تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

حمایت دستگاه قضایی لرستان از سرمایه‌گذاران

  • کد خبر : 55480
  • 16 شهریور 1393 - 20:59

  به گزارش میرملاس به نقل از فارس ؛  جعفر بدری عصر امروز در کمیته‌ حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان که در محل دادگستری برگزار شد، گفت: در چارچوب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، دستگاه قضایی این استان به محض اطلاع از بروز مشکل برای واحدهای تولیدی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهد […]

 

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ؛  جعفر بدری عصر امروز در کمیته‌ حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان که در محل دادگستری برگزار شد، گفت: در چارچوب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، دستگاه قضایی این استان به محض اطلاع از بروز مشکل برای واحدهای تولیدی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهد و در این زمینه تا جایی که بتوانیم از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم.

وی در خصوص مشکلات واحدهای تولید شن و ماسه رودخانه‌ای لرستان، عنوان داشت: امروز در زمینه‌ بهره‌برداری از معادن سنگ و معادن شن و ماسه در لرستان مشکل داریم.

این مسئول تصریح کرد: یکی از این مشکلات مشخص نبودن محدوده‌ بهره‌برداری است که در بسیاری از موارد دیده شده، بهره‌برداران عرصه‌های وسیعی را کنکاش کرده‌اند و همین مسئله موجب بروز آسیب‌های در طبیعت و ساکنان مناطق مورد نظر شده است.

رئیس ‌کل دادگستری لرستان اضافه کرد: جلسات کارگروه حل اختلاف در لرستان باید منظم برگزار شوند و پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر کارگروهی متشکل از همه‌ طرف‌های درگیر در رابطه با مشکلاتی که میان واحدهای تولیدی شن و ماسه رودخانه‌ای و امور آب پیش آمده، تشکیل شود، تا با بررسی همه‌ جوانب امر نسبت به برطرف شدن موارد اختلاف اقدام شود.

وی یادآور شد: تنها ۲۰ درصد از واحدهای تولیدی استان لرستان مشکل سرمایه ‌در گردش دارند، با این وجود و در پی‌ نابسامانی‌های اقتصادی‌ که در سال‌های گذشته گریبان‌گیر کشور شد، چالش‌هایی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی پیش آمد که برطرف کردن آن‌ها نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و همه‌ جانبه دارد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه در چنین شرایطی انتظار انجام سرمایه‌گذاری، انتظاری منطقی نیست، گفت: در چارچوب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری به محض اطلاع از بروز مشکل برای واحدهای تولیدی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

به گزارش فارس؛ در ابتدای این جلسه گزارشی از مشکلات پیش‌آمده میان امور آب استان لرستان و واحدهای تولید شن  و ماسه رودخانه‌ای لرستان توسط دبیر انجمن شن و ماسه مطرح شد و ابعاد آن مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. قابل توجه ریاست محترم دادگستری لرستان با سلام و عرض ادب ،الآن ساعت ۱:۱۰ بامداد ۲۰/۶/۹۳صداتیراندازی در شهر کوهدشت آرامش از مردم سلب کرده است یا عروسی یا درگیری نمیدانم چون معمولا در عروسیها هم تیر اندازی مرسوم است بخاطر خدا چاره ای بیاندیشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.