کد خبر : 5560
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 513 بازدید

گزارش تصويري از هنرمندان شبكه دو (تپلي و قلقلي )در كوهدشت

                              عكاس : بيات آزادبخت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عكاس : بيات آزادبخت

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

مرتضا خدایگان / سرویس ادبی ، هنری در گفته :

درود و خسته نباشيد به دوست خوبم ، بيات عزيز به خاطر پوشش فرهنگي اين رويداد قشنگ و عكس هاي زيبايش

[پاسخ]

بیات آزادبخت / سرویس عکس پاسخ در تاريخ شنبه ۲۷ خرداد , ۱۳۹۱ ۲۲:۵۶:

درود بر شما مرتضا جان

[پاسخ]

محمد درویشی در گفته :

باسلام و خسته نباشید به آقای آزادبخت.این صف طولانی برای جقلی مقلی نشانه نداشتن هیچگونه تفریح و سرگرمی در این شهر است که مردم اینگونه صف کشیده اند که بلکه اوقا تشون را یه جوری بگذرانند . امیدواریم که مسولین فکری به حال اوقات فراغت این مردم بکنند.

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ جمعه ۲ تیر , ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳:

شما هم اگه بچه بودی با کله میرفتی هیچ ربطی ام به مکان های تفریحی نداره!

[پاسخ]

با سلام و خسته نباشید ، ما بودیم یک استخر ة با هزار دعا و توسل آماده به کار شد و صد بار افتتاح ، با اون شیب تند که هرکی پاش لیز میخورد اگه شنا بلد نبود فاتحه ، که اونم هشت روز بیشتر دوام نیاورد و تازه مسئولین فهمیدن وای عجب پیمانکار متقلبی که کارش حتی خونه سازی هم نبوده چه برسه به استخر ، تورو خدا اگه میشه به این فرهنگ و ارشاد بگین بجای استخر و پارک و قلیون همین دعوتها را انجام بده

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ جمعه ۲ تیر , ۱۳۹۱ ۱۶:۲۱:

دقیقاموافقم منو بگو چه دلی خوش کرده بودم!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

نديد بديد

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۳ تیر , ۱۳۹۱ ۲۱:۵۸:

با کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

شهروند در گفته :

تشکر از پوشش خبری مناسب – ای کاش این جشن در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار میشد تا احترام مهمانان وهمشهریان حفط میشد این هم از بی برنامگی …………….شاید من بدبینم ……….

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۳ تیر , ۱۳۹۱ ۲۱:۵۷:

اینجوری که بعضی ………..هجوم بردن اون جلو اگه ارشاد برگزار می شد چی می شد!؟فکر کن!………………………..

[پاسخ]

افرین افرین

[پاسخ]

از طرف محسن در گفته :

سلام برای این مراسمات شرایط سنی به نظر بنده لازم بود مثلا 3تا 10سال همراه والدین نه 17 -18ساله های که دیدید در آخر مراسم با پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی در گیر شدند و باعث تعجب تپلی و قلقلی شد البته برای خودمون عادی بود

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۳ تیر , ۱۳۹۱ ۲۲:۰۰:

درگیری تو کوهدشت یه امر واجب و ضروری است!محض اطلاع…

[پاسخ]

مصطفی در گفته :

ای کوهدشت؛ کی درست خواهی شد؟! ها؟! کی؟؟؟

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۳ تیر , ۱۳۹۱ ۲۱:۵۳:

وقتی که مردمش بخوان فرهنگ های غلط و بی معنی رو کنار بزارن!خود شما چقدرنقش داری؟؟؟!

[پاسخ]

مه پاسخ در تاريخ سه شنبه ۶ تیر , ۱۳۹۱ ۱۶:۴۵:

فکر کنم کوهدشت زندگی نمی کنی….

[پاسخ]

مصطفی خدایگان پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۷ تیر , ۱۳۹۱ ۱۶:۵۶:

من الان کوهدشت نیستم ولی تازه مهاجرت کردم. مریم گفته نقشی داشتم در فرهنگ کوهدشت؟ جوابش رو از فرهنگ کوهدشت میشه درآورد! من به اندازه توان خودم (ده سال: از 19 سالگی تا 29 سالگی: اوج جوانی!) (ضمنا تاکید می کنم به اندازه توان و سواد ناچیزم ) کار کردم و نقش داشتم ولی هیچ نقشینه ای ازش در نیومد! کار کردن روی فرهنگ کوهدشت نیاز به بسترهای وسیع، عناصر فرهنگی گسترده و زیاد، سیستم اداری و آموزشی مناسب و غیره و نیز کار گروهی(همراه با یکدلی) داره و متاسفانه ما جمعی بودیم که هیچوقت نتونستیم اونجوری که دوست بودیم، در کارها با هم کنار بیایم. شخص خاصی رو هم مقصر نمی دونم. مقصر “همه” بود.. (تاکید می کنم در حوزه کار اختلاف نظر داشتیم و الان هم دوستی هامون همچنان پابرجاست)
گفتم نتیجه نداد چون کوهدشت از پایه و اساس مشکل داره: فروید در تعریف فرهنگ میگه: ساختار کلی فرهنگ تشکیل شده از دو بخش مهمه: زیر ساخت و روساخت. وقتی زیرساخت نباشه طبیعتاً هرچقدر روساخت بذاری بلافاصله فرومی ريزه. وقتی هم زیرساخت باشه ولی روساخت نباشه، زیرساختها در معرض فرسایش قرار می گیرن.
کوهدشت اصلاً زیرساخت نداره! مثل کوره ای می مونه که یه زمانی شهری در اون شکل گرفته (دیالوگی از لئونارئو دی کاپریو در فیلم دار و دسته های نیویورکی)
خیلی زمان می بره کوهدشت به یک فرهنگ واحد و مشخص و سالم برسه.. (البته تعاریف از فرهنگ سالم متفاوته که اینجا منظور من همون فرهنگ مورد قبول جوامع مدنی و امروزیه)
تنها نقطه نورانی امیدی که دیده میشه حضور افرادی مثل شما و بقیه اندیشمندان، صاحب نظران و منتقدین شهرمون در فضای مجازیه (متاسفانه شرایط کوهدشت جوریه که هیچوقت نمیشه همه افراد صاحب نظر و منتقد و نویسنده و… رو در یک جا جمع کرد و به صورت عملی و سازماندهی شده بر روی فرهنگ کار کرد).
اگرچه حضور این افراد در فضای مجازی تاثیر زیادی بر عامه مردم نمی ذاره اما این دلخوشی رو میده که

“کسی هست”

کسی که باید باشه..

[پاسخ]

بی تا پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۱ تیر , ۱۳۹۱ ۱۰:۲۷:

شما کلاً عهد کردی نظر بدی!؟
نظرم ندی اتفاقی نمی افته. قول میدم.

[پاسخ]