- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نیلوفر ضرونی موفق به کسب ۲ عنوان برتر از جشنواره رضوی شد

 

2360b7 [1]

به گزارش پاتوق هنری میرملاس به نقل: ازسایت قسم  [2]از ناحیه حضرت ولیعصر (عج)، با انجام داوری‌های فنی و محتوایی ۵۳ وبلاگ رسیده به بخش بین‌الملل جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی در این بخش “رمضان علی” از پاکستان، “مهدی حیدری” از سوئد، “رودریگو جلول” از برزیل، “زینب الشفیر” از عربستان و “نسرین روحی” از آمریکا بالاترین امتیازات را به خود اختصاص دادند که به سه نفر اول جوایز نقدی دلاری اختصاص یافت.

در بخش ملی نیز از مجموع ۳۸۹ وبلاگ‌ رسیده به دبیرخانه جشنواره در مجموع ۳۰۶ وبلاگ حایز شرایط شرکت در جشنواره تشخیص داده شد و در نهایت حسین جمشیدی فلاورجانی،  مونا دباغیان و نیلوفر ضرونی بالاترین امتیازات را به خود اختصاص دادند  و خانم نیلوفر ضرونی موفق به کسب مقام سوم در مسابقات بین المللی رضوی در بخش وبلاگ نویسی [3]شد.

در ادامه بخش بین‌الملل نیز “شهریار مولایی”، “رضا آقازاده کلیبر”، “محمد امین میرزایی”، “زینب اسدی” و “حامد سلیمانی” رتبه‌های پنجم تا هشتم برتر را به خود اختصاص دادند که با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از این نفرات تقدیر شد.

در رشته نشریه الکترونیکی گروه شمس الشموس از شهرستان کوهدشت با سر گروهی سر کار خانم نیلوفر ضرونی در این جشنواره حضور پیدا کرده و موفق به کسب مقام اول مسابقه نشریه نگاری الکترو نیکی [4] شدند .اعضای دیگر نشریه خانم ها طاهره شهبازی و کیمیا محمودی می باشند.

لازم به ذکراست خانم ها نیلوفرضرونی، طاهره شهبازی وکیمیامحمودی عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان کوهدشت  می باشند  و همچنین در این بخش  با راهنمایی مربی این مرکز خانم آزاده آزادمنش موفق به کسب این عنوان شده اند.

Capture92bb5 [5]

پاتوق هنری به نوبه خود کسب این ۲ افتخار را به سرکار خانم نیلوفر ضرونی و خانواده محترمشان و همچنین به کاانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان کوهدشت  تبریک گفته و امیدواریم که این مسیر  همیشه تداوم داشته باشد.