- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دیروز احمدی‌نژاد و امروز گودرزی برکنارم کرد

29

 

به گزارش میرملاس ؛ علی دایی پس از این که در تمرین پرسپولیس حاضر شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ بر اساس قراردادی که دارم بر سر تمرین حاضر شدم. مشکلات ما از زمانی که هیات مدیره جدید از اسفند گذشته سر کار آمد، شروع شد. سال گذشته قصد داشتند من را برکنار کنند. من و آقای رحیمی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. سال قبل سختی‌های زیادی کشیدیم. خیلی‌ها دوست نداشتند که کنار این تیم باشم. تابع تصمیم‌های باشگاه هستم و بر اساس قراردادی که دارم عمل می‌کنم. از طریق رسانه‌ها سرمربی پرسپولیس نشدم که حال بخواهم از طریق رسانه‌ها برکنار شوم. اگر قرار است من را برکنار کنند باید به طور رسمی یک نامه به من بدهند و من را از کار برکنار کنند. من مربی هستم و مربی یک روز به سر کارش می‌آید و یک روز هم باید از تیم برود. من زمانی سرمربی تیم ملی بودم و توسط دکتر احمدی‌نژاد از کارم برکنار شدم. امروز هم وزیر ورزش من را برکنار کرد. این برکناری برای الان نیست. من دلم برای فوتبال می‌سوزد.

 

17296

 

وی افزود: کسی که معلوم نیست از کجا آمده و فقط به خاطر این که پول دارد و به سه باشگاه تهرانی کمک کرده است، برای پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کند. دلم برای ورزش ایران می‌سوزد. مطابق قراردادم عمل می‌کنم و تا زمانی که نامه رسمی به من ندهند سرمربی پرسپولیس هستم.
علی دایی به بازی‌های آینده پرسپولیس اشاره کرد و گفت: سه بازی آینده‌مان در تهران است و مطمئنا می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و از بحران خارج شویم. به بازیکنانم اعتقاد کامل دارم. در ۵ ماه گذشته من و رحیمی و همین طور بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردیم. نمی‌دانم چرا کسی که در کار تراکم است آمده و راجع به من صحبت می‌کند. این زنگ خطری برای ورزش است. از هواداران پرسپولیس حلالیت می‌طلبم که نتوانستم نتایج خوبی با این تیم بگیرم و مطمئن باشید زمانی که از پرسپولیس کنار بروم دیگر درباره این تیم صحبت نمی‌کنم. من عاشق پرسپولیس و هواداران این تیم هستم.

دایی درباره اینکه امروز به حساب بازیکنان پول واریز شده است نیز گفت: بازیکنی که قراردادش میلیاردی است ۲۰ میلیون تومان که برای او پولی محسوب نمی‌شود.

دایی درباره رحیمی نیز گفت: رحیمی یک مرد واقعی است زیرا با تمام مشکلات کنار ما ایستاد و در مقابل فشارها ایستادگی کرد. مدیرانی همچون رحیمی در فوتبال ایران به اندازه انگشتان یک دست هم نیستند.

 

17301

 

دایی در پاسخ به این سوال مبنی بر این که آینده پرسپولیس را چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت: برای من مهم این است که پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد اما از ابتدای فصل هیچ چیز پرسپولیس درست نبود و الان هم می‌بینید که دو سرمربی در تمرین پرسپولیس حاضر شده‌اند و این ناهماهنگی به وجود آمده است. من از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که فقط پرسپولیس را تشویق کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر سیاسی پول داشت، چرا برای نگه داشتن بازیکنان جدا شده این تیم تلاش نکرد.

افشین پیروانی در مورد برکناری ناگهانی سرمربی پرسپولیس و مدیریت این باشگاه اظهار کرد: این مشکل مملکت است که بر اساس لیاقت و توانایی به هر کسی پست و مقام نمی‌دهند. کجای دنیا شاهد رخ دادن این اتفاقات هستیم؟ هیچ کجای دنیا چنین مسائلی رخ نمی‌دهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از اقدامات حمیدرضا سیاسی در باشگاه پرسپولیس گفت: شما که این قدر پول دارید که می‌توانید هزینه قرارداد علی دایی را پرداخت کنید، چرا ابتدای فصل پولی را پرداخت نکردید تا خلعتبری و حسینی و پولادی و مسلمان را نگه دارید؟ تمام این اتفاقات با نقشه قبلی رخ داده است. وقتی کسی توانایی و لیاقت نداشته باشد، این اتفاقات رخ می‌دهد. اینکه کسی که سواد ندارد، علیه تیم صحبت می‌کند، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

علی دایی با حضور در رختکن پرسپولیس با چشمانی اشکبار از بازیکنانش خداحافظی کرد.