- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امیرحسین کولیوند” هنرمند الشتری” موفق به کسب دیپلم افتخار و مقام سوم مجسمه سازی از یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی رضوی

 

 

رزومه هنری 1 copy [1]

امیرحسین کولیوند” هنرمند الشتری” موفق به کسب دیپلم افتخار و مقام سوم مجسمه سازی

از یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی رضوی

0010 [2]

0011 [3]

یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی رضوی- شیراز۹۳

امیرحسین کولیوند دیپلم افتخار و مقام سوم مجسمه سازی از یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی رضوی – شیراز. ازسرس برنامه های دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)

یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) چهارشنبه ۱۲ شهریورماه با حضور مسئولان و هنرمندان کشوری و استانی با معرفی نفرات برگزیده در سالن حافظ شیراز به کار خود پایان داد. این جشنواره […]

یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) چهارشنبه ۱۲ شهریورماه با حضور مسئولان و هنرمندان کشوری و استانی با معرفی نفرات برگزیده در سالن مرکزاسناد ملی و کتابخانه مرکزی شیراز به کار خود پایان داد.
این جشنواره که از شنبه ۸ شهریورماه به میزبانی شیراز آغاز شده بود، در رشته‌های نقاشی، مجسمه‌سازی، تذهیب ، پوستر و نشانه، برگزار شد.

بیانیه هیئت داوران رشته مجسمه سازی :
هیئت داوران ضمن سپاس و قدردانی از حضور تمامی هنرمندانی که آثار خود را به جشنواره ارسال نموده اند معیار های انتخاب آثار خود را بر اساس موارد ذیل اعلام می دارد :
الف ) خلاقیت و نوآوری در بیان
ب ) ارتباط موضوعی اثر با خواسته های جشنواره
ج) نحوه و تکنیک اجرای اثر
د) ترکیب بندی و نظام فرمی اثر

بر این اساس نفرات برگزیده :

هیئت داوران رتبه سوم این بخش را + دیپلم افتخار و مبلغ ده میلیون ریال ، به دلیل خلاقیت ونوآوری در ایده وبکار گیری مناسب مواد در ساخت اثر واجرای حرفه ای مجسمه سازانه به آقای امیر حسین کولی وند از استان لرستان با اثر ((بدون عنوان ))اعطاء می نماید.

هیئت داوران رتبه دوم + دیپلم افتخار و مبلغ دوازده میلیون ریال ، را به دلیل ایده ومفهوم مجسمه سازانه با توجه به عناصر ونمادهای معنوی وترکیب بندی وفرم زیبا شناسانه به اثر بدون عنوان آقای علی شیری از شیراز اعطاء می نماید .

هیئت داوران رتبه اول +دیپلم افتخار و مبلغ بیست میلیون ریال را به دلیل ارتباط موضوعی با مضمون معنوی ومذهبی وخلاقیت ونوآوری با توجه به عناصر ونمادهای معنوی به سرکار خانم ترانه اسلامی زاده از شیراز با اثری به نام آسمان هشتم اعطاء می نماید .