تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

دیروز احمدی‌نژاد و امروز گودرزی برکنارم کرد

  • کد خبر : 55585
  • 20 شهریور 1393 - 1:48

  به گزارش میرملاس ؛ علی دایی پس از این که در تمرین پرسپولیس حاضر شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ بر اساس قراردادی که دارم بر سر تمرین حاضر شدم. مشکلات ما از زمانی که هیات مدیره جدید از اسفند گذشته سر کار آمد، شروع شد. سال گذشته قصد داشتند من را برکنار کنند. من […]

29

 

به گزارش میرملاس ؛ علی دایی پس از این که در تمرین پرسپولیس حاضر شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ بر اساس قراردادی که دارم بر سر تمرین حاضر شدم. مشکلات ما از زمانی که هیات مدیره جدید از اسفند گذشته سر کار آمد، شروع شد. سال گذشته قصد داشتند من را برکنار کنند. من و آقای رحیمی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. سال قبل سختی‌های زیادی کشیدیم. خیلی‌ها دوست نداشتند که کنار این تیم باشم. تابع تصمیم‌های باشگاه هستم و بر اساس قراردادی که دارم عمل می‌کنم. از طریق رسانه‌ها سرمربی پرسپولیس نشدم که حال بخواهم از طریق رسانه‌ها برکنار شوم. اگر قرار است من را برکنار کنند باید به طور رسمی یک نامه به من بدهند و من را از کار برکنار کنند. من مربی هستم و مربی یک روز به سر کارش می‌آید و یک روز هم باید از تیم برود. من زمانی سرمربی تیم ملی بودم و توسط دکتر احمدی‌نژاد از کارم برکنار شدم. امروز هم وزیر ورزش من را برکنار کرد. این برکناری برای الان نیست. من دلم برای فوتبال می‌سوزد.

 

17296

 

وی افزود: کسی که معلوم نیست از کجا آمده و فقط به خاطر این که پول دارد و به سه باشگاه تهرانی کمک کرده است، برای پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کند. دلم برای ورزش ایران می‌سوزد. مطابق قراردادم عمل می‌کنم و تا زمانی که نامه رسمی به من ندهند سرمربی پرسپولیس هستم.
علی دایی به بازی‌های آینده پرسپولیس اشاره کرد و گفت: سه بازی آینده‌مان در تهران است و مطمئنا می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و از بحران خارج شویم. به بازیکنانم اعتقاد کامل دارم. در ۵ ماه گذشته من و رحیمی و همین طور بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردیم. نمی‌دانم چرا کسی که در کار تراکم است آمده و راجع به من صحبت می‌کند. این زنگ خطری برای ورزش است. از هواداران پرسپولیس حلالیت می‌طلبم که نتوانستم نتایج خوبی با این تیم بگیرم و مطمئن باشید زمانی که از پرسپولیس کنار بروم دیگر درباره این تیم صحبت نمی‌کنم. من عاشق پرسپولیس و هواداران این تیم هستم.

دایی درباره اینکه امروز به حساب بازیکنان پول واریز شده است نیز گفت: بازیکنی که قراردادش میلیاردی است ۲۰ میلیون تومان که برای او پولی محسوب نمی‌شود.

دایی درباره رحیمی نیز گفت: رحیمی یک مرد واقعی است زیرا با تمام مشکلات کنار ما ایستاد و در مقابل فشارها ایستادگی کرد. مدیرانی همچون رحیمی در فوتبال ایران به اندازه انگشتان یک دست هم نیستند.

 

17301

 

دایی در پاسخ به این سوال مبنی بر این که آینده پرسپولیس را چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت: برای من مهم این است که پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد اما از ابتدای فصل هیچ چیز پرسپولیس درست نبود و الان هم می‌بینید که دو سرمربی در تمرین پرسپولیس حاضر شده‌اند و این ناهماهنگی به وجود آمده است. من از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که فقط پرسپولیس را تشویق کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر سیاسی پول داشت، چرا برای نگه داشتن بازیکنان جدا شده این تیم تلاش نکرد.

افشین پیروانی در مورد برکناری ناگهانی سرمربی پرسپولیس و مدیریت این باشگاه اظهار کرد: این مشکل مملکت است که بر اساس لیاقت و توانایی به هر کسی پست و مقام نمی‌دهند. کجای دنیا شاهد رخ دادن این اتفاقات هستیم؟ هیچ کجای دنیا چنین مسائلی رخ نمی‌دهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از اقدامات حمیدرضا سیاسی در باشگاه پرسپولیس گفت: شما که این قدر پول دارید که می‌توانید هزینه قرارداد علی دایی را پرداخت کنید، چرا ابتدای فصل پولی را پرداخت نکردید تا خلعتبری و حسینی و پولادی و مسلمان را نگه دارید؟ تمام این اتفاقات با نقشه قبلی رخ داده است. وقتی کسی توانایی و لیاقت نداشته باشد، این اتفاقات رخ می‌دهد. اینکه کسی که سواد ندارد، علیه تیم صحبت می‌کند، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

علی دایی با حضور در رختکن پرسپولیس با چشمانی اشکبار از بازیکنانش خداحافظی کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. درسته که دایی بازیکن خوبی بوده اما این دلیل نمیشه که بگیم میتونه مربی خوبی باشد .در این چند سال که مربی پرسپولیس بود بازیکنان باتجربه و ملی پوش را از تیم بیرون کرد.عابدزاده کریمی باقری انصاریفر و……..بخاطر خودخواهی های ایشان از تیم بیرون شدند.دایی دوست ندارد بازیکنان بزرگ در تیمش باشند چون ذاتأ مایل است تک ستاره تیم خودش باشد و تماشاچی فقط دایی را تشویق کند.و اینطور رفتاری در ورزش جواب نمیدهد.وقتی مربی تیم ملی بود دیدیم که بازیکنان شاخص و کلیدی چون کریمی مهدوی کیا و هاشمیان و ….را دعوت نکرد و این شد که تیم به جام جهانی نرفت.غرور کاذب ایشان مانع موفقیت وی است.حیف از آن همه پول که از بیت المال به جیب ایشان رفت.

  2. زنده باد علی دایی زنده باد اسطوره پرسپولیس زمانیکه وزیر ناخواسته اعتراف می کند استقلالی است پس باید پرسپولیس را از هم بپاشد و علی دایی پر افتخار را اخراج کند.بدرود علی دایی بدرود

  3. کار پرسپولیس تا ابد تمومه، در ضمن دایی بدترین مربی ایرانه فقط استقلال قهرمان درود بر شرف مربی وبازیکنان اس اس

  4. به نام خدا
    این همه هزینه های میلیاردی که برای فوتبال می شود اگر در امور فرهنگی هزینه شود امروز این همه معتاد نخواهیم داشت آیا فوتبال ایران شایستگی این همه مخارج را دارد؟ من معتقدم این ها الگوی خوبی برای بچه های ما نیستند.

    • باسلام خدمت آقا یا خانم (مهمان)

      امروزه شاهد فقر فرهنگی و بیکاری و اعتیاد وانحرافات جوانان هستیم! فوتبال پیشکش…
      بهتر است استقال و پرسپولیس را کلا به بخش خصوصی واگذار کنن که دیگر دستشان در بیت المال قطع شود… دشمنان غربی در کمین جوانان ایران هستند!!!

  5. انصاف چیزخوبیه هرچی باشه پارسال دایی پرسپولیس راازرده هشتم جدول به نایب قهرمانی لیگ رساند.آن هم باهمه مشکلاتی که داشت سهمیه آسیا گرفت.کاری نداریم که دایی درفوتبال یک اسطوره است…

  6. سیاسی و سیاست چه جایگاهی در فوتبال دارند؟،در کجای دنیا از بیت المال و سرمایه مردم به فوتبالیست ها می دهند،ما بایداگر با دنیا ارتباط فوتبالی داشته باشیم باید قوانین بین المللی را رعایت کنیم مثل همه ی کشورهای جهان باشگاهها خصوصی باشند تا هزینه و سود و زیان باشگاه برعهده مالک باشگاه باشد و ان وقت است که مدیرعاملین باشگاهها از خود مایه میزارند تا تیمشان نتیجه بگیره و از خرید و فروش بازیکن سود ببرند اما در کشور ما بازیکن بیت المال را صرف عشق حال و خودش می کنه و بعضی هم به عنوان مدیر عامل که الفبای فوتبال را هم بلد نیستند تا دلشان بخواد با دلال بازی ومفت خوری مفت دارند حق مردم را می خورند و کسانی را که هم اهل فوتبال و فوتبالی اند را از صحنه محو می کنند از مسولین محترم استدعا داریم باشگاهها را خصوصی کنند و فوتبال را به دست فوتبالیها بدهند

  7. خسته نباشی قهرمان لیاقت شما باید در تیمهای اروپایی خدمت کنی نه برای سیاسی ،دروست داشتم صداقتت را وشجاعتت را ببینم اما…..

  8. بیچاره احمدی نژاد
    هر کسی کم میاره تقصیر رو میندازه گردن اون

  9. حیف از اینهمه تبلیغات کاذب . حیف از این همه ثروت مملکت که خرج یه عده خدانشناس میشه .. ما که فوتبال نداریم .زمانیکه با یه تیم عربی که کل کشورش اندازه لرستان نمیشه با ترس و لرز و نذر (بالغ بر هزار راس گوسفند نذر میکنیم) مسابقه میدیم و آخرش هم میبازیم . ثروت را خرج جوانان شجاع لرستان کنید تا همه از دست نرفتن . شاید دشمن در کمین باشد

  10. دایی جان نتیجه نمیگیری زورکی نمیشه

  11. على دایی متعلق به هرکشور دیگرى غیرازایران بود صدا وسیماى جمهورى اسلامى بخاطراین رفتارغلطى که باایشان صورت گرفت برایش عزامیگرفت
    این حقیرنمیگویم همه کارهاى دایى درست وبدون اشتباه بود لیکن معتقدم این حرکت بسیارغلط که با ساپورت وزیر…ورزش جناب گودرزى که بویى از تدبیر والبته امید در برنامه هایش نبوده ونیست وفردى است تحمیلى از سوى مجلس شوراى اسلامى به بدنه ورزش کشور؛صورت گرفت کارى غیرورزشى وسیاسى است.
    آقاى وزیر .. ورزش کارى کردندحتى صداى اعتراض استقلالى هارو هم درآوردندچه رسدبه هواداران تیم پرسپولیس .
    دعامیکنم جناب رییس جمهور از هواداران تیم قرمزپوش کشوروازعلى دایی اسطوره فوتبال دنیا بخاطزاین کار اشتباه که وزیر ورزش کردن ؛عذرخواهى نمایند

  12. جناب آقای نورمحمدی با عرض سلام . بهتره یه سر بروید کادر باشگاه پرسپولیس و ببینید انوقت میفهمی چه باند بازیهایی میشه .چطور راحت حق شهرستانیها رو به باشگاهای کلان میدن .مگه گل گهر به پرسپولیس رو ندیدی چطور حق تیم استان ما رو خوردن بیچاره تیم گهر اگه حقش ضایع نمیشد شاید الان وضعیت بهتری داشت .بله راحت داورا رو میخریدن اما الان وضع بهتر شده . نعوذبالاه یه فوتبالیست که نباید جای خدا بشینه.بازیکن میلیاردی توان گل زدن نداره وزیر چه گناهی داره مگه وزیر پای اونو بسته .اشتباه نکن چه پولایی حیف و میل شد من اگه جای دایی بودم با این همه ثروت مجانی برای دو تا باشگاه کار میکردم .پس منافع شخصی رو ترجیح میدن به کل تیم دوس دارن تا آخر عمر اسمشون رو زبونا باشه . مبادا کسی جایشون و موقعیتشون رو بگیره . یادت باشه مدیریتهای کلان سواد میخواد نه قلدری. وضعیت نباید طوری باشه که راحت بازیکنان و کادر باشگاه همدیگر رو خراب کنن . در ضمن جناب آقای دکتر گودرزی یکی از چهار پروفسور مدیریت ورزشی ایران میباشند.و توان مدیریتی بسیار بالایی دارن ای کاش استان ما هم یه مدیر ورزشی در سطح ایشان داشت .. بهتره یه کم برای استان خودمان دلسوزی کنیم و با خودمان بگیم جایگاه ما در ورزش کشور و دنیا کجا میباشد . خداحافظ همگی

  13. روح نشاط ورزش دیروز به گلهای دیدنی ایشون هم وابسته بود…نمیگویم به فکر دائی نباشیم هرچی هم باشد سرمایه ای برای کشور ورزش بوده و هست..درمسابقات جهانی وقتی از یک فوتبالی دعوت میکنند تا درکنفرانس حضورداشته باشند بزرگانی دعوت میشوند که درنوع خود اسطوره بوده باشندبه هرحال از ایران انگشت شمارند درچنین جاهایی مثل علی دایی رو از ایران انتخاب میکنند..منظور: چندان حساسیت بخاطر فرهنگ فوتبال به خرج ندهیم به فکر «معشوره» باشیم که آینده گان از تشنگی نیامده دارند میمیرند.

  14. چه ربطی داره به وزیر ورزش . سوئء مدیریت و نتایج ضعیفی که گرفته باعث برکناریش شد . من بجای علی دایی باشم با این همه ثروت فوتبالو رها میکنم میرم اروپا زندگی میکنم. هر روز با داورا دعوا داشت .البته آدم بدی نیستش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.