت احداث خواهد شد . با اینکه خوشحال شدم ولی در دل برای خودمان گریستم چرا یا باید در رشت این پروژه بسیار بزرگ بانجام برسد یا متعاقب آن شنید م در مشهد کلنگ یکی از بزرگترین دهکده های المپیک خاورمیانه به زمین زده شده است و این محقق نمیشود مگر به میمنت حضور افرادی بزرگ در بدنه دولت که با یگ حساب دو دو تا چهارتا براحتی میشود از این کارهای خوب رمز گشائی نمود وقتی معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت رشتی است ، خوش بحال مردم فهیم رشت !! وقتی استان خراسان رضوی دارای نمایندگانی است که مثل شیر حق مردم خود را مطالبه میکنند نتیجه همین میشود اما لرستان محروم …. لرستان بیکس و نتیجه اش میشود لرستان عقب افتاده و غیر بر خوردار ما که نه در دولت و نه در مجلس مسئول بلند پایه ای نداریم تا مثل رفسنجان ، یزد ، خراسان ، رشت ، خوزستان و مرکزی و …………….. خدا بدادمان برسد و اینک مائیم و فاصله ای به بلندای آفتاب با استانهای بر خوردار که سایه شوم این فاصله منجر به بیکاری ، سرقت و علی الخصوص پائین آمدن سن اعتیاد در بین جوانان و بعضا نوجوانان را در پی داشته است و خوش بحال ما لرستانیها ………!!
    که بقول پیر هنر لرستان زنده یاد مومنعلی جوزیپور معروف به مومه که بارها فرمود : نمایندگان ما مثل ماشینی که در گل گیر کرده وقتی آنهارا حول میدهی و از گل بیرون می آیند چنان گاز میدهند که گل و لای آنها لباسهای حول دهندگان را نیز بجای تشکر ویران میکنند یا حق

    • نمایندگان لرستان همه باهم اگر متحد می شدند مطمئنا استان لرستان پیشرفت می کرد، متاسفانه در طول سالها هیچگونه متحدی نداشتن عوافب آن لرستان محروم و پسرفت شده! دیگر جبران ناپذیر است… امروزه می بینیم تمامی شهرستانهای استان لرستان با مرکز (خرم آباد) روابط خوبی ندارن ولی در استانهای دیگر شهرستانهایش به مرکز استانشان افتخار می کنن… ما مثلا بروجردی ها به مرکز استان بدبین هستند… و مابقی شهرستانها هم همینطور شدند….

    • برادر من چونکه اقای نوبخت معاون رییس جمهور رشتی هستند ما کی رو داریم که اون بالا تلاش کند.

  9. واقعا نمایندگان ما مثل ماشینی که در گل گیر کرده وقتی آنهارا حول میدهی و از گل بیرون می آیند چنان گاز میدهند که گل و لای آنها لباسهای حول دهندگان را نیز بجای تشکر ویران میکنند(خدا رحمتت کنه هنر مند تکرار نشدنی لرستان)

  10. حوزه بروجرد اشتباه نوشتی الکی مینویسی فکر کن بعد بنویس

  11. باسلام خدمت هم استانیهای عزیز بخصوص همشهریهای عزیز خودم کوهدشتیهای عزیز به نظر من جناب علی امامی راد یکی از نمایندگان خوب و پیگیر شهرستان کوهدشت بود تنها مشکل اصلی ایشان افراد دور ور ایشان بودن که امیدوارم بار دیگر نماینده این شهر بی کس و با کوله باری از رنج و درد شود.بنده نه کارمندم که دنبال پست باشم ونه بیکارم که دنبال کار باشم فقط آرزویم سربلندی پیروزی و حل مشکل مردم همشهری خودم کوهدشت بزرگ می باشد.انشاالله.ارادتمند همه شما.م.م

    • میشه بفرمائید بعد از ۱۲ سال نمایندگی نتیجه پیگیری های خوب ایشان افتتاح و به یادگار ماندن کدام پروژه عظیم و دهن پر کن است ؟؟!!
      باور کنید فقط یک مورد و آنهم باید از ثبت احوال آمار دقیقش را بگیرم و باستحضار جنابعالی و مردم شریف کوهدشت برسانم هر چه از عزیزانمان برحمت ایزدی رفته جناب امامی در همه مراسمات حضوری فعال و چشمگیر داشته است . و این ……… یک شاهکار بزرگ است

    • با احترام خدمت دوست عزیزم باید عرض کنم که کلمه ی اقامتی که شما در اینجا به کار برده اید کاملا ًغلط و بی جاست چونکه بطور معمول این کلمه زمانی مفهوم واقعی خود را القا می کند که شما تبعه ایران نباشید و به عنوان یک خارجی تلقی شوید مگر اینکه کوهدشت جدایی از ایران باشد.

    • با سلام خدمت تمامی کوهدشتی های مقیم تهران
      میخواستم بدونم من۴سال در تهران زندگی کردم ایا میتونم اقامت اونجارو داشته باشم…………….
      من نمی دونم این طرح کوهدشتی های. مقیم تهران کی داده خدایش یه بحث بیش از حد مضحکیه،بعد یه موقع بهمون میگن این لرها………بهمون بر میخوره،همین حرفهارو میزنیم دیگه.
      کوهدشتی های مقیم تهران عزیز لطفا یه مدل دیگه خودتون معرفی کنید .با تشکر

  12. اگر یک تبریزی یا اصفهانی نماینده کوهدشت بشه بهتره،اگر کسی به اصفهان یا تبریز ویا شهرهاییکه نصف شهرما هستند سفر کنه ؛می فهمد چه شکوفایی و پیشرفتی شده ،نمایندگان کوهدشتی فقط به فکر طایفه خویش هستند واز الان بعضی ها خود را برنده وسفارش کت وشلوار داده اند توهم برد از الان آنها را گرفته وتمام پست های کلیدی را بین خودشان تقسیم کرده ،آزموده را آزمودن خطاست ،کوهدشت نیاز به یک خون تازه و تحول بزرگ بنیادی دارد ،امیر کبیر فقط طی سه سال آن همه خدمت کرد .وایران را آباد کرد ،این عزیزان فرصت داشتند ولی دریغ از یک گام .کوهدشت نیاز به مدیری جوان کارآمد وبا سواد مثل دکتر قالیباف دارد .تهران را به یک بهشت بزرگ تبدیل کرده ،البته این مثال بود .اگر مردم عزیز کوهدشت دست از جناح بازی وطایفه گری بردارند وفقط شایسته سالاری حاکم شود انشاالله شاهد ترقی کوهدشت عزیز خواهیم بود

  13. به نظر شما بهترین گزینه اصلاحات برای نمایندگی چه کسی است ؟

    • گزینه ای باید باشد که از جنس مردم کوهدشت باشد و با آنها زندگی کرده باشد. که درد مردم را بداند. و بشناسد. امیدوارم. این بار دیگر نه قبادی نه امامی و نه هیچ موقع ملکشاهی باشد. نماینده ای تازه و درد آشنای مردم.

    • اصلاحات گزینه زیاد. مثلا آقایان : آقای اسفندیاری ،آقای فرج مومنی، آقای محمد ازادبخت و دیگر دوستان عزیز. امیدوارم این بار با وحدت اصلاح طلبان. این دور نماینده اصلاح طلب اعتدالی داشته باشیم. هر کی که هست.

  14. چه خوبه بعضی ها که اظهار نظر میکنن موقع ای که نمایندشو رو کاره این حرف ها را هم بزنن یادشون رفته دنبال منافعشخصی خودشونن دیگر انتظار نداشته باشید به کار عمرانی

  15. متاسفانه باید عرض کنیم که نمایندگان کوهدشت فقط به درد رفتن به مراسمات عزاداری میخورند. البته عرض کنیم که عملکرد خودشان در این چنین سال باعث شده که چنین نتیجه گیری کنیم. واقعیت این است که بود ونبود نماینده در کوهدشت هیچ تغییری بر وضعیت معیشتی مردم تا بحال نداشته و در آینده هم نخواهد داشت. فقط میتوان اظهار تاسف کرد…

    • البته دوست عزیز(( وضعیت معیشت مردم))که مرقوم فرموده اید در شرح وظایف نماینده نیست .

      • با شما مخالفم وجود نماینده ارتباط کاملاً مستقیم بر وضعیت معیشتی مردم خواهد داشت. یک مثال ساده اینکه اگر شخصی که شما به مجلس میفرستید در دفاع از حقوق همشهری های خود براید و کارهای عمرانی و یا گرفتن مجوز مثلا ساخت یک کارخانه دولتی و یا کارگاههای مختلف تولیدی براید اون وقت میبینی که دوستان ما برای کسب دو ریال پول آواره میدان های تهران نمیشند. متاسفانه هنوز ما نمی دونیم که اصلا واسه چی باید نمایندهبه مجلس بفرستیم به قول ششما که هنوز یاد نگرفتیم وجود نماینده تاثیر ی بر وضعیت معیشتی مردم ندارد چرا باید نماینده داشته باشیم. البته عرض کنم که مقصر شما نیستید که اینطور فکر میکنید مقصر اونایی هستند که چنین فکری رو به خورد ما دادند و خودمونم در تلاش اصلاح آن هم بر نمی آییم.

  16. با سلام بر هم استانی های گرامی این استدلال که ما در دولتهای قبلی کسی یا نیرویی را در راس کار نداشتیم توجیه منطقی ندارد چرا که ما افرادی را در معاونت های قوه قضاییه داشته ودر قوه ی قانونگذاری هم سالها ریاست این قوه را بر عهده داشته وافرادی را را در راس کمیسیون های مجلس داشتیم و دردولت نیز بی کس وکار نبوده ایم چونکه افرادی را در معاونت های وزارتخانه ها داشته ایم اما مع الاسف جملگی افراد راس الاشاره بجز سیاسی کاری هدف دیگری را نداشته اند و با همه ی اینها نوع مطالبات خودمان از دولتمردان ومجلسیان مطالبات مناسبی نبوده است چون ما از آنها صرفا کارسیاسی خواستیم وبس و خودکرده را تدبیرنیست

  17. با سلام وادای احترام به عزیزان بیننده و زحمت کشان سایت میرملاس لازم است به استحضار برسانم نماینده بروجرد در مجلس نهم اقایان بروجردی و بهرام بیرانوند هستند که به اشتباه اقایان بروجردی و مقدسی دکر شده که بهتر است تصحیح فرمایید.

  18. شک نکنید کاندید مورد نظرِ اصلاح طلبان ملکشاهی نخواهد بود

    • ملکشاهی واقعا خیلی برای کوهدشت زحمت کشید. مخصوصا که اصلاح طلب ها بهش رای دادند تونست دین خودشو پس بده. امیدوارم همه اصلاح طلب ها قدر زحمت آقای ملکشاهی رو بدونند. و بتونند زحمت هاشو جبران کنند در دور بعد انتخابات.

  19. وجدانن ذهن خودتون وبا بحث نماینده مشغول نفرمایید شما که میدانیدگره ای از مشکلات باز نمی شود

  20. با عرض سلام .از سایت شما هم ناامید شدم.برای چی بعضی از کامنت ها را نمی گذارید.حقیقت تلخ است ولی باید آنه را بازگو ومنتقل کرد .

  21. دمت گرم

  22. سلام.بلاشک درحوزه انتخابیه خرم ابادوچگنی دکترمرتضی محمودوندپیشتازوپیروزگودانتخابات است.ایشان ازچهره های مطرح ونامی لرستان درسطوح ملی هستندکه سوابق کاری درخشانی درشورای عالی امنیت ملی٬وزارت امورخارجه٬وزارت کشور٬مجمع تشخیص مصلحت وحتی وزارت ورزش دارند.قاطبه سران نظام ازدوستان صمیمی ایشان اند.امیدوارم نمایندگان دوربعدلرستان بامحوریت ایشان منشأاثرشوند

  23. به اطلاع مردم فهیم شهرستان کوهدشت برسانم.هر نماینده ای در ۴سال ووکیلی خود منشا کارهای عمرانی .رفاهی.آموزشی .و.و.وو و.بوده اند گرچند همه ما نیک میدانیم وظیفه نمایندگان چیزی دیگری است..حال نمایندگان محترم ادوار و نماینده کنونی شهرمان همه در حد بضاعت پیگیر کار بوده وهستن.ولی عندالله عند رسول تنها نمایند ای که حقیر ۱۵سال از نزدیک افتخار رفاقت و برادری با ایشان دارم و هیچ اندوخته ای وهیچ سر پناهی برای خود ندارد امامی راد بود.به طوری که ۲ماه پیش ایشان قرارداد منزلش واقع درشهرک غرب باتمام رسیده بود توان تمدید قرار داد مجدد در آن محله را نداشت به اجبار در محله ی متوسط نشینی زندگی میکنن.حال با خود و خدای خود خلوت کنید .کدام مسول اینقدر ساده زیست و پاک دست و امین .شاید اکثردوستان و طیف سیاسی با نوشته این حقیر را تایید کنن.

    • سلام شریف خان ؟!!
      کار بزرگ نماینده جنابعالی در دنیا بی نظیر است !! در زمان دوازده سال نمایندگی ایشان هزاران لیتر بنزین بی زبان از بیت المال به هدر رفت و وقت مدیران به بطالت گذشت تا مثلا در رودبار یا دیگر نقاط دور افتاده به فاتحه خوانی فلان کس برود و مابقی ماجرا …….. ؟
      اما شریف جان نگفتی کدام کار شاق را ایشان در طی سه دوره نمایندگی انجام دادند ؟ جان من بگو !!
      اینکه نامبرده تا حالا اون بالا زندگی کرده خود جای سئوال داره !!
      اما اینکه تا حالا سرپناهی نداره خیلی بدتر !! چرا که کسی که بدرد خود نخورد چگونه میخواهد گره از مشگلات منطقه باز کند
      شریف جان توررو خدا نگو چون فقط خودت خراب میشی . همین !!

  24. هرروزدریغ ازدیروز…عمری بودبابطالت گذشت

  25. با سلام .انصافاً در طول دوران گذشته و هشت دور گذشته مجلس برای استان چه اتفاقی افتاد ، ما که یک طرح کلان ندیدیم .حالا در این دولت با این همه مشکلات و کمبود و حجم انبوه بیکاری و مدرک دانشگاهی زیاد از نمایندگان چه توقعی دارید انصافاً خداوکیلی کدام از شما تا حالا بخاطر منافع عمومی رای داده اید مگر این نیست تا دیر جواب گوشی می دهند یا فاتحه میاند شما قهر می کنید شاید در آن زمان در جلسه ای جهت رفع مشکلات باشند . هرچند این مردم از این همه دو بهم زنیها و نظرات که اکثراً سیاسی و مغرضانه هستند سیرند (انصافا بعضی نظرات هم قابل تحسین هستند) ولی هر چه بگویی چه فایده … عرض خود می بری و زحمت ما می دهی …

  26. باید به همشون خسته نباشید گفت بابت ابادانی که برای لرستان به ارمغان اوردند واقعا لرستان را گلستان کردند کاری کردند که دیگه هیچ اثری از فقر و بیکاری دیده نمیشه خداوند خودش پاداش کارهای خیرتون رو بده من که ارزو به دلم مونده یک بیکار ببینم

  27. ما خودمان نیز در حل مشکلات شهرستان کوهدشت بسهم خود مقصریم چون خواسته هامان بیشتر فردی است تا اجتماعی و این امر بیشترین وقت وکلا را بخود اختصاص داده است ومابقی وقت نیز صرف دعواهای جناحی وگروهی وقومی گردیدّه که مورد دوم مطلوب اکثر وکلای شهرمان تاکنون بوده وخواهد بود تا این روند ادامه داشته باشد اش همین وکاسه همین وسلام

  28. تا زمانیکه تفکرات یک ملت فقیر باشد هیچ کس نمیتواند سرنوشت آنان را تغییر دهد . مثل مردم اصفهان و تبریز تفکرات ثروتمند داشته باشیم تا بتوانیم در یک برنامه بلند مدت به نتیجه برسیم . ما مردم لرستان آدمهای کم توقع و ساده دلی هستیم که ارزش خودمون را به پشیزی میفروشیم . مثل رای دادن به سیب زمینی و وام های صدهزار تومانی کمیته امداد . وای بر ما

  29. با تمام احترام به کسانی که بار سنگین نمایندگی مردم نجیب و فهیم کوهدشت را در سالهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلا می به دوش کشیده اند. وقت آن است که با تواضع فرصت را به جوانان پرشور و انقلابی دهند که شاید بتوانند در توسعه متوازن این شهر که در زمان عملیات غرورآفرین مرصاد توسط امام جمعه وقت دامغان قهرمان دشت نام گرفته بود ، گامهای بلندی بردارند. به امید آن روز

  30. بابا هیچی مثل آبرو و بدن سالم نمیشه بیخیال این حرفها

  31. با سلام خدمت همه عزیزان، (تا زمانی که جهل در جامعه فراوان تر از دانایی باشد همیشه عده ای پیدا می شود که از آنها سوئ استفاده نماید.) برگرفته از رمان سینوهه

  32. والا نماینده ها باید در قبال رای مردم مسئول باشند ولی همینکه به مجلس میرسند مردم دیگه یادشون میره فقط به درد کسایی میخورند که دوره بعد میخوان بهشون رای بدن همین چهارسال که تو مجلسن یکبار تو جلسه های مجلس که سیما نشون میده یکدفعه هم نیستشون بین مردم نیستند ازشون بپرسید بینی و بین الله چند دفعه از زندگی مردم فقیر و دور دست دیدن کردن چند دفعه به دیدن کودکان بی بضاعت رفتند منکه دانشجو هستم تا حالا یکبار هم از نزدیک هیچکدام از نمایند های دوران خودم را ندیدم اگر هم ببینم به شدت به آنها انتقاد خواهم کرد یادشان باشد زمان انتخابات بر بالا جایگاه نشستن و قول دادن که صدای مظلومان را به گوش برسانند نه همین الان فکر دوره بعد مجلس باشند.

  33. با سلام
    من اگر بدانم این دوست وسرور عزیزمان حاج نورخدا نوریان بخشدار لسبق رومشگانه یک نوع جواب برای سوالات ایشون دارم.اگر کسی دیگه اونم یک جواب.

    • سلام.جناب سیف الهی بنده هیچ ارتباطی باکامنت های مذکور ندارم وهیچ کامنتی دراین خصوص ننوشته ام جهت اطلاع شماودیگردوستان.موفق باشید.

      • شریف جان من کس دیگه ای هستم خیلی هم دوستت دارم بی صبرانه منتظر جواب شما هستم سالم باشید
        بنده خدا حاج نورخدا نوریان هیچ ارتباطی با این کامنت کاملا درست و سراسر حقیقت ندارد اما منهم اسمم نورخداست .

  34. یکی از عوامل بسیار مهم در توسعه نیافتگی و رشد بیکاری در لرستان نداشتن نمایندگانی توانمند در مجلس شورای اسلامی است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.