کد خبر : 55443
تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,077 بازدید

گزارش تصویری / اجرای کنسرت موسیقی لکی و لری مهران غضنفری و گروه نوای سیمره در تالار وحدت تهران

    گزارش تصویری کنسرت موسیقی لکی و لری / مهران غضنفری / تالار وحدت – –   –   –   –   –   –     عکاس : مسعود ساکی     

 

  گزارش تصویری کنسرت موسیقی لکی و لری / مهران غضنفری / تالار وحدت

1393061501291000_PhotoL

13930615012845290_PhotoL 

 13930615012901592_PhotoL

 1393061501291751_PhotoL

 13930615012856132_PhotoL

 13930615012907207_PhotoL (1)

 13930615012919843_PhotoL

 

عکاس : مسعود ساکی 

 

 

درج شده توسط : سجاد همتی / دبیر پاتوق هنری " میرملاس "

دیدگاه ها

خسته نباشيد،عكس هاي زيبايي بود،به آقاي غضنفري و گروهش هم تبريك ميگم.

[پاسخ]

ادینه وند در گفته :

چقد شلوغه

[پاسخ]

رضایی تهران در گفته :

جای همه ی همشهریان هنردوست خـــــــــالی خیلی خوش گذشت برای آقای غضنفری عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

[پاسخ]

همت پور در گفته :

هنرمند هرجا رود قدر دانند

و
صدر نشانند .

صداتون فوق العاده است.

امیدوارم روزی از ستاره های معروف ایران شوید.

[پاسخ]

سلام .دمتون گرم اقایون خیلی عالی بو د من خودم اونجا بودم واقعا ملت کیف کردن عالی بود

[پاسخ]

سعید حیدری نسب از تهران در گفته :

عکسهای قشنگی بود ایا کنسرت تمدید میشه یانه

[پاسخ]

فرزادمرادی هاشم آبادی در گفته :

سلام دوستان واقعا لذت بردم واقعا تشویق داره برای هنرمندان شهرمون که در اجرای به این بزرگی شرکت کرده ند و مخصوصا نوازنده های جوانی همچو علیرضا کاظمی که بسیار توانا و زیبا اجرا میکنند

[پاسخ]

علیآقا حسین پور / دبیر سرویس هنری " میرملاس نیوز " در گفته :

جناب آقایان
طرهانی و ک گراوند
در درج خبر اشتباهی در تایپ رخ داده بود ممنونم که یادآوری فرمودید
اصلاح شد.
در پناه حق

[پاسخ]

[جلال امیری در گفته :

بایسته وشایسته است که از اهنگ سازوکمانچه نواز چیره دست استاد داوود رضایی یادکنیم که اگر نوازندگی وآهنگسازی ایشان نباشدگروه نمی توانست کارخوبی رااجراکند.

[پاسخ]

داوود رضایی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۰ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵:

جناب آقای امیری شما لطف دارید سپاسگزارم همه بچه های گروه گل کاشتن

[پاسخ]

درود بر گروه سیمره جناب گراوند جناب غضنفری امرایی چون خودشون لر هستن پس لری هم باید بخونه نه فقط لکی

[پاسخ]

اسدالله آزادبخت در گفته :

به جناب غضنفری صمیمانه تبریک عرض میکنم وخسته نباشیدمیگم خدمت همه ی اعضای گروه. مویدباشید

[پاسخ]

من به همراه خانواده وچندتا غز دوستان تهرانیمون در کنسرت شرکت کردیم و خیلی بهمون خوش گذشت دست مریزاد داری استاد من اب دوستان همشهریم خواهش میکنم اینقد با بحثای حاشیه سازانه فرهنگ خودتونو زیر سوال نبرید چند وقته توی فضاهای مجازی خیلی درمورد لک یا لر بودن میشنویم ما هممون یکی هستیم این حرفا برازنده ما نیست

[پاسخ]

میلاد رستمی در گفته :

درود بر مهران غضنفری عزیز

[پاسخ]

قدرت کاظمی از دلفان در گفته :

سلام
پسر عموی هنرمند خودم آقای علیرضا کاظمی بسیار از هنرتان مسرورم و بهتون افتخار می کنم
زنده باد تمام هنرمندان خوش آوازه کوهدشت

[پاسخ]

علیرضا پاسخ در تاريخ شنبه ۲۲ شهریور , ۱۳۹۳ ۱۸:۰۰:

ممنون از لطف شما آقاى كاظمى بسيار سپاسگذارم

[پاسخ]

سیف پور در گفته :

آقای مهران خان حنجرت پرآوازه و افتخارت جاودان نماینده هنری ارزشمند شهرمان تبریک

[پاسخ]

ابراهیم عبدی پور در گفته :

خدمت آقای غضنفری و گروه نوای سیمره خسته نباشید عرض میکنم موفق باشید

[پاسخ]

داوود رضایی در گفته :

جناب آقای امین آزادبخت خسته نباشی سپاسگزارم از خبراتون

[پاسخ]

سوری در گفته :

آقا سروش حرف شما درسته ولی لرستان شامل طوایف مختلفی هستن یک سری طوایف قدمتی طولانی و قدیمی و در اصل متعلق به لرستان هستن مثل رومیانی و امرایی و سوری و کوشکی و غیره و یک سری طوایف هم مهاجر به خاک لرستان و طرهان هستن شاید از کردستان به ایران آمده باشن

[پاسخ]

نورعلی ازسنندج در گفته :

سلام بر مهران عزیز و هنرمندان هم گروهش .

به شما افتخار میکنیم ، نفستان همیشه گرم و دست وپنجه تان پرقوت .

پیروز باشید

[پاسخ]

بیژن گراوند در گفته :

بلیط تهیه کردم .اما متا سفانه وقت نشد .نرسیدم .
به اقای غضنفری و گروهشان خسته نباشید میگم

[پاسخ]

گرشاسب رهگذر در گفته :

به تمام گروه خسته نباشید میگم .مهران دست مریزاد.

[پاسخ]

حبیب قلایی در گفته :

درود بر همه دوستان هنرمند این گروه خسته نباشید تبریک عرض میکنم ،مهران جان سربلندمان کردی سربلند باشید.

[پاسخ]

زهرا میرزایی در گفته :

مرسی از جناب حسین پور به خاطر این عکسای قشنگ
زنده باشن یکاک گروه نازنین سیمره
درود به مهران خان غضنفری عزیز…

[پاسخ]

زهرا میرزایی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳ مهر , ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵:

ما که اونجا نبودیم اما از دورم قشنگ بود سالار!

[پاسخ]

زهرا میرزایی در گفته :

آهان ببخشید عکاس آقای ساکی هستن پوزش!
مرسی از ایشون!!

[پاسخ]

انار سیاو در گفته :

خسته نباشید گروه سیمره…

[پاسخ]

نعمت سوری در گفته :

سلام.بدون شک نام مهران برای همیشه بر تارک این خطه از کشور عزیزمان خواهد درخشید.دایی عزیز آواز تان بالنده باد.

[پاسخ]